Ik ben veel erger.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:18 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Gewoon door de brievenpus zeiken en daarna via internet bestellen en loslaten in hun huis.
Het ergste is, misschien nog wel, dat ik niet eens verbaasd ben.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:02 schreef Fugue het volgende:
Ik ben 22 keer verhuisd en ik heb maar een keer kutburen gehad, viel ook niet mee te praten, chloor in zijn vijver, iedere dag wat glas voor zijn auto, samen met mijn meisje yoghurt en urine in de latex in zijn schuur geflikkerd, mailtjes voor erotische bestellingen naar zijn werkmail, toch nog die ene mail even doorgezet naar zijn vrouw, zijn ouders gebeld dat het niet zo goed met hem ging op seksueel vlak, ik ben best een verschrikkelijke naarling eigenlijk maar heeey ga gewoon een blokje om als je me dwars zit....misschien toch wel de narcist die Chloro ziet.
Veel waar ik me voor schaam wel en dan zeg ik de helft nog niet
Ok deadprezquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:02 schreef Fugue het volgende:
Ik ben 22 keer verhuisd en ik heb maar een keer kutburen gehad, viel ook niet mee te praten, chloor in zijn vijver, iedere dag wat glas voor zijn auto, samen met mijn meisje yoghurt en urine in de latex in zijn schuur geflikkerd, mailtjes voor erotische bestellingen naar zijn werkmail, toch nog die ene mail even doorgezet naar zijn vrouw, zijn ouders gebeld dat het niet zo goed met hem ging op seksueel vlak, ik ben best een verschrikkelijke naarling eigenlijk maar heeey ga gewoon een blokje om als je me dwars zit....misschien toch wel de narcist die Chloro ziet.
Ik 4 keer en heb nog nooit problemen met mijn buren gehad, ik ben dan ook een gemakkelijke buurvrouw die zich niet ergert en niet bemoeit.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:02 schreef Fugue het volgende:
Buurvrouw ik heb geen suikerquote:Op zondag 21 maart 2021 09:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik 4 keer en heb nog nooit problemen met mijn buren gehad, ik ben dan ook een gemakkelijke buurvrouw die zich niet ergert en niet bemoeit.
Brievenbus mag ookquote:Op zondag 21 maart 2021 09:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik gooi wel een paar klontjes over de schutting
Oh ik ben wel vaak verhuisd door studie en ook nooit gezeik gehad. Wel een keer luidruchtige bovenburen maar oud huis in de binnenstad waar je sowieso alles hoorde.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik 4 keer en heb nog nooit problemen met mijn buren gehad, ik ben dan ook een gemakkelijke buurvrouw die zich niet ergert en niet bemoeit.
Aan een kant heb ik twee buurvrouwtjes waar ik echt dol op ben en aan de andere kant een die ik amper zie enkel wanneer ze zelfgebakken taart of oliebollen komt geven. Overburen heb ik niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ik ben wel vaak verhuisd door studie en ook nooit gezeik gehad. Wel een keer luidruchtige bovenburen maar oud huis in de binnenstad waar je sowieso alles hoorde.
Heb nu alleen buren aan 1 kant, geen last van
Zo slecht gaat het dus niet met de woningmarktquote:Op zondag 21 maart 2021 10:52 schreef Fugue het volgende:
Zou echt nooit in een flat of rijtjeshuis willen wonen. Dan betaal ik wel meer
Als jij het normaal vindt om 1/3de van je netto inkomen kwijt te zijn aan huurquote:Op zondag 21 maart 2021 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo slecht gaat het dus niet met de woningmarkt
Ben je nu FA?quote:Op zondag 21 maart 2021 10:57 schreef Fugue het volgende:
Heb wel net promotie gehad dus nu wordt het tijd een aankoopmakelaar in te huren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |