abonnement Unibet Coolblue
pi_198562511
Ja, die nominatie talk verbieden is veel beter!


Ik vind de verraders ook leuk!
Ik heb een déjà vu
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:38:05 #77
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_198562516
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:35 schreef NBWtje het volgende:
DKG_Tegengas
Dit slaat ook nergens op in vergelijking met alle andere BB's die we gewend zijn, BB Hotel, Gouden Kooi, noem maar op,... (Ik ga ook al een tijdje mee, tweede account op Fok)

Tis duidelijk te merken dat dit een ander productie team is.
Met je eens, DGK (De Gouden Kooi) was TOP, komt nooit meer iets over heen ... ;)

De FOK meeting met Huub, Jaap en Erik in de Gouden Bergen, wat een moment .... *O*
.
pi_198562525
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:37 schreef NBWtje het volgende:
Ja, die nominatie talk verbieden is veel beter!
Het is inderdaad ontzettend dom geweest om dat toe te staan. Daarnaast is de enorme focus in de uitzendingen op ongelooflijk onnozele spellen funest geweest. Als je alleen de tv-uitzendingen kijkt dan krijg je nauwelijks de kans om de bewoners een beetje te leren kennen, normale gesprekken worden nauwelijks uitgezonden.
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:39:44 #79
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_198562533
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 22:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De domme meiden hadden ook Nick op de bank zetten. Ze laten zich langzaam naar de slachtbank leiden.
Ik heb ook de afgelopen week al lopen denken, waarom gaan de meiden niet op de 'sterke' mannen?
Hebben ze geen Expeditie Robinson gekeken??

Nog even over Michel en Julie:
- Michel gebruikt Julie.
- Julie heeft geen vriend!

[ Bericht 13% gewijzigd door Harry op 18-03-2021 00:48:55 ]
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:40:05 #80
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198562537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Die zie ik ook niet, deze wel hopelijk .... @:NBWtje

Ja, het is natuurlijk een grote mindfuck, maar het moet veel harder, meer bewoners tegen elkaar uitspelen
met bijvorbeeld wel of geen privileges, boodschappen van thuis waar ze om moeten strijden en een videocall
met iemand thuis .... het had zoveel beter kunnen zijn ..... :Y
Maar jij bent overduidelijk een medewerker van BB
pi_198562545
quote:
16s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:40 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Maar jij bent overduidelijk een medewerker van BB
:?
pi_198562577
@DGK_Tegengas

Lol @ fok meetings
Ik weet dat ze er zijn maar ik ga er niet heen.


Maar dat is off topic.


Ik zag hier iemand zeggen dat dit misschien een pilot is voor volgende BB's.
Ergens hoop ik dat van wel. Want dit kan beter.
Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat dit effe weer éénmalig was. Te weinig kijkcijfers,.. Zoiets..
Ik heb een déjà vu
pi_198562592
@Hitchslap ben ik helemaal met je eens
Ik heb een déjà vu
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:46:11 #84
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_198562608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:39 schreef Harry het volgende:

[..]

Ik heb ook de afgelopen week al lopen denken, waarom gaan de meiden niet op de 'sterke' mannen?

Nog even over Michel en Julie:
- Michel gebruikt Julie. Hij praat lief, maar doet dat niet. De knuffel of schouder kan veel intenser.
- Julie heeft geen vriend!
Omdat de meeste meiden nu alleen nog maar nagels kunnen lakken? Wees eerlijk ... ze kunnen nog geen ei bakken ... een ander knapt het wel op voor hun ...

En nee ik denk echt niet dat Michel Julie zo zou gaan misbruiken ... Hij ziet in haar een echte lieve moeder die toegeeft dat ze fouten heeft gemaakt ... Nu zijn eigen moeder nog gaan vergeven ... :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_198562641
@Harry, dat heb ik mij ook afgevraagd!
Waarom stemmen die vrouwen niet op die 'sterke mannen'?

Ze volgen alleen maar en zetten zichzelf hiermee al buten spel.
Ze zijn speelballen.
Ik heb een déjà vu
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:50:19 #86
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_198562663
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:43 schreef NBWtje het volgende:
@:DGK_Tegengas

Lol @ fok meetings
Ik weet dat ze er zijn maar ik ga er niet heen.
Nu werkt het ... ;)

Die FOK meeting, weet niet wie van de huidige users erbij waren, ben wel benieuwd ...

We waren daar een paar uur bij elkaar met een stuk of 30 users, opeens kwam via de COS het
gerucht dat Jaap en Huub naar de meeting mochten komen, en opeens waren ze daar ook, geweldig ... ;)

Ik heb foto's, geen filmpjes maar moet heel erg gaan zoeken ... O-)
.
pi_198562678
@DGK_Tegengas

Wel gaaf toch! Heb je handtekeningen?
😂
Ik heb een déjà vu
pi_198562682
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:05 schreef snetje het volgende:
Het is morgen afwachten hoe Liese gaat reageren ... Nick heeft Naomi gesaved en niet haar ... dat gaat natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten hé ..
Als Liese dacht dat Nick haar zou redden en riskeren dat Naomi eruitging dan is Liese echt blind geweest de afgelopen 79(?) dagen en mag ze er zeker uit.
pi_198562709
Dat is ze ook @Stargazing

Ze ging met het k5-fab5 clubje mee, ookal zei ze dat het haar eigen stem was.
Ze heeft zich echt wel laten beïnvloeden.

Als ze dat niet had gedaan en haar eigen spel had gespeeld had ze veel hoger in de rankings gekomen
Ik heb een déjà vu
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:56:09 #90
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_198562722
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:52 schreef NBWtje het volgende:

Wel gaaf toch! Heb je handtekeningen?
😂
Nee, maar wel selfies met Jaap, Huub en Erik .... :Y

En er was volgens mij nog iemand bij uit de DGK, een vrouw maar weet niet meer wie .... :(
.
  donderdag 18 maart 2021 @ 00:56:54 #91
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_198562729
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:52 schreef Stargazing het volgende:

[..]

Als Liese dacht dat Nick haar zou redden en riskeren dat Naomi eruitging dan is Liese echt blind geweest de afgelopen 79(?) dagen en mag ze er zeker uit.
Hij heeft haar hetzelfde beloofd als tegen Naomi ... Naomi kroop net iets verder dan Liese ... ik hoop eigenlijk dat beide dames even wakker gaan worden en op Nick gaan stemmen ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_198562759
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:39 schreef Harry het volgende:

[..]

Ik heb ook de afgelopen week al lopen denken, waarom gaan de meiden niet op de 'sterke' mannen?
Hebben ze geen Expeditie Robinson gekeken??

Nog even over Michel en Julie:
- Michel gebruikt Julie.
- Julie heeft geen vriend!
Michel gebruikt Julie niet.
Die hebben heel veel steun aan elkaar. Julie heeft tot nu toe meer voordeel gehad van Michel dan andersom.
  donderdag 18 maart 2021 @ 01:00:42 #93
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_198562772
Kut, nu moet ik vier oude PCs doorzoeken naar deze fotos, had ik mijn mond maar gehouden, welterusten ... :W
.
pi_198562804
Liese komt in deze uitzending over als een total bitch.

Jammer dat ze niet laten zien waarom Michel zijn stem veranderde.
pi_198562851
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk samen in bed.
Michel heeft het moeilijk.
Julie en Michel hebben toch al vaker samen geslapen de hele nacht? Toen keek ik nog niet zoveel maar las het toen op fb
  donderdag 18 maart 2021 @ 01:09:45 #96
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_198562853
Mogelijk Palma of Sylvia ... ?

FOK meeting was denk ik in 2007 ..... ;)
.
pi_198562943
Op dit moment voegt Liese ook het minst toe aan het spel.

Nick is constant tactisch, hij is echt wel de enige die alle filmpjes, alle adviezen.. echt gewoon alles in zijn hoofd heeft opgeslagen en gebruikt om te winnen
+ zijn bromance met de rudi en koken met Nick zijn ook fijn om te zien.

Jill was eerst redelijk stil maar zodra ze zich op haar gemak voelde waren de cameras meteen dol op haar en ze doet ook van die uitspraken die echt uit onwetendheid komen en soms hilarisch zijn. Jill voelt ook echt de drang om zichzelf te bewijzen maar houd zich te vaak stil omdat ze anderen niet wil kwetsen. Als Jill in de buurt is, is geen bed, bank of gitaar veilig.

Naomi is naar mijn mening steeds de bewoner geweest die echt het meest enthousiast werd van een spel of een opdracht en er ook echt van genoot. Word door velen hier als een grijze muis gezien en het is wel waar dat ze soms wat stil is en op de achtergrond blijft maar haar eerlijkheid siert haar, ookal, toegegeven loopt ze soms iets te vaak achter Nick aan.

Michel duikt zijn bed niet meer opnieuw in eens hij wakker gemaakt word en is het vaakst actief bezig in het huis (which is saying a lot)
Zijn verhalen over zijn uitzendingen zijn ook steeds interessant om te horen.

Julie is een sterke vrouw en dat was al meteen te zien, was al snel close met Michel die ze als "broertje" ziet. Julie was ook de enige vrouw in al die weken die echt Jill wilde meetrekken en haar een groepsgevoel geven. Julie is de enige vrouw die niet opgaf om Jill ook steeds te blijven betrekken zelfs als Jill zich wat terugtrok, ook tijdens de opdracht waar er maar 4 van de 5 dames mochten meedoen en Julie haarzelf snel opofferde omdat ze wist dat Jill wel zin had. Julie is ook steeds de eerste geweest om Jill te troosten sinds Thomas weg is. En de eerste om te zorgen ze niet steeds alleen zit met de hond..
sorry. Ik bedoel Matt.

(Zoey had geen oprecht been in haar lijf, Zoey dacht gewoon dat ze via Jill in de finale zou raken.)


En dan Liese.
Liese was in de eerste week een beetje naief. Liese heeft haar na haar nominatie wel herpakt tot op een bepaald moment. De laatste paar weken valt het op dat ze gewoon echt geen vinger uitsteekt. Van de overgebleven bewoners is Liese degene die het snelst haar bed opnieuw opzoekt.

Ik heb gewoon niets interessant van Liese gezien de laatste tijd. Sorry voor de Liese fans maar ik kan echt niets boeiends of kenmerkend over haar zeggen. Behalve misschien dat ze goed kan patiencen?
Ze is wel echt de queen van de comebacks.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stargazing op 18-03-2021 01:29:45 ]
pi_198562991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 00:56 schreef snetje het volgende:

[..]

Hij heeft haar hetzelfde beloofd als tegen Naomi ... Naomi kroop net iets verder dan Liese ... ik hoop eigenlijk dat beide dames even wakker gaan worden en op Nick gaan stemmen ...
Ik weet dat je geen Nick fan bent maar Liese heeft zelf ook wel door dat Naomi zijn maatje is en hij eerder Naomi ging redden dan haar.
Moest Naomi er niet opgestaan hebben dan had hij waarschijnlijk wel Liese gered.
Liese snapt dat ook wel.
Daar komt nog bij dat Liese een van de eerste mensen is die besefte hoe sterk Nick in het spel staat. Nick denkt steeds 2 stappen vooruit en dat heeft ze ook wel al gezien.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stargazing op 18-03-2021 01:31:49 ]
pi_198563026
Nick zijn ranking om mensen te saven, als ik hem bezig hoor:

Naomi
Michel
Liese
Julie

In die volgorde
  donderdag 18 maart 2021 @ 01:46:47 #100
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198563233
Ja maar wie gaat er morgen uit ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')