SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is hier gewoon de beste optie, laminaat op beton enzo. Da's fris.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen sloffen meer
Vroeger wel Garfield sloffen natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Die documentaire, zit er een man in Tokio vogels te voeren. Zitten de vogels vol en vliegen ze weg, ruimt ie de resterende kruimels weer op. Lieve hemel.
Japannersquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Die documentaire, zit er een man in Tokio vogels te voeren. Zitten de vogels vol en vliegen ze weg, ruimt ie de resterende kruimels weer op. Lieve hemel.
Jerney TT's beste TT'squote:Op woensdag 17 maart 2021 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
TT.
[..]
Het is hier gewoon de beste optie, laminaat op beton enzo. Da's fris.
Da's toch superbeschaafd! Etto would approve!quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Dan hebben we een extra fles Mad Sauce nodig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Overigens is de rommelige kant met opzet rommelig gemaakt. Dus, US moet zelf ook in de bieb gaan werken.
Keigoed zelfs!quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
Vraagje.
Als je geen sloffen hebt, kun je dan alsnog uit je slof schieten?
Oh mooi, hoef ik geen sloffen te kopenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Keigoed zelfs!Maar slechts sporadisch.
quote:
Ik heb PSV sloffen, wel lekker warmquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
ik heb nu simpele "opa" sloffen
wil nog wel eens een paar echt warme sloffen hebben met een stevige zool
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh mooi, hoef ik geen sloffen te kopen
Ligt er een beetje aan wie het voor me klaar maakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
Zouden jullie muis eten?
Ik ben “Restaurants on the edge” aan het kijken en ben gefascineerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |