SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jerney Traagman-Parkinsonquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jerney Traagman-Botox nog altijd.
Ik heb heul heel botoxquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jerney Traagman-Botox nog altijd.
Van wie moet dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Met plaatjes kijken kan ik nog wel dealen maar moet op van alles reageren ook. Ook op facebook
D'r bankrekening, gok ik.quote:
Ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Da’s keigoed! Bejaarden kopen mijn cursussen dolgraag
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
Dagje vrij, bijna lege pistes![]()
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zonder mensen zou ik er bijna willen zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was ook zo, die ging "vissen".quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
@:haags ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN???
Het is echt jammer dat zulke dingen in Nederland niet kunnen, zou mensen psychologisch echt ten goede komen gedurende de pandemie. Ze sluiten bij jullie zelfs parken en bossen las ikquote:
Ja, hutjemutje in het park en natuurgebieden beschadigen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat zulke dingen in Nederland niet kunnen, zou mensen psychologisch echt ten goede komen gedurende pandemie. Ze sluiten bij jullie zelfs parken en bossen las ik
Ja.als het er echt te druk is, wordt er verzocht het park te verlaten...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat zulke dingen in Nederland niet kunnen, zou mensen psychologisch echt ten goede komen gedurende de pandemie. Ze sluiten bij jullie zelfs parken en bossen las ik
Dat klinkt tof!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen ook maar wat schetsen oid.
We zijn op de dagbesteding ism een MBO bezig met een project over dromen. Mijn basisidee is al af. Nu alleen nog wat expirimenteren met grootte en materiaal. Ik ga sws houtskool gebruiken. Voor de andere invulling moet ik nog wat uit proberen. Ik ga denk ik wel uit mijn comfortzone door geen gebruik te maken van kleurpotloden... Denk aan krijt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |