abonnement Unibet Coolblue
pi_198590823
Wijn in de tub ? Over van gister ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_198590833
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:21 schreef suzi1 het volgende:
mss probeert hij naamsbekendheid te krijgen. is het een tatoo-artist. net als die pa van mike, superslechte artiest
Toch niet de tatoe-artiest van ons bekend vlaams "sterrenmeisje" ?

  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:27:25 #53
494768 bb-fan-1999
effe lekker knuffelen
pi_198590843
Als de nominaties ong gaan zoals deze week zal Liese veel stemmen krijgen en naast Julie op de bank komen.

mijn voorspelling:
jill : naomi liese
naomi: jill liese
liese: jill naomi
julie: naomi liese
nick: jill liese
michel: naomi liese

julie nvt
liese 5
naomi 2
jill 3

genomineerd: julie & liese => julie exit, (weer) geen spannende ronde...

alternatief scenario:
Michel nomineert Jill ipv Naomi en Jill nomineert Nick ipv Liese , dan zijn Jill en liese genomineerd, Michel haalt Julie van de bank; Jill - Liese => exit Jill
pi_198590854
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:23 schreef Jockari het volgende:

[..]

Heb die in dienst. Daar gaat het beroepsgeheim dan.
hij heeft aardig wat geventileerd zo in al die dagen
soms over de rand ..
hoofdzaklijk pers bev van Lucille weduwe van Freddy
pi_198590857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Als de nominaties ong gaan zoals deze week zal Liese veel stemmen krijgen en naast Julie op de bank komen.


of ze stemmen allemaal op nick en naomie
en die 2 laatste alleen op jill en liese
pi_198590873
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Als de nominaties ong gaan zoals deze week zal Liese veel stemmen krijgen en naast Julie op de bank komen.

mijn voorspelling:
jill : naomi liese
naomi: jill liese
liese: jill naomi
julie: naomi liese
nick: jill liese
michel: naomi liese

julie nvt
liese 5
naomi 2
jill 3

genomineerd: julie & liese => julie exit, (weer) geen spannende ronde...

alternatief scenario:
Michel nomineert Jill ipv Naomi en Jill nomineert Nick ipv Liese , dan zijn Jill en liese genomineerd, Michel haalt Julie van de bank; Jill - Liese => exit Jill
Klopt niet echt. Liese heeft al een stemafspraak gemaakt met Jill.
pi_198590878
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even wat losse notiities.

• Julie heeft het vorige week slim gespeeld: aanpappen met Jill, resulterend in een tweede backup. BB heeft daar voor deze week een stokje voor gestoken door Julie een automatische nominatie te geven. (maar we sturen niet hoor) O-)

• Liese probeert nu Jill in haar kamp te krijgen. Heel slim, want die twee hebben elkaar vooralsnog alleen maar te vrezen als ze naast elkaar op de bank zitten.

• Ik las net dat het anti-Liesefront (en/of het pro-Michelfront) het haar kwalijk neemt dat ze nu met Jill probeert te bonden, maar dat Julie dat de laatste weken heel handig probeerde is dan kennelijk weer geen probleem. :P

• Ook wordt er gesuggereerd dat Liese weleens eerder had kunnen proberen om meer samen te werken met Jill.
Maar ze stond eerst onder invloed van de Teringtubbies en later van Thomas en de kleuterschool. Vervolgens sprong Julie als paladijn van Michel in dat gat. Dus hoe dan? 8)7

• Ik weet niet wat er nu weer voor spel is gespeeld om te bepalen wie huismeester wordt, maar het is wel weer heel toevallig dat alweer juist degene die er de meeste baat bij heeft het is geworden. :') (maar we sturen niet hoor) O-)

• Mij is duidelijk dat de productie heel erg aanstuurt op een finale met de vier personen die ze er zelf graag in willen hebben. (maar we sturen niet hoor) O-)

• Verder zie ik hier in de COS steeds het begrip "halve finale" voorbijkomen, maar dat lijkt mij grote quatsch. Er is nog nooit een BB geweest met een halve finale. De finale-uitzending is zonder uitzondering altijd met 4 personen geweest.

Shoot! :P
Het verschil tussen Liese en Jill
en Julie en Jill is dat dit voor Liese tactiek is.
Julie heeft oprecht een band met Jill, probeerde haar ook al veel langer mee te trekken en een groepsgevoel te geven. Dus "dat Julie dat probeerde" is inderdaad geen probleem want voor Julie was het geen tactiek.

Liese is puur zelfbehoud, geen oprechte band.
pi_198590890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:28 schreef suzi1 het volgende:

[..]

of ze stemmen allemaal op nick en naomie
en die 2 laatste alleen op jill en liese
Nick met zijn attitude kan nog wel eens mijn stem krijgen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:31:47 #59
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_198590891
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Als de nominaties ong gaan zoals deze week zal Liese veel stemmen krijgen en naast Julie op de bank komen.

mijn voorspelling:
jill : naomi liese
naomi: jill liese
liese: jill naomi
julie: naomi liese
nick: jill liese
michel: naomi liese

julie nvt
liese 5
naomi 2
jill 3

genomineerd: julie & liese => julie exit, (weer) geen spannende ronde...

alternatief scenario:
Michel nomineert Jill ipv Naomi en Jill nomineert Nick ipv Liese , dan zijn Jill en liese genomineerd, Michel haalt Julie van de bank; Jill - Liese => exit Jill
:? :? Ik tel Naomi 4 of zie ik dat nou verkeerd.
pi_198590895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat heeft ze toch nooit gezegd?
Jawel... maar daarna waren het de schoonmakers.
pi_198590912
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]

Jawel... maar daarna waren het de schoonmakers.
Ja ik weet het verhaal wel ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198590918
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even wat losse notiities.

• Julie heeft het vorige week slim gespeeld: aanpappen met Jill, resulterend in een tweede backup. BB heeft daar voor deze week een stokje voor gestoken door Julie een automatische nominatie te geven. (maar we sturen niet hoor) O-)

• Liese probeert nu Jill in haar kamp te krijgen. Heel slim, want die twee hebben elkaar vooralsnog alleen maar te vrezen als ze naast elkaar op de bank zitten.

• Ik las net dat het anti-Liesefront (en/of het pro-Michelfront) het haar kwalijk neemt dat ze nu met Jill probeert te bonden, maar dat Julie dat de laatste weken heel handig probeerde is dan kennelijk weer geen probleem. :P

• Ook wordt er gesuggereerd dat Liese weleens eerder had kunnen proberen om meer samen te werken met Jill.
Maar ze stond eerst onder invloed van de Teringtubbies en later van Thomas en de kleuterschool. Vervolgens sprong Julie als paladijn van Michel in dat gat. Dus hoe dan? 8)7

• Ik weet niet wat er nu weer voor spel is gespeeld om te bepalen wie huismeester wordt, maar het is wel weer heel toevallig dat alweer juist degene die er de meeste baat bij heeft het is geworden. :') (maar we sturen niet hoor) O-)

• Mij is duidelijk dat de productie heel erg aanstuurt op een finale met de vier personen die ze er zelf graag in willen hebben. (maar we sturen niet hoor) O-)

• Verder zie ik hier in de COS steeds het begrip "halve finale" voorbijkomen, maar dat lijkt mij grote quatsch. Er is nog nooit een BB geweest met een halve finale. De finale-uitzending is zonder uitzondering altijd met 4 personen geweest.

Shoot! :P
Ben het bijna helemaal met je eens, en Liese heeft al meerdere keren geprobeerd om contact te krijgen met Jill, maar ze deed vrij jaloers/bitchy over Liese.

Jill is nu een stuk leuker geworden zonder de invloeden van dat clubje.

Finale week zal inderdaad met 4en gespeeld worden, want deze week was het ideale moment om 2 bewoners te laten vertrekken.

Ik vermoed dat de week met 4 personen begint en dat er om de paar dagen iemand afvalt, zodat er op de laatste dag nog 2 personen overblijven.

Nick, Liese, Jill, Michel
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:33:42 #63
494768 bb-fan-1999
effe lekker knuffelen
pi_198590924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:28 schreef suzi1 het volgende:

[..]

of ze stemmen allemaal op nick en naomie
en die 2 laatste alleen op jill en liese
ik zie julie niet op nick stemmen (Michel's maatje) en liese zal ook niet op nick stemmen vanwege vers bondje, Michel sowieso niet op Nick (dat zou bizar zijn)
pi_198590931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:27 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Als de nominaties ong gaan zoals deze week zal Liese veel stemmen krijgen en naast Julie op de bank komen.

mijn voorspelling:
jill : naomi liese
naomi: jill liese
liese: jill naomi
julie: naomi liese
nick: jill liese
michel: naomi liese

julie nvt
liese 5
naomi 2
jill 3

genomineerd: julie & liese => julie exit, (weer) geen spannende ronde...

alternatief scenario:
Michel nomineert Jill ipv Naomi en Jill nomineert Nick ipv Liese , dan zijn Jill en liese genomineerd, Michel haalt Julie van de bank; Jill - Liese => exit Jill
Kan Michel Julie zelfs van de bank halen? nee toch?
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:34:54 #65
494768 bb-fan-1999
effe lekker knuffelen
pi_198590946
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:31 schreef zodeju het volgende:

[..]

:? :? Ik tel Naomi 4 of zie ik dat nou verkeerd.
je hebt gelijk, maakt niet veel uit Liese altijd nog 5
pi_198590952
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:33 schreef Stargazing het volgende:

[..]

Kan Michel Julie zelfs van de bank halen? nee toch?
Nee, alleen bewoners met gelijke stemmen kunnen eraf gehaald worden.

Julie heeft geen stemmen, is gewoon automatisch genomineerd
pi_198590959
Toen Rene automatisch genomineerd was, kwamen er naast hem gewoon 2 mensen te zitten. Tenzij de Febo weer iets in z'n bol krijgt, zullen de 2 genomineerden van aankomende week naast Julie komen te zitten.
pi_198590973
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen Rene automatisch genomineerd was, kwamen er naast hem gewoon 2 mensen te zitten. Tenzij de Febo weer iets in z'n bol krijgt, zullen de 2 genomineerden van aankomende week naast Julie komen te zitten.
Ja, sowieso weer 3 op de bank, zo gaat het altijd
Hoi ik ben Miep
pi_198590979
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen Rene automatisch genomineerd was, kwamen er naast hem gewoon 2 mensen te zitten. Tenzij de Febo weer iets in z'n bol krijgt, zullen de 2 genomineerden van aankomende week naast Julie komen te zitten.
Toen Rene genomineerd was waren er ook nog een pak meer bewoners, en was er minder kans op een ex aeqo
3 stemmen zijn genoeg om iemand te nomineren nu
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:37:03 #70
494768 bb-fan-1999
effe lekker knuffelen
pi_198590981
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:33 schreef Stargazing het volgende:

[..]

Kan Michel Julie zelfs van de bank halen? nee toch?
geen idee, misschien niet..
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:37:28 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_198590988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen Rene automatisch genomineerd was, kwamen er naast hem gewoon 2 mensen te zitten. Tenzij de Febo weer iets in z'n bol krijgt, zullen de 2 genomineerden van aankomende week naast Julie komen te zitten.
Met 3 genomineerden wordt niemand gered, met 4 wel.
pi_198590993
In Vlaanderen zal Julie het nooit halen van Nick. Maar in Nederland stemmen ze anders en wss is Julie iets populairder in Nederland
pi_198590995
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:

[..]

geen idee, misschien niet..
Tenzij er ineens weer een knikker opduikt, is dat onmogelijk.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 18:38:00 #74
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_198590997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:34 schreef bb-fan-1999 het volgende:

[..]

je hebt gelijk, maakt niet veel uit Liese altijd nog 5
Dan hoeft Michel alleen voor naam Naomi en Nick doen. en Liese eraf halen.
pi_198591003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Toen Rene automatisch genomineerd was, kwamen er naast hem gewoon 2 mensen te zitten. Tenzij de Febo weer iets in z'n bol krijgt, zullen de 2 genomineerden van aankomende week naast Julie komen te zitten.
Rene was een kansloos figuur
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')