Ze gaan op transport en dan waarschijnlijk daarheen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja bij de Arena hebben ze een soort betonnen bak waar ze 2000 mensen kunnen vasthouden.
Nee. De regels zijn duidelijk en de demonstratie is verboden. Nu snoeihard fysiek handhaven.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:51 schreef Bocaj het volgende:
Laat die mensen nou gewoon vredig demonstreren als ze dat willen!
Ze doen toch niemand kwaad ermee?
De gemeente en de politie zoeken het probleem ook wel op hoor!
Liver bij een vaccinatie straat dan mogen ze kiezen of een vaccinatie of 4000 euro boete voor het overtreden van een noodbevel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:52 schreef summer2bird het volgende:
zou toch fantastisch zijn als al die bussen straks stoppen bij het politiegebouw
Waarom dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:53 schreef Draak31 het volgende:
De regels zijn duidelijk en de demonstratie is verboden.
Is ook wel een erg smalle kade.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:53 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ook lekker dat bij de demonstraties de menigtes steeds groter worden. Maanden geleden wat plukjes mensen die een optocht houden en nu gewoon de hele kade bomvol mensen. Dit belooft nog wat voor de komende weken/maanden
Heeft geen cellencomplex meerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:52 schreef summer2bird het volgende:
zou toch fantastisch zijn als al die bussen straks stoppen bij het politiegebouw
Nou, er schijnt dus zo'n virus rond te gaan waar mensen flink ziek van worden.quote:
Heb je de verkiezingen gemist afgelopen week?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:53 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ook lekker dat bij de demonstraties de menigtes steeds groter worden. Maanden geleden wat plukjes mensen die een optocht houden en nu gewoon de hele kade bomvol mensen. Dit belooft nog wat voor de komende weken/maanden
Die heb ik niet gemist.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:55 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Heb je de verkiezingen gemist afgelopen week?
Inderdaad. Vandaar dat al die andere demonstraties die wel aan bepaalde voorwaarden voldoen zonder problemen doorgang vinden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:55 schreef Bocaj het volgende:
Demonstreren is een groot recht zegt Halalsema altijd?
Ach... ze staan buiten hoor! Stem FvD!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nou, er schijnt dus zo'n virus rond te gaan waar mensen flink ziek van worden.
Niet dat je het echt hoort op tv ofzo hoor, ik heb dit van mijn buurvrouw grgr
Vind dat allemaal wel meevallen, de keren dat het echt druk was bemoeiden zich vooral beroepsrelschoppers en hangjeugd zich ermee zoals in Eindhoven. Dit is gewoon elke week dezelfde groep wappies.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik bedoel dat er steeds meer animo is voor demonstraties hoop ik.
Dan snap ik je logica niet waarom je denkt dat deze groep demonstranten komende weken steeds groter gaat worden.quote:
Welnee die 1000 wappies die moet je gewoon negeren. Ze zijn mooi ingesloten nu laat ze lekker staan tot morgen 12 uur. De politie los je af ik denk niet dat er onder die mensen morgen dan nog animo is om weer te demonstreren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik bedoel dat er steeds meer animo is voor demonstraties hoop ik.
Meer mensen die het oneens zijn met de maatregelen laten zich frequenter zien en horen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:57 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Dan snap ik je logica niet waarom je denkt dat deze groep demonstranten komende weken steeds groter gaat worden.
een buschauffeur?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:57 schreef raptorix het volgende:
Die lui willen ze met bussen vervoeren, wie gaat die besturen?
Patrick Kluivertquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:57 schreef raptorix het volgende:
Marco Bakker.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:57 schreef raptorix het volgende:
GVBquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:57 schreef raptorix het volgende:
Zou jij die bus besturen met al die idioten als passagier?quote:
RIPquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:59 schreef Bocaj het volgende:
Nou IK sta achter de demonstranten!
Ze staan buiten op het museumplein... en doen geen vlieg kwaad... Halsema en de Politie willen gewoon weer spierballen laten zien!
Halsema is toch een hypocriete tuthola!
Ze staan op de Leidsekade vrindquote:
#VriendenPeople ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:59 schreef Bocaj het volgende:
Nou IK sta achter de demonstranten!
Ze staan buiten op het museumplein... en doen geen vlieg kwaad... Halsema en de Politie willen gewoon weer spierballen laten zien!
Halsema is toch een hypocriete tuthola!
Tuurlijk, krijgen toch gewoon betaaldquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zou jij die bus besturen met al die idioten als passagier?
Hij staat op de verkeerde plek achter deze mensenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ze staan op de Leidsekade vrind
Ik mis mijn vrijheid ook echtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:02 schreef Bocaj het volgende:
Zeg zolderkamer ridders!
Ze staan er wel voor onze VRIJHEID daar hè!
Het killer-virus staat ook voor vrijheid. Nu dus even niet. Hopelijk gooit de politie een brandbom tussen die wappies, het is toch al een brandhaard.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:02 schreef Bocaj het volgende:
Zeg zolderkamer ridders!
NIET VOOR MIJN VRIJHEIDquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:02 schreef Bocaj het volgende:
Zeg zolderkamer ridders!
Nee, dat hoeft. Maar ik snap die mensen wel!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Sta je daar dan ook? Of ben je een toetsenbordheld?
Niet voor het vervoeren van arrestanten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, krijgen toch gewoon betaald
En dat die lui de mening van heel Nederland vormen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
Die lui denken echt dat daar 2000 man staan
Vooral dit jaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:03 schreef spoilert het volgende:
[..]
En dat die lui de mening van heel Nederland vormen.
Ze doen jou nix...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
NIET VOOR MIJN VRIJHEID![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oprotten met die lui.
Ik ben vrij genoeg ik heb er geen enkele behoefte aan dat ze voor mijn vrijheid opkomen een gezien de verkiezingsuitslag van afgelopen woensdag de meeste andere Nederlanders ook niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:02 schreef Bocaj het volgende:
Zeg zolderkamer ridders!
Zou liever deze lui vervoeren dan een paar basisschoolklassen. Maargoedquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet voor het vervoeren van arrestanten.
Die is er nooit geweest, die zit thuis zijn ontvangen donaties te tellen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:04 schreef raptorix het volgende:
Die Willem is er zeker snel tussen uit gepiept?
Ons is normaal gesproken een ruim begrip. Zoals je afgelopen woensdag hebt gezien is de "namens ons" waar de demonstranten voor staan een heel klein begrip.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:02 schreef Bocaj het volgende:
Zeg zolderkamer ridders!
Ja bedankt maar ik heb genoeg vrijheid dus haal mij maar van de lijstquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:02 schreef Bocaj het volgende:
Zeg zolderkamer ridders!
Tuurlijk doet hij elke keer echte held..... op sokken dan. met Thier die roep ook heel hard maar zie je ook niet strijden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:04 schreef raptorix het volgende:
Die Willem is er zeker snel tussen uit gepiept?
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:06 schreef vipergts het volgende:
[..]
Tuurlijk doet hij elke keer echte held..... op sokken dan. met Thier die roept ook heel hard maar zie je ook niet strijden.
Dom. Hoe strenger je gaat handhaven hoe meer mensen daarna weer komen demonstreren. Ik krijg nu ook wel zin om een keer erheen te gaan. Verder toch niets te doen hé. Heeft er iemand nog vuurwerk liggen?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee. De regels zijn duidelijk en de demonstratie is verboden. Nu snoeihard fysiek handhaven.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:08 schreef Bocaj het volgende:
De zolderkamerridders die dit niet snappen en afkeuren zijn bang en hebben het nog steeds niet begrepen!
Bruikbare idioten zijn jullie!
Uiteraard tegen degenen die zich aangesproken voelen!
Jawel hij was in beeld en stond te fotograferen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:05 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die is er nooit geweest, die zit thuis zijn ontvangen donaties te tellen.
Wat is er morgen te doen dan daar?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:07 schreef Starhopper het volgende:
Morgen op t malieveld gaat genot worden
Demonstratie van de wappiesquote:
Politie was de toeschouwers aan t wegvegenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:09 schreef SignificanteAnder het volgende:
Wat gebeurt er aan de overkant nou allemaal? had ff al het geluid uit. Iemand op een dak, maar zag verder ook mensen rennen?
Toen ze ingesloten werden liep nog een groepje die kant op volgens mij.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:09 schreef SignificanteAnder het volgende:
Wat gebeurt er aan de overkant nou allemaal? had ff al het geluid uit. Iemand op een dak, maar zag verder ook mensen rennen?
Ik begrijp het allemaal prima. De reptielenmensen zitten er achter en alles is nep. Leuk. Nu weer lens knuppelen die criminelen. En niet stoppen tot er geen beweging meer in zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:08 schreef Bocaj het volgende:
De zolderkamerridders die dit niet snappen en afkeuren zijn bang en hebben het nog steeds niet begrepen!
Tuurlijk. 99,9% van Nederland is achterlijk en "wij" als 0,1% weten hoe het zit...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:08 schreef Bocaj het volgende:
Wat houd je tegen? Je bent toch een jonge frisse vent, ga de popo's dan helpenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:10 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik begrijp het allemaal prima. De reptielenmensen zitten er achter en alles is nep. Leuk. Nu weer lens knuppelen die criminelen. En niet stoppen tot er geen beweging meer in zit.
ik zal 't doorgeven aan m'n oom die aan het zuurstof en infuus ligt. hij ligt momenteel in het ziekenhuis vanwege een of ander virus. hij moet zich niet zo aanstellen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:08 schreef Bocaj het volgende:
Nou ik denk jij dan maar moet gaan verhuizen naar een land waar ze dat ook écht doen!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:10 schreef Draak31 het volgende:
En niet stoppen tot er geen beweging meer in zit.
Sterktequote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik zal 't doorgeven aan m'n oom die aan het zuurstof en infuus ligt. hij ligt momenteel in het ziekenhuis vanwege een of ander virus.
Nee hoor, daarvoor betaal ik belasting. De politiemensen en handhavers doen dit met veel plezier en ik gun het ze. Leef je maar even lekker uit. Ik zit hier netjes binnen achter mijn PC te genieten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:11 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat houd je tegen? Je bent toch een jonge frisse vent, ga de popo's dan helpen
Als hij kwetsbaar is had hij zichzelf maar meer moeten afzonderen zodat hij niet besmet kon raken!! /squote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik zal 't doorgeven aan m'n oom die aan het zuurstof en infuus ligt. hij ligt momenteel in het ziekenhuis vanwege een of ander virus.
Een dictatuur bedoel je? Daar leven we toch al in? Dat hoor ik ze de hele tijd roepen...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ik denk jij dan maar moet gaan verhuizen naar een land waar ze dat ook écht doen!
Of hij had zich niet moeten testen want dan heeft hij geen coronaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:12 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Als hij kwetsbaar is had hij zichzelf maar meer moeten afzonderen zodat hij niet besmet kon raken!! /s
Oh ik zag laatst al filmpjes dat ze hier ook beginnen. Zelfs een hondje erbij voor extra bleeding-damage. Hopelijk meer van dat, wappies verdienen geen gratie. Snoeihard aanpakken, geen knuppel te veel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou ik denk jij dan maar moet gaan verhuizen naar een land waar ze dat ook écht doen!
Ik heb medelijden met je dat je hiervan kan genieten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:12 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor betaal ik belasting. De politiemensen en handhavers doen dit met veel plezier en ik gun het ze. Leef je maar even lekker uit. Ik zit hier netjes binnen achter mijn PC te genieten.
Krijgen we dit soort opmerkingen weerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik zal 't doorgeven aan m'n oom die aan het zuurstof en infuus ligt. hij ligt momenteel in het ziekenhuis vanwege een of ander virus. hij moet zich niet zo aanstellen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
Die dak droeftoeterEerst patserig boks bewegingen maken en dan binnen 1 seconden op de knietjes als die ze voor zijn neus staan.
[ afbeelding ]
Haha die mensen in het raamquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
Die dak droeftoeterEerst patserig boks bewegingen maken en dan binnen 1 seconden op de knietjes als die ze voor zijn neus staan.
[ afbeelding ]
Dat is erg natuurlijk... Maar zoals het nu is, is ook niet meer houdbaar/leefbaar... De balans is zoek...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik zal 't doorgeven aan m'n oom die aan het zuurstof en infuus ligt. hij ligt momenteel in het ziekenhuis vanwege een of ander virus. hij moet zich niet zo aanstellen.
Die gaat zo een Chad Baker doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:14 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Haha die mensen in het raam
Haha prachtig. Wel een mooi podium daar voor de politie om hem volledig lens te slaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
Die dak droeftoeterEerst patserig boks bewegingen maken en dan binnen 1 seconden op de knietjes als ze voor zijn neus staan.
[ afbeelding ]
De regels zijn helemaal niet duidelijk. Een demonstratie kan niet verboden worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Nee. De regels zijn duidelijk en de demonstratie is verboden. Nu snoeihard fysiek handhaven.
Dat kan welquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:16 schreef mark16 het volgende:
[..]
De regels zijn helemaal niet duidelijk. Een demonstratie kan niet verboden worden.
Prima balansje zo. Niemand heeft wat te klagen, het mag allemaal nog wel wat strenger.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is erg natuurlijk... Maar zoals het nu is, is ook niet meer houdbaar/leefbaar... De balans is zoek...
Blah blah blah, er is een noodbevel van kracht.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:16 schreef mark16 het volgende:
[..]
De regels zijn helemaal niet duidelijk. Een demonstratie kan niet verboden worden.
En gezelligerquote:
Dat kan prima hoor. Is al gedaan zelfs. Dit is nu een criminele bijeenkomst.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:16 schreef mark16 het volgende:
[..]
Manmanmanquote:
Ik zeg het nog maar eens zoals Halsema ook zegt: Demonstreren is een grondrecht!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:16 schreef mark16 het volgende:
[..]
Crimineel is iets anders dan illegaal he.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:18 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. Is al gedaan zelfs. Dit is nu een criminele bijeenkomst.
Zegt 'Een jonge frisse vent'quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:17 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Prima balansje zo. Niemand heeft wat te klagen, het mag allemaal nog wel wat strenger.
Ja met drogredenen. Men claimt dat men niet voldoende afstand houdt en dat dat gevaarlijk is voor hen. Wat nergens op slaat natuurlijk, maar dat wordt iedere keer als reden verzonnen om iedereen maar lekker in elkaar te kunnen slaan. Sorry maar als je dit niet doorziet.. Ik zal niet zo snel daar gaan staan te demonstreren, maar als er mensen zijn die dat wel willen hebben ze dit grondrecht.quote:
Alle demonstraties die aan de coronamaatregelen voldoen vinden gewoon doorgang. En dat zijn er een stuk meer dan alleen die van BLM.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens zoals Halsema ook zegt: Demonstreren is een grondrecht!
BLM hadden ze gewoon door laten gaan... ze meten met 2 maten in A'dam!
En bij de BLM (afgezien van de dam) en de andere demonstraties houden ze zich gewoon aan de 1,5 meter en andere coronaregels. Alleen bij de wappiedemonstraties worden de regels overtreden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:19 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Alle demonstraties die aan de coronamaatregelen voldoen vinden gewoon doorgang. En dat zijn er een stuk meer dan alleen die van BLM.
Ik kan het weten, want ben er zo nu en dan bij.
uit het raam zeikenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als ik er zou wonen zou ik ook een emmer water naar beneden smijten.
Ik zou pissen in een supersoakerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Even een paar eieren gooien. Heb ik ook weleens gedaan naar asociale figuren op straat die overlast gaven. Was bijzonder bevredigend.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, BLM mag wel gewoon week na week op het Museumplein staan met honderden mensen!!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens zoals Halsema ook zegt: Demonstreren is een grondrecht!
BLM hadden ze gewoon door laten gaan... ze meten met 2 maten in A'dam!
Ff kijken waar ze heen gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1125528581295980 in de bus
En ze dragen ook nog eens mondkapjes en HALSEMA VIND DAT ALLEMAAL GOED AAAAAHquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja inderdaad, BLM mag wel gewoon week na week op het Museumplein staan met honderden mensen!!
SE WORDUH MET MUILKORVE AFGEVOERTquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En ze dragen ook nog eens mondkapjes en HALSEMA VIND DAT ALLEMAAL GOED AAAAAH
Geen mondkapjes...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
Ik denk niet dat dit echte Amsterdammers zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laat die mensen eens ruzie met elkaar krijgen. Hint: Er staat een Rotterdammer in de menigte.
DIT IS HEZELFDE ALS TWEDE WEERELDORLOG!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SE WORDUH MET MUILKORVE AFGEVOERT
Gezellig, beetje schoolreisje-gevoel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
SLINKSE WEGKIJKERTSquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En ze dragen ook nog eens mondkapjes en HALSEMA VIND DAT ALLEMAAL GOED AAAAAH
Even waterval geluiden afspelen over de speaker van de ME bus.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:23 schreef raptorix het volgende:
Die vrouwen moeten straks allemaal pissen natuurlijk, die gaan van zelf wel mee
Ze rijden nu richting Oost, ik gok naar Wibautstraat en dan Zuidelijk naar Arena.quote:
Ze draaide net even naar achteren. De mensen die richting de buschauffeur zitten droegen hem vrijwel allemaal nog.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Had je verwacht van wel dan bij deze mensen?
Hopelijk krijgen ze er een boete vanwege het niet dragen van een mondkapje bovenopquote:
En een paar rotkletsen om het af te leren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze er een boete vanwege het niet dragen van een mondkapje bovenop
'oh fuck we zitten nu toch echt wel in de penarie' "LACHEN HENK JAAH VRIJHEID GEEN DICTATUUR MARK RUTTE HAHAHAAHHAHA"quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:25 schreef Fugue het volgende:
Ze zitten daar toch wel een beetje zenuwachtig te lachen in die bus
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:22 schreef raptorix het volgende:
Hopelijk krijg jij ontsteking aan al je vingertoppen zodat je geen drek meer uit je toetsenbord kan laten komenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze er een boete vanwege het niet dragen van een mondkapje bovenop
Eerlijkwaar, jij bent ook gewoon een vreselijke nerd!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wappie gespotquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:28 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hopelijk krijg jij ontsteking aan al je vingertoppen zodat je geen drek meer uit je toetsenbord kan laten komen
#viesmadquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eerlijkwaar, jij bent ook gewoon een vreselijke nerd!
Leef eens een beetje... Kom van die zolderkamer af... Zoek een vriendin of neem een hond! (Zoals Wilders tegen Rutte zei!)
Nou dat zal ze leren!quote:
zal niet de enige daar zijn met zuurstofgebrek.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Aan het zuurstof zitten en tegen coronamaatregels zijn
Snor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:31 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Heeft ze nou een stuk panty onder haar neus?
Misschien is ze lachgas-verslaafd.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Aan het zuurstof zitten en tegen coronamaatregels zijn
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
zal niet de enige daar zijn met zuurstofgebrek.
Bij de meesten was dat alleen tijdens de geboorte.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
zal niet de enige daar zijn met zuurstofgebrek.
Beetje hoge boete hopelijk. Hebben ze weer een maand voor niks uitkering getrokkenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou dat zal ze leren!
Ze worden gewoon geidentifeerd, krijgen een boete en dan mogen ze weer gaan.
Ja ik dacht eerst ook prima act, maar ze zat echt in een rolstoel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:31 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Heeft ze nou een stuk panty onder haar neus? edit: wow ze zit gewoon echt aan het zuurstof
Een tank lachgasquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien is ze lachgas-verslaafd.
Ze rijden nu op de Ringweg langs de Rai, dus denk het wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:30 schreef Starhopper het volgende:
Gaan ze nog steeds richting de ArenA?@:raptorix
Die Victreebel heeft haar hele scootmobiel verbouwd, dus dan kan een rolstoeler ook een zuurstoffles meenemen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst ook prima act, maar ze zat echt in een rolstoel.
Noord zitten ze toch? Denk dan eerder Justitieel Complex Zaandam?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze rijden nu op de Ringweg langs de Rai, dus denk het wel.
Beboeten hoop ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:33 schreef Draak31 het volgende:
Wat gaan ze met die mensen doen bij de arena? Hopelijk fysiek aanpakken?
Ja vergiste me, dacht het Metrostation te zien, maar dit is idd Noord, in Zaanstad zit een gevangenis, er is goede kans dat ze daar opgevangen gaan worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Noord zitten ze toch? Denk dan eerder Justitieel Complex Zaandam?
Zou kunnen ja, maar het was zo’n met de hand bestuurbare rolstoel. Dan voer je je act wel ver doorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Die Victreebel heeft haar hele scootmobiel verbouwd, dus dan kan een rolstoeler ook een zuurstoffles meenemen.
Als dat echt een act is heb ik daar groot respect voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar het was zo’n met de hand bestuurbare rolstoel. Dan voer je je act wel ver door
Sven heeft het koud en die is niet eens natquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:35 schreef raptorix het volgende:
Ja ga zwemmen, ik geef je 7 minuten voordat je onderkoeld bent.
Toevallig vorige week opgezocht omdat ik graag weer wil zwemmenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sven heeft het koud en die is niet eens nat
Weet jij t wel?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Die lui in de bus hebben ook godverdomme echt het richtingsgevoel van een cavia
Ken Amsterdam redelijk, maar sowieso goed genoeg om te snappen dat als je al door Noord heen rijdt, wat al een aantal keer geroepen werd in de bus, dat je dan niet onderweg bent naar of de Rai of Amstelveenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Weet jij t wel?Ik ken A'dam niet
Dat was mijn schuldquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ken Amsterdam redelijk, maar sowieso goed genoeg om te snappen dat als je al door Noord heen rijdt, wat al een aantal keer geroepen werd in de bus, dat je dan niet onderweg bent naar of de Rai of Amstelveen![]()
Dat was al duidelijk toen ze de IJtunnel inredenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ken Amsterdam redelijk, maar sowieso goed genoeg om te snappen dat als je al door Noord heen rijdt, wat al een aantal keer geroepen werd in de bus, dat je dan niet onderweg bent naar of de Rai of Amstelveen![]()
Wel mijn aanname ja. Ze rijden sowieso globaal in die richting.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:39 schreef Tourniquet het volgende:
Worden ze hier heengebracht?
https://goo.gl/maps/XXgWiWmjhdczPK2B6
Is straks wel een stukje lopen terug naar je auto.
Poah! Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:39 schreef Tourniquet het volgende:
Worden ze hier heengebracht?
https://goo.gl/maps/XXgWiWmjhdczPK2B6
Is straks wel een stukje lopen terug naar je auto.
Eigenlijk best slim, elke groep ergens anders droppen en iedereen zoekt maar uit hoe ze thuiskomen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:43 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn gewoon ergens gedropt in the middle of nowhere? Zoek 't zelf verder maar uit.![]()
Nee, ik denk eerder andersom, ik had al op het Museumplein geroepen dat ze naar de Arena zouden worden gebracht, leek mij het meest logischquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:41 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Had je in de livestream van die vrouw in de bus gereageerd?
Hahahaha!!!!! Gewoon ergens op een industrieterrein zonder bushaltequote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:44 schreef Verbodsbord het volgende:
https://www.google.com/ma(...).4165259!4d4.8711434
Hier staan ze
Er rijd daar een bus, die gaat eens per uurquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:44 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ze staan bij de ingang van de CoentunnelVeel success met teruglopen
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er rijd daar een bus, die gaat eens per uur
Oja: daar kom je niet in zonder mondkapje
Gaan ze ook doenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:46 schreef Geerd het volgende:
https://www.google.com/ma(...)52.413202!4d4.879825
pakken ze die toch
Hebben ze nog mazzel dat die net zijn uitgedeeldquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er rijd daar een bus, die gaat eens per uur
Oja: daar kom je niet in zonder mondkapje
Misschien hebben ze allemaal de monkapjes weggegooid bij t uitstappenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hebben ze nog mazzel dat die net zijn uitgedeeld
Denk ook o.a. daarom.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Hebben ze nog mazzel dat die net zijn uitgedeeld
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:48 schreef raptorix het volgende:
Zo doen we dat hier, afval dump je in Noord.
Dat zou niet het eerste misdrijf zijn dat de politie de laatste tijd pleegt.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Oh ze worden ook echt ergens gewoon neergezet
Waarom is dat een misdrijf?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Halsema in betere tijden:
[ afbeelding ]
[..]
Dat zou niet het eerste misdrijf zijn dat de politie de laatste tijd pleegt.
Halsema nog steeds:quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:19 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Alle demonstraties die aan de coronamaatregelen voldoen vinden gewoon doorgang. En dat zijn er een stuk meer dan alleen die van BLM.
Ik kan het weten, want ben er zo nu en dan bij.
misdrijfquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Een vraagje, heb je tijdens de rellen in Rotterdam ook zo ingehakt op de burgemeester van Rotterdam? Of is het gewoon specifiek Halsema?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waar kijk jij nu? Video in Verzet is nogal pixelig.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:51 schreef raptorix het volgende:
Dit gaat mis kan ik je zeggen, vaker dit soort dingen meegemaakt, eerst krijg er 1 een hengst, vervolgens gaat het los.
Was echt een dikke biemquote:
?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:44 schreef Revanches het volgende:
Kom net van werk, welke stream kijken jullie?
? Ik zie er vier in de OP maar niks met een bus.
Iets van havengebied!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:44 schreef Verbodsbord het volgende:
https://www.google.com/ma(...).4165259!4d4.8711434
Hier staan ze
bus mevrouw is gestoptquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:44 schreef Revanches het volgende:
Kom net van werk, welke stream kijken jullie?
? Ik zie er vier in de OP maar niks met een bus.
Neusbel staat vooraan, die mag zo de bus in volgens mijquote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:53 schreef raptorix het volgende:
Echt als je nu paniek krijgt, dan overloopt men elkaar, man man man.
Gewoon een fantastisch volk alom.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Komen ook lekker veel oneliners over joden en de oorlog voorbij daar in de meute
Wasn't me.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
2 Mariniers, een vlootbaal en iemand (onderofficier, te zien aan zijn kwast) van 11 Afdra...![]()
@:Cobra4
Welke rellen in Rotterdam? Ik heb Aboutaleb ook al bekritiseerd voor zijn ongrondwettelijk optreden in ieder geval. Dat doe ik met elke Burgemeerster of anderzins gezagsdrager die doet alsof de wet of zelfs de grondwet slechts onderdeel van zijn afweging is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een vraagje, heb je tijdens de rellen in Rotterdam ook zo ingehakt op de burgemeester van Rotterdam? Of is het gewoon specifiek Halsema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |