SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In decemberquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Boeda wanneer ben jij jarig?
Jazeker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In december![]()
Heb je een leuk cadeautje voor me op het oog?
Alsof ik meer weet van Hongarije dan dat ze een leider hebben waar Stalin trots op zou zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een steppelandschap in Hongarije
Daarom leg ik het graag even uitquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik meer weet van Hongarije dan dat ze een leider hebben waar Stalin trots op zou zijn
Dan stond GL waarschijnlijk op 10% ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Das wel flink ja.
JA21 stond iets daaronder 90% ofzo
SP gaat ook niet best toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan niet. FOK! is fokking traag.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik meer weet van Hongarije dan dat ze een leider hebben waar Stalin trots op zou zijn
Klopt, en de wijk hiernaast is dan binnen Zoetermeer de koploperquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de uitkomsten in sweetlake city komen altijd het meest overeen met de landelijke uitslag.
Ja laag iig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan stond GL waarschijnlijk op 10% ofzo
Doelde meer of het dictatoriale fascist aspect er van.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Hongaren hebben een schurfthekel aan het communisme.
Lagen in de exit polls fors achter op 4 jaar terug toch?quote:
Geen idee. Ik lees het morgen wel op internet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lagen in de exit polls fors achter op 4 jaar terug toch?
Maar zijn inmiddels weer dikke vriendjes met de Russenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Hongaren hebben een schurfthekel aan het communisme.
Het corona geneuzel van Baudet is er juist de reden van dat ik geen FvD gestemd hebquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
DIT is dus precies het probleem. Alle FvD stemmers hebben alleen maar naar het coronaverhaal geluisterd. Over een half jaar is corona weg en dan hebben we nog 3,5 jaar FvD gratis tegoed. Bedankt.
Stilstand is achteruitgang. Terug naar de jaren 80 is onmogelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prachtige achternaam toch![]()
Ja ik denk dat zij het ook wel eens is met Baudet. Ik vind het partijprogramma heel goed. Wat Baudet daar wel of niet omheen heeft gezegd heb ik maar even buiten beschouwing gelaten.
Politiek, je komt er nooit uit, creëert alleen tweespalt in het lieflijke Foquevillequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang. Terug naar de jaren 80 is onmogelijk.
Ik zie vooral erg weinig realisme en toekomstvisie.
De enigequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het corona geneuzel van Baudet is er juist de reden van dat ik geen FvD gestemd heb
FvD is de reden dat ik geen FvD heb gestemd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het corona geneuzel van Baudet is er juist de reden van dat ik geen FvD gestemd heb
Met een absolute meerderheid verkozen hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doelde meer of het dictatoriale fascist aspect er van.
ik kan er anders nog wel een lijstje bij gevenquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Politiek, je komt er nooit uit, creëert alleen tweespalt in het lieflijke Foqueville
Mede dankzij enkele handige aanpassingen van het kiessysteem. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een absolute meerderheid verkozen hoor.
4 jaar geleden zelfs met meer dan 60%
Oh jij vind het verder prima hoe hij over niet volledige Nederlanders denkt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral geestelijkquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er mankeert wel meer aan hem hoor.
Ik zie in de kernwaarden weinig verkeerds.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FvD is de reden dat ik geen FvD heb gestemd.
Progressie puur en alleen voor progressie is ook achteruitgang.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je absolute macht hebt kun je het kiessysteem ook wat gunstiger voor jezelf inrichten natuurlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een absolute meerderheid verkozen hoor.
4 jaar geleden zelfs met meer dan 60%
Misschien dan toch de uitwerking daarvan eens lezenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie in de kernwaarden weinig verkeerds.
ain't nobody got time fo datquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien dan toch de uitwerking daarvan eens lezen
Samenvatting?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien dan toch de uitwerking daarvan eens lezen
Jetten?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:28 schreef gianni61 het volgende:
met dat vieze groene licht is Rob wel echt een griezelig ventje
Zegt de FvD tegenwoordig hard dat NL uit de EU moet?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Progressie puur en alleen voor progressie is ook achteruitgang.
De visie van FvD is heel helder. Geen massamigratie, geen EU en geen klimaatonzin.
Waar zijn de tijden van een partijprogramma's op een A4-tjequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Succes!
https://d3n8a8pro7vhmx.cl(...)_2021.pdf?1615565627
Tegen allesquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In Nederland is geen massa immigratie, uit de EU is echt het aller domste wat je kan doen als kutterig klein landje en wat is in hemelsnaam dan klimaatonzin?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Progressie puur en alleen voor progressie is ook achteruitgang.
De visie van FvD is heel helder. Geen massamigratie, geen EU en geen klimaatonzin.
Nexit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zegt de FvD tegenwoordig hard dat NL uit de EU moet?
Altijd alquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zegt de FvD tegenwoordig hard dat NL uit de EU moet?
Precies dat. Die bangmakerij over migratie en dat daardoor huizen onbetaalbaar zijn is echt bijzonder.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In Nederland is geen massa immigratie, uit de EU is echt het aller domste wat je kan doen als kutterig klein landje en wat is in hemelsnaam dan klimaatonzin?
Hoezeer ze een aantal goede punten hebben, dat is niet mijn meningquote:
30.000 immigranten per jaar.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In Nederland is geen massa immigratie, uit de EU is echt het aller domste wat je kan doen als kutterig klein landje en wat is in hemelsnaam dan klimaatonzin?
Gewoon een soort Verenigde Staten van Europa, waar er een overkoepelde regelgeving is maar elk land daar zijn eigen draai aan kan geven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezeer ze een aantal goede punten hebben, dat is niet mijn mening
Ik wil een andere EU, waar de ruimte voor eigen identiteit van de landen bestaan blijft. Bezit is niet realistisch
Het liefst gewoon een EU die alleen op handel samenwerkt. Terug naar de EEG dus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoezeer ze een aantal goede punten hebben, dat is niet mijn mening
Ik wil een andere EU, waar de ruimte voor eigen identiteit van de landen bestaan blijft. Nexit is niet realistisch
Gewoon een paar kerncentrales en klaar met al die lilleke windmolensquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Klimaatgekte = miljarden uitgeven aan windmolenparken, zonneweides, biomassa en warmtepompen.
EU heeft de neiging zich met steeds meer nationale dingen te gaan bemoeien. Een goed corona beleid hadden ze zich mooi mee kunnen bewijzen maar daar falen ze hopeloos. Maar wel een mening hebben over zaken als vrijwillige brandweer etc.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een soort Verenigde Staten van Europa, waar er een overkoepelde regelgeving is maar elk land daar zijn eigen draai aan kan geven.
Denk dat dit vooral iets zegt over Henk Bleker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je als zonnepanelenparken directeur niet gelooft in zonneparken word het wel vervelend.![]()
https://www.ad.nl/politie(...)powerfield~ae17c7e6/
Dat zou top zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een paar kerncentrales en klaar met al die lilleke windmolens
Dat zou in mijn ogen een hele vooruitgang zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frankrijk heeft om die reden ook weinig problemen millieu doelstellingen te halenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal topquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
30.000 immigranten per jaar.
Nederland heeft de 16e grootste economie ter wereld.
Klimaatgekte = miljarden uitgeven aan windmolenparken, zonneweides, biomassa en warmtepompen.
Groningen schijnt.... over een jaartje of 20 als ze opschietenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat die kerncentrale klaar is? En waar ga je die neerzetten?
Sneller dan dat die windmolens impact kunnen hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat die kerncentrale klaar is? En waar ga je die neerzetten?
Plek met aardbevinkjes lijkt me ook niet zo lekker voor een kerncentralequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
Groningens says no overigens. Die hebben al genoeg shit door de NAM
Alle landen om ons heen heeft energie uit herwinbare bronnen meer impact dan in Nederland het geval is. Denk dat je eerder kunt stellen dat Nederland gewoon achterloopt en te lang op traditionele energiebronnen vertrouwd hebt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sneller dan dat die windmolens impact kunnen hebben.
Borsele, Groningen, eventueel offshore
Fukushima is het met je eens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plek met aardbevinkjes lijkt me ook niet zo lekker voor een kerncentrale
Ik snap niet hoe dat ooit een goed idee leekquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zolang ze maar met biomassa stoppen. Beetje bomen kappen om daarna biomassa te noemen en die fabrieken enorme subsidies geven
NL heeft enorm geprofiteerd van eigen aardgas voordat het een issue was, ook veel gascentrales.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle landen om ons heen heeft energie uit herwinbare bronnen meer impact dan in Nederland het geval is. Denk dat je eerder kunt stellen dat Nederland gewoon achterloopt en te lang op traditionele energiebronnen vertrouwd hebt.
Kerncentrale staat er niet binnen 10 jaar; die moet je dan ook nog even overbruggen.
Daarna tandenpoetsen met deze?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
haring met chocolademousse en bieten
"Hernieuwbaar"quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dat ooit een goed idee leek
Hoor op de Belgische verhalen anders allemaal lovende verhalen en reclames om 'groen' te gaan en op aardgas over te stappenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle landen om ons heen heeft energie uit herwinbare bronnen meer impact dan in Nederland het geval is. Denk dat je eerder kunt stellen dat Nederland gewoon achterloopt en te lang op traditionele energiebronnen vertrouwd hebt.
Kerncentrale staat er niet binnen 10 jaar; die moet je dan ook nog even overbruggen.
Borssele heeft al gezegd dat ze best een 2e er naast willen hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
Groningens says no overigens. Die hebben al genoeg shit door de NAM
Nee dat is in Japan wel geblekenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plek met aardbevinkjes lijkt me ook niet zo lekker voor een kerncentrale
Wobblewobblequote:Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja als je van hout en stookolie komt is het een vooruitgangquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor op de Belgische verhalen anders allemaal lovende verhalen en reclames om 'groen' te gaan en op aardgas over te stappen![]()
Heel goede lobbyisten en overheid die er blind intrapt. Ja maar die bomen dat is maar 5% de rest is allemaal echt biomassa Daarna maar bomen importeren uit Zuid- en Midden-Amerika om je fabriek te laten draaien. Wel eerst versnipperen, want dan zijn het geen bomen meer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo lang de nordstream leidingen open staan kunnen die gas sentrale prima doordraaien.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL heeft enorm geprofiteerd van eigen aardgas voordat het een issue was, ook veel gascentrales.
Ik zeg huizen herbouwen, laatste gas eruit trekken (zit nog 20 jaar in) paar nieuwe kerncentrales voor de basis en icm offshore wind.
Ik wil eigenlijk ook wel een verbod op openhaard stoken in bevolkte gebieden en palletkachel geneuzel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zolang ze maar met biomassa stoppen. Beetje bomen kappen om daarna biomassa te noemen en die fabrieken enorme subsidies geven
Gaarne.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel een verbod op openhaard stoken in bevolkte gebieden en palletkachel geneuzel.
Daar stoken ze nog massaal op mazout. En wij zijn echt idiioot dat we onszelf van het gas willen koppelen voordat we echt een goed alternatief hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor op de Belgische verhalen anders allemaal lovende verhalen en reclames om 'groen' te gaan en op aardgas over te stappen![]()
Mwoah zo makkelijk gaat dat niet, zijn echt wel strenge regels aan verbonden. En meeste komt uit de buurt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel goede lobbyisten en overheid die er blind intrapt. Ja maar die bomen dat is maar 5% de rest is allemaal echt biomassa Daarna maar bomen importeren uit Zuid- en Midden-Amerika om je fabriek te laten draaien. Wel eerst versnipperen, want dan zijn het geen bomen meer.
Is dat serieus echt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna tandenpoetsen met deze?
[ afbeelding ]
Je kunt natuurlijk niet helemaal vergelijken met Noorwegen en Zweden (die hebben wat meer ruimte voor bepaalde vormen van herwinbare energie) maar vooral Noorwegen heeft een toekomstvisie gehad om niet afhankelijk te zijn van gas. Nederland is daarin vrij kortzichtig geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL heeft enorm geprofiteerd van eigen aardgas voordat het een issue was, ook veel gascentrales.
Ik zeg huizen herbouwen, laatste gas eruit trekken (zit nog 20 jaar in) paar nieuwe kerncentrales voor de basis en icm offshore wind.
uit de buurt van de USA jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah zo makkelijk gaat dat niet, zijn echt wel strenge regels aan verbonden. En meeste komt uit de buurt.
Maar idd slecht plan en daarmee stoppen. Moet je wel een direct alternatief hebben.
*pelletquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooral palletkachels. Da's geen schoon hout yo.
Tell me.... en natuurlijk wel die dingen bestellen in bulk waar het lekker goedkoop is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij was bewust.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
*pellet
En dat brand wel schoon hoor.
Ik dacht vroeger altijd dat ze pallets opstooktenquote:Op woensdag 17 maart 2021 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk is dat best makkelijk gegaan. Want gemeentes krijgen ook weer subsidie voor dat soort fabrieken en die zetten het dan ergens op een gemeentegrens neer. Op papier is het misschien klimaatneutraal; maar dan moet je 50 jaar geduld hebben tot je gekapte boom weer gegroeid is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah zo makkelijk gaat dat niet, zijn echt wel strenge regels aan verbonden. En meeste komt uit de buurt.
Maar idd slecht plan en daarmee stoppen. Moet je wel een direct alternatief hebben.
Doen sommigen óók gewoon hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat ze pallets opstookten
Het ruikt naar oude Billy boekenkasten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat ze pallets opstookten
Plausibel. Geperste meuk is geperste meuk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ruikt naar oude Billy boekenkasten.
Ja vanaf 2010 in het klimaatakkoord bepaald dat het nodig was om de doelen te halen. En:quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best makkelijk gegaan. Want gemeentes krijgen ook weer subsidie voor dat soort fabrieken en die zetten het dan ergens op een gemeentegrens neer. Op papier is het misschien klimaatneutraal; maar dan moet je 50 jaar geduld hebben tot je gekapte boom weer gegroeid is.
Was echt een paar jaar goed verdienen.
quote:De gebruikte biomassa in Nederland voor energieproductie bestaat voor bijna 100% uit rest- en afvalstromen. Dit betreft vooral B-hout en biomassa reststromen afkomstig van regulier beheer van bos, landschap en bebouwde omgeving. 77% van de biomassa komt uit eigen land. Ten opzichte van vorig jaar is de totale hoeveelheid gebruikte biomassa in 2018 gelijk gebleven: 1.65 miljoen ton.
quote:De belangrijkste toepassing (40%) betrof het gebruik in biomassaketels met een vermogen van meer dan 10 MW bij bedrijven voor de productie van elektriciteit en warmte. 10% van de biomassa (166 kton) werd gebruikt voor bij- en meestook. Biomassa die niet uit Nederland komt, werd geïmporteerd uit Duitsland, België en Noord- en Centraal Europa.
hopelijk zit in die pellets wel wat minder lijmquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel. Geperste meuk is geperste meuk.
Zo’n Billy is van versgeperste Oeigoeren gemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopelijk zit in die pellets wel wat minder lijm
Zoetermeer weer op TVquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:06 schreef Koen66 het volgende:
D'66 lijkt wel de grote winnaar te worden, knap wel van Kaag
Och. Al het random resthout verdwijnt toch in die stomme vuurkorven, kan een beetje lijm er ook wel bij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopelijk zit in die pellets wel wat minder lijm
Oeh doe mij er maar 1quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n Billy is van versgeperste Oeigoeren gemaakt.
Hoeveel zijn er daar nog van? Want dat is ook geen onuitputbare bron.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben vast botten, slaan gewoon de lijmfabriekstap over.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net hoe snel je ze fokt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er daar nog van? Want dat is ook geen onuitputbare bron.
Is toch een goedlopend fokprogrammaquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gebruiken voor de tekorten nu gewoon ongedocumenteerde coronadoden, niemand die dat verschil in een Billy ziet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gebruiken voor de tekorten nu gewoon ongedocumenteerde coronadoden, niemand die dat verschil in een Billy ziet.
huh?quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, bedtijd. Kijken of ik vannacht weer droom over zombies en een soort Force-healing.
Volgens mij worden ze wel gedocumenteerd een heeft Baudet gewoon gelijk dat er eigenlijk niemand dood gaat aan Corona in Nederland. Zijn allemaal geimporteerde Oeigoeren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gebruiken voor de tekorten nu gewoon ongedocumenteerde coronadoden, niemand die dat verschil in een Billy ziet.
Zo werd ik wakker ja.quote:
Ik vind de CU best goede standpunten hebben over het algemeen. Alleen op medisch-ethisch vlak heb ik er niets mee, en Christelijke kernwaarden heb ik ook niet echt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:27 schreef Koen66 het volgende:
Wordt dus een VVD CDA D'66 kabinet, weinig andere opties. Kans dat de CU niet meer nodig is
Klopt. Ik ben overigens tegen vermenging geloof en politiek, dus ook op CDA zou ik nooit stemmenquote:Op woensdag 17 maart 2021 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind de CU best goede standpunten hebben over het algemeen. Alleen op medisch-ethisch vlak heb ik er niets mee, en Christelijke kernwaarden heb ik ook niet echt.
Ik kom uit een familie waar traditioneel gezien op het CDA gestemd werd. Zelf nooit gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben overigens tegen vermenging geloof en politiek, dus ook op CDA zou ik nooit stemmen
Ga dan ook slapen...quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:18 schreef jerney het volgende:
Ai, Annoeska, uit de poesta,
zij is echt een zwerverskind.
zij danstals een wervelwind.
Hasja, de benen van de grond.
Pasja, en dan weer driemaal rond.
Mensen, mensen kom uit je harnas
want Annoeska, zij danst de caerdas.
Hai, hai, hai, hai, hatsjikidee
Hai, hai, hai, hai, dans met haar mee!
Ai, Annoeska, uit de poesta
danst de hele lange nacht.
heeft de stad op hol gebracht.
Hoelash, een stap opzij en t'rug
Goelash, wat gaat die dans toch vlug!
Ja, Annoeska uit de poesta,
heeft nog echt zigeunerbloed.
Ja, Annoeska danst zo woest ja
dat je er van dansen moet.
Roeteras, de benen in de lucht
Poespas, wat is die dans berucht!
In mijn hoofd.
Al een minuut of twintig.
Om fucking twee uur.
Door Buda.
Arme jij.quote:
Waar ben je wel niet allemaal geweest dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Arme jij.
Maar goed, ik ben ook eindelijk thuis.
Al zal slapen toch niet snel lukken
Werk. Maar dat was wel 200km verderop.quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Waar ben je wel niet allemaal geweest dan?
Oh jeetje, wat een ongristelijke tijden!quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Werk. Maar dat was wel 200km verderop.
Dus heb natuurlijk nog volop koffie zitten drinken om scherp te blijven in de auto.
Hahaha wtf jouw brein, hier past echt maar een antwoord op, Lola Montezquote:Op donderdag 18 maart 2021 02:18 schreef jerney het volgende:
In mijn hoofd.
Om fucking twee uur.
Door Buda.
Kan nog veranderenquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:12 schreef Koen66 het volgende:
goed wakkerworden met bericht dat Sylvana geen zetel krijgt
dat amusement verzorgt ze maar in de Amsterdamse stadsraadquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan nog veranderen
Jammer, ze zou wel zorgen voor de nodige amusement
quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat amusement verzorgt ze maar in de Amsterdamse stadsraad
quote:Op donderdag 18 maart 2021 02:18 schreef jerney het volgende:
In mijn hoofd.
Om fucking twee uur.
Door Buda.
haar haat jegens witte mannen is gewoon net zo racistisch als hetgeen ze wil tegengaanquote:
ja daar heeft ze een keer iets over gezegd ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haar haat jegens witte mannen is gewoon net zo racistisch als hetgeen ze wil tegengaan
"een keer"quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar heeft ze een keer iets over gezegd ofzo?
*kijk wachtend toe*quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, eerst koffie drinken en wakker worden
Ik zeg niet waar ik staquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik neem even aan dat je op het balkon staat
Net onder de bank gekekenquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:28 schreef bitterbal het volgende:
Kijk je nu uit het raam of je ergens een bitterbal ziet kwispelen?
quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, kom ballie, gaan we de keuken in.
dat klinkt wel fout zoquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik las te snel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh dat klinkt wel als goeie nootjes met veel knoflook oid inquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Sorry!
Ik proef die poestadingen nu nog
van Duyvisquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als goeie nootjes met veel knoflook oid in
Ja ik zoek zo nu en interviews met haar op omdat ik wil begrijpen waar die hevige reacties vandaan komen, maar tot nu toe heb ik haar niet op iets heel schandaligs kunnen betrappen ofzo.quote:
Ja ik zie het netquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van Duyvis
vreet zo een zak leeg
die ken ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik zie het net
Zijn ze net zo lekker als de sate curry tijgernootjes?
Gewoon naar de bank verhuizen met een dekentje, als tussenstopquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen zin om warme bed te verlaten.
Saté curryquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik zie het net
Zijn ze net zo lekker als de sate curry tijgernootjes?
O jezus blij gemaakt met een dooie musquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Zijn ook al lang niet meer te vinden
Sorryquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus blij gemaakt met een dooie mus
zou de reuring daarover gemaakt zijn door degenen die graag reuring over d'r willenquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ik zoek zo nu en interviews met haar op omdat ik wil begrijpen waar die hevige reacties vandaan komen, maar tot nu toe heb ik haar niet op iets heel schandaligs kunnen betrappen ofzo.
Of kies ik steeds net de verkeerde uit?
Ik weet het echt niet!!quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou de reuring daarover gemaakt zijn door degenen die graag reuring over d'r willen
maar zelfs zonder dergelijk bewijs geen haar op m'n hoofd (ondanks net naar de kapper) die op d'r zou stemmen
maar andersom, wat voor zinnigs zegt ze waardoor je wel op d'r zou gaan stemmen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet!!
Ik ben nu weer deze aan het kijken en bij 18,5 minuut heb ik haar echt nog niks raars horen zeggen.
Waarom geen haar op je hoofd dan? 😁
Ik heb nog niet gezegd dat ik wel op haar zou stemmen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar andersom, wat voor zinnigs zegt ze waardoor je wel op d'r zou gaan stemmen?
Staat ze ergens voor waar je achterstaat?
wat ik zei, wellicht is het alleen reuring om de reuring geweest , dus of ze heeft het nooit gezegd of internet heeft het niet opgeslagenquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezegd dat ik wel op haar zou stemmen.Maar ik vind haar weloverwogen en ook best tolerant overkomen hier. Heb haar nog geen racistische uitspraken zien doen tot nu toe.
Ik heb ook veel geïnstitutionaliseerd racisme gezien bij vrienden en collega’s in de loop der jaren, dus misschien sta ik ook gewoon meer open voor die boodschap.
Maar ben nu wel benieuwd naar jouw antwoord op mijn vraag ipv hem alleen terug te kaatsen.
ze is stijf links, ik stijf absoluut niet links. Ze staat achter dingen waar de haren op m'n armen rechtop van gaan staanquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha
Maar waarom zo stellig aan me nooit nie op haar stemmennnn, dat vind ik boeiend.
Ah zo, ja dan zit je hij haar verkeerd denk ik zoquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze is stijf links, ik stijf absoluut niet links. Ze staat achter dingen waar de haren op m'n armen rechtop van gaan staan
Alhoewel mijn politiek eerder een mix van fors rechts en fors links zou zijn overigens, dus die hokjesgeest past niet echt 100% op mij
ik dat het begonnen is toen zij zich ging uitspreken tegen zwarte pietquote:Op donderdag 18 maart 2021 07:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet!!
Ik ben nu weer deze aan het kijken en bij 18,5 minuut heb ik haar echt nog niks raars horen zeggen.
Waarom geen haar op je hoofd dan? 😁
Ja dat zou goed kunnen, dat brengt wel wat waasjes met zich mee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik dat het begonnen is toen zij zich ging uitspreken tegen zwarte piet
Ik vind haar niet onsympathiek. Maar ze kan idd wel een bepaalde houding over zich heen krijgen, als het even lastig/emotioneel voor haar wordt, die als arrogant opgevat zou kunnen worden. Maar ik denk niet dat dat zo is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Een bepaald man trekt Sylvana slecht, dominante directe kwaak die zonder anesthesie de boodschap overbrengt, toegegeven ze is niet de meest sympathieke kikker uit de vijver maar de aversie ligt voornamelijk bij conservatieve mannen. it's an underbelly thing.
Ze kan soms wat kortaf en hevig door de bocht gaan kwaken als iets haar niet zintquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vind haar niet onsympathiek. Maar ze kan idd wel een bepaalde houding over zich heen krijgen, als het even lastig/emotioneel voor haar wordt, die als arrogant opgevat zou kunnen worden. Maar ik denk niet dat dat zo is.
ik denk dat ik morgen ook vrij neem. Extra lang vrij zijnquote:
Door jouw ontbrekende stem komt haar eigen BESTAANSZEKERHEID in gevaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
hmmm dit staat in haar programma
BESTAANSZEKERHEID
WERK, INKOMEN EN PARTICIPATIE
Het minimumloon wordt verhoogd naar 14 euro per uur
We gaan naar een 30-urige werkweek met loonbehoud
Ik had moeten stemmen
😁quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
BESTAANSZEKERHEID
Ik had moeten stemmen
Ja, maar daar hebben zoveel last van. Waarom is het bij haar dan extra storend?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kan soms wat kortaf en hevig door de bocht gaan kwaken als iets haar niet zint
wie gaat dat betalenquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
BESTAANSZEKERHEID
Ik had moeten stemmen
Waarom denk je?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben zoveel last van. Waarom is het bij haar dan extra storend?
HAAL HET GELD WAAR HET ZITquote:
Misschien ivm de woningcrisis? Daar had ze het net over iig.. ik weet het verder ook niet.quote:
Ja ik vind kraken echt smerigquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Misschien ivm de woningcrisis? Daar had ze het net over iig.. ik weet het verder ook niet.
Ben wel eens in een toffe gekraakte kerk geweest
Dit is zo slechtquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HAAL HET GELD WAAR HET ZIT
We heffen een eenmalige coronataks van 5% op de financiële vermogens en het vastgoed van multimiljonairs met meer dan 3 miljoen euro. Hiermee dekken we (een deel van) de maatschappelijke kosten die zijn ontstaan door de coronacrisis.
Private bedrijven die in Nederland hun producten verkopen gaan forse winstbelasting betalen en voordelige belastingconstructies worden gestopt. Rijke mensen gaan forse vermogens- en erfbelasting betalen.
Nederland als belastingparadijs wordt onmogelijk gemaakt. Ook wordt onmogelijk gemaakt dat bedrijven in Nederland gebruik maken van vluchtroutes om hun belasting te ontwijken.
Open grenzen voor mensen, niet voor kapitaal: we gaan kapitaalvlucht tegen. In internationaal verband investeren we in het opsporen en vervolgen van belastingontduikers.
De inkomstenbelasting voor hoge inkomsten uit box 1 en 2 gaat proportioneel omhoog.
zolang de VVD de grootste blijft zit dat er niet echt inquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HAAL HET GELD WAAR HET ZIT
We heffen een eenmalige coronataks van 5% op de financiële vermogens en het vastgoed van multimiljonairs met meer dan 3 miljoen euro. Hiermee dekken we (een deel van) de maatschappelijke kosten die zijn ontstaan door de coronacrisis.
Private bedrijven die in Nederland hun producten verkopen gaan forse winstbelasting betalen en voordelige belastingconstructies worden gestopt. Rijke mensen gaan forse vermogens- en erfbelasting betalen.
Nederland als belastingparadijs wordt onmogelijk gemaakt. Ook wordt onmogelijk gemaakt dat bedrijven in Nederland gebruik maken van vluchtroutes om hun belasting te ontwijken.
Open grenzen voor mensen, niet voor kapitaal: we gaan kapitaalvlucht tegen. In internationaal verband investeren we in het opsporen en vervolgen van belastingontduikers.
De inkomstenbelasting voor hoge inkomsten uit box 1 en 2 gaat proportioneel omhoog.
Ja ehhh een kale kip kan je niet plukkenquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
het uiteraard weghalen bij mensen die succesvol zijn of geluk hebben gehad in het leven
Nee zij wilt de kale kip spekken met geld van die succesvolle mensen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja ehhh een kale kip kan je niet plukken
ik heb aardig wat linksige standpunten, begrip voor kraken is er niet een van. Hard aanpakkenquote:
Check haar RAL kleur op de waaierquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, maar daar hebben zoveel last van. Waarom is het bij haar dan extra storend?
Ja niet iedereen kan ermee om nee.quote:
het is diefstal. Of je het nou netjes kraakt of niet. het is niet van jou :pquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan ermee om nee.
Er zijn er wel die het netjes doen hoor, maar helaas ook veel respectloos gedrag.
Juist en ze trekt nogal wat extreme mensen aan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zij wilt de kale kip spekken met geld van die succesvolle mensen.
Als ze er nou voor in zou zetten dat die kale kippen succesvoller worden?
Was dat niet wat ze wil doen met het terugbrengen van de studiebeurs? Ik weet niet hoor, ik kijk alleen even een interviewtjequote:Op donderdag 18 maart 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zij wilt de kale kip spekken met geld van die succesvolle mensen.
Als ze er nou voor in zou zetten dat die kale kippen succesvoller worden?
Das Thierry en Wilders toch?quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien kan de politiek wel wat kwakende gifkikkers gebruiken naast gladde aal Rutte en consorten en wat stoffige boze witte meneren, beetje schoppen tegen de grenzen.
Ik ben niet pro kraken ofzo. Vind het prima om mijn huur te betalen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is diefstal. Of je het nou netjes kraakt of niet. het is niet van jou :p
ja die weerstand is puur begonnen omdat ze tegen zwarte piet is, vast iets heeft gezegd over een excuses van nederland voor het slavernijverleden en vanwege haar huidskleur.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Was dat niet wat ze wil doen met het terugbrengen van de studiebeurs? Ik weet niet hoor, ik kijk alleen even een interviewtje
Of het verstandig is om op haar te stemmen, kan ik niet beoordelen. Ik probeer gewoon die enorme weerstand te begrijpen.
Met jou bedoel ik niet jouquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ben niet pro kraken ofzo. Vind het prima om mijn huur te betalen.
En nog een hele roedel aan conservatieve blanke fossielen die bang zijn voor een donkere vrouw met een directe mening.quote:
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
zelfde als anouk. Die zei iets over zwate piet en ze was gelijk een negerhoer. Echt het toont precies het probleem aan.
Sylvana moest geloof ik met de bananenboot terug naar haar land... ?
Ah is dat echt? Ik weet niet, ik vertrouw TikTok meisjes niet per se 123quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist en ze trekt nogal wat extreme mensen aan.
Dit tiktak meisje vond ik het nuchter uitleggen:
Tiktokmeisje cancelt Bij1 https://www.dumpert.nl/item/8089501_0ccc9cda
Ja mooi hè die domheid.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' wij zijn geen racisten !!'' ' Vuile aap!' " ga terug naar je apenland"
Ja precies en het dan gek vinden dat er zo’n partij komt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
zelfde als anouk. Die zei iets over zwate piet en ze was gelijk een negerhoer. Echt het toont precies het probleem aan.
Sylvana moest geloof ik met de bananenboot terug naar haar land... ?
Beeeeetje jammer altijd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' wij zijn geen racisten !!'' ' Vuile aap!' " ga terug naar je apenland"
Strak plan welquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Beeeeetje jammer altijd.
Ik moest ook eens terug naar mijn eigen land omdat ik 1 klacht had over België
quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Beeeeetje jammer altijd.
Ik moest ook eens terug naar mijn eigen land omdat ik 1 klacht had over België
Goedemorgen jerneyquote:
De wekker ging hier vooral te vroeg.quote:
Ik ben echt 38 keer wakker geweest en zwetenquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De wekker ging hier vooral te vroeg.
avond dienst vandaagquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:49 schreef jerney het volgende:
[..]Wat brengt de dag voor Jacq?
[..]
Mornin’!!
Nee niet echt, dat is allemaal wel verholpen. Ben gisteren wel gestopt met de paracetamol, dus zullen wel ontwenningsverschijnselen zijn geweest.quote:
Oh bah, zo'n nacht had ik zondag op maandag.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben echt 38 keer wakker geweest en zweten
Ohhhhquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
avond dienst vandaag
Paulus&demolletjes kunnen vreemde bijwerkingen hebben ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, dat is allemaal wel verholpen. Ben gisteren wel gestopt met de paracetamol, dus zullen wel ontwenningsverschijnselen zijn geweest.
Wat voor lego?quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
Lego besteld
winkelen op afspraak straks
Beetje werken tussendoor![]()
Was ophangen en nieuwe opzetten![]()
Bijna weekje vrij
Toch vooralquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
Lego besteld
Bijna weekje vrij
Winnie de Poehquote:
Legoquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
Lego besteld
Bijna weekje vrij
wat voorn lego?quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:15 schreef dud0r het volgende:
Lego besteld
Bijna weekje vrij
precies de reden waarom ik begin dit jaar alles vernieuwd hebquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:19 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, volgens mij begint m'n telefoon het langzaam te begeven qua accu.. nou ja, is ook al 5 jaar oud o.i.d.
Mja, ik heb eigenlijk geen zin om weer 500 euro, of wat kost een Samsung tegenwoordig, aan een telefoon uit te geven. Misschien een 2e hands zoeken, laat 'm toch steeds vallenquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies de reden waarom ik begin dit jaar alles vernieuwd heb
je moest Amelia hebben?quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dinsdagochtend al gedaan
wordt pas vandaag verzonden
nja ach. ik doe meestal 6-8 jaar met een telefoon. dus de kosten per jaar vallen dan wel meequote:Op donderdag 18 maart 2021 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ik heb eigenlijk geen zin om weer 500 euro, of wat kost een Samsung tegenwoordig, aan een telefoon uit te geven. Misschien een 2e hands zoeken, laat 'm tocg steeds vallen
ik wil wel zoveel mogelijk goodies hebben ja.. anders had ik em elders besteldquote:
mijn OP3 is nu alweer bijna 6 jaar oud.. dus die paar honderd euro was wel prima dealquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, ik heb eigenlijk geen zin om weer 500 euro, of wat kost een Samsung tegenwoordig, aan een telefoon uit te geven. Misschien een 2e hands zoeken, laat 'm toch steeds vallen
https://www.lego.com/nl-nl/product/winnie-the-pooh-21326quote:
https://www.lego.com/nl-nl/product/winnie-the-pooh-21326quote:
winnie kon je pas vandaag bestellenquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dinsdagochtend al gedaan
wordt pas vandaag verzonden
Dit is een steak, hou die eens vast.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Presentatie geven voor stakeholders
maar daar reageerde ik dan ook niet opquote:
Ik heb dezelfde.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Samsung s 20 ultra hier . erg tevreden mee
O, zakentelefoon. Mijn bedrijfsbelijzer is ook een Samsung. Geen idee welke, maar ik vind het geen prettig ding.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn niet zo heel erg populair hier intern.
Ja zakelijk en privé is hetzelfde hier, graties tot op de Maan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zakentelefoon. Mijn bedrijfsbelijzer is ook een Samsung. Geen idee welke, maar ik vind het geen prettig ding.
ik ben zeer tevreden over deze camara enzoquote:
Hmm ja, dat zou ik ook mogen. Maar mijn bedrijfstelefoon staat uit in weekenden en vakanties. Dat houd ik echt strikt gescheiden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zakelijk en privé is hetzelfde hier, graties tot op de Maan.
Ik heb voor dat doel 2 andere telefoons, de nummers die daarop mogen bellen staan doorgeschakeld op telefoon 1`zeg maar, geen centje pijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, dat zou ik ook mogen. Maar mijn bedrijfstelefoon staat uit in weekenden en vakanties. Dat houd ik echt strikt gescheiden.
Ik durf ook niet meer over te stappen op iets andersquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:41 schreef jerney het volgende:
Ik vind apple kut, maar ik hou van m'n iphone![]()
Meestal
Ja, het was wel fijn dat mijn ipad mijn iphone installeerde en vice versaquote:Op donderdag 18 maart 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Apple spul werkt allemaal netjes samen. Dat is voor mij al genoeg reden het te gebruiken. En het gaat ook wat langer mee gemiddeld genomen, zeker voor een laptop.
Ik kan met een Apple laptop niet heel erg makkelijk even bij Cisco of Huawei of de AIVD binnenkijken zeg maar, dan mis ik echt 95 procent van de tooling.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Apple spul werkt allemaal netjes samen. Dat is voor mij al genoeg reden het te gebruiken. En het gaat ook wat langer mee gemiddeld genomen, zeker voor een laptop.
En al die stomme programma's van mij draaien er ook niet op, moet ik eerst Parallels ofzo installeren, zie ik ook niet echt de meerwaarde van in.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan met een Apple laptop niet heel erg makkelijk even bij Cisco of Huawei of de AIVD binnenkijken zeg maar, dan mis ik echt 95 procent van de tooling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |