abonnement Unibet Coolblue
pi_198570841
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Oh dat Thierry helemaal knettergek is en zou mogen regeren durf ik best te zeggen, maar dan ben ik nog steeds van Mening dat we geen extreem rechtse partijen hebben in Nederland.
Geen extreemrechtse partijen ben ik met je eens, maar gezien de reacties her en der denk ik wel dat je kan zeggen dat extreemrechts flink groeit. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198570870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Geen extreemrechtse partijen ben ik met je eens, maar gezien de reacties her en der denk ik wel dat je kan zeggen dat extreemrechts flink groeit. :X
ja, maar hetzelfde geldt naar links toe ook. De maatschappij polariseert gewoon steeds meer.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_198570884
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Geen extreemrechtse partijen ben ik met je eens, maar gezien de reacties her en der denk ik wel dat je kan zeggen dat extreemrechts flink groeit. :X
Nouja dit. En Baudet voelt voor mij wel relatief extreem rechts, maar dat komt ws ook doordat ik nogal links ben. :+

quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Balkenende was premier en Joop Wijn was de staatsecretaris die dat waardeloze toeslagensysteem destijds heeft ingevoerd. Beiden van het CDA en het CDA is aardig gedaald :P
Bovendien hebben nagenoeg alle partijen ingestemd met strengere fraudebestrijding. Om dan alles bij de VVD neer te leggen is ook zo wat.
Dit is op zich niet de eerste fout van Mark. ;) Ik vind het ook gewoon kwalijk hoe weinig verantwoordelijkheid er gepakt wordt, en dat Nederland daar totaal niet over valt vind ik jammer.
pi_198570943
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:37 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja, maar hetzelfde geldt naar links toe ook. De maatschappij polariseert gewoon steeds meer.
Extreemlinks hoor je daarentegen weer een stuk minder van, die zitten aardig onder de pannen bij een PvdD of antifagroepen. :+

Al zie ik dat met de huidige uitslag ook wel weer escaleren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198570955
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:38 schreef AlbinoBambi het volgende:


Dit is op zich niet de eerste fout van Mark. ;) Ik vind het ook gewoon kwalijk hoe weinig verantwoordelijkheid er gepakt wordt, en dat Nederland daar totaal niet over valt vind ik jammer.
Wat dat laatste betreft moet je Asscher nageven dat die tenminste zijn verantwoordelijkheid heeft gepakt. Al vondbik dat ie zich er wonderbaarlijk slim uitlulde bij die commissie.

Zit nog even terug te kijken en zie dat zelfs de hele 2e Kamer heeft ingestemd met de strengere fraudebestreiding. Inclusief Omtzigt die diverse amendementen had ingediend om de wet wat minder streng te maken. Die amendementen zijn allemaal verworpen en vervolgens stemt ie toch in met de wet.
Als ie toen een beetje lef had gehad had ie tegen gestemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrMarten op 18-03-2021 14:48:50 ]
A mind with a heart of it's own
pi_198570980
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:30 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja hoezo kan dat straffeloos en wordt je dan weer minister president?

Fair. Ik vind dat Thierry hele enge uitspraken doet die weinig te maken hebben met een saamhorig Nederland, en toch is hij naar 8 zetels gegroeid. Ik vind dat spannend.
FvD heeft gewoon heel slim campagne gevoerd en zich puur gericht op de coronamaatregelen. Daar hebben ze een zooi kiezers mee binnen geharkt.
A mind with a heart of it's own
pi_198571007
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:43 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Wat dat laatste betreft moet je Asscher nageven dat die tenminste zijn verantwoordelijkheid heeft gepakt. Al vondbik dat ie zich er wonderbaarlijk slim uitlulde bij die commissie.

Zit nog even terug te kijken en zie dat zelfs de hele 2e Kamer heeft ingestemd met de strengere fraudebestreiding. Inclusief Ontzicht die diverse amendementen had ingediend om de wet wat mibder streng te maken. Die amendementen zijn allemaal verworpen en vervolgens stemt ie toch in met de wet.
Als ie toen een beetje lef had gehad had ie tegen gestemd.
Eens, zonder de wet die de Tweede Kamer geaccordeerd heeft hat dit zo niet kunnen gebeuren. Juist daarom voelt het zo schrijnend.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

FvD heeft gewoon heel slim campagne gevoerd en zich puur gericht op de coronamaatregelen. Daar hebben ze een zooi kiezers mee binnen geharkt.
Ja, helaas. ;(
pi_198571028
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

FvD heeft gewoon heel slim campagne gevoerd en zich puur gericht op de coronamaatregelen. Daar hebben ze een zooi kiezers mee binnen geharkt.
Ik maakte mezelf gisteren aan het lachen toen ik hun spotje voorbij zag komen met "We schalen de zorg op!". Waar willen ze het personeel vandaan toveren, importeren uit het buitenland? :') ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198571058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik maakte mezelf gisteren aan het lachen toen ik hun spotje voorbij zag komen met "We schalen de zorg op!". Waar willen ze het personeel vandaan toveren, importeren uit het buitenland? :') ;(
Wel alleen uit landen met westerse culturen dan, en met duidelijke afspraken dat ze terug moeten als Corona voorbij is. :') |:(
pi_198571122
quote:
17s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:50 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wel alleen uit landen met westerse culturen dan, en met duidelijke afspraken dat ze terug moeten als Corona voorbij is. :') |:(
Dat ja. Maar goed dat we nog geen Nexit hadden. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_198571141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik maakte mezelf gisteren aan het lachen toen ik hun spotje voorbij zag komen met "We schalen de zorg op!". Waar willen ze het personeel vandaan toveren, importeren uit het buitenland? :') ;(
Gewoon uitkeringstrekkers inzetten toch.
Tap tap tap
  donderdag 18 maart 2021 @ 14:55:08 #87
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198571145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik maakte mezelf gisteren aan het lachen toen ik hun spotje voorbij zag komen met "We schalen de zorg op!". Waar willen ze het personeel vandaan toveren, importeren uit het buitenland? :') ;(
Maar die mensen zijn er gewoon in Nederland, maar er is geen geld om die mensen in te huren.

volgens bepaalde mensen

;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_198571160
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik maakte mezelf gisteren aan het lachen toen ik hun spotje voorbij zag komen met "We schalen de zorg op!". Waar willen ze het personeel vandaan toveren, importeren uit het buitenland? :') ;(
Dat had ik ook met dat spotje van D66 waar aangespoord werd om voor nieuw leiderschap te kiezen met de zin "Wat gebeurt er met een land als de politiek geen echte keuzes maakt?"
Heb je gvd 4 jaar in een kabinet gezeten en dan ga je van jezelf zeggen dat je geen echte keuzes maakt :')
En dan nog zo groeien, ik vind het knap.
Toen ik die spot voor het eerst hoorde was ik er van overtuigd dat het van GroenLinks was. Toen ik hoorde dat het D66 was had ik echt een enorm WTF moment :D
A mind with a heart of it's own
pi_198571197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gewoon uitkeringstrekkers inzetten toch.
Iemand die weet hoe een compressor werkt kan ook best een beademingsapparaat bedienen. Komt beide lucht uit 8-)
A mind with a heart of it's own
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:04:30 #90
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198571338
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Iemand die weet hoe een compressor werkt kan ook best een beademingsapparaat bedienen. Komt beide lucht uit 8-)
Denken in oplossingen, niet in problemen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_198571427
quote:
14s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Iemand die weet hoe een compressor werkt kan ook best een beademingsapparaat bedienen. Komt beide lucht uit 8-)
Gelachen, dank u. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:11:25 #92
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_198571470
Is dit het 'juichen voor de VVD' topic? *O*
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_198571483
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
Is dit het'juichen voor de D66 topic? *O*
pi_198571504
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
Is dit het 'juichen voor de VVD' topic? *O*
Ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:14:11 #95
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_198571523
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Toen ik Kaag op die tafel zag staan, realiseerde ik mij dat het te lang geleden is dat er een stripper voor mij op een tafel stond te dansen. ;(

Al zou dat in principe wel moeten kunnen met max 1 bezoeker per dag.🤔
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_198571534
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Toen ik Kaag op die tafel zag staan, realiseerde ik mij dat het te lang geleden is dat er een stripper voor mij op een tafel stond te dansen. ;(

Al zou dat in principe wel moeten kunnen met max 1 bezoeker per dag.🤔
Strippers kom je in principe toch niet aan, dus OPTIES *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:16:10 #97
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_198571576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Strippers kom je in principe toch niet aan, dus OPTIES *O*
Weet niet hoe het zit met evt risico's door aerosolen die uit een natte vagina komen. :9
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:16:31 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198571588
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Toen ik Kaag op die tafel zag staan, realiseerde ik mij dat het te lang geleden is dat er een stripper voor mij op een tafel stond te dansen. ;(

Al zou dat in principe wel moeten kunnen met max 1 bezoeker per dag.🤔
Jij wilde Kaag zien strippen voor jou?

Ik wist dat sommige mensen erg last hebben van die lockdown, maar dit is wel heel ernstig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:17:37 #99
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_198571617
quote:
11s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Jij wilde Kaag zien strippen voor jou?

Ik wist dat sommige mensen erg last hebben van die lockdown, maar dit is wel heel ernstig.
Bij jou heeft het zo te zien impact op je vermogen tot begrijpend lezen. :o
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 18 maart 2021 @ 15:17:39 #100
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_198571618
quote:
6s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Weet niet hoe het zit met evt risico's door aerosolen die uit een natte vagina komen. :9
Buiten strippen een optie?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')