SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat op zaterdag de meeste mensen naar de winkel willen?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom op deze dag en waarom zijn jullie wakker, ik moet nog gaan slapen
ik heb een (vrouwelijke) collega die helemaal lyrisch is over dat ding.quote:
aaaah. spannendquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:18 schreef mschol het volgende:
juist, deze dus
[ afbeelding ]
clean twist ergo oid
ik wilde een cheap knockoff kopen maar werd teruggeroepen door broer die beide heeft ervarenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat op zaterdag de meeste mensen naar de winkel willen?
en ik ben wakker omdat ik ontzettend moest plassen en niet meer moe ben.
En ik hou je niet tegen..
[..]
ik heb een (vrouwelijke) collega die helemaal lyrisch is over dat ding.
Saai.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat op zaterdag de meeste mensen naar de winkel willen?
en ik ben wakker omdat ik ontzettend moest plassen en niet meer moe ben.
En ik hou je niet tegen..
[..]
ik heb een (vrouwelijke) collega die helemaal lyrisch is over dat ding.
met zo'n pedaal hebben we op werk en dat vond ik juist beter (let wel, voorheen alleen een handmatig dingquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaah. spannend![]()
ik heb zon ding met zon voet uitwring pedaal maar ben er niet heel erg blij mee
je hadook bij bol kunnen bestellen toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
met zo'n pedaal hebben we op werk en dat vond ik juist beter (let wel, voorheen alleen een handmatig ding)
maar goed, ding hadden ze niet bij de lokale blokker, moet er dus voor naar centrum
was hij duurder en steun liever de blokkker dan bol als het even kanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hadook bij bol kunnen bestellen toch?
je moet niet alles bij de grote dozenschuiver bestellenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hadook bij bol kunnen bestellen toch?
nee misschien niet maar gemak dient de mensquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet niet alles bij de grote dozenschuiver bestellen
ik gebruik het vooral voor zondagbezorging of same day spullen (die ik niet lokaal goedkoop kan vinden)quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet niet alles bij de grote dozenschuiver bestellen
bijzonder wel want dat valt volgens mij gewoon onder reparaties en dat mag afaik gewoon?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:35 schreef bitterbal het volgende:
bij de blokkert willen ze nog steeds niet mijn airfryert innemen voor de garantie
ja, dat wel. Door de bezorgopties bestel ik er ok wel vaker.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik het vooral voor zondagbezorging of same day spullen (die ik niet lokaal goedkoop kan vinden)
ze zeggen zolang de winkels 'dicht' zijn nemen ze geen dingen retourquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bijzonder wel want dat valt volgens mij gewoon onder reparaties en dat mag afaik gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |