SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jerney Traagman-Parkinsonquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jerney Traagman-Botox nog altijd.
Ik heb heul heel botoxquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jerney Traagman-Botox nog altijd.
Van wie moet dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Met plaatjes kijken kan ik nog wel dealen maar moet op van alles reageren ook. Ook op facebook
D'r bankrekening, gok ik.quote:
Ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Da’s keigoed! Bejaarden kopen mijn cursussen dolgraag
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
Dagje vrij, bijna lege pistes![]()
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zonder mensen zou ik er bijna willen zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat was ook zo, die ging "vissen".quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef jerney het volgende:
@:haags ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN???
Het is echt jammer dat zulke dingen in Nederland niet kunnen, zou mensen psychologisch echt ten goede komen gedurende de pandemie. Ze sluiten bij jullie zelfs parken en bossen las ikquote:
Ja, hutjemutje in het park en natuurgebieden beschadigen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat zulke dingen in Nederland niet kunnen, zou mensen psychologisch echt ten goede komen gedurende pandemie. Ze sluiten bij jullie zelfs parken en bossen las ik
Ja.als het er echt te druk is, wordt er verzocht het park te verlaten...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat zulke dingen in Nederland niet kunnen, zou mensen psychologisch echt ten goede komen gedurende de pandemie. Ze sluiten bij jullie zelfs parken en bossen las ik
Dat klinkt tof!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen ook maar wat schetsen oid.
We zijn op de dagbesteding ism een MBO bezig met een project over dromen. Mijn basisidee is al af. Nu alleen nog wat expirimenteren met grootte en materiaal. Ik ga sws houtskool gebruiken. Voor de andere invulling moet ik nog wat uit proberen. Ik ga denk ik wel uit mijn comfortzone door geen gebruik te maken van kleurpotloden... Denk aan krijt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof!!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen ook maar wat schetsen oid.
We zijn op de dagbesteding ism een MBO bezig met een project over dromen. Mijn basisidee is al af. Nu alleen nog wat expirimenteren met grootte en materiaal. Ik ga sws houtskool gebruiken. Voor de andere invulling moet ik nog wat uit proberen. Ik ga denk ik wel uit mijn comfortzone door geen gebruik te maken van kleurpotloden... Denk aan krijt...
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:03 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik kan dus echt niets met die band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan dus echt niets met die band.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:03 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Met je gekke corpse sinterklaasjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie weer aan de scharrel?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo, die ging "vissen".
Het is weer tijd voor een high fivequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou niet eens weten wat het is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op papier is het een band die ik zou moeten kunnen waarderen, maar nope.quote:
Nicequote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Tof!!
Combinatie met acrylic ink is ook leuk.
Dat zal ik onthouden. Het moet ergens in mei af zijn. maar dat gaat mij wel lukken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:04 schreef jerney het volgende:
Helemaal die transparante kleuren van Liquitex
+1quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op papier is het een band die ik zou moeten kunnen waarderen, maar nope.
Ja je kan niet zeggen dat het heel kut is ofzo, maar mehquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op papier is het een band die ik zou moeten kunnen waarderen, maar nope.
Weekendje weg ofzo, zag het gister? langskomen.quote:
Zeker doen! Hebben ze wel bij vanbeekart.nlquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
[..]
Dat zal ik onthouden. Het moet ergens in mei af zijn. maar dat gaat mij wel lukken.
Ik ken alleen een DJ Ghost, das een Belg.quote:
Dat heb ik nou met jou.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja je kan niet zeggen dat het heel kut is ofzo, maar meh
Komt goed uit Van Beek zit recht tegenover de dagbestedingslocatiequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Zeker doen! Hebben ze wel bij vanbeekart.nl
Mooie earthy tones, past perfect bij houtskool
Mei is tijd zat
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ehhh ik ken de afspraken bij hem thuis niet
Dus je bent het eens dat NL helemaal doordraaft?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat zulke dingen in Nederland niet kunnen, zou mensen psychologisch echt ten goede komen gedurende de pandemie. Ze sluiten bij jullie zelfs parken en bossen las ik
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met jou.You fucking love meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja als het te druk wordt gaan de parkeerplaatsen dicht. En ze willen stukken natuur beschermen tegen de mens, dus er zijn plannen om gebieden af te sluiten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhhh niiiicequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt goed uit Van Beek zit recht tegenover de dagbestedingslocatie![]()
Alleen natuurlijk wel met afspraak... Of online natuurlijk Ik zie wel...
Meh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo. Ze komen in dit soort dozen, verder zonder enige verpakking dus ik ben net een kwartier met een rol huishoudfolie in de weer geweestIk heb dus 7 smaken: Champignon, kip, kip roti, steak, Veluws Wild, Stilton en Guinness, van sommige 2 en van andere 3. Nu eerst Guinness proberen.
Er zijn nog meer smaken, ook zoete (appel, bosbessen etc) voor als dessert.
Doos van 6
[ afbeelding ]
Dit zijn ze allemaal
[ afbeelding ]
Er zit ook een briefje bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kosten ¤ 4,= per stuk en bestellen gaat per zes, mix & match. Nu hopen dat ze lekker zijn idd
Zij was wel heel jong.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De laatste tijd wel vaak dat een FOK!ker overlijdt
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral haar enthousiasme bij het sparen van panini-plaatjes van het WK06, toen ik daar moderator was....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haar enthousiasme om allesssssquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral haar enthousiasme bij het sparen van panini-plaatjes van het WK06, toen ik daar moderator was....
![]()
Altijd wel even schrikken jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaloersquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Bossen etc zijn gewoon open.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoooo. Ze komen in dit soort dozen, verder zonder enige verpakking dus ik ben net een kwartier met een rol huishoudfolie in de weer geweestIk heb dus 7 smaken: Champignon, kip, kip roti, steak, Veluws Wild, Stilton en Guinness, van sommige 2 en van andere 3. Nu eerst Guinness proberen.
Doos van 6
[ afbeelding ]
Dit zijn ze allemaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kosten ¤ 4,= per stuk en bestellen gaat per zes, mix & match. Nu hopen dat ze lekker zijn idd
Alles gelijk op eten?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Doos van 6
[ afbeelding ]
Dit zijn ze allemaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij niet. Maar je kunt het vragenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Maken ze ook grote pies?
Als het te druk is sluiten ze parkeerplaatsenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Bossen etc zijn gewoon open.
ja jij welquote:
Is leuker om bij een etentje te serveren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar je kunt het vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Echt?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het te druk is sluiten ze parkeerplaatsen
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is leuker om bij een etentje te serveren.Oh ja als je mensen over de vloer hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat gebeurt hier precies helemaal nooit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
je bent vast de enige die dat bedenktquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt?![]()
Zou mijn auto gewoon aan de bosrand zetten.
Dan hadden we hier niet zo'n last van Karzaiquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zou het Afganistan zijn vergaan zonder bemoeienissen van buitenstaanders in het midden oosten denken jullie?
Er zijn jaren dat ik daar níet over nadenk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zou het Afganistan zijn vergaan zonder bemoeienissen van buitenstaanders in het midden oosten denken jullie?
Ja maar denk jij uberhaubt welles na over dingen buiten de grensquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn jaren dat ik daar níet over nadenk.
Jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja als je mensen over de vloer hebtMaar dat gebeurt hier precies helemaal nooit
Net zo kut als in alle landen waar de Islam heerst.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar denk jij uberhaubt welles na over dingen buiten de grens
Denk dat afghanistan meer een stammencultuur heeft?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net zo kut als in alle landen waar de Islam heerst.
Heeft (islamitisch) Afrika ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat afghanistan meer een stammencultuur heeft?
Ja maar in marokko speelt dan geloof ik weer een stuk kleinere rol als bv in libie.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft (islamitisch) Afrika ook.
moslims zijn geen rasquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah weer een gezellig rassenavondje
Een sterke leider helpt wel. Of het nou met hem eens was of niet, Libië was onder Ghadaffi een stuk vrediger en rustiger dan nu.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar in marokko speelt dan geloof ik weer een stuk kleinere rol als bv in libie.
Islam is een ras?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah weer een gezellig rassenavondje
Je loopt achterquote:
Ja voor de mensen die geen slachtoffer van hem werdenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een sterke leider helpt wel. Of het nou met hem eens was of niet, Libië was onder Ghadaffi een stuk vrediger en rustiger dan nu.
Ja hij was natuurlijk geen goedheiligman, maar sinds zijn dood zijn er in Libië weer open slavenmarktenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voor de mensen die geen slachtoffer van hem werden
Dat was met Saddam ook zo natuurlijk. Omdat het een tiran was en elk tegen geluid elimineerde
Khaddafi reed met zijn lijfwachten bij scholen en pikte zo meisjes op om sex mee te hebben
Zou zomaar kunnen dat die er toen ook al warenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja hij was natuurlijk geen goedheiligman, maar sinds zijn dood zijn er in Libië weer open slavenmarkten
ja dat was bizar hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
K*tter dan ISIS wordt het niet
Demonen
Saudi's he...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat was bizar he
dat die monsters zo ver zijn gekomen en ook zoveel geld hadden
https://en.wikipedia.org/(...)the_post-Gaddafi_eraquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat die er toen ook al waren![]()
Denk beide situaties was kut
Nee, uit Saudi-Arabië komt dat achterlijke wahabismequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder Turkije die olie van IS kocht tegen lage prijzen.
Islam is islam.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, uit Saudi-Arabië komt dat achterlijke wahabisme
Ja leven zoals Moquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, uit Saudi-Arabië komt dat achterlijke wahabisme
Moet toch trouwens aantrekkelijk zijn voor conservatieven als jij, de Islam.quote:
Wahebbie?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt. En Wahabisme is Wahabisme.
Nou liever niet... hou die boel daar in Saudi's en Salafi'squote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet toch trouwens aantrekkelijk zijn voor conservatieven als jij, de Islam.
Hoeft niet, kunt hier ook bij Arnoud van Doorn terechtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet echt.
Kom al jaren niet meer in Islamitische landen.
Aboutabel zei dat hij ook een salafist is hequote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou liever niet... hou die boel daar in Saudi's en Salafi's
Die vertrekt over een jaar naar marokko las ik vandaag. De griezelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeft niet, kunt hier ook bij Arnoud van Doorn terecht
Met zijn nul zetelsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeft niet, kunt hier ook bij Arnoud van Doorn terecht
Salafisme is dan weer iets anders dan Wahabisme... Wahabisme is echt van de duivelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aboutabel zei dat hij ook een salafist is he
Aboutaleb zei ook dat hij zijn dochters niet met een ongelovige thuis wil zien komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aboutabel zei dat hij ook een salafist is he
Oh noes!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aboutaleb zei ook dat hij zijn dochters niet met een ongelovige thuis wil zien komen.
Het wahabisme heeft een enorme verwevenheid met het salafisme en beide zijn als termen onderling uitwisselbaar. Volgelingen noemen zichzelf eerder salafist dan wahabiet. Een deel van de salafisten is het echter niet eens met het wahabitische Saoedische koningshuis dat als te pro-westers of onislamitisch wordt gezien.quote:
'T zal.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, zeer conservatieve man hoor.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
'T zal.
Islam en westers conservatisme zijn onverenigbaar.
Ja zal andersom ook wel voorkomenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aboutaleb zei ook dat hij zijn dochters niet met een ongelovige thuis wil zien komen.
ZEG GAAN WE EEN BEETJE BIJDEHAND LOPEN DOEN BAL?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het wahabisme heeft een enorme verwevenheid met het salafisme en beide zijn als termen onderling uitwisselbaar. Volgelingen noemen zichzelf eerder salafist dan wahabiet. Een deel van de salafisten is het echter niet eens met het wahabitische Saoedische koningshuis dat als te pro-westers of onislamitisch wordt gezien.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wahabisme
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZEG GAAN WE EEN BEETJE BIJDEHAND LOPEN DOEN BAL?
kom NU eraanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
Het klopt niet wat je zegt Etto
De salafist is de burqa die je hier op straat zietEn dat zijn ook voornamelijk de IS gangers
zoek voor de grap eens op wat Jezus over bezittingen en geld heeft gezegd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.thereligionof(...)/jesus-muhammad.aspx
Moeten we het weer over gerries hebben?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
doe dit ff ergens anders of zo jahier hebben we gewoon lekker weekend
oh?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
doe dit ff ergens anders of zo jahier hebben we gewoon lekker weekend
Jezus was dan ook een hippiequote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zoek voor de grap eens op wat Jezus over bezittingen en geld heeft gezegd.
Dat komt dan weer niet zo goed uit in conservatieve kring.
en vooral een schaamlap voor een hoop lui.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus was dan ook een hippie
Is staatsliedenbuurt amsterdam?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
Anyway. Ik loop 's avonds liever door Urk dan door de Staatsliedenbuurt.
Ik kom sowieso niet boven de Moerdijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
Anyway. Ik loop 's avonds liever door Urk dan door de Staatsliedenbuurt.
Bier en tieten mag ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moeten we het weer over gerries hebben?
Oh waar wel dan? Want dan ga ik daar wel heen.quote:
vbl denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh waar wel dan? Want dan ga ik daar wel heen.
Dit is toch gewoon een slowchat flesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh waar wel dan? Want dan ga ik daar wel heen.
Mijn complotcollega vertelde laatste dat donkere mensen stinken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
NEGROIDESEX AHAHA
humor om te lachen
Dan niet van die serieuze onderwerpen hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een slowchat fles
zeg dat ie z'n bovenlip ruiktquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn complotcollega vertelde laatste dat donkere mensen stinken.
oke.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan niet van die serieuze onderwerpen hoor![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke.
ik heb een glas cola op en gelijk weer winderig 💨
kappen met de cola dusquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke.
ik heb een glas cola op en gelijk weer winderig 💨
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Flash. Om het goed te maken.
ja dat mag niet in conservatieve kring he, gewoon netjes m/vquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Iewl hetero'squote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dat mag niet in conservatieve kring he, gewoon netjes m/v
drink net voor 't eerst in weken een blikje, omdat ik niks anders in huis heb. (behalve water en geen zin in)quote:
Lekker dank je. Zoetje en een wolkje creamer graagquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
jawel johquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
drink net voor 't eerst in weken een blikje, omdat ik niks anders in huis heb. (behalve water en geen zin in)
't smaakt gewoon niet.
aromat .quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
drink net voor 't eerst in weken een blikje, omdat ik niks anders in huis heb. (behalve water en geen zin in)
't smaakt gewoon niet.
Nee, je moet inclusiever denken. Mensen zijn steeds raarder, ieder persoon is een ras op zich, maar als je er wat van zegt, of denkt, heb JIJ het gedaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
is dat nu de hype, conservatieve homo's?
Waar hoorde je dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hoorde Sylvana Simons van de week muiten over blanke wiskundigen
de stelling van Pythagoras is raciesch omdat Pythagoras een blanke was
Dan heb ik hier de stelling van Frantic:
"In sommige gevallen wordt de baby weggegooid en de placenta opgevoed."
bij1quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
Ik denk dat de stelling "Pythagoras is dood" inmiddels redelijk onomstreden is toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
is dat nu de hype, conservatieve homo's?
punt 1. vast welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de stelling "Pythagoras is dood" inmiddels redelijk onomstreden is toch?Of heeft ze daar ook een mening over?
Die Sylvana is helemaal koekoek johquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de stelling van Frantic kwam net uit mijn vingers
en dat andere ergens op de radio
Kan mij niet voorstellen dat zij dit daadwerkelijk zo heeft gezegdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de stelling van Frantic kwam net uit mijn vingers
en dat andere ergens op de radio
correctquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Sylvana is helemaal koekoek joh
Dat heb ik ook wel eens bij jouw posts maar toch doe je hetquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat zij dit daadwerkelijk zo heeft gezegd
Alleen als het zwarte conservatieve homo's zijn. En het liefst de één roodharig en de ander een zigeuner.quote:
Dat was dan ook niet je stelling.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
van mij wel, maar ik ben dan ook geen conservatief
Hihahoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens bij jouw posts maar toch doe je het
Nee ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nope, jij bent een ander extreem soortquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
van mij wel, maar ik ben dan ook geen conservatief
Extreemelettoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, jij bent een ander extreem soort
Ja maar om Ettootje lachen we gewoon.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt tijd voor een zwarte wiskundequote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is ook heel racistisch, bijna alle wiskundigen waren witte mannen. Verschrikkelijk
Wat, sociaal-democraat?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bijna alle whatnot wel eigenlijk. Minstens tot en met WO2.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is ook heel racistisch, bijna alle wiskundigen waren witte mannen. Verschrikkelijk
zeker zelfdzaam iddquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, sociaal-democraat?
Dat is sinds 2002 inderdaad erg extreem. Sinds eergisteren helemaal.
Regel dat eerst even met de Belastingdienst danquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt tijd voor een zwarte wiskunde
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is er nog niet over de term 'zwart geld'geklaagd eigenlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regel dat eerst even met de Belastingdienst dan
Lekker gele poederbrieven rondsturen. Heeft niemand in de gaten.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar om Ettootje lachen we gewoon.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker gele poederbrieven rondsturen. Heeft niemand in de gaten.
Nee dat werkt in haar voordeelquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er nog niet over de term 'zwart geld'geklaagd eigenlijk
Dit is wat ze wel gezegd heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar zegt ze toch niet wat frantic claimt
schoolvakken dekoloniseren niet gestoord?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar zegt ze toch niet wat frantic claimt
Ik hoor haar nergens iets over Pythagoras zeggen hoor.quote:
Ja maar daar zegt ze niet wt frantic claimt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is wat ze wel gezegd heeft.
er staan frantic en claim.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schoolvakken dekoloniseren niet gestoord?
quote:. Juist dáárom is het ook nodig om het wiskundeonderwijs te dekoloniseren: nu wordt het vooroordeel in stand gehouden dat alleen de westerse beschaving relevante ontwikkelingen in de wiskunde en de natuurwetenschappen heeft gemaakt, hier en daar aangevuld met een Arabische bijdrage. Dat voedt het, vaak onbewuste, beeld dat witte mensen slimmer en beschaafder zijn dan niet-witte mensen; dat de verlichte westerse cultuur verder ontwikkeld is dan andere culturen. Dat stereotypische beeld heeft een genadeloze impact op onze kinderen.
Net zoals meisjes vaak moeten opboksen tegen het vooroordeel dat hun emotionele wezen hun rationele vaardigheden beperkt, moeten kinderen van kleur opboksen tegen het stereotype dat zij meer ‘lichamelijk’ zijn, waardoor ze ongeschikt zijn voor de vakken waarin denken het grootste deel van het werk is. Culturele indoctrinatie raken we niet zomaar kwijt en het benoemen van onbewuste vooroordelen roept weerstand op. Toch is juist dát nodig, dat zijn we aan onszelf en onze kinderen verplicht.
Ben ik wel benieuwd wat ze dan "te wit" vindt aan exacte vakken. Hebben die een kleur dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar zegt ze niet wt frantic claimt.
Wat ze zegt is dat de leerstof te wit is.
Dit : de stelling van Pythagoras is raciesch omdat Pythagoras een blanke was
Zegt ze niet want dat zou echt helemaal nergens op slaan
Ik wilde er nog iets bij schrijven maar dag is lastig op mobiel. Maar die stelling van Pythagoras is wat er van gemaakt is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar zegt ze niet wt frantic claimt.
Wat ze zegt is dat de leerstof te wit is.
Dit : de stelling van Pythagoras is raciesch omdat Pythagoras een blanke was
Zegt ze niet want dat zou echt helemaal nergens op slaan
Nee denk dat de voorbeelden en waarschijnlijk schrijvers van de programma/lesstoffen te wit zijn volgens haarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd wat ze dan "te wit" vindt aan exacte vakken. Hebben die een kleur dan?
dat niet, maar je roept hier wel vrij vaak het racisme woordquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm ik ben nooit een GroenLinks yup geweest hoor
Door wie? Zegt ze dat na de opname? Of maken mensen dat er zelf van?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wilde er nog iets bij schrijven maar dag is lastig op mobiel. Maar die stelling van Pythagoras is wat er van gemaakt is.
Oh? Quote?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat niet, maar je roept hier wel vrij vaak het racisme woord
De GeenStijl’s en Joop’s van deze wereld als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Door wie? Zegt ze dat na de opname? Of maken mensen dat er zelf van?
Dat was van voor de islam.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Eens dat vele wetenschappers vroeger uit die landen kwamen.
Echter is van die beschaving van destijds nu maar weinig over
En de franticsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De GeenStijl’s en Joop’s van deze wereld als ik me niet vergis.
Joop? Dat is toch de rode VARA site?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De GeenStijl’s en Joop’s van deze wereld als ik me niet vergis.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een volgende keer herinner ik je er wel aan
Zonde eigenlijk he, dat het daar dan zo mis gegaan isquote:
Dit is zeiken om het zeiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Sylvana en Bij1 hebben echt wel valide punten, maar met dit soort dingen raak je snel vervreemd van een grote groep kiezers.
Die stonden aan de andere kant, maar daar kwam dat voorbeeld ook ter sprake.quote:
Zou het ook mogelijk zijn IETS uit het dagelijks leven te verzinnen, be it een gerecht, een gebruik, een auto, een baksteen of een koffiemok, waar mevrouw Simons GEEN jeuk aan heeft?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Sylvana en Bij1 hebben echt wel valide punten, maar met dit soort dingen raak je snel vervreemd van een grote groep kiezers.
je kan moeilijk beweren dat het een rechtse site is met VVD idealenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alle elfenpoep op een stokje, koen
zuchtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan moeilijk beweren dat het een rechtse site is met VVD idealen
speklapjes of stamppotquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het ook mogelijk zijn IETS uit het dagelijks leven te verzinnen, be it een gerecht, een gebruik, een auto, een baksteen of een koffiemok, waar mevrouw Simons GEEN jeuk aan heeft?
Timing, he haz itquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Ok drrrronken als een kwekkel, iemand nog levensbeschouwelijke vragen?
Ja, voor mij maakt het dat een soort Baudet. Misschien aantal goede punten, maar slaat ergens door. Voor veel mensen dan ineens geen optie meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is zeiken om het zeiken.
Als een blanke perfect volgens Surinaams recept roti maakt is het ineens cultural appropriation
Wees blij met wat geil zwart dynamiet in dat witte bejaardenhuis joh.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het ook mogelijk zijn IETS uit het dagelijks leven te verzinnen, be it een gerecht, een gebruik, een auto, een baksteen of een koffiemok, waar mevrouw Simons GEEN jeuk aan heeft?
ditquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, voor mij maakt het dat een soort Baudet. Misschien aantal goede punten, maar slaat ergens door. Voor veel mensen dan ineens geen optie meer.
Oh vergeet het maar. Speklapjes zijn haram en stamppot is van aardappels en die komen uit Peru dus dat is roofcultuur. Probeer nogeens?quote:
pannekoeken danquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vergeet het maar. Speklapjes zijn haram en stamppot is van aardappels en die komen uit Peru dus dat is roofcultuur. Probeer nogeens?
Steek jij er maar ff een lont in, hebben we allemaal lolquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij met wat geil zwart dynamiet in dat witte bejaardenhuis joh.
doe maar niet met zwarte inkt danquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik luister eigenlijk alleen blues, soul en funk...
Ik ga maar vast een excuusbrief aan Sylvana schrijven wegen culturele appropriatie
Ah medestanders dus, je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stonden aan de andere kant, maar daar kwam dat voorbeeld ook ter sprake.
https://joop.bnnvara.nl/o(...)et-wiskundeonderwijs
goeiedag zegquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah medestanders dus, je verwacht het niet.
Maar ook dat vinden levert hier al kritiek op
ies raciesmequote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Steek jij er maar ff een lont in, hebben we allemaal lol![]()
Ja weet ook niet allesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou net nog wel, met je wahabisme
Die wilde gewoon samen avondje trippen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
Hm buuf komt net medicijnen brengen die voor mijn adres afgeleverd zijn afgelopen woensdag. Geen naamsticker, alleen een adres sticker :S
Best wel heftige spullen zitten er tussen. is dus niet voor mij, morgen maar even terug brengen naar de apotheek met een 'wat is deze' opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |