Zelf hou ik het trouwens op Jim omdat hij de trouwste aanhang heeft denk ik.
Ik gok en hoop op Hind!
Ook denk ik dat Dewi nog niet zeker is van de laatste vier! Ze heeft d'r zenuwen niet of nauwelijks onder controle en dat kan d'r nog wel eens opbreken!
quote:Haar zenuwen zijn idd niet goed voor haar optreden, maar het geeft haar wel wat menselijks, zodat kijkers zich beter in haar kunnen verplaatsen en eerder sympathie voor haar voelen. Ook denken sommige mensen die bijvoorbeeld zowel Jamai als Dewi als favoriet hebben: "Ik stem op Dewi, want haar optreden ging niet zo best door haar zenuwen. Mijn stem heeft ze harder nodig dan Jamai."
Op maandag 27 januari 2003 13:38 schreef Elbutre het volgende:Ook denk ik dat Dewi nog niet zeker is van de laatste vier! Ze heeft d'r zenuwen niet of nauwelijks onder controle en dat kan d'r nog wel eens opbreken!
quote:Marieke straalt idd, maar of het 'echt' is is weer een andere kwestie...
Op maandag 27 januari 2003 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marieke straalt echt
Terug naar de laatste 4, Dewi zal wel als eerste weg moeten, en dan Hind (die ik geloof ik als enige helemaal niet briljant vond afgelopen zaterdag, wel goed, maar niet uitmunted ofzo, ze heeft veel beter gezongen) denk ik. Ik hoop sowieso dat Jamai in de finale komt, en Jim zal er sowieso wel bijzitten. Hij kan wel goed zingen, alleen Cry me a river past gewoon niet bij hem, misschien had ie Phill Collins maar moeten doen.
quote:Ik vind het nep overkomen eerlijk gezegd.
Op maandag 27 januari 2003 16:32 schreef schwa78 het volgende:[..]
Marieke straalt idd, maar of het 'echt' is is weer een andere kwestie...
quote:Noem me naief maar het zal me niets verbazen.. Anders kan zijn: volgende week jim dan Dewi (liever jamai) en dan finale tussen jamai/hind.
Op zondag 26 januari 2003 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Dewi toch nog zal gana winnen.Hind wordt tweede
Jamai derde
Jim vierde
quote:
Op maandag 17 februari 2003 21:09 schreef schwa78 het volgende:Ik heb dan ook een betrouwbare anonieme bron...
quote:Beter Hind - Dewi dan he
Op maandag 17 februari 2003 21:34 schreef schwa78 het volgende:
Ik hoop zo dat het geen finale Hind-Jamai wordt... dan ben ik namelijk voor geen van beiden... Allebei zijn ze me te netjes...
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:38 schreef Elbutre het volgende:
ik denk dat Jim ondertussen net zoveel vijanden heeft als fans (met dank aan de sms-sletjes van een jaar of 14)
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
eigenlijk komen alle idolstopics op hetzelfde neer ...![]()
4. Jim
3. Dewi
2. Jamai
1. HIND
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |