SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fin maakt nog geen zomerquote:Op zondag 21 maart 2021 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelukkig zijn we nog steeds het gelukkigste volk van Europa (top 5).
Finnen zijn het gelukkigst. Nou ken ik een Finse en die ziet er nooit gelukkig uit.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ter-wereld~a4c9a82d/
https://9gag.com/gag/aO30OLyquote:Op zondag 21 maart 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
Oh zijn we weer naar de Achterhoek verhuisd
Ik stel het ook altijd uit tot morgen.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanaf morgen toch maar eens proberen minder te eten.
Zo zou jij als kitten zijnquote:
Je bent vaak te bang.quote:
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vaak te bang.
Doe gewoon iets zonder te denken en zie wel hoe het gaat. Zoiets.
In een olifantenverblijf. Waarom niet meteen tussen de alligators. Of de leeuwen.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent vaak te bang.
Doe gewoon iets zonder te denken en zie wel hoe het gaat. Zoiets.
'Kom je uit de Achterhoek ofzo?'quote:Op zondag 21 maart 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?
Wat is twents voor ben je dom ofzo?
Ja het ging toch goed?quote:Op zondag 21 maart 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die opmerking vind je gepast bij een vader die met zijn kind een olfiantenverblijf in gaat?
Wat is twents voor ben je dom ofzo?
Hoezo gordels? Ik kan toch goed rijden.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
En kinderzitjes in de auto? Gewoon je kind voorin met de gordel om z'n nek. Leuk hoor, er gebeurt toch niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |