Zal het dan toch Mocro Maffia zijn die hem zo agressief maakt?quote:
Vandaag proces tegen ome Rikkiequote:Op maandag 22 maart 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal het dan toch Mocro Maffia zijn die hem zo agressief maakt?
Hoe kaap je moedig dan?quote:
Heb deze maand nog geen notes gehad dus kon gewoonquote:Op maandag 22 maart 2021 15:03 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne vakantie solo.
Geen overdosis nemen.
Doe het straks maar voor danquote:
Ik lijk Rutte welquote:Op maandag 22 maart 2021 15:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Solo had een prachtige tt gemaakt als knal op de vuurpijl maar jij ontnam hem dat
Dat of teveel Colombiaans marcheerpoederquote:Op maandag 22 maart 2021 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal het dan toch Mocro Maffia zijn die hem zo agressief maakt?
Wel seksloosquote:
Niet weten dat Rutte iedere dag de complete Geleenstraat afwerktquote:
Ik zie Rutte op vrijdagavond eerder boerenkool bij zijn moeder eten dan langs de hoeren gaan moet ik zeggen.quote:
Kan prima als je hem ergens in stopt waar de zon niet schijntquote:Op maandag 22 maart 2021 15:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Houd ie wel goed geheim dan.
Beetje raar om met je bordje boerenkool op het kerkhof te gaan zitten vindt je niet?quote:Op maandag 22 maart 2021 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Rutte op vrijdagavond eerder boerenkool bij zijn moeder eten dan langs de hoeren gaan moet ik zeggen.
Die krijgt toch seks voor freequote:Op maandag 22 maart 2021 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Rutte op vrijdagavond eerder boerenkool bij zijn moeder eten dan langs de hoeren gaan moet ik zeggen.
Liever boerenkool dan die gortdroge cakequote:Op maandag 22 maart 2021 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje raar om met je bordje boerenkool op het kerkhof te gaan zitten vindt je niet?
Doorgaan met leven ook een optie?quote:Op maandag 22 maart 2021 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wat zal ik doen
Begraven/cremeren/iets anders
Balsemen.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wat zal ik doen
Lijkt mij niks, dan schrik je jezelf toch rot eenmaal buiten.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Of jezelf invriezen als je vertrouwen hebt dat je over 100 jaar weer tot leven geroepen kan worden
Ik zou dat eerder doodeng vinden op het moment zelfquote:Op maandag 22 maart 2021 15:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij niks, dan schrik je jezelf toch rot eenmaal buiten.
Of niet en iedereen loopt met kisten en een kale kopquote:Op maandag 22 maart 2021 15:27 schreef scrupuleus het volgende:
Alhoewel de stemming wel wat linkser zal zijn.
Maar dat is mijn mening.
Klopt dit @JochemSjakiequote:Op maandag 22 maart 2021 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder doodeng vinden op het moment zelfDat je nog niet de zekerheid hebt dat je ook nog terugkomt. Net als met dat in slaap brengen als je op de cojona-ic moet. Brr
Ook leukquote:Op maandag 22 maart 2021 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of niet en iedereen loopt met kisten en een kale kop
Weet je wel hoe koud dat is? Ik zou een dekentje en een straalkachel meenemen.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Of jezelf invriezen als je vertrouwen hebt dat je over 100 jaar weer tot leven geroepen kan worden
Ik kan je wel oplossen in een vat met zuur als dat je leuk lijkt.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:21 schreef scrupuleus het volgende:
Wat zal ik doen
Lief van jequote:Op maandag 22 maart 2021 19:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan je wel oplossen in een vat met zuur als dat je leuk lijkt.
Haha jij kijkt roddelpraatquote:Op maandag 22 maart 2021 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat of teveel Colombiaans marcheerpoeder
https://nl.wikipedia.org/wiki/RoddelPraatquote:Op maandag 22 maart 2021 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Tjonge echt intelligent ben je ook niet
Niemand wordt daar wijzer van, integendeel. Vooral als roddelpraat een eigen leven gaat leiden. Als mensen dat doen he, denk ik: 'Get a life.'quote:
Hoe blijf je dan op de hoogte van de strapatsen van die glimworm en Patty, Patty, Pattyquote:Op maandag 22 maart 2021 20:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niemand wordt daar wijzer van, integendeel. Vooral als roddelpraat een eigen leven gaat leiden. Als mensen dat doen he, denk ik: 'Get a life.'
Maar goed. Zal wel om een of ander tv-programma gaan dat zo heet. Gezien de naam niet aan mij besteed.
Is op YouTube, ken je dat? Is een site/app voor filmpjesquote:Op maandag 22 maart 2021 20:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niemand wordt daar wijzer van, integendeel. Vooral als roddelpraat een eigen leven gaat leiden. Als mensen dat doen he, denk ik: 'Get a life.'
Maar goed. Zal wel om een of ander tv-programma gaan dat zo heet. Gezien de naam niet aan mij besteed.
Je stemt ook D66 zeker, elitair pisventje.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/RoddelPraat
![]()
Nee, dit is niet aan mij besteed.
LEUK, leuk Leuk leuk leuk!!!quote:Op maandag 22 maart 2021 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan op de hoogte van de strapatsen van die glimworm en Patty, Patty, Patty
Wat stem jij?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je stemt ook D66 zeker, elitair pisventje.
Ik ben niet zo'n tv-kijker. Ik kijk het 8 uur journaal en dat is het wel zo'n beetje. Al die reclameblokken ook. Ik kijk liever Star Trek van een Blu-Ray of een flim/documentaire. Ik heb hier nog zo'n DVD-box BBC Nature, ergens bij gekregen. Luchtvaartgeschiedenis op youtube of The Muppet Show vind ik ook wel onderhoudendquote:Op maandag 22 maart 2021 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe blijf je dan op de hoogte van de strapatsen van die glimworm en Patty, Patty, Patty
Je zit er zo gigantisch ver naastquote:Op maandag 22 maart 2021 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je stemt ook D66 zeker, elitair pisventje.
FvDquote:
Wat zit je nou te lachen joh mislukte kale veertigerquote:
Er was een voorval in een ander topic. En kaal? Al een poos niet meer. Mislukt? Ook al niet. Gaat wel aardig eigenlijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat zit je nou te lachen joh mislukte kale veertiger
Reclameblokje van Wouters witgoed is echt niets mis meequote:Op maandag 22 maart 2021 20:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n tv-kijker. Ik kijk het 8 uur journaal en dat is het wel zo'n beetje. Al die reclameblokken ook. Ik kijk liever Star Trek van een Blu-Ray of een flim/documentaire. Ik heb hier nog zo'n DVD-box BBC Nature, ergens bij gekregen. Luchtvaartgeschiedenis op youtube of The Muppet Show vind ik ook wel onderhoudend
Die reclameblokken zijn erg, nee dan die praatprogramma's 's-avonds...![]()
Ieder z'n ding.
Transformers. kgie kghoe khguquote:Op maandag 22 maart 2021 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/RoddelPraat
![]()
Nee, dit is niet aan mij besteed.
Weet je wel hoe lelijk hij isquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:20 schreef KersenKiller het volgende:
Waar mensen met ambitie worden afgezeken.
Wat een idiootquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:20 schreef KersenKiller het volgende:
waarom wordt hier nog aandacht aan besteed?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:20 schreef KersenKiller het volgende:
Ja die dikke pad natuurlijkquote:
kutkankerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMw4VlAJNFO/
rip
Knap dat je daar zo openhartig over kan zijn jaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik volgde haar was wel heftig man
Vind ik ook. Dat had ik niet verwacht van dima.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knap dat je daar zo openhartig over kan zijn ja
Lolquote:Op woensdag 24 maart 2021 00:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat had ik niet verwacht van dima.
Eerder van die plasticfabrieken indd.quote:Op woensdag 24 maart 2021 00:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat had ik niet verwacht van dima.
O echt heel leukquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:57 schreef HermieHermann het volgende:
voor de geinteresseerden die willen zien hoe een gezonde jongeman 2 pizza's, 2 cola en een frietje wegwerkt na middernacht
Het is er echt aan af te zien dat hij zich één keer per week een vette hap guntquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:57 schreef HermieHermann het volgende:
voor de geinteresseerden die willen zien hoe een gezonde jongeman 2 pizza's, 2 cola en een frietje wegwerkt na middernacht
Heeft ie vast verdient na een dag hard werkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:57 schreef HermieHermann het volgende:
Hoe krijg je het weggestouwdquote:Op woensdag 24 maart 2021 10:57 schreef HermieHermann het volgende:
het was een nachtsnack dus ik denk dat hij even wat energie moest kweken voordat hij de nachtdienst ingingquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeft ie vast verdient na een dag hard werken
Ik vind het echt schandalig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het was een nachtsnack dus ik denk dat hij even wat energie moest kweken voordat hij de nachtdienst inging
Heeft hij werk dan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het was een nachtsnack dus ik denk dat hij even wat energie moest kweken voordat hij de nachtdienst inging
Stop eens wat meer moeite in je analyses, dit is veel te weinigquote:Op woensdag 24 maart 2021 11:28 schreef KersenKiller het volgende:
Dus volgens hem heeft hij tussen die magnetronpizza van vorige week en deze vreetsessie alleen gezond gegeten? Geen koekjes, chocola, chips e.d. want dat gunt hij zichzelf maar eens in de week.
En teringjantje,als je dan gelijk voor drie man eet als je het jezelf 'gunt' is dat niet veel beter dan om te dag een pizza vreten, hè?![]()
paar maanden terug had hij hier in een spoiler gepost dat hij waarschijnlijk tot zijn 65ste een uitkering gaat trekken omdat het werken toch niet meer ging lukken, was vlak daarna verwijderdquote:
Denk niet dat hij de 65 gaat halenquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
paar maanden terug had hij hier in een spoiler gepost dat hij waarschijnlijk tot zijn 65ste een uitkering gaat trekken omdat het werken toch niet meer ging lukken, was vlak daarna verwijderd
Een andere conclusie die ik trek is dat het waarschijnlijker is dat zijn banksaldo zijn dieet bepaalt i.p.v. goede voornemens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stop eens wat meer moeite in je analyses, dit is veel te weinig
Op deze dagen zijn geweldige thuisbezorgdreviews te verwachten. Gezien hij meestal een week na deze data alweer krap zit zullen het op andere dagen dat hij troep eet (écht maar 3 tot 4 keer in de maand, écht) eerder magnetronpizza's zijn. De overige dagen eet hij dan spinazie uit de vriezer, crackers met smeerleverworst en soms een potje bonen uit de koelkast.quote:Betaling van uw WIA-, WAO-, WAZ- of Wajong-uitkering
Wij betalen uw WIA-, WAO-, WAZ- of Wajong-uitkering op vastgestelde dagen. Dit doen wij achteraf, aan het eind van de maand. Wij betalen uw uitkering in 2021 op:
23 maart
23 april
21 mei (ook vakantiegeld)
23 juni
23 juli
23 augustus
23 september
22 oktober
23 november
17 december (deze betaaldatum kan nog wijzigen)
quote:BradgeTV
4 minuten geleden (bewerkt)
De YouTube commentsectie, een verrijking voor het internet.
Deze vreetsessie is niet iets wat ik normaal doe hé? Dit zal ook niet vaker voorkomen, soms heb je momenten dat je jezelf even helemaal wil laten gaan, en dat was in mijn geval met 2 kleine pizaatjes, 1 friet, en 2 colaatjes.
Na mijn 1x per week waar in ik, of een zak chips, of een patatje, of koekjes of iets anders vets haal, let ik goed op wat ik eet, zit ik onder de 2k kcal per dag, eet ik tussen 12 > 6 en wandel ik dagelijks minstens 2-3 kilometer.
Het is makkelijk om een oordeel te hebben vanaf de zijlijn, en om zoals het wel vaker gaat, meteen op een achterlijke manier comments achter te laten.
De laatste ook "Op naar de 170 kilo" maat, je moest eens weten. Als er iets is waar ik niet mee bezig ben, ondanks de vette hap, is het aankomen.
Aannames, aannames, aannames, en nog eens aannames.
Als je toch alleen maar commentaar hebt raad ik je aan om niet te kijken, of schrijf je reacties die je onder mijn video's wil plaatsen op in een kladblokje, en print ze 1x per maand uit, je zal je kapot schamen.
Die verkleinwoordjes om het voor zichzelf goed te pratenquote:
Met een mediumpizza (25cm) van bijvoorbeeld Domino's zit je ook al snel rond de 1500 kcal. Hij zal daar ongeveer 3500 kcal naar binnen hebben gesmikkeld.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
standaardformaat pizza
''kleine pizzaatjes''
dat zegt wel genoeg
Hij is toch ook gewoon gehandicapt, laten we daar niet moeilijk over doen met zijn allen. Dan weet je niet de consequenties waar je handelingen tot leiden.quote:
2 kleine pizzaatjes en een patatje. Alsof het met verkleinwoorden opeens niet zo erg is dat hij 3 dagen eten in 1 keer naar binnen klaptquote:
O ik lette niet op.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die verkleinwoordjes om het voor zichzelf goed te praten![]()
Twee kleine pizzaatjes, twee colaatjes
In zijn geval is het misschien wel tragisch dat hij redelijk welbespraakt is in verhouding tot zijn denkniveau.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is toch ook gewoon gehandicapt, laten we daar niet moeilijk over doen met zijn allen. Dan weet je niet de consequenties waar je handelingen tot leiden.
Ja, geen idee hoe dat matcht inderdaad. Maar het is duidelijk dat zijn acties al jarenlang het tegenovergestelde bewijzenquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:36 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
In zijn geval is het misschien wel tragisch dat hij redelijk welbespraakt is in verhouding tot zijn denkniveau.
Come on, zelfs hij moet dat toch weten? Met verkleinwoorden goedpraten... Hij zoekt gewoon zijn troost in eten en aandacht, that's all.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is toch ook gewoon gehandicapt, laten we daar niet moeilijk over doen met zijn allen. Dan weet je niet de consequenties waar je handelingen tot leiden.
Ik vind het wel fascinerend. Zoals je hem hoort praten in filmpjes en streams, en ziet posten op FOK! lijkt het alsof hij écht wel zou moeten kunnen voorspellen wat voor shit hij aantrekt. Dan zou het gewoon junkengedrag zijn, hij kán niet zonder de aandacht. Maar op andere momenten lijkt het weer meer zwakbegaafdheid te zijn, dat hij écht niet snapt waarom hij getreiterd wordt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, geen idee hoe dat matcht inderdaad. Maar het is duidelijk dat zijn acties al jarenlang het tegenovergestelde bewijzen
quote:
quote:Pizza spicy chicken
Tomatensaus, mozzarella, rode pesto, kip en jalapeño pepers
Keuze uit: Medium, 25 cm of Large, 30 cm.
https://www.thuisbezorgd.(...)rsum#categorie_Pizza's_met_vlees
¤ 9,00
Chris-Chan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:44 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend. Zoals je hem hoort praten in filmpjes en streams, en ziet posten op FOK! lijkt het alsof hij écht wel zou moeten kunnen voorspellen wat voor shit hij aantrekt. Dan zou het gewoon junkengedrag zijn, hij kán niet zonder de aandacht. Maar op andere momenten lijkt het weer meer zwakbegaafdheid te zijn, dat hij écht niet snapt waarom hij getreiterd wordt.
dat komt doordat jij vies dik bentquote:Op woensdag 24 maart 2021 12:51 schreef Fcu030 het volgende:
Ik dacht dat een normale pizza altijd 33cm was.
Ik ben zo ecto als je ze maar tegen kan komen.quote:
Heb je hier bewijs voor?quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:50 schreef isax het volgende:
zal ik even verklappen dat hij geen 2-3 km per dag loopt?
Waarom praat je weer in derde persoon over jezelf!?quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:36 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
In zijn geval is het misschien wel tragisch dat hij redelijk welbespraakt is in verhouding tot zijn denkniveau.
Ze hebben zichzelf gecanceldquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:11 schreef Fugue het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)fia-acteur~b700e289/
Komt er nog een volgend seizoen of wordt de mocro maffia nu gecanceld
Opsporing verzocht gaat toch gewoon door?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die hebben ze ook gecanceld zojuist
Hahaha ik had hem vanochtend getipt aan de redactiequote:Op woensdag 24 maart 2021 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
De Braad staat op Dumpert
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8093389_34c2bb70
Die jongen gaat nog eens groot worden
Edit: Ik bedoel bekend
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:54 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hahaha ik had hem vanochtend getipt aan de redactie
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Opsporing verzocht gaat toch gewoon door?
quote:In Amsterdam is woensdag een 22-jarige man aangehouden in verband met de zaak. Het gaat gezien de leeftijd van de verdachte vermoedelijk om Wahib, maar de politie wil dat niet bevestigen. De acteurs hebben zelf nog niet gereageerd op de video.
JUI / The Bradge breekt door!!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
De Braad staat op Dumpert
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8093389_34c2bb70
Die jongen gaat nog eens groot worden
Edit: Ik bedoel bekend
Geen idee, maar ik vermoed wel dat hij daar op uit is. Helemaal prima.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:44 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan hij monetizen? Heeft hij toch nog inkomen.
Hij stond toch wel eens eerder op Dumpert, met zijn Twingo capriolen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vermoed wel dat hij daar op uit is. Helemaal prima.
Staat me iets van bij ja. Ze hebben het er ook over in de reaguursels.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij stond toch wel eens eerder op Dumpert, met zijn Twingo capriolen?
Achja, no such thing as bad publicity idd.
Dat schijnt sterk te verschillen per land van viewer. In rijke Westerse landen gaat het richting 1 Euro per 1000 views, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:44 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan hij monetizen? Heeft hij toch nog inkomen.
Niet weten dat braddie met zijn 50 views per filmpje elke maand genoeg binnen harkt om zijn vaste lasten van te betalenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat schijnt sterk te verschillen per land van viewer. In rijke Westerse landen gaat het richting 1 Euro per 1000 views, heb ik begrepen.
Dus met 10.000 views heeft ons aller Braadt een tientje verdiend. Ware het niet dat bedragen onder de 55 Dollar oid niet worden uitgekeerd door Youtube
Wie is zijn sponsor?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:16 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Niet weten dat braddie met zijn 50 views per filmpje elke maand genoeg binnen harkt om zijn vaste lasten van te betalen
Dan heeft ie wel verdomd lage vaste lasten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:16 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Niet weten dat braddie met zijn 50 views per filmpje elke maand genoeg binnen harkt om zijn vaste lasten van te betalen
LeesFOK ja!?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zijn Singaporese sugar daddy natuurlijk.
Ja hee dat gaat je niets aan hoor! Maar hij verdient er een heel aardig zakcentje aan!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel verdomd lage vaste lasten.
Ja k vond hem toch een lame personagequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:39 schreef FlippingCoin het volgende:
@:solotovski die mocro show van je zijn dus dikke pedos
Lijkt wel werkquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja hee dat gaat je niets aan hoor! Maar hij verdient er een heel aardig zakcentje aan!!
Wel makkelijk uit zo'n serie te werken gewoon dood laten schietenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja k vond hem toch een lame personage
Weet niet of ik die shit nu wel moet kijken, acteurs zitten in een pedonetwerkquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:39 schreef FlippingCoin het volgende:
@:solotovski die mocro show van je zijn dus dikke pedos
Beter niet zijn viezerikkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:56 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Weet niet of ik die shit nu wel moet kijken, acteurs zitten in een pedonetwerk
Is sowieso een pulpseriequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:56 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Weet niet of ik die shit nu wel moet kijken, acteurs zitten in een pedonetwerk
Tuurlijk. Met minder dan 1000 subscribers en minder dan 1000 views per videoquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja hee dat gaat je niets aan hoor! Maar hij verdient er een heel aardig zakcentje aan!!
Hoeveel views heb jij tijger?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tuurlijk. Met minder dan 1000 subscribers en minder dan 1000 views per video
Bohquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben een eckte publiekstrekker
Ik ben, godverdomme, al 4 keer op tv geweest: I kid u notquote:
Ik bij TV Rijnmond 1 keer op de waterbus richting Dordrecht. Ik was toevallige passagier buiten de spits ivm ploegendienst bij Nedstaal. Kijken toch wel aardig wat mensen naar dat kanaal. Ik ben er namelijk vaak over aangesproken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben, godverdomme, al 4 keer op tv geweest: I kid u not
@Solotovski vindt wel meer dingen hard en goed.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:05 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Schijnt wel hard en goed te zijn volgens @:Solotovski
Ik ben (oa) een keer geïnterviewd voor Sluiten & Pikkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik bij TV Rijnmond 1 keer op de waterbus richting Dordrecht. Ik was toevallige passagier buiten de spits ivm ploegendienst bij Nedstaal. Kijken toch wel aardig wat mensen naar dat kanaal. Ik ben er namelijk vaak over aangesproken.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben (oa) een keer geïnterviewd voor Sluiten & Pikken
Met je naakte piemol?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben, godverdomme, al 4 keer op tv geweest: I kid u not
Omg wat is je instaquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Discriminaziquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, die mocro wilde niet genoeg betalen
Donder op idiootquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:13 schreef Pendule het volgende:
Titel had beter ‘Kaap de goede neger’ kunnen zijn.
quote:
Donder op idiootquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:13 schreef Pendule het volgende:
Titel had beter ‘Kaap de goede neger’ kunnen zijn.
Ik zou me juist schamen erop te staan.quote:
Graag gedaan Bradge!quote:
Soberso denken dat die paar extra views op een handjevol video's er voor gaan zorgen dat je bakkenvol geld binnenhaaltquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zou me juist schamen erop te staan.
WW? Bijstand? Waarvoor?quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Iets anders. Ik kreeg vandaag een brief van de Gemeente R'dam Werk & Inkomen.
Ze hebben mijn UITKERING gestopt per 30 november 2020.
Lekker twee dagen hetzelfde shirt aanquote:
Dacht dat zijn kanalen helemaal op stil waren gegaan en alles vanwege iets met stalkers? Fijn dat dat blijkbaar is opgelost.quote:
Ik zat een maand zonder werk en haalde net niet de referte-eis voor WW. Ja ik ben verplicht te melden dat ik dan zonder inkomen zit. Prima gecommuniceerd met die lui dat ik vanaf die 30e weer gewoon werk heb. Ook loonstroken gemaild, maar ze wilden het contract zien. Heb ik geweigerd. Waarom? Omdat die gemeente recruiters er anders mee aan de haal gaan dat zij dat werk voor mij hebben geregeld, krijgen ze subsidie voor, terwijl ik werk zelf regel. Kunnen ze mooie sier mee maken namelijk.quote:
FFS, ambtenarenquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zat een maand zonder werk en haalde net niet de referte-eis voor WW. Ja ik ben verplicht te melden dat ik dan zonder inkomen zit. Prima gecommuniceerd met die lui dat ik vanaf die 30e weer gewoon werk heb. Ook loonstroken gemaild, maar ze wilden het contract zien. Heb ik geweigerd. Waarom? Omdat die gemeente recruiters er anders mee aan de haal gaan dat zij dat werk voor mij hebben geregeld, krijgen ze subsidie voor, terwijl ik werk zelf regel. Kunnen ze mooie sier mee maken namelijk.
Ik al vier maanden die uitkering terugstorten. En nog bijdehand doen ook in zo'n brief. Ongelooflijk.
Ik denk niet dat evt bezoek zou klagen over zijn lichaamsgeurquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker twee dagen hetzelfde shirt aan
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je doet aandachtsgeil tot en met, daar hebben we pendule al voor
Don't brattle the braatlerquote:Op woensdag 24 maart 2021 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker twee dagen hetzelfde shirt aan
Voor iedereen hier op FOK!quote:
73 nogwat moest ik terugstorten. Had al berekend dat het rond de 75 zou zijn. Direkt gedaan dus ook.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:28 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
FFS, ambtenaren
Maar dan hoef je toch niets meer terug te storten als je dat al gedaan had?
Zo vervelend is Foekie toch niet!?quote:
link/kopie?quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:05 schreef isax het volgende:
Je zou het allemaal maar zo erg vinden wat mensen op een random forum schrijven dat je de moeite gaat nemen om via facebook een lap tekst te sturen.
factor 50 erger zou zijn als iemand 1000 pizza's op een avond besteld vriend. nog nooit iemand zien doen.
Nee, vindt haar eigenlijk wel leukquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zo vervelend is Foekie toch niet!?
Onbekenden hebben recentelijk een keer 15 pizza's oid voor Braddie besteld, als ik het goed begrijp. Onbetaald welteverstaan.quote:
daag hem nou niet uitquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:05 schreef isax het volgende:
Je zou het allemaal maar zo erg vinden wat mensen op een random forum schrijven dat je de moeite gaat nemen om via facebook een lap tekst te sturen.
factor 50 erger zou zijn als iemand 1000 pizza's op een avond besteld vriend. nog nooit iemand zien doen.
link naar het interview?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heeft hij ze opgegeten?quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Onbekenden hebben recentelijk een keer 15 pizza's oid voor Braddie besteld, als ik het goed begrijp. Onbetaald welteverstaan.
2 pizza's, 2 blikjes cola en een patatje hakt ie iig makkelijk weg, heeft ie in zijn meest recente foodvlog laten zienquote:
Stallekje Nelisquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanaf over 2 of 3 jaar mogen stemmen? Ehm? Guusje.
Schijnt interessant te zien voor sommigenquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het gaat hier nog steeds over Braddie
Ik probeer het maar niet te begrijpen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnt interessant te zien voor sommigen
Is ook niet te doen, denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer het maar niet te begrijpen.
Ik wil binnenkort een nachtje weg, zit te twijfelen over het Oosten van het land of Limburg.quote:
ik zou aanraden meer dan 1 nachtje te doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een nachtje weg, zit te twijfelen over het Oosten van het land of Limburg.![]()
Wat zou jij aanraden?
Ik moet het doen met 1 nachtjequote:Op donderdag 25 maart 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou aanraden meer dan 1 nachtje te doen.
Ik heb in mei een week vrij. En aangezien ik in Limburg woon ga ik waarschijnlijk naar het Oost'n
Ik vind Den Haag wel leuk, maar Amsterdam hoeft voor mij niet zo nodig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:09 schreef Makrelis het volgende:
Ik vind het oosten een stuk gezelliger dan het westen. Ik kom er graag.
Wat wil je gaan doen/zien/beleven?quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet het doen met 1 nachtjeVerder nog geen vakantieplannen, want kerowna.
Wellicht kan ik in mei ook weer een nachtje weg.
Ja, het zou wel raar zijn om in de buurt weg te gaan.
Voor een nachtje weg weinig, maar het is meer even het idee dat je eruit bentquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen/zien/beleven?
Mja. Snap ik. Ik heb ook meer met Den Haag dan met A*dam, vermaak ik me ook wel hoor, begrijp me niet verkeerd.. Tijden zijn wel veranderd. Rotterdamstra hier, grafstad. Het is al snel beter. Op zuid, waar ik vandaan kom ongeveer, lopen 15-jarigen met een vuurwapen. Den Haagquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Den Haag wel leuk, maar Amsterdam hoeft voor mij niet zo nodig.
Zuid kan ook wel heftig zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mja. Snap ik. Ik heb ook meer met Den Haag dan met A*dam, vermaak ik me ook wel hoor, begrijp me niet verkeerd.. Tijden zijn wel veranderd. Rotterdamstra hier, grafstad. Het is al snel beter. Op zuid, waar ik vandaan kom ongeveer, lopen 15-jarigen met een vuurwapen. Den HaagMooie stad, achter de duinen. Nooit gedonder gehad met stappen, A*dam ook niet. Het is R'dam dat zo waardeloos is. Schaam ik me echt voor.
Ik ben een beetje op airbnb rond aan het kijken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor een nachtje weg weinig, maar het is meer even het idee dat je eruit bentAangezien ik al bijna 1,5 jaar niet meer in België ben geweest en dat altijd vast prik was.
Airbnb is wel echt heel fijn! Goede ervaringen mee en niet zo massaal als een hotel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje op airbnb rond aan het kijken.
ik zie nu een bootje.
dan is misschien wel eens leuk voor een paar nachten
Ik boek bijna altijd via airbnb. beter dan zo'n schrale hotelkamertjequote:Op donderdag 25 maart 2021 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Airbnb is wel echt heel fijn! Goede ervaringen mee en niet zo massaal als een hotel.
Ik vind beiden oke, een hotelkamer voor een nachtje is echt prima en ik ben nog nooit schrale hotelkamers tegen gekomenquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik boek bijna altijd via airbnb. beter dan zo'n schrale hotelkamertje
Voor 1 nacht maakt het me ook niet zo veel uit, maar ik ben nu voor een weekje aan het kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind beiden oke, een hotelkamer voor een nachtje is echt prima en ik ben nog nooit schrale hotelkamers tegen gekomen
Het is coronatijd, er gebeurt simpelweg niets anders.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer het maar niet te begrijpen.
Hopelijk later dit jaar versoepelingen..quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:39 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Het is coronatijd, er gebeurt simpelweg niets anders.
Welnee joh, er komt een nieuwe variant waartegen de vaccins geen bescherming bieden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk later dit jaar versoepelingen..
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het gaat hier nog steeds over Braddie
Denken dat die nu wegblijvenquote:Het account wat mij, en anderen, lastigvalt, intimideert, stalkt, is éindelijk opgeheven! Dus dat maakt het allemaal veel dragelijker.
Wat is je nieuwe account?quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:26 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Denken dat die nu wegblijvenDie hebben al lang en breed weer een nieuw account.
Hoi Modus, ik ben Braddie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:32 schreef Stepperoller het volgende:
Hoi ik ben Modus, dit is mijn nieuwe account.
Hoi Braddie, ik zag dat je weer filmpjes op je kanaal hebt en nieuwe maakt. Heb je geen last meer van stalkers? en zit je daarom weer op forums?quote:
Ja klopt, ik ben eindelijk verlost.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:43 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoi Braddie, ik zag dat je weer filmpjes op je kanaal hebt en nieuwe maakt. Heb je geen last meer van stalkers? en zit je daarom weer op forums?
Hoor die niet-woke schaapjes toch gehoorzaam blatenquote:Op donderdag 25 maart 2021 01:21 schreef Makrelis het volgende:
Ja mensen, ik werkte hier, goeie muziek (PinkFloyd):
Die is anoniem gegaanquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:11 schreef Puntenjager het volgende:
Over schaapjes en boerderijen gesproken... Waar is @:chia aka Chai eigenlijk gebleven!?
WAPPIEquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:21 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Welnee joh, er komt een nieuwe variant waartegen de vaccins geen bescherming bieden.
Onderdeel van de Great Reset.
Modus is mijn kloon.quote:
Waarom heb jij een kloon die constant Jabba the Hut stalkt?quote:
4E is een schaapquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAPPIE
inb4: 4E is een schaap.
wat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
helaas bestaat er geen manier voor jou om hem op een andere site te bereiken
Je hoerenmoeder, aangenaamquote:
rood haar, gladde benen, penis van 3mm, verzamelt gekleurde blokjes voor kinderen, weinig interesses, 30+ en maagdquote:
Hopelessly passing your time in the grassland awayyyyyyyyyyyyy.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoor die niet-woke schaapjes toch gehoorzaam blaten
Klinkt erg Italiaans.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
rood haar, gladde benen, penis van 3mm, verzamelt gekleurde blokjes voor kinderen, weinig interesses, 30+ en maagd
Ah ja Koffie Royaal haal ik altijd qua schepijs.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga meestal naar Istanbul met vakantie.
Vooral die luchthaven vind ik top. Anatolia heet dat geloof ik. Ongeschoren met niet gestreken overhemden vind ik die pummels daar.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Ah ja Koffie Royaal haal ik altijd qua schepijs.
Gekomenquote:Op donderdag 25 maart 2021 17:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
rood haar, gladde benen, penis van 3mm, verzamelt gekleurde blokjes voor kinderen, weinig interesses, 30+ en maagd
Tof.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga meestal naar Istanbul met vakantie.
00:23 Weet je wie ook wel echt een gevaarte is?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:31 schreef okselzweet het volgende:
Gewoon even 1800 euro aan camera's in huis hebben
precies deze camera had hij vorig jaar gekocht, een unboxing van gedaan en na een maand op marktplaats gezet omdat hij het toch niks vondquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:31 schreef okselzweet het volgende:
Wat zie ik daar op dat tafeltje staan op 1:19 ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:31 schreef okselzweet het volgende:
Wat een treurnis weerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
precies deze camera had hij vorig jaar gekocht, een unboxing van gedaan en na een maand op marktplaats gezet omdat hij het toch niks vond
wel mooi dat hij net doet alsof hij het voor de eerste keer ooit ziet
De gewichtjes van 1,5 kg per stuk waarmee hij denkt 90 kilo af te kunnen vallenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat zie ik daar op dat tafeltje staan op 1:19 ?
Hij is net DJMO. Om te kunnen wandelen moet hij per se eerst zijn eigen woonplaats uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:31 schreef okselzweet het volgende:
Wandelen als je niet in de natuur bent is wel kut hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:00 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hij is net DJMO. Om te kunnen wandelen moet hij per se eerst zijn eigen woonplaats uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |