abonnement Unibet Coolblue
pi_198583504
Ik kan ook wel weer eens yoga ofzo gaan doen.
Spoilers!
pi_198583514
Heel lang geleden moest ik iemand ophalen bij de receptie. Er zaten daar meer mensen en de dames van de receptie zeiden "je afspraak is met die dame, maar er is iets niet goed met haar, ze zit in zichzelf te praten". Was ook zo, maar wat bleek, zij had oortjes in met een microfoontje. En dat was toen nog echt niet normaal _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198583563
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Heel lang geleden moest ik iemand ophalen bij de receptie. Er zaten daar meer mensen en de dames van de receptie zeiden "je afspraak is met die dame, maar er is iets niet goed met haar, ze zit in zichzelf te praten". Was ook zo, maar wat bleek, zij had oortjes in met een microfoontje. En dat was toen nog echt niet normaal _O-
Ik vind dat nog altijd een stom gezicht. :')
pi_198583635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het klinkt heel raar en generaliserend, maar ik heb het nu een paar keer in mijn omgeving zien gebeuren. Kwamen uit hetzelfde groepje, eerst zelf "ontdekken" dat ze niet tegen lactose kunnen ot gluten (komt geen dokter aan te pas), dan weer dit dan weer dat doen voor persoonlijke ontwikkeling. Ik sta er van een afstand naar te kijken en zie het gebeuren, ze volgen allemaal hetzelfde lijntje.
En komen op een gegeven moment allemaal uit bij iemand die ik jaren geleden heb leren kennen als een heel nuchter persoon, die met verbazing naar een familielid keek die haar hele bestaan gebaseerd had op leven met/om/in labyrinten en klankschalen (don't ask) maar nu daar zelf ook in werkt.
En allemaal intens spijt hebben dat ze 20-25 jaar geleden hun kinderen hebben laten inenten.
Ja, maar dat is psychologisch precies hoe het werkt. Iemand hoort ergens over (lees: het gesprek gaat erover in diens groep), staat er sceptisch/welwillend/onderzoekend tegenover, gaat op onderzoek uit, tuint in het konijnehol en zit daarna vast met de snuit in een donkere gang. Redding is maar één kant op: vooruit!

Sinds de digitale sociale media (en daar is youtube er 1 van!) is de zuigkracht van het konijnehol enorm veel sterker geworden, dus je ziet meer mensen verdwijnen, en ze verdwijnen sneller en harder en verder.

Je hoeft er niet dom voor de zijn, of ontevreden, of verveeld, of zelfs maar zoekende. Het overkomt allerlei mensen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198583675
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, maar dat is psychologisch precies hoe het werkt. Iemand hoort ergens over (lees: het gesprek gaat erover in diens groep), staat er sceptisch/welwillend/onderzoekend tegenover, gaat op onderzoek uit, tuint in het konijnehol en zit daarna vast met de snuit in een donkere gang. Redding is maar één kant op: vooruit!

De sociale media (en daar is youtube er 1 van!) is de zuigkracht van het konijnehol enorm veel sterker geworden, dus je ziet meer mensen verdwijnen, en ze verdwijnen sneller en harder en verder.

Je hoeft er niet dom voor de zijn, of ontevreden, of verveeld, of zelfs maar zoekende. Het overkomt allerlei mensen.
Je ziet dat ook wel in fb groepen. In een engelse naaigroep ging iedereen opeens kransen van stof maken voor kerst. Paar jaar geleden in een slowcookgroep werden dingen met braadworst gemaakt. Zag er uit alsof iemand overgegeven had, maar oh oh oh wat was het lekker (zeiden ze). Heel veel kopieer gedrag en ik zal er zelf vast ook aan meedoen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198583689
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar goed, ik heb dus straks een gepland zakelijk telefoontje dus ook een heuse call *O*

Laatst al een lean training. Ik hoor er helemaal bij hoor.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198583715
Wachten bij de bo-rent tot mijn tijdslot er is, is stom -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 19 maart 2021 @ 09:58:29 #83
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_198583756
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer te denken dat we het over hetzelfde groepje mensen hebben :D
Maarja zoekende zielen is denk ik wel de juiste omschrijving.
Ik ken ze ook in Spanje, best raar en eigenlijk altijd vrouwen. Yoga, vind jezelf cursus, agavesiroop, zonder gluten types die inderdaad niks meer durven eten.

Aan de andere kant heb je dan de mannen. Die zijn nog erger. Die moeten opeens allemaal triathlons/marathons doen en bergen beklimmen. Die eten alleen nog kip en suplementen en vooral ontstekingsremmers. Die vormen dan ook groepjes waar het testosteron naar grote hoogtes stijgt (relatief hè, want ze zijn allemaal de 40 voorbij). Dat wordt gecompenseerd met meer stemvolume.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 10:05:54 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198583839
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een belangrijke vraag. Ik kom natuurlijk uit een ei wat betreft kantoorjargon. Als jullie het over een 'call' hebben, is dat dan:

A. Een hip woord voor zakelijk telefoontje
B. Een conference call
C. Een gepland zakelijk telefoontje.
All of the above en:

D. Een in Ultimo geregistreerde, geclassificeerde klant-melding
E. Een in Buildmate geregisteerde, geclassificeerde Bouw-opdracht aan onze EPD leverancier
F. Een willekeurig doel dienende ZOOM / Teams / Gotomeeting 'kijk mijn haar eens geweldig zitten' videosessie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198583857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

All of the above en:

D. Een in Ultimo geregistreerde, geclassificeerde klant-melding
E. Een in Buildmate geregisteerde, geclassificeerde Bouw-opdracht aan onze EPD leverancier
F. Een willekeurig doel dienende ZOOM / Teams / Gotomeeting 'kijk mijn haar eens geweldig zitten' videosessie
F lukt me voorlopig niet....kapper duurt nog ruim een week _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_198583868
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je ziet dat ook wel in fb groepen. In een engelse naaigroep ging iedereen opeens kransen van stof maken voor kerst. Paar jaar geleden in een slowcookgroep werden dingen met braadworst gemaakt. Zag er uit alsof iemand overgegeven had, maar oh oh oh wat was het lekker (zeiden ze). Heel veel kopieer gedrag en ik zal er zelf vast ook aan meedoen.
Haha, inderdaad zeg. Daar heb je ook hypes. Gelukkig hebben wij hier Ottolenghi.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Ja lach maar. Maandag heb ik mooi nog een call hoor. Het wordt nog wat hier.

Succes met je laatste loodjes!
Spoilers!
pi_198583885
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Haha, inderdaad zeg. Daar heb je ook hypes. Gelukkig hebben wij hier Ottolenghi.
[..]

Ja lach maar. Maandag heb ik mooi nog een call hoor. Het wordt nog wat hier.

Succes met je laatste loodjes!
Als je wil oefenen, ik heb wel even tijd :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_198583893
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als je wil oefenen, ik heb wel even tijd :P
Ik moet mijn call nu voorbereiden _O-
Spoilers!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 10:15:46 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_198583910
Het is weer voorjaar. Het afvallen diëten is weer begonnen. Verschillende collega's die weer "gezond" en koolhydraat arm aan het knagen zijn. Maar dat zakje olie bij de bak groenvoer gaat er wel doorheen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198583936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:15 schreef z80 het volgende:
Het is weer voorjaar. Het afvallen diëten is weer begonnen. Verschillende collega's die weer "gezond" en koolhydraat arm aan het knagen zijn. Maar dat zakje olie bij de bak groenvoer gaat er wel doorheen.
Jeetje, je zou maar groenten eten. En het dan nog wagen om er wat vetten bij te doen ook. Wat een sukkels zeg.
pi_198583960
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:58 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik ken ze ook in Spanje, best raar en eigenlijk altijd vrouwen. Yoga, vind jezelf cursus, agavesiroop, zonder gluten types die inderdaad niks meer durven eten.

Aan de andere kant heb je dan de mannen. Die zijn nog erger. Die moeten opeens allemaal triathlons/marathons doen en bergen beklimmen. Die eten alleen nog kip en suplementen en vooral ontstekingsremmers. Die vormen dan ook groepjes waar het testosteron naar grote hoogtes stijgt (relatief hè, want ze zijn allemaal de 40 voorbij). Dat wordt gecompenseerd met meer stemvolume.
Oh ja, de agave-hype _O- Ik lees nu een blog waarvan de schrijfster ook regelmatig met dit soort hypes mee gaat. Ik heb 13 jaar blog te lezen, het is wel grappig wat er voorbij komt. Honing, broodbuik, etc.

Al die kwark-, rijst- en kipetende kerels met hun marathons inderdaad. Die hebben wij ook wel in de omgeving.

En hoi Bram! Hoe is het leven in Espana?
Spoilers!
pi_198583968
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 09:58 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik ken ze ook in Spanje, best raar en eigenlijk altijd vrouwen. Yoga, vind jezelf cursus, agavesiroop, zonder gluten types die inderdaad niks meer durven eten.

Aan de andere kant heb je dan de mannen. Die zijn nog erger. Die moeten opeens allemaal triathlons/marathons doen en bergen beklimmen. Die eten alleen nog kip en suplementen en vooral ontstekingsremmers. Die vormen dan ook groepjes waar het testosteron naar grote hoogtes stijgt (relatief hè, want ze zijn allemaal de 40 voorbij). Dat wordt gecompenseerd met meer stemvolume.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 10:20:48 #93
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_198583969
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jeetje, je zou maar groenten eten. En het dan nog wagen om er wat vetten bij te doen ook. Wat een sukkels zeg.
Ik denk dat z80 bedoelt dat ze op een hip dieet zijn, maar toch gewoon teveel Kcal eten.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 19 maart 2021 @ 10:22:12 #94
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_198583989
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O_
Siesta & Fiesta!
pi_198583993
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, de agave-hype _O- Ik lees nu een blog waarvan de schrijfster ook regelmatig met dit soort hypes mee gaat. Ik heb 13 jaar blog te lezen, het is wel grappig wat er voorbij komt. Honing, broodbuik, etc.

Al die kwark-, rijst- en kipetende kerels met hun marathons inderdaad. Die hebben wij ook wel in de omgeving.

En hoi Bram! Hoe is het leven in Espana?
Welke blog lees je nu? :)
Ik kan altijd nog wel wat internetkuilen gebruiken O-)
Ik vind het wel fascinerend hoe mensen van het padje afraken met steeds extremere ideeën en plannen en regels.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 10:22:51 #96
63722 z80
I fink you freaky
pi_198583998
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jeetje, je zou maar groenten eten. En het dan nog wagen om er wat vetten bij te doen ook. Wat een sukkels zeg.
Als je de paar stukjes pasta er uit gaat staan vissen wel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198584011
*puf* Die zon!
Het wordt tijd om in een kort broekie te gaan hardlopen!

Zo thuis, zo bijlees. Alvast wel: ik vind in de opsomming van Lucky 'extreem fandom' toch wel een aandoenlijke :) Maar da's mogelijk omdat ik me daarin verreweg het beste kan inleven :@
Let me see you stripped down to the bone
pi_198584033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:24 schreef minilot het volgende:
*puf* Die zon!
Het wordt tijd om in een kort broekie te gaan hardlopen!

Zo thuis, zo bijlees. Alvast wel: ik vind in de opsomming van Lucky 'extreem fandom' toch wel een aandoenlijke :) Maar da's mogelijk omdat ik me daarin verreweg het beste kan inleven :@
Je bent wel lekker bezig met hardlopen he *O*
pi_198584036
Rijst en kip voor de marathonlopers misschien, maar de doorsnee ultramarathonloper (voor zover je daarbij nog van 'doorsnee' kan spreken :')) lopen hun 270km door woest terrein volgens mij het liefste op bier en pizza! :D O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 19 maart 2021 @ 10:26:36 #100
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_198584042
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, de agave-hype _O- Ik lees nu een blog waarvan de schrijfster ook regelmatig met dit soort hypes mee gaat. Ik heb 13 jaar blog te lezen, het is wel grappig wat er voorbij komt. Honing, broodbuik, etc.

Al die kwark-, rijst- en kipetende kerels met hun marathons inderdaad. Die hebben wij ook wel in de omgeving.

En hoi Bram! Hoe is het leven in Espana?
Het leven in España gaat gewoon door. All is well, en we wachten rustig op de vaccinatie. Helaas geen uitgebreide eetafspraken meer, maar dat komt wel weer.

Ik zie dat in Nederland ook niks veranderd. Mark aan de macht, kunnen ze hier in de kranten weer verontwaardigd doen.
Siesta & Fiesta!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')