SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Detailsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel leuker als er dan ook iemand op het podium staat.
Met wat, domme dingen zeggenquote:
Doe maar. Ik ben niet zo moeilijk meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met wat, domme dingen zeggen? I can do that.
Cabaretier noemen ze datquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
aan welke kant van de grens zit hij?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
De grens blijft wel liggen bij Dré Hazes.
beetje gitaarspelen kun je ook wel tochquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).quote:
hmm, ja, klopt wel een beetje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).
Puur en alleen omdat dit altijd gebeurt:
Vrouw: maakt originele zelfbedachte grap
Iedereen:![]()
![]()
Man: herhaalt dezelfde grap
Iedereen: "Deze man is echt king hahaha wat een baas![]()
![]()
!"
ja precquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:29 schreef gianni61 het volgende:
En zelfbedachte grappen worden ook wel zeldzaam.
Ook bij mannen.
De "GA WEG"-kant.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan welke kant van de grens zit hij?
En dan de "Oh, best grappig voor een vrouw"quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt kut als vrouw (ondanks dat er natuurlijk ook succesvolle vrouwelijke cabaretiers zijn).
Puur en alleen omdat dit altijd gebeurt:
Vrouw: maakt originele zelfbedachte grap
Iedereen:![]()
![]()
Man: herhaalt dezelfde grap
Iedereen: "Deze man is echt king hahaha wat een baas![]()
![]()
!"
Oh dat is wel tof jaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Er wordt vandaag lekker classic house gedraaid in de werk-Discord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |