quote:Op zondag 21 maart 2021 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb het idee dat dit in scene is gezet
Herkenbaar. Dit maak ik dagelijks mee, maar in mijn situatie zijn de rollen omgedraaid. Op elk moment van de dag draaien de wijfjes constant om me heen, verlangend naar mijn gezonde kloppende roede.quote:
Geloof ik nietquote:Op zondag 21 maart 2021 23:29 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dit maak ik dagelijks mee, maar in mijn situatie zijn de rollen omgedraaid. Op elk moment van de dag draaien de wijfjes constant om me heen, verlangend naar mijn gezonde kloppende roede.
Ik heb begrepen dat de heren @JochemSjakie en @IceCreamSandwich dit ook dagelijks meemaken. Zo vreemd is het dus blijkbaar niet!quote:
Dat zijn hun zusjes, dat telt niet meequote:Op zondag 21 maart 2021 23:35 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de heren @:jochemsjakie en @:icecreamsandwich dit ook dagelijks meemaken. Zo vreemd is het dus blijkbaar niet!
Ik kan dit beamenquote:Op zondag 21 maart 2021 23:35 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de heren @:jochemsjakie en @:icecreamsandwich dit ook dagelijks meemaken. Zo vreemd is het dus blijkbaar niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |