SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Op zoek naar beeldjes zeker?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil niks verkopen maar ik vind altijd wel leuk om even rond te lopen.
Ik nog niet hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je wel stoer lullen US maar jij lapt tegenwoordig ook elke regel aan je laars.
Depri is een overdreven term maar veel mensen zijn er wel echt klaar mee nu.
Ja maar goed er een beetje klaar mee zijn dat is wat anders dan depressief toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je wel stoer lullen US maar jij lapt tegenwoordig ook elke regel aan je laars.
Depri is een overdreven term maar veel mensen zijn er wel echt klaar mee nu.
Dat zeg ik ook.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar goed er een beetje klaar mee zijn dat is wat anders dan depressief toch?
Kun je de quarantaine wel de schuld geven.
Had je niet tegen beter weten in weer de halve Atlantische Oceaan naar binnen moeten werkenquote:
Wie is Viola?quote:Op zondag 21 maart 2021 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat mij heeft verbaasd is hoe makkelijk je mensen hun hele sociale leven wegneemt. Een persconferentie en wat regeltjes en Viola de volkscultuur doet de rest. Wat willen we graag deugen.
Ik hoorde gisteren dat iemand had staan kletsen met Badr Hari, die heeft totale schijt aan alle regeltjes ook hè?quote:
Cockdown.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die voor mijn deur staat, ga ik spontaan in lockdown
Die duwt met haar forse pink je deur weer open joh.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als die voor mijn deur staat, ga ik spontaan in lockdown
Ik las dit in eerste instantie verkeerdquote:Op zondag 21 maart 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die duwt met haar forse pink je deur weer open joh.
Wat je niet wil horen etc. etc.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Pannenkoeken op want de avocado was na vier dagen nog steeds keihard.
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet tegen beter weten in weer de halve Atlantische Oceaan naar binnen moeten werken
Wie heeft er met Badr staan kletsenquote:Op zondag 21 maart 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat iemand had staan kletsen met Badr Hari, die heeft totale schijt aan alle regeltjes ook hè?
Nu doe je net alsof je het erg vond om pannenkoeken te etenquote:Op zondag 21 maart 2021 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Pannenkoeken op want de avocado was na vier dagen nog steeds keihard.
*prik*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |