abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 december 2000 @ 22:55:38 #1
2705 cynix
is verdwaald
pi_537577
Diegenen die hier nu een opsomming van redenen om te blijven kijken verwachten, moet ik teleurstellen. Ik kom namelijk lang niet (meer) tot 10. Tsja, van de nieuwsgierigheid hoe 12 mensen omgaan met een langdurige opsluiting in een kleine ruimte is natuurlijk niets meer over na al dat gefeest, half Nederland hing inmiddels in de achtertuin in die bakjes van de fa Pater. Om over 'back-to-basic' maar te zwijgen met al die eet- en drinkfestijnen. Hoezo afzien? Hoezo jezelf tegenkomen? Wélke uitdaging?

Misschien kan iemand mij helpen en me eens duidelijk maken waarom ik nog naar BB zou moeten kijken. Zelf weet ik het niet meer.

  zondag 10 december 2000 @ 23:02:44 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_537593
Gewoon omdat je het leuk vind. En als je het niet meer leuk vind moet je niet meer kijken.

Simpel

  zondag 10 december 2000 @ 23:03:41 #3
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_537597
Mijn 6 redenen om te blijven kijken:

1) Je kan dan op dit forum over praten
2) Je begrijpt de stukjes van Nico beter
3) Je kan dan zien hoe Bianca verliest
4) Je kan dan zien hoe Hieke verliest
5) Je kan dan zien hoe Georgie verliest
6) Je kan dan zien hoe Desiree verliest

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zondag 10 december 2000 @ 23:05:03 #4
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_537601
quote:
Op 10 december 2000 23:02 schreef marky het volgende:
Gewoon omdat je het leuk vind. En als je het niet meer leuk vind moet je niet meer kijken.

Simpel


In navolging van "in het land der blinden is éénoog koning"

De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.

Ben te zaai voor een signature
  zondag 10 december 2000 @ 23:05:16 #5
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_537603
quote:
Op 10 december 2000 23:02 schreef marky het volgende:
Gewoon omdat je het leuk vind.
Simpel
Even offtopic:

Marky, ik kan me niet voorstellen dat jij het leuk vond dat Fewdie moest oprotten !

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zondag 10 december 2000 @ 23:12:33 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_537622
Hallo...ik stel hier die vraag toch niet.

Ik geef alleen een mogelijke reden aan.

En of ik het nu nog wel of niet leuk vind is dacht ik niet aan de orde.

  zondag 10 december 2000 @ 23:20:50 #7
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_537641
Marky,

Sorry, jouw postings werken als een rode lap op mij !

Ik zal je niet meer pesten want dit is tenslotte het Big-Brother Forum, niet het marky-afzeik-forum

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zondag 10 december 2000 @ 23:23:04 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_537651
quote:
Op 10 december 2000 23:20 schreef MartenJan het volgende:
Marky,

Sorry, jouw postings werken als een rode lap op mij !

Ik zal je niet meer pesten want dit is tenslotte het Big-Brother Forum, niet het marky-afzeik-forum


Wordt het denk ik toch tijd voor een bezoekje aan een goeie psych
  zondag 10 december 2000 @ 23:31:23 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_537670
Oke, zien wie er wint of verliest zou inderdaad een reden kúnnen zijn. Maar daar de spontaniteit, door alle contacten met 'de buitenwereld' inmiddels ook tot het nulpunt is gereduceerd, boeit me dat eigenlijk niet eens echt meer. Die columns van Nico zijn vaak erg goed, daar heb ik de TV-uitzendingen niet eens voor nodig, de karakters ken ik nu wel.

Tsja, en meepraten op dit forum is inderdaad gezellig, maar ook daarvoor is het zeker niet noodzakelijk de TV-uitzendingen te volgen. Een aantal frequente posters doet dat dan ook niet (meer), naar ik heb begrepen.

Dus, een góeie reden om nog te (blijven) kijken heb ik nog niet gehoord ondertussen. Ik bedoel dit serieus, wat is er nú nog de moeite waard om naar te kijken?

[Dit bericht is gewijzigd door cynix op 10-12-2000 23:36]

  zondag 10 december 2000 @ 23:35:27 #10
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_537679
Ik wil weten hoe het afloopt.

En heel af en toe zitten er grappige momenten tussen.

Maar ik kijk ook niet elke dag.
Als ik in de streamverslagen lees dat er iets (bijzonders) is gebeurd, dan kijk ik de volgende dag wel.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zondag 10 december 2000 @ 23:51:32 #11
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_537729
Cynix, het ligt zo ontzettend voor de hand dat je het niet meer ziet. Je bent verslaafd aan BB en het gebeuren er omheen. Al het ergeren in de wereld zal daar weinig aan veranderen, het draagt er alleen maar aan bij.

Een dag online is een dag niet geleefd.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  maandag 11 december 2000 @ 00:16:37 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_537809
Ik kijk omdat ik mij heerlijk kan ergeren aan Georgie
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 11 december 2000 @ 11:17:06 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_538623
quote:
Op 10 december 2000 23:31 schreef cynix het volgende:
Oke, zien wie er wint of verliest zou inderdaad een reden kúnnen zijn. Maar daar de spontaniteit, door alle contacten met 'de buitenwereld' inmiddels ook tot het nulpunt is gereduceerd, boeit me dat eigenlijk niet eens echt meer. Die columns van Nico zijn vaak erg goed, daar heb ik de TV-uitzendingen niet eens voor nodig, de karakters ken ik nu wel.

Tsja, en meepraten op dit forum is inderdaad gezellig, maar ook daarvoor is het zeker niet noodzakelijk de TV-uitzendingen te volgen. Een aantal frequente posters doet dat dan ook niet (meer), naar ik heb begrepen.

Dus, een góeie reden om nog te (blijven) kijken heb ik nog niet gehoord ondertussen. Ik bedoel dit serieus, wat is er nú nog de moeite waard om naar te kijken?


Stel jezelf de vraag waar je eerst voor keek.
Is dat nu dan ineens veranderd?
Als dat niet zo is, dan kun je toch gewoon blijven kijken.

Als ik zie wat de bewoners zondag gedaan hebben, dan vraag ik me werkelijk af wat er vandaag moet worden uitgezonden. En daar ben ik dan toch weer zo benieuwd naar dat ik vanavond toch weer effe kijk. Hoe maken ze van een saaie dag spannende TV.

pi_538934
10 redenen om naar BB te kijken:

1. tegen de verveling
2. om in slaap te kunnen komen
3. om lekker over anderen te kunnen klagen
4. verstand op nul na een dag hard werken
5. hoog krommetenen-gehalte (goeie fitness voor de voeten!)
6. omdat je net die ene leuke scene waar je al maanden op zit te wachten niet wil missen
7. om mee te kunnen praten met je collega's
8. omdat je anders de fake-pictures niet begrijpt
9. om te zien hoe mensen zichzelf voor lul durven te zetten (kijk hiervoor ook naar de bus)
10. omdat er verder niks op tv is

  † In Memoriam † maandag 11 december 2000 @ 16:56:05 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_539764
Thnx, Mandarijn, nóu komen we ergens. Hier kan ik wel iets mee. Ik dacht even dat ik de enige was die om die redenen bleef kijken.

*Cynix voelt zich al weer een stuk beter.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 11 december 2000 @ 18:15:35 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_540020
quote:
Op 11 december 2000 12:58 schreef mandarijn het volgende:
1 reden om naar BB te kijken

Omdat je anders de fake-pictures niet begrijpt!


Goeie reden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')