SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet echt helemaal resetten hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, ik bedoelde gewoon de maaginhoud ergens anti peristaltisch leegkiepen
nee, oke, maar ik wil andere mensen niet aan de harddrugs helpenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet echt helemaal resetten hoor
Gewoon aannemen. "Kun je een beetje sissen aan de telefoon? Mooi, maandag 8 uur beginnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste sollicitant van de week. Daarna vind ik het ook wel ongeveer mooi geweest.
Ik vind mezelf nog braaf met m'n colaatje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, oke, maar ik wil andere mensen niet aan de harddrugs helpen
ik hou niet van colaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog braaf met m'n colaatje.
Buda is ook een bijzondere jongenquote:
Ik ben ook geen diehard-fan, maar de meeste koffie is niet te zuipen enquote:
dit gaat wel heel verquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen diehard-fan, maar de meeste koffie is niet te zuipen encafeīne
.
Wheeee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Geestelijk gezond verklaard ()
En nu is het onderhand wel tijd voor weekend
Heb je maar moeten vertellen dat je op FOK zit en er moderator bent geweest, werkte bij mij welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je hem zeker om voor moeten kopenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, dan nemen ze je gelijk opquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je maar moeten vertellen dat je op FOK zit en er moderator bent geweest, werkte bij mij wel
Geprobeerd om even een halfuurtje normaal te doen. Lukte netquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je hem zeker om voor moeten kopen
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je maar moeten vertellen dat je op FOK zit en er moderator bent geweest, werkte bij mij wel
Chloroform.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd hoe jouw kussen ruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |