Don't brattle the braatlerquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker twee dagen hetzelfde shirt aan
Voor iedereen hier op FOK!quote:
73 nogwat moest ik terugstorten. Had al berekend dat het rond de 75 zou zijn. Direkt gedaan dus ook.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:28 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
FFS, ambtenaren
Maar dan hoef je toch niets meer terug te storten als je dat al gedaan had?
Zo vervelend is Foekie toch niet!?quote:
link/kopie?quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:05 schreef isax het volgende:
Je zou het allemaal maar zo erg vinden wat mensen op een random forum schrijven dat je de moeite gaat nemen om via facebook een lap tekst te sturen.
factor 50 erger zou zijn als iemand 1000 pizza's op een avond besteld vriend. nog nooit iemand zien doen.
Nee, vindt haar eigenlijk wel leukquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zo vervelend is Foekie toch niet!?
Onbekenden hebben recentelijk een keer 15 pizza's oid voor Braddie besteld, als ik het goed begrijp. Onbetaald welteverstaan.quote:
daag hem nou niet uitquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:05 schreef isax het volgende:
Je zou het allemaal maar zo erg vinden wat mensen op een random forum schrijven dat je de moeite gaat nemen om via facebook een lap tekst te sturen.
factor 50 erger zou zijn als iemand 1000 pizza's op een avond besteld vriend. nog nooit iemand zien doen.
link naar het interview?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben (oa) een keer geïnterviewd voor Sluiten & Pikken
Heeft hij ze opgegeten?quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Onbekenden hebben recentelijk een keer 15 pizza's oid voor Braddie besteld, als ik het goed begrijp. Onbetaald welteverstaan.
2 pizza's, 2 blikjes cola en een patatje hakt ie iig makkelijk weg, heeft ie in zijn meest recente foodvlog laten zienquote:
Stallekje Nelisquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanaf over 2 of 3 jaar mogen stemmen? Ehm? Guusje.
Schijnt interessant te zien voor sommigenquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het gaat hier nog steeds over Braddie
Ik probeer het maar niet te begrijpen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnt interessant te zien voor sommigen
Is ook niet te doen, denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer het maar niet te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |