abonnement Unibet Coolblue
pi_198575236
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:15 schreef derLudolf het volgende:

Nee, het staat er niet. Toch kun je de afkeur merken. Niet alleen bij jou hoor.

FvD hebben de meeste mensen op gestemd vanwege het zat van Corona maatregelen volgens mij inderdaad. Tja,als die mensen dat het belangrijkste vinden. Tja.
Ja, ik keur het stemmen op een racistische partij af ja :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:19:11 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198575290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, het staat er niet. Toch kun je de afkeur merken. Niet alleen bij jou hoor.

FvD hebben de meeste mensen op gestemd vanwege het zat van Corona maatregelen volgens mij inderdaad. Tja,als die mensen dat het belangrijkste vinden. Tja.
Als je alleen vanwege de covid regels al die nare dingen die Tjerrie uit door de vingers ziet heb je ook wel een steekje los.
pi_198575341
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Als je alleen vanwege de covid regels al die nare dingen die Tjerrie uit door de vingers ziet heb je ook wel een steekje los.
Dit.

En dan loopt hij ook nog te roeptoeteren Dat Hij De Grootste Overwinning Heeft Behaald en dus een serieuze kandidaat moet zijn in de onderhandelingen. Kleuter.
En dat de uitspraken van andere partijen dat ze niet met hem in onderhandeling gaan maar loze verkiezingsbeloften zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198575412
Roxanne van Ieperen schreef er iets over. Wel “over een kam scherend”, maar ik zie het ook langskomen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_198575433
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, het staat er niet. Toch kun je de afkeur merken. Niet alleen bij jou hoor.

FvD hebben de meeste mensen op gestemd vanwege het zat van Corona maatregelen volgens mij inderdaad. Tja,als die mensen dat het belangrijkste vinden. Tja.
Dan mag je dat niet afkeuren? Natuurlijk mag je dat afkeuren. Ik keur het af als mensen op racisten, fascisten of fundamentalisten stemmen.

Als ik iemand zou kennen die daarop zou stemmen, zou ik die vermoedelijk ook uit mijn kennissenkring schrappen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198575468
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werkdag klaar. Weekend *O*
Had jij ook zo'n kutdag?

Ik wel in elk geval.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198575485
Ik keur stemmen op de nazipartij ook af.
Ook op de mini-nazipartij en de PVV, trouwens.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 maart 2021 @ 19:30:18 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198575506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:50 schreef gcjoel het volgende:
Zijn er eigenlijk landelijk mensen die gestemd hebben op die feestpartij? :')
In je oude gemeente meer mensen die op Johan Vlemmix hebben gestemd, dan op Henk Krol :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:31:16 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198575526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:30 schreef borisz het volgende:

[..]

In je oude gemeente meer mensen die op Johan Vlemmix hebben gestemd, dan op Henk Krol :P
Ik weet niet zeker wat ik daarvan vind _O-
pi_198575547
Voor m'n nieuwe werk bij de Queesteburcht heb ik sleutels, lopers en ander koekeloergereedschap nodig. We hebben een afdeling die bewaakt dat niemand zomaar sleutels, lopers en spionageapperatuur krijgt, en die doen altijd onmeurnig moeilijk als je die toch echt nodig hebt voor je werk.

Toen er ooit een volstrekt niettekenbevoegd persoon koekeloerrechten voor een hele afdeling aanvroeg voor alle *echte* persoonsgegevens, toen hebben ze dat gewoon verleend. Toen ik een rel schopten zeiden ze eerst 'bevel is bevel' en toen ze daarna keihard op hun bek gingen hebben ze het teruggedraaid - op papier. Jaren later kwam ik er toevallig achter dat ik de rechten gewoon gehouden had.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198575558
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:30 schreef borisz het volgende:

[..]

In je oude gemeente meer mensen die op Johan Vlemmix hebben gestemd, dan op Henk Krol :P
Hier hebben meer mensen gestemd op engel dan op krol en jezus leeft samen :o
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:38:24 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198575698
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier hebben meer mensen gestemd op engel dan op krol en jezus leeft samen :o
Oh ja God op engel kon je ook nog stemmen he.
pi_198575715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:50 schreef gcjoel het volgende:
Zijn er eigenlijk landelijk mensen die gestemd hebben op die feestpartij? :')
Kennelijk hebben ze hier nog wel wat stemmen gekregen :')

@Kaatje1 iedereen die ik ken die op Baudet heeft gestemd doet inderdaad ook aan yoga :D
pi_198575752
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Had jij ook zo'n kutdag?

Ik wel in elk geval.
Problemen in het kasteel? :D

Mijn dag was niet bijzonder kut. Wel veel lang en veel Zoom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:41:50 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198575786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kennelijk hebben ze hier nog wel wat stemmen gekregen :')

@:Kaatje1 iedereen die ik ken die op Baudet heeft gestemd doet inderdaad ook aan yoga :D
Heb net gevonden hoe hier gestemd is. Niemand op de feestpartij en volgens mij 0,1% op engel. Dat waren mijn 2 buren :')
pi_198575792
Hier is gewoon de VVD de grootste - dit is een echte VVD-gemeente. Maar VVD wel op licht verlies tov 2017! FvD 3,2%, PVV 6,9.
In de plaats waar ik stem is D66 de grootste, en kreeg Volt bijna net zoveel stemmen als de PvdD. En FvD maar 3,7%, PVV 5,6
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198575805
@Blues kijkend naar de kaart van Nederland met verkiezingsuitslagen heb ik besloten naar Utrecht te verhuizen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198575841
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh ja God op engel kon je ook nog stemmen he.
En die claimt nu fraude en zo :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198575844
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:42 schreef sigme het volgende:
In de plaats waar ik stem is D66 de grootste, en kreeg Volt bijna net zoveel stemmen als de PvdD. En FvD maar 3,7%, PVV 5,6
Ja, dat is ook een goede keus om te wonen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198575879
quote:
1s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Problemen in het kasteel? :D

Mijn dag was niet bijzonder kut. Wel veel lang en veel Zoom.
Als mannetjes met kleine machtjes hun macht mogen uitoefenen.. goddomme wat een gezeik. Ze komen *bijna* over het bushokje met hun Krachtige Straal.

Ik heb m'n manager gemaild dat ik het wel hoor wanneer ik aan het werk kan. Ik word geacht zelf de autorisaties te vragen voor het nieuwe kasteel, maar dan keuren ze het af op punten en komma's of onvoldoende motivatie of ander gezeur. Terwijl mijn nieuwekasteelcollega's dan zo goed mogelijk de formules hebben vastgelegd "vraag X met exact deze tekst en deze motivatie", wat ik dan netjes knip en plak.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198575882
Het goeie nieuws: ik heb mijn stempas vandaag teruggevonden :’) En de snackbar om de hoek van het nieuwe huis is ook goedgekeurd :9

We zijn bijna klaar voor de verhuizing :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 18 maart 2021 @ 19:45:26 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198575884
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En die claimt nu fraude en zo :’)
Oh uiteraard :')

Hier is d66 gelukkig de grootste. *O*
Maar goed nijmegen is altijd groen links ofzo dus verbaasd me niks
pi_198575896
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
Het goeie nieuws: ik heb mijn stempas vandaag teruggevonden :’) En de snackbar om de hoek van het nieuwe huis is ook goedgekeurd :9

We zijn bijna klaar voor de verhuizing :7
:D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198575910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En die claimt nu fraude en zo :’)
Ja, dat deed hij zaterdag al. Rechtszaak tegen de overheid nummer 17 geloof ik, in minder dan een jaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_198575944
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 19:45 schreef gcjoel het volgende:

Oh uiteraard :')

Hier is d66 gelukkig de grootste. *O*
Maar goed nijmegen is altijd groen links ofzo dus verbaasd me niks
Vooral studentensteden lijken zo te stemmen. Als die straks een carriere hebben wordt het vanzelf VVD.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')