SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zo heb ik weer specifieke Apple tools nodig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan met een Apple laptop niet heel erg makkelijk even bij Cisco of Huawei of de AIVD binnenkijken zeg maar, dan mis ik echt 95 procent van de tooling.
Ja het zou me wel lukken, nou ja mijn team dan maar dan zijn ze 3 dagen bezig met hutselfriemelen in plaats van 3 minutenquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik weer specifieke Apple tools nodig.
Maar het is niet onmogelijk met een Apple laptop; dan moet je zelf wat dingen intypen en heb je niet een of ander hip tooltje.
Ik kan je wel iemand aanbevelen die het ook in 3 minuten kan; maar dan stort het platform waarmee ik werk als een kaartenhuis in elkaar vrees ik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het zou me wel lukken, nou ja mijn team dan maar dan zijn ze 3 dagen bezig met hutselfriemelen in plaats van 3 minuten
Als die dat echt kan zit hij bij ons op 16.000 bruto per maand, wereldwijd gratis hotellerie en eten en drinken, een foute snelle leasebak, bellen tot aan de Maan en een bubbelbad van de zaak.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan je wel iemand aanbevelen die het ook in 3 minuten kan; maar dan stort het platform waarmee ik werk als een kaartenhuis in elkaar vrees ik.
Als die kerel op wintersport gaat dan steek ik altijd een kaarsje op in de hoop dat hij zijn been niet breekt.
Prima toch? Blijkbaar voelen genoeg inwoners zich door haar vertegenwoordigd.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ten-in-rijswijk.html
Nou ja zeg
Ja precies. Daarom ben ik maar weer mokkend voor een macbook gegaanquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Apple spul werkt allemaal netjes samen. Dat is voor mij al genoeg reden het te gebruiken. En het gaat ook wat langer mee gemiddeld genomen, zeker voor een laptop.
ik zit overal tussen en ben altijd het slachtofferquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
She's gonna kick your 'ol semi-white butt.
Hou ze gvd lekker bij jequote:Op donderdag 18 maart 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja zeg
quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja zeg
Daarom gewoon jezelf zijn, kleurenblind leven zonder ergens in een hokje te willen kruipen of je te laten stoppen door anderenquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit overal tussen en ben altijd het slachtoffer
Voor blank ben ik zwart, voor zwart ben ik blank.
Voor rechtse partijen ben ik als middeninkomen een plek waar wat te halen valt
Voor linkse partijen ben ik als middeninkomen een plek waar wat te halen valt
Ocharmequote:Op donderdag 18 maart 2021 10:01 schreef kwiwi het volgende:
Nou ja zeg
lekker jezelf blijven mopquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit overal tussen en ben altijd het slachtoffer
Voor blank ben ik zwart, voor zwart ben ik blank.
Voor rechtse partijen ben ik als middeninkomen een plek waar wat te halen valt
Voor linkse partijen ben ik als middeninkomen een plek waar wat te halen valt
Ja maar daar moet ķķk gewoon een beetje passende volksvertegenwoordiging voor zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom gewoon jezelf zijn, kleurenblind leven zonder ergens in een hokje te willen kruipen of je te laten stoppen door anderen
Op Fok in verkiezingstijd moet ik soms op m'n handen zittenquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker jezelf blijven mop
quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar daar moet ķķk gewoon een beetje passende volksvertegenwoordiging voor zijn.
Al moet dat eeuwige gepluk van de (net íets hoger dan) middeninkomens wel eens klaar zijn. Genoeg grote bedrijven/industrie die zwaarder belast kunnen hoor.
ik doe niets met verkiezingen op Fok....quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op Fok in verkiezingstijd moet ik soms op m'n handen zitten
ik kom sowieso niet in POL, maar ook de hoekjes waar ik wel kom is politiek nogal een subject nuquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik doe niets met verkiezingen op Fok....
Same. Als ik puur egoīstisch kijk, had ik VVD moeten stemmen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Feitelijk schiet ik bij iedere partij wel in m'n voet
Oke. Ja ik negeer zulke dingenquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom sowieso niet in POL, maar ook de hoekjes waar ik wel kom is politiek nogal een subject nu
Ik weet ongeveer wat hij verdiend; komt wel in de buurt maar is niet bepaald gevoelig voor leaseauto's en bubbelbaden. Begrijp niet zo goed waarom hij niet gewoon ergens de stap naar cybersecurity gemaakt heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die dat echt kan zit hij bij ons op 16.000 bruto per maand, wereldwijd gratis hotellerie en eten en drinken, een foute snelle leasebak, bellen tot aan de Maan en een bubbelbad van de zaak.
Hier dus net zoquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Feitelijk schiet ik bij iedere partij wel in m'n voet
Ja gedeeltelijk mee eens maar ik ken ook wel verhalen van bedrijven die honderden mensen op straat hebben moeten zetten of zwaar terug hebben moeten schalen in werkgelegenheid of een postbus op de Nederlandse Antillen hebben moeten pakken omdat de belastingdienst hier niet altijd even flexibel is, heb je alsnog de gewone werkman te pakken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar daar moet ķķk gewoon een beetje passende volksvertegenwoordiging voor zijn.
Al moet dat eeuwige gepluk van de (net íets hoger dan) middeninkomens wel eens klaar zijn. Genoeg grote bedrijven/industrie die zwaarder belast kunnen hoor.
Ja of voor zichzelf beginnen, net als die gast van Falcon, ken je die? wat een bizar figuur is dat dan met zijn eeuwige kanariegele korte broek.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer wat hij verdiend; komt wel in de buurt maar is niet bepaald gevoelig voor leaseauto's en bubbelbaden. Begrijp niet zo goed waarom hij niet gewoon ergens de stap naar cybersecurity gemaakt heeft.
Denk dat je vooral de excessen moet bekijken. Zelfde met de huizenmarkt. Is een heel kleine groep mensen die heel veel panden in hun bezit hebben, die moet je aanpakken. Niet bitterbal die net een tweede huis kan kopen om te verhuren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gedeeltelijk mee eens maar ik ken ook wel verhalen van bedrijven die honderden mensen op straat hebben moeten zetten of zwaar terug hebben moeten schalen in werkgelegenheid of een postbus op de Nederlandse Antillen hebben moeten pakken omdat de belastingdienst hier niet altijd even flexibel is, heb je alsnog de gewone werkman te pakken.
als er een partij zou zijn die een redelijke oplossing zou weten voor het klimaatvraagstuk (dat niet voornamelijk op rekening bevolking zet) , een groter verschil voorstaat tussen uitkeringen en minimumloon, grote roofconcerns niet ontziet, de EU wil hervormen,echte vluchtelingen van harte welkom heet maar economische en illegale zoveel mogelijk buiten de deur houdt, dan ga je aardig richting mijn partijquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Als ik puur egoīstisch kijk, had ik VVD moeten stemmen.
Maar bitterbal kan niet lobbyen, en de kleine groep mensen die zoveel panden in bezit hebben wel. Daar gaat het ook fout.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je vooral de excessen moet bekijken. Zelfde met de huizenmarkt. Is een heel kleine groep mensen die heel veel panden in hun bezit hebben, die moet je aanpakken. Niet bitterbal die net een tweede huis kan kopen om te verhuren.
Zelfde met topinkomens.
dit. De Prins Bernarden van deze samenleving mogen keihard aangepakt worden. Huizen zijn om in te wonen, niet om je mee te verrijkenquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je vooral de excessen moet bekijken. Zelfde met de huizenmarkt. Is een heel kleine groep mensen die heel veel panden in hun bezit hebben, die moet je aanpakken. Niet bitterbal die net een tweede huis kan kopen om te verhuren.
Zelfde met topinkomens.
Die komen toch allemaal van Deloitte af? Dan zou ik ook voor mezelf beginnen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of voor zichzelf beginnen, net als die gast van Falcon, ken je die? wat een bizar figuur is dat dan met zijn eeuwige kanariegele korte broek.
Dat is het gezeik met alles.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar bitterbal kan niet lobbyen, en de kleine groep mensen die zoveel panden in bezit hebben wel. Daar gaat het ook fout.
Nevenschade en falende diplomatie, vaak kijkt de belastingdienst met een glimmend drupje in de mondhoek naar een multinational en willen ze die hard en wellicht in hun ogen fair raken want dat is goed voor de schatkist en het imago, ze vergeten echter dat een multinational zomaar duizenden werknemers in dienst heeft die ze zo op straat kunnen zetten als de boeien te strak zitten, ik heb werkelijk bizarre inflexibele aanmaningen gezien en tja als erboven staat In naam der Koning dan buk maar heel snel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde met topinkomens.
Precies. Voor bitterbal is dat extra huis haar pensioen en niet het zoveel object om geld doorheen te pompen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar bitterbal kan niet lobbyen, en de kleine groep mensen die zoveel panden in bezit hebben wel. Daar gaat het ook fout.
Yep.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit. De Prins Bernarden van deze samenleving mogen keihard aangepakt worden. Huizen zijn om in te wonen, niet om je mee te verrijken
Nee hij is begonnen als ip-broker ooit, geloof op zijn 24e al schatrijk, we huren hem af en toe in want dat vind hij leuk en boeiend anders draait hij door in zijn eentje met tissues om zich heen en mag hij de plaatselijke supermarkt niet in, is zo'n geflipt nachtwezen ook, nooit bellen voor 17:00.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komen toch allemaal van Deloitte af? Dan zou ik ook voor mezelf beginnen.
niet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit. De Prins Bernarden van deze samenleving mogen keihard aangepakt worden. Huizen zijn om in te wonen, niet om je mee te verrijken
Toch maar Milka-koeien blijven melken in Foqueville dan.quote:
Ik hou het wel bij deze of online bestellen denk ik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:32 schreef mschol het volgende:
en lego winkel "om de hoek"
https://www.nu.nl/economi(...)den-in-lockdown.html
1 klant op 25 vierkante meter?quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:32 schreef mschol het volgende:
en lego winkel "om de hoek"
https://www.nu.nl/economi(...)den-in-lockdown.html
tijd lang was online bestellen, naar belgie of naar www.a-tembo.nl gaan een optiequote:Op donderdag 18 maart 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij deze of online bestellen denk ik.
Ja, die in m'n link is op een kwartiertje fietsen, dus voor mij is het niet zo interessant qua afstand, die nieuwe.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd lang was online bestellen, naar belgie of naar www.a-tembo.nl gaan een optie
daarna amsterdam/utrecht..
en nu dus bijna om de hoek
Relaxed shoppen toch.quote:
yeps..quote:
Ik denk iedereen welquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Relaxed shoppen toch.
Echt, ik ben maatregelenmoe.
fietsen met een enorme lego doos, meh...quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die in m'n link is op een kwartiertje fietsen, dus voor mij is het niet zo interessant qua afstand, die nieuwe.
heerlijk. iedereen een bubbel van 5x5mquote:
Goed punt, goed punt. Al heb ik ook een magnetron op de fiets vervoerd, dus een legodoos lukt me ook wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
fietsen met een enorme lego doos, meh...
a-tembo is goeie zaak maar daar ben ik ook zomaar een half uur of langer naar onderweg :/
ik heb ook de nodige dozen met de fiets vervoerd.. maar ik kan leukere dingen bedenkenquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt. Al heb ik ook een magnetron op de fiets vervoerd, dus een legodoos lukt me ook wel.
Ik heb nog groentesoep over van gisteren en dat eet ik met afbakbroodjes met een laag kruidenboter.quote:
Ik vermoed broccoli. Dat was gisteren in ieder geval een van de opties. De andere waren wortelen (het eten van gisteren) en spinazie, spinazie is diepvries, dus vers eerst enzo.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:57 schreef mschol het volgende:
oeh, nieuwe functie ontdekt in windows..
multiple desktops
heb ik opeens 9 schermen (eigenlijk onbeperkt) ipv 3
en ik kan vensters ed sorteren zodat ik er geen last van heb
windowskey + tab
windowskey + ctrl + linker pijltjestoets
gewoon allemaal samen gooienquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed broccoli. Dat was gisteren in ieder geval een van de opties. De andere waren wortelen (het eten van gisteren) en spinazie, spinazie is diepvries, dus vers eerst enzo.
O ja dat doe ik weleens per ongeluk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 10:57 schreef mschol het volgende:
oeh, nieuwe functie ontdekt in windows..
multiple desktops
heb ik opeens 9 schermen (eigenlijk onbeperkt) ipv 3
en ik kan vensters ed sorteren zodat ik er geen last van heb
windowskey + tab
windowskey + ctrl + linker pijltjestoets
Nah. Dan zou ik de halve week hetzelfde eten gezien de hoeveelheden.quote:
Met genoeg aromat smaakt het welquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Dan zou ik de halve week hetzelfde eten gezien de hoeveelheden.
Ik ben Etto niet.quote:
vandaag heb ik echte kipquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb denk ik erwtjes met aardappeltjes en een stukje nepkip.
Gelukkig. 1 etto is meer dan genoeg.quote:
Ik heb geen wekker gezet. dus werd om 9:00 wekker.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag weer normale werktijden Gianni? Of mocht je later beginnen?
Heb jij eigenlijk een technisch beroep? Want ik dacht dat jij ook achter een bureau zat. Maar dan is op locatie werken weer niet zo logischquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen wekker gezet. dus werd om 9:00 wekker.
10:15 begonnen.
Hoe dat nu allemaal zit met verschoven dienst, overuren, reisuren, slaapuren en weet ik wat allemaal hoor ik wel ergens denk ik.
Tofquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga straks 20 minuten naar de Action
Heb je twee slots geboekt?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ooh, dat klinkt wel als te doen dan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb geen wekker gezet. dus werd om 9:00 wekker.
10:15 begonnen.
Hoe dat nu allemaal zit met verschoven dienst, overuren, reisuren, slaapuren en weet ik wat allemaal hoor ik wel ergens denk ik.
Genoeg engineers die 90% van de tijd "binnen" zitten en inbedrijfstelling enzulks ter plaatse doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een technisch beroep? Want ik dacht dat jij ook achter een bureau zat. Maar dan is op locatie werken weer niet zo logisch
ik durf niet te klikkenquote:
Ik zit normaal ook aan een bureau. Maar dat bureau is ook vaak op locatie bij een klant.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een technisch beroep? Want ik dacht dat jij ook achter een bureau zat. Maar dan is op locatie werken weer niet zo logisch
Pics van de buit!quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het gisteren 5 seconden volgehouden.quote:
Hebben ze het al verlengt naar 20 minuten? Ik dacht dat ze eerst 10 minuten hadden..quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er doorheen gescrold en vond de rookeffecten heel bijzonderquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren 5 seconden volgehouden.
correct en correctquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben ze het al verlengt naar 20 minuten? Ik dacht dat ze eerst 10 minuten hadden..
Volgens mij werd er in 10 minuten gewoon te weinig impulsgeshopt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben ze het al verlengt naar 20 minuten? Ik dacht dat ze eerst 10 minuten hadden..
Pehehehe. Doet me denken aan de "regen" in Swiebertje enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er doorheen gescrold en vond de rookeffecten heel bijzonder
snap ik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij werd er in 10 minuten gewoon te weinig impulsgeshopt.
Aahquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken
[..]
Ik zit normaal ook aan een bureau. Maar dat bureau is ook vaak op locatie bij een klant.
Al je volgers influenzen om ook naar de Action te moeten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap ik.
Als je maar 10 minuten hebt ben je toch meer geneigd om recht op je doel af te rennen.
en je moet natuurlijk wel te tijd hebben om een insta story te maken dat je eindelijk weer bij de action bent ()
Nee eentje?quote:
Was het eerst 10 minuten dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, misschien ook eens een slot boeken. Even goedkoop wasmiddel en schoonmaakzooi kopen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nee je mag nu 20min shoppen
ik ga vanmiddag ook![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee eentje?
[..]
Was het eerst 10 minuten dan?
Ja, nee, maar Action had eerst ook echt 10 minuten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
MINIMAAL 10 minuten zijn die slots altijd geweest. Mensen luisteren niet.
Gelukkig hebben we jou om al die domme, onwetende kneuzen te corrigerenquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
MINIMAAL 10 minuten zijn die slots altijd geweest. Mensen luisteren niet.
Mwah, je hebt geen rij dan natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
10 minuten is dan inclusief tijd voor het afrekenen he? Dat is toch niets?
Mijn zusje had het over 8, want de kassa nam 2 min in beslag?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, maar Action had eerst ook echt 10 minuten.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om al die domme, onwetende kneuzen te corrigeren
Nee, er zijn best dingen die ik van thuis uit kan doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AahIn mijn beleving zit elke bureaukluiver nu thuis door corona. Maar dat is natuurlijk niet helemaal zo
ik vind het een bijzonder fenomeen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al je volgers influenzen om ook naar de Action te moeten.
Klopt op zich met het 10 minuten in de winkel zijn dan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zusje had het over 8, want de kassa nam 2 min in beslag?
Ohja dat scheelt, weet eigenlijk niet hoeveel mensen tegelijk mogen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, je hebt geen rij dan natuurlijk.
Tsja, anders was het natuurlijk vrijdagnacht de insta-updates van het kekke feestje. Je moet wat om je online persona te laten shinen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, er zijn best dingen die ik van thuis uit kan doen.
Maar voor veel dingen heb je toch wel echt een fabriek nodig.
[..]
ik vind het een bijzonder fenomeen.
ik zag het zaterdag ochtend ook bij een vriendin van me. Vol trots op insta dat ze op een zaterdagochtend om 9:00 bij de action naar binnen mocht.
Normaal zou ze op dat tijdstip nog scheel kijken van de alcohol
Tot 16 maart maar 2 tegelijk. En nu per 25m2 1 persoon, dus locatie afhankelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat scheelt, weet eigenlijk niet hoeveel mensen tegelijk mogen.
Ik weet niet of die buiten afdeling al helemaal is ingericht? Ik vroeg het laatst iemand en die zei van niet. en dan hoef ik eigenlijk niet zo nodig, want ik zou ook voor die afdeling gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou alleen even bij de buiten-afdeling willen kijken, maar voel me dan zo bezwaard als ik niks koop. Of iets van een tientje ofzo.
Lekker binnen je bubbel levenquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie ook overal op FB nou berichten langskomen
"VVD de grootste in gemeente Bliksemstein! D'66 flink gewonnen!"
Met reacties van mensen "Ik zie drie blije en 88 boze smileys onder dit bericht. Dus er is op grote schaal gefraudeerd bij de verkiezingen."
Misschien moeten we toch weer eens wat in onderwijs gaan investeren of zo
ik ben wel eens alleen naar binnengegaan voor een fles schoonmaak middel ofzo a 2 euroquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou alleen even bij de buiten-afdeling willen kijken, maar voel me dan zo bezwaard als ik niks koop. Of iets van een tientje ofzo.
Het heb op feesboek gestaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Met reacties van mensen "Ik zie drie blije en 88 boze smileys onder dit bericht. Dus er is op grote schaal gefraudeerd bij de verkiezingen."
Zoiets had ik gister ook in een app groep. Daar werd ontkent dat de VVD zo groot kon zijn, want ze kende niemand die er op gestemd had. Euh ja, dat kan ook liggen aan de mensen die je kent?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, een week van tevorenquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
hmm, bij de hornbach kun je 45minuten boeken.
dat is misschien nog wel het overwegen waard.
"Ik ken alleen maar SGP-stemmers, hoezo zijn die niet groter?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoiets had ik gister ook in een app groep. Daar werd ontkent dat de VVD zo groot kon zijn, want ze kende niemand die er op gestemd had. Euh ja, dat kan ook liggen aan de mensen die je kent?
misschien heb jij gewoon een hele populaire hornbach.quote:
Als ik t zou vragen aan de ouders die hier de kinderen naar school brengen zou dat wel t antwoord zijn denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ken alleen maar SGP-stemmers, hoezo zijn die niet groter?"
Al zie je dat niet snel op feesboek staan, denk ik.
oh dat was volgens hun insta. Ik heb niet direct de behoefte om te gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien heb jij gewoon een hele populaire hornbach.
Ik kan hier gewoon nog voor vanavond, morgen en zaterdag reserveren
Ik heb niet direct de behoefte om ze te volgen op instaquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:31 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dat was volgens hun insta. Ik heb niet direct de behoefte om te gaan.
oh ik denk dat ik hem verkeerd heb gelezen, omdat de zin niet helemaal duidelijk was. Max 7 dagen vooruit plannen is t volgens mij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb niet direct de behoefte om ze te volgen op insta
Ik zou op zich wel wat spulletjes kunnen gebruiken.
Klopt. Facebook wordt sowieso steeds meer een bejaardensoos.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:33 schreef Karzai het volgende:
Ik heb geen Insta en feesboek mis ik niks aan
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga om 17.40 uur winkelen bij de Hema
nee, zeteltje te kort nuquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:30 schreef Karzai het volgende:
Kabinet blijft hetzelfde zonder cu mooi
Ik hou feesboek vooral aan voor concerten enzo. Maar ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:33 schreef Karzai het volgende:
Ik heb geen Insta en feesboek mis ik niks aan
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaEn raar ook. Alsof ik voor het eerst in mijn leven ga winkelen
klopt ja, op eoa manier wil je er toch elke 5 minuten op klikken of nog vaker, en er is gewoon zelden of nooit wat boeiends te zien. Zeker niet iets wat niet ook ergens anders te vinden is. Toegevoegde waarde is werkelijk nihil.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Facebook wordt sowieso steeds meer een bejaardensoos.
Je zou het alleen al doen om dát te kunnen zeggenquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ook alleen al het "ik heb een winkel gereserveerd"
bejaarden + reclame + mensen taggen in achterlijke kloteplaatjesquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Facebook wordt sowieso steeds meer een bejaardensoos.
Oh dat zou ik dan weer niet doen, ik heb echt dingen nodig voor die kabouterpakketten en zou me echt schuldig voelen als ik niet kwam opdagenquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou het alleen al doen om dát te kunnen zeggenZonder het idee om er echt heen te gaan
Ja normaal gesproken is dat geen probleemquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben wel eens alleen naar binnengegaan voor een fles schoonmaak middel ofzo a 2 euro
Hoeveel heb je er inmiddels gemaakt?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan weer niet doen, ik heb echt dingen nodig voor die kabouterpakketten en zou me echt schuldig voelen als ik niet kwam opdagen
dit..quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik dan weer niet doen, ik heb echt dingen nodig voor die kabouterpakketten en zou me echt schuldig voelen als ik niet kwam opdagen
Mja, ik volg bepaalde artiesten en er wilden hier nog wel grappige dingen langskomen die ik via een andere weg niet zo snel zou opmerken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:38 schreef Karzai het volgende:
Ik krijg mailtjes van de melkweg en paradiso, dat vind ik fijne zaaltjes. Niet zo groot en lekker dichtbij
Ik open het steeds minder. Ik erger me toch alleen maar aan het domme geroeptoeter.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klopt ja, op eoa manier wil je er toch elke 5 minuten op klikken of nog vaker, en er is gewoon zelden of nooit wat boeiends te zien. Zeker niet iets wat niet ook ergens anders te vinden is. Toegevoegde waarde is werkelijk nihil.
ik verzin wel wat ik nog meer nodig heb in de winkel en leg wel een voorraadje aan nuquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken is dat geen probleem
In totaal?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er inmiddels gemaakt?
Beter vang je er ook nog wat poen voor, die kabouters. Alleen al aan materiaal kost het bakken met geld, laat staan de tijdquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Best veel alquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In totaal?Weet ik niet uit mijn hoofd. Iig 87 voor de BSO's, nu maar hopen dat die workshop ook daadwerkelijk aangevraagd wordt.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In totaal?Weet ik niet uit mijn hoofd. Iig 87 voor de BSO's, nu maar hopen dat die workshop ook daadwerkelijk aangevraagd wordt.
Materiaal krijg ik vergoed, tijd niet want toen ik het aanbood was ik nog niet volledig ingezet op mijn groep. Dat is inmiddels niet meer het geval.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter vang je er ook nog wat poen voor, die kabouters. Alleen al aan materiaal kost het bakken met geld, laat staan de tijd
tja...quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik hoop voor z'n geloofwaardigheid dat 'ie corona oploopt en er flink ziek van wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Vloerwisser alleen doen als je grote, makkelijk leeg te maken oppervlakken hebt. In hoekjes en kiertjes is het KUT.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:45 schreef mschol het volgende:
ik moet een dweil/mop + emmer enzo hebben.. zit beetje te twijfelen tussen een mop of zo'n rechte dweil/vloerwisser..
geen idee wat handiger is hier
Gewoon allebei kopen en dan maar kijken. Bij de Action kost het toch geen kutquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:45 schreef mschol het volgende:
ik moet een dweil/mop + emmer enzo hebben.. zit beetje te twijfelen tussen een mop of zo'n rechte dweil/vloerwisser..
Koop een dweilrobot.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:45 schreef mschol het volgende:
Flinke opschaling van het budget wel.quote:
Er stond niks over een budget.quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flinke opschaling van het budget wel.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
nou nou nou, er wordt weer met kutjes geslingerd hier
Ik ging uit van een Actionbudget, maar je hebt gelijk.quote:
goeiequote:Op donderdag 18 maart 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vloerwisser alleen doen als je grote, makkelijk leeg te maken oppervlakken hebt. In hoekjes en kiertjes is het KUT.
"Zo meisje, dus jouw fiets is stuk, hoe gaan we dat betalen?"quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van de bedrijven waar we aan gekoppeld zijn gaat ook eigen content produceren. We gaan echt Netflix nadoen
what no munnie?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zo meisje, dus jouw fiets is stuk, hoe gaan we dat betalen?"
sta je op twuisbezorgd.nl?quote:
Dan wel twuisbezorgd.chquote:
Vierhonderdduizend stemmen verloren gegaan aan vier jaar uitschot in de Kamer. Bedankt sukkels!quote:
How to peey voor ditquote:Op donderdag 18 maart 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zo meisje, dus jouw fiets is stuk, hoe gaan we dat betalen?"
weer 3 partijen erbij..quote:
De FvD stemmers zijn daar niet gevoelig voor. Kijk naar de Trump-supporters; die voelen zich straks alleen gesterkt in hun keuze.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vierhonderdduizend stemmen verloren gegaan aan vier jaar uitschot in de Kamer. Bedankt sukkels!
Godsamme, wat een flopshow is het ook.quote:
Dictator Fles, je moet ook een beetje de wang naar je ideologische vijanden kunnen keren toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie op FvD gestemd heeft kan wat mij betreft zijn stemrecht inleveren![]()
Ik had jou juist wel een beetje in die hoek verwachtquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie op FvD gestemd heeft kan wat mij betreft zijn stemrecht inleveren![]()
Ideologisch is er met Ettootje niet zo veel mis toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dictator Fles, je moet ook een beetje de wang naar je ideologische vijanden kunnen keren toch?
Anders stikt het zo meteen van de Etto's
En jij kan ook een poffert op je neus krijgen!quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had jou juist wel een beetje in die hoek verwacht
ik vreet geen poffertjesquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jij kan ook een poffert op je neus krijgen!![]()
Maar nee, mij niet gezien
Waarom dacht je dat eigenlijk?
EN JIJ ZIET MIJ ALS DE DOMSTE USER VAN HEEL FOQUEVILLE HUHquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:14 schreef gianni61 het volgende:
geen idee.
Statistisch gezien moet wel iemand hier op ze gestemd hebben..
quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vreet geen poffertjes
en geen idee.
Statistisch gezien moet wel iemand hier op ze gestemd hebben..
Als je precies in zijn badkuip met de juiste eendjes speelt niet nee maar goed dat zei ik al.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ideologisch is er met Ettootje niet zo veel mis toch?
En aromat gebruikt als badzout.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je precies in zijn badkuip met de juiste eendjes speelt niet nee maar goed dat zei ik al.
Caps, typisch een FvD stemmer..quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN JIJ ZIET MIJ ALS DE DOMSTE USER VAN HEEL FOQUEVILLE HUH
quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je precies in zijn badkuip met de juiste eendjes speelt niet nee maar goed dat zei ik al.
Kom je er net zo chemogeel uit als de badeendjes.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En aromat gebruikt als badzout.
Dit doet me eraan denken, ik kan vanavond wel weer wat extra aandacht aan m'n huid geven.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je er net zo chemogeel uit als de badeendjes.
Wat jij wilquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik kan honderd keer vragen "Mag de microfoon aan?" maar als er niet geluisterd wordt moet je toch wat hequote:
Je was anders nogal druk op Fok in de tussentijdquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
zojuist twee uur aan een stuk een betoog en monoloog aan onze grootste klant wereldwijd gegeven
Kom, we zeggen onze banen op en gaan lange hikes maken in de Highlands!quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een beetje leeg en wrongel, zojuist twee uur aan een stuk een betoog en monoloog aan onze grootste klant wereldwijd gegeven waarom ze ons morgen niet moeten verlaten als ze een nieuw zesjarig contract gaan ondertekenen, of niet dan.
Als jij zo donders slim bent had je toch allang ergens een baan in de raad van bestuur ergens?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kan honderd keer vragen "Mag de microfoon aan?" maar als er niet geluisterd wordt moet je toch wat he
Huuuquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Puist net boven m'n bovenlip, in dat geultje
Wat heeft dat met slim te maken?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als jij zo donders slim bent had je toch allang ergens een baan in de raad van bestuur ergens?
Ik vind die mensen niet per definitie slim. Wel vaak mensen met eelt op de ellebogen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als jij zo donders slim bent had je toch allang ergens een baan in de raad van bestuur ergens?
Klapt in de handjes en danst de Pierlala.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat jij wilIk neem Etto ongeveer net zo serieus als jou verder dus stel je daar niet te veel van voor
rijp?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Puist net boven m'n bovenlip, in dat geultje
Ben ik veel te eerlijk voor joh. En ik haat stropdassen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik druk nu op send.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom, we zeggen onze banen op en gaan lange hikes maken in de Highlands!
Blije fant, rode pandaquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klapt in de handjes en danst de Pierlala.
Die zijn wel degelijk slim, tenminste een stuk slimmer dan mensen die een hekel aan hun werk hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind die mensen niet per definitie slim. Wel vaak mensen met eelt op de ellebogen.
Jouw definitie van slim is niet dezelfde als de mijne, geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn wel degelijk slim, tenminste een stuk slimmer dan mensen die een hekel aan hun werk hebben.
Laat gaan, hij heeft het trollpedaal weer gevondenquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw definitie van slim is niet dezelfde als de mijne, geloof ik.
Nou het is niet een vrije mening ofzo.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw definitie van slim is niet dezelfde als de mijne, geloof ik.
Och jochie toch.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het is niet een vrije mening ofzo.
Het is toch duidelijk dat als je makkelijk mensen bespeelt, goed kan spreken, snel kan denken en zodoende dat mensen tegen je opkijken. Je algehele intelligentie op een hoog niveau ligt.
Uhhhh, nee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het is niet een vrije mening ofzo.
Het is toch duidelijk dat als je makkelijk mensen bespeelt, goed kan spreken, snel kan denken en zodoende dat mensen tegen je opkijken. Je algehele intelligentie op een hoog niveau ligt.
Het leven is eenvoudig alleen niet makkelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Je "slim" en "dom" zijn mi te simplistisch gesteld.
en dat is vrij dom van jouquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha ook goed.
Anders gezegd. Als ze je loslaten in een onbekend land, onbekende taal, zonder geld.
Dan wordt de een doodongelukkig en veegt straten.
En de ander leert mensen kennen, blijft positief en bouwt van mijn part een mooie boomhut leert een leuke vrouw kennen en is snel weer zeer tevreden.
Dat zie ik een beetje als onderscheid tussen slim en dom.
Creme patéquote:
nee, eerst een broodje met tonijnsalade en daarna met patequote:
you poor thingquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Lunch is een kopje koffie vandaag
Alleen koffie kun je toch niet van leven?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:07 schreef datismijnmening het volgende:
Lunch is een kopje koffie vandaag
Ik doe het andersom.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, eerst een broodje met tonijnsalade en daarna met pate
Beetje een Brokeback Mountain scenario in wording hier ...quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom, we zeggen onze banen op en gaan lange hikes maken in de Highlands!
Dat ben ik niet met je eens. Opportunistisch, brutaal en drammerig is niet hetzelfde als slim.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn wel degelijk slim, tenminste een stuk slimmer dan mensen die een hekel aan hun werk hebben.
Je kon vlechtjes draaien van je neusharen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, listige vragen voorbereiden, neusharen epileren, en op naar het volgende Teams-sollicitatiegesprek
Nee die zette ik er alleen maar tussen om Losje een beetje aan het kokhalzen te krijgenquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kon vlechtjes draaien van je neusharen?
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:wel.o.k heeft die boel destijds helemaal binnenstebuiten gehackt zodat ie precies kon zien wat er zou gaan gebeuren of zo. Die is toen tot 131.072 gekomen geloof ik
Over oude koeien uit de slootquote:
Dat kan niet pikkebaas, dat is geen tweemacht. Bedoelde u 65536?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over oude koeien uit de slootMijn hoogste score is 76572.
Je... je zit nu je scherm te likken?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
is dat nieuw?dat je aan een post kan likken?
Nee dat is de score die die aangeeft, een optelsommetjequote:Op donderdag 18 maart 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet pikkebaas, dat is geen tweemacht. Bedoelde u 65536?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:23 schreef kwiwi het volgende:
Maandag gesprek met Chief HR bij de klant voor die baan. Hoop dat ik het niet verpest
ikheb nooit (lang) koffie op mijn schermquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je... je zit nu je scherm te likken?
Dat kon altijd al.
Liken is sinds een paar maandjes geloof ik.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
* IJsdraakje stuurt good vibes
Kan me dat niet voorstellen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:23 schreef kwiwi het volgende:
Maandag gesprek met Chief HR bij de klant voor die baan. Hoop dat ik het niet verpest
Wel een vaas voor of heb je ook alleen een emmer?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
AaawWerkgever stuurt een bosje bloemen.
Ik heb een vaasquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een vaas voor of heb je ook alleen een emmer?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vakantie naar bali ging niet door?
Had nog wat liggen
keuze voor wat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zucht morgen keuze bekend maken kom er gewoon niet uit
Dat klinkt als "ik vind m'n vertrouwde nest eigenlijk ook wel prettig" aka zelfde organisatie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zucht morgen keuze bekend maken kom er gewoon niet uit
Dat moet ik ook eens doen als ik de grens weer over mag.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik had mijn statiegeld ingeleverd.
Ik ga maandag.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens doen als ik de grens weer over mag.
ja, neem mijn krantjes dan ook even mee.quote:
Oke ik kom er NU aan op mijn fiets.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, neem mijn krantjes dan ook even mee.
En neem aub 2 nieuwe kratjes water mee terug.
Oke, dan zie ik je zondagochtend wel ergens verschijnenquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke ik kom er NU aan op mijn fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |