Chris-Chan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:44 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend. Zoals je hem hoort praten in filmpjes en streams, en ziet posten op FOK! lijkt het alsof hij écht wel zou moeten kunnen voorspellen wat voor shit hij aantrekt. Dan zou het gewoon junkengedrag zijn, hij kán niet zonder de aandacht. Maar op andere momenten lijkt het weer meer zwakbegaafdheid te zijn, dat hij écht niet snapt waarom hij getreiterd wordt.
dat komt doordat jij vies dik bentquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:51 schreef Fcu030 het volgende:
Ik dacht dat een normale pizza altijd 33cm was.
Ik ben zo ecto als je ze maar tegen kan komen.quote:
Heb je hier bewijs voor?quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:50 schreef isax het volgende:
zal ik even verklappen dat hij geen 2-3 km per dag loopt?
Waarom praat je weer in derde persoon over jezelf!?quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:36 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
In zijn geval is het misschien wel tragisch dat hij redelijk welbespraakt is in verhouding tot zijn denkniveau.
Ze hebben zichzelf gecanceldquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:11 schreef Fugue het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)fia-acteur~b700e289/
Komt er nog een volgend seizoen of wordt de mocro maffia nu gecanceld
Opsporing verzocht gaat toch gewoon door?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die hebben ze ook gecanceld zojuist
Hahaha ik had hem vanochtend getipt aan de redactiequote:Op woensdag 24 maart 2021 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
De Braad staat op Dumpert
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8093389_34c2bb70
Die jongen gaat nog eens groot worden
Edit: Ik bedoel bekend
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:54 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hahaha ik had hem vanochtend getipt aan de redactie
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Opsporing verzocht gaat toch gewoon door?
quote:In Amsterdam is woensdag een 22-jarige man aangehouden in verband met de zaak. Het gaat gezien de leeftijd van de verdachte vermoedelijk om Wahib, maar de politie wil dat niet bevestigen. De acteurs hebben zelf nog niet gereageerd op de video.
JUI / The Bradge breekt door!!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
De Braad staat op Dumpert
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8093389_34c2bb70
Die jongen gaat nog eens groot worden
Edit: Ik bedoel bekend
Geen idee, maar ik vermoed wel dat hij daar op uit is. Helemaal prima.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:44 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan hij monetizen? Heeft hij toch nog inkomen.
Hij stond toch wel eens eerder op Dumpert, met zijn Twingo capriolen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vermoed wel dat hij daar op uit is. Helemaal prima.
Staat me iets van bij ja. Ze hebben het er ook over in de reaguursels.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij stond toch wel eens eerder op Dumpert, met zijn Twingo capriolen?
Achja, no such thing as bad publicity idd.
Dat schijnt sterk te verschillen per land van viewer. In rijke Westerse landen gaat het richting 1 Euro per 1000 views, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:44 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan hij monetizen? Heeft hij toch nog inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |