SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is hier gewoon de beste optie, laminaat op beton enzo. Da's fris.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen sloffen meer
Vroeger wel Garfield sloffen natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Die documentaire, zit er een man in Tokio vogels te voeren. Zitten de vogels vol en vliegen ze weg, ruimt ie de resterende kruimels weer op. Lieve hemel.
Japannersquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Die documentaire, zit er een man in Tokio vogels te voeren. Zitten de vogels vol en vliegen ze weg, ruimt ie de resterende kruimels weer op. Lieve hemel.
Jerney TT's beste TT'squote:Op woensdag 17 maart 2021 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
TT.
[..]
Het is hier gewoon de beste optie, laminaat op beton enzo. Da's fris.
Da's toch superbeschaafd! Etto would approve!quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Dan hebben we een extra fles Mad Sauce nodig.quote:Op woensdag 17 maart 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Overigens is de rommelige kant met opzet rommelig gemaakt. Dus, US moet zelf ook in de bieb gaan werken.
Keigoed zelfs!quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
Vraagje.
Als je geen sloffen hebt, kun je dan alsnog uit je slof schieten?
Oh mooi, hoef ik geen sloffen te kopenquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Keigoed zelfs!Maar slechts sporadisch.
quote:
Ik heb PSV sloffen, wel lekker warmquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:36 schreef mschol het volgende:
ik heb nu simpele "opa" sloffen
wil nog wel eens een paar echt warme sloffen hebben met een stevige zool
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh mooi, hoef ik geen sloffen te kopen
Ligt er een beetje aan wie het voor me klaar maakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
Zouden jullie muis eten?
Ik ben “Restaurants on the edge” aan het kijken en ben gefascineerd.
Da fuckquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
Zouden jullie muis eten?
hm denk het nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
Zouden jullie muis eten?
een schotel met gyros, bifteki, schnitzel en souflaki, inxl rijst, patat en tzatziki (wel extra besteld)quote:
mja moet eens gaan zoeken naar wat goeie sloffen, gewoon geen idee waar ik die dingen moet vinden zonder enorm kinderlijke dingen te vindenquote:Ik heb PSV sloffen, wel lekker warm
Iemand die het kan natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wie het voor me klaar maakt.
Dan zou ik het vast wel proberen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Iemand die het kan natuurlijk
Hij zag er wel goed gemarineerd uit
Wel een beetje rimpelvingers.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat?
Vroeg me net af of je verzopen was
Ook niet als hij heel lekker is?quote:
kon je geen scherper plaatje vinden?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik het vast wel proberen.
Laatst keer dat ik goed ging uiteten had ik ook het hart van een duif. Normaal gesproken zou ik dat ook niet kiezen als het op een menukaart staat.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
Zouden jullie muis eten?
ja muis... nee denk het toch nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Ook niet als hij heel lekker is?
Hij was blijkbaar amaaazing! Maar ziet er wel een beetje creepy uit.
Ligt eraan hoe het is klaargemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:52 schreef jerney het volgende:
Zouden jullie muis eten?
Oh wauw, zou ook niet bij me opkomen om te kiezen nee. Was het lekker? Paste het niet in je holle kies?quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik het vast wel proberen.
Laatst keer dat ik goed ging uiteten had ik ook het hart van een duif. Normaal gesproken zou ik dat ook niet kiezen als het op een menukaart staat.
Zo eet ik mijn koe ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het is klaargemaakt.
Sowieso niet met botjes, vacht of staart
Beer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het gekste dat jullie ooit gegeten hebben?
Duivenhart hebben we al op de lijst.
De staart hing er nog wel aanquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het is klaargemaakt.
Sowieso niet met botjes, vacht of staart
Leguaan dan denk ik. Nog best tam.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Biftekiquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
een schotel met gyros, bifteki, schnitzel en souflaki, inxl rijst, patat en tzatziki (wel extra besteld)
[..]
mja moet eens gaan zoeken naar wat goeie sloffen, gewoon geen idee waar ik die dingen moet vinden zonder enorm kinderlijke dingen te vinden
Plakjes bladerdeeg met shoarma, paprika, tomaat, rucola en knoflooksaus. Ziet er iets chiquer uit dan wanneer je het ergens in frot.quote:
Het was een soort beer jerky, dus vooral zout.quote:
Qua dieren een slang. Hart moest je kloppend opeten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ohhh klinkt ook superlekkerquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plakjes bladerdeeg met shoarma, paprika, tomaat, rucola en knoflooksaus. Ziet er iets chiquer uit dan wanneer je het ergens in frot.
Trekbeer dus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was een soort beer jerky, dus vooral zout.
Wut?? Was het een shamanistisch ritueel ofwa?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Qua dieren een slang. Hart moest je kloppend opeten.
Verder vond ik ortolan heel bijzonder.
Over het eten van ortolanen heb ik ooit een spreekbeurt gehouden als ukkie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Qua dieren een slang. Hart moest je kloppend opeten.
Verder vond ik ortolan heel bijzonder.
Een van de beste restaurants die ik ken, dus het was best wel goedquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh wauw, zou ook niet bij me opkomen om te kiezen nee. Was het lekker? Paste het niet in je holle kies?
Nee joh, da's een oude die even in de herhaling ging.quote:
Nee in Vietnam. Kreeg je een hele slang bereid op verschillende manieren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Wut?? Was het een shamanistisch ritueel ofwa?
Zag er wel keimals uitquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow die zou ik wel skippen denk ik
Ja das dus Kaagquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
D'66 naar 27 zetels![]()
Meer dan SP, GL en PvdA bij elkaar
Het is toch niet te gelovenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
D'66 naar 27 zetels![]()
Skippy op je bord.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Alligator en kangoeroe.
En Joost mag weten wat ik in China heb gegeten.
Koetsjiekoetsjiequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Struisvogelbiefstuk is het meest exotische wat ik ooit gegeten heb..![]()
![]()
Waarschijnlijk varkenspiel dus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Alligator en kangoeroe.
En Joost mag weten wat ik in China heb gegeten.
Als het maar een partij is die verder kijkt dan de coronacrisis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
D'66 naar 27 zetels![]()
Uniek onderwerp wel.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over het eten van ortolanen heb ik ooit een spreekbeurt gehouden als ukkie.
Ja stemde forum toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven![]()
![]()
heb jij kaag gestemd?quote:
Komt door de poststemmenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven![]()
![]()
Alleen achterlijke fascistische vrouwenhatende strontkoppen stemmen Forum.quote:
Ik over de historie van de fiets en eentje over boekdrukken.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over het eten van ortolanen heb ik ooit een spreekbeurt gehouden als ukkie.
hebben wel wat gewonnenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op Forum gestemd ja.
Ja vaag, stond volgens mij in de Quest of iets dergelijks en ik dacht, ha leuk om de klas te shockeren.quote:
Oh huuuu I fucking love knoflook, maar dat lijkt me wel ranzig jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ranzigste bier wat ik op heb, is trouwens knoflookbier. Geen aanrader.
Daar herken ik datsmijnmening nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen achterlijke fascistische vrouwenhatende strontkoppen stemmen Forum.
Vergelijken met de Eerste Kamerverkiezingen is het wel echt dik verlies. Maar goed. Thierry ging niet bepaald lekker de laatste maanden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben wel wat gewonnen
Volgens een exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos, in opdracht van de NOS, blijft de VVD de grootste partij met 35 zetels, 2 meer dan bij de vorige Tweede Kamerverkiezingen. D66 wordt in de poll de tweede partij met 27 zetels, een winst van acht zetels. Dat is voor de partij het beste resultaat ooit.
De PVV, tot nu de grootste oppositiepartij, haalt volgens de exitpoll 17 zetels, een verlies van 3 ten opzichte van vier jaar geleden. Daarna volgt het CDA met 14 zetels (-5).
Op grotere afstand volgen dan de PvdA, die met 9 zetels onveranderd groot zou blijven, GroenLinks met 8 (-6), de SP met eveneens 8 (-6). Forum voor Democratie wint volgens de exitpoll vijf zetels en komt op 7. De Partij voor de Dieren staat in de poll op 6 zetels (+1).
De pan-Europese partij Volt haalt bij haar debuut in de Tweede Kamer 4 zetels. Hetzelfde aantal haalt de ChristenUnie, die daarmee één zetel zou verliezen.
Ook het conservatieve Ja21 komt nieuw in de Kamer, met 3 zetels. SGP zou zijn 3 zetels behouden. Denk zou een zetels verliezen en komt uit op 2 zetels. Andere debutanten zijn volgens de exitpoll Bij1 en de BoerBurgerBeweging, beide met 1 zetel. 50Plus houdt een zetel over, drie minder dan ze nu hebben.
Ik mķest het proberen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh huuuu I fucking love knoflook, maar dat lijkt me wel ranzig ja
nee joh, zoveel drama in die partij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vergelijken met de Eerste Kamerverkiezingen is het wel echt dik verlies. Maar goed. Thierry ging niet bepaald lekker de laatste maanden.
Ze werd wel echt boos hč?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
zullen die pvv stemmers wel huilen dat die verraadster zo ver is gekomen
jaquote:
God jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
Sylvana Simons in de kamer![]()
Dat wordt topentertainment
Welke?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de beste restaurants die ik ken, dus het was best wel goed
Ik vond het best lekker, alleen toen ik het nog niet op had, vertelde ons mam wat het nu was, (zei ze eerst niet). Toen lustte ik het toch niet meerquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Koetsjiekoetsjie
Die heb ik wel met plezier gegeten, enge beestenMaar vond het nu niet om over naar huis te schrijven...
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
Sylvana Simons in de kamer![]()
Dat wordt topentertainment
https://restaurant-tribeca.com in Heezequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Welke?
Ben nu wel nieuwsgierig. Schijnt wel gezond te zijn ook.
Geloof dat mijn oma wel af en toe kippenhartjes maakte, maar heb me daar nooit aan gewaagd als kind
Die oorlog is al 120 jaar overquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Dit klinkt mij zo zuid afrikaans in de oren
BoerBurgerBeweging,
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het best lekker, alleen toen ik het nog niet op had, vertelde ons mam wat het nu was, (zei ze eerst niet). Toen lustte ik het toch niet meer
In welke context ?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:06 schreef jerney het volgende:
@:m1st1g wat voor rare dingen heb jij in je mond gestopt?
Nou, meer het idee er achter. Ik weet het niet meer, zal denk ik wel 30 jaar geleden zijn ofzo..quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:15 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Omdat je ze zo lief vond of juist stomme stinkbeesten?
Met het doel om er voedingsstoffen aan over te houden.quote:
ach ja zo is het toch altijdquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Gematigde lieve Nederlandse uitslag toch wel, de wappies, pannendrummers, mislukte dansleraren en politiegeweldroepers zijn minder ver doorgedrongen tot het Haagse pluche dan ik dacht.
Nu weer de hele avond over niets praten op TVquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Gematigde lieve Nederlandse uitslag toch wel, de wappies, pannendrummers, mislukte dansleraren en politiegeweldroepers zijn minder ver doorgedrongen tot het Haagse pluche dan ik dacht.
Onder het motto, voor ieder bekkie een spekkie??quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onder het motto, voor ieder bekkie een spekkie??
Denk het welquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
blijven de wappies nu nog koffiedrinken?
Ziet er wel indrukwekkend uit ja. En wat een hypnotiserende sitequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://restaurant-tribeca.com in Heeze
Die krijg je niet meer weg.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
blijven de wappies nu nog koffiedrinken?
Met of zonder Mayo??quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja meer alle spek voor mijn bekkie
Ok dan wil ik wel antwoord gevenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met het doel om er voedingsstoffen aan over te houden.
Even die band van het waterkanon plakken, en let dan maar eens opquote:
Heeze, daar is mijn pa geborenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://restaurant-tribeca.com in Heeze
Hier in de stad liep het toen wel even uit de handquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even die band van het waterkanon plakken, en let dan maar eens op
Zou je nu wel rare dingen eten als het toch al op tafel stond?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, meer het idee er achter. Ik weet het niet meer, zal denk ik wel 30 jaar geleden zijn ofzo..
Brigitte, Neerlands grootste marriage-crasher ook.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeze, daar is mijn pa geboren
Ik stem er niet meer op nu er zoveel andere mensen op stemmen. Ga weer voor de underground partijen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
D66 is wel flink gegroeid, toen ik er nog op stemde haalde ze net 3 zetels ofzo
Daar heb ik wel op gestemdquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haha Sophie Hermans krijgt ongeveer 4 microfoons in haar neus.
Afhankelijk van mijn gemoedstoestand. Heb in Praag wel een keer varkenswang gehad (Nooit eerder gehad), smaakte wel goed hoor.. Maar of dat nu heel raar is, weet ik niet...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Zou je nu wel rare dingen eten als het toch al op tafel stond?
Ieh wormen! Zijn die niet heel engig? Of waren ze crispy gebakken?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ok dan wil ik wel antwoord geven
Slang, verschillende soorten wormen, sprinkhaan.
Uiteraard, altijd SP.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt dat je ook gestemd hebt!
Destijds waren ze zo undergroundquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stem er niet meer op nu er zoveel andere mensen op stemmen. Ga weer voor de underground partijen.
Ze lijkt een beetje op balliequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Haha Sophie Hermans krijgt ongeveer 4 microfoons in haar neus.
Ik ben bang voor het antwoordquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Andere uitleg kom je maar in DM vragen
Waarom denk je dat ik er op gestemd hebtquote:
Vaak bujje te bangequote:
Ja, is dat lekker? Zie dat altijd bij mijn slagert liggen. Hoe is dat van textuur?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Afhankelijk van mijn gemoedstoestand. Heb in Praag wel een keer varkenswang gehad (Nooit eerder gehad), smaakte wel goed hoor.. Maar of dat nu heel raar is, weet ik niet...
Gewoon frituren. Dan zijn ze gewoon een beetje te vergelijken met dunne frikandellen qua structuur. smaak is meer richting flauwe kip.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ieh wormen! Zijn die niet heel engig? Of waren ze crispy gebakken?
Kun je die crispy bakken?
Als het maar iets links is.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Marijnissen-dynastie naar Chinees model
Is dat de moeite? Of weer een beetje kippig?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:24 schreef m1st1g het volgende:
Ik vergat nog dat ik ooit een stukje krokodil heb geproefd
Ik vond het heel erg mals en goed van smaak. Maar dat kan natuurlijk ook aan de bereiding liggen...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, is dat lekker? Zie dat altijd bij mijn slagert liggen. Hoe is dat van textuur?
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er op gestemd hebt
Heel mals. Net als kalfswangenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, is dat lekker? Zie dat altijd bij mijn slagert liggen. Hoe is dat van textuur?
Varkenswang is een vergeten stukje vlees in Nederland.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Afhankelijk van mijn gemoedstoestand. Heb in Praag wel een keer varkenswang gehad (Nooit eerder gehad), smaakte wel goed hoor.. Maar of dat nu heel raar is, weet ik niet...
Ok laat maar dan. Frikandellen, blehhquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon frituren. Dan zijn ze gewoon een beetje te vergelijken met dunne frikandellen qua structuur. smaak is meer richting flauwe kip.
Ontevredenheid.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik die bril zie, zie ik problemen.
Nu komt mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid aan mijn mouw trekkenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Misschien terecht. Misschien ook niet.
Dat was een compliment hoor ...quote:
Zoals het hoortquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Nu komt mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid aan mijn mouw trekken
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het heel erg mals en goed van smaak. Maar dat kan natuurlijk ook aan de bereiding liggen...
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel mals. Net als kalfswangen
Ok!! Thanks! Volgende keer toch een bakje meenemen om te proberen dus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Varkenswang is een vergeten stukje vlees in Nederland.
Is heel mals door alle bewegingen die het vlees altijd gemaakt heeft.
Zeker doenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:34 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok!! Thanks! Volgende keer toch een bakje meenemen om te proberen dus.
Leuke meid. Verkeerde idealen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Die Carola Schouten is toch best een knappe vrouw
kippigquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Is dat de moeite? Of weer een beetje kippig?
O, heb ik Robo Jetten gemist?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Standaard stramientje wel:
Verslaggever stelt een opendeurvraag
Partijpersoon draait een standaardverhaaltje af dat niks met de vraag te maken heeft
Repeat
Het had gewoon zonder afspreken allemaal van tevoren ingesproken kunnen zijn
Ik blijf erbij: snoepertjequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Sausje ziet er telkens ook wel lekker uit
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Mja, is ook niet mijn partij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuke meid. Verkeerde idealen.
Die vind ik echt zo'n grefo hoofd hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is sowieso een beetje de achilleshiel van CU, Segers is misschien wel de prettigste politicus om naar te luisteren, goed zijn verhaal vertellen zonder populistisch te drammen. Alleen dat christelijke he ...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze kan gewoon op de boerinnenkalender hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vind ik echt zo'n grefo hoofd hebben
Kippig is wel de juiste bewoordingquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Is dat de moeite? Of weer een beetje kippig?
Zemelig kuthoofd johquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
wel met extra botjes danquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.Die leguaan was ook maar droge kippenkluifjes.
Nee jij was te druk met de tetten van Corona Schoutenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, heb ik Robo Jetten gemist?
Ik heb natuurlijk lang in de bible belt gewoondquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vind ik echt zo'n grefo hoofd hebben
Wat zijn jouw idealen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk lang in de bible belt gewoond
Ik ben niet zo’n tettenman eigenlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij was te druk met de tetten van Corona Schouten
Conservatief, lage belastingen, kleine overheid en volwassenen hun eigen keuzes laten maken.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wel met extra botjes dan![]()
ptptptptptptptpttttpttt nomnom ptptptptpptptptpt
Vind dat echt zo'n type te dorpse Brabo die je hier wel eens verdwaald rond ziet lopen, kkssttt.quote:
Nog steeds tochquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk lang in de bible belt gewoond
Kun je wel makkelijk oud mee worden.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat echt zo'n type te dorpse Brabo die je hier wel eens verdwaald rond ziet lopen, kkssttt.
Lol... mijn kat maakt dit geluid als ik hem borstel. Daar heeft hij haat aan en dan gaat hij snel brokjes eten terwijl hij dan ook nog soort van gromt.... klinkt bijna net zoquote:
Pfoeh wat past daar bij qua partij?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Conservatief, lage belastingen, kleine overheid en volwassenen hun eigen keuzes laten maken.
Ja na drie weken al vrees ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel makkelijk oud mee worden.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kijk toch een stuk liever naar Ballie.
En Sjernie.
Erg goedquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Pieter Omtzigt is misschien wel de beste politicus op dit moment.
Maar daar zitten ze toch ook?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Dordt behoort niet tot de bible belt
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lol... mijn kat maakt dit geluid als ik hem borstel. Daar heeft hij haat aan en dan gaat hij snel brokjes eten terwijl hij dan ook nog soort van gromt.... klinkt bijna net zo
Gaat heen en vermenigvuldigd u in het donker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft ze ook wel een bataljon kinderen gebaard.
Nou toch wel een beetje een uitlopertje er van, net als mijn dorpquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Dordt behoort niet tot de bible belt
He loves mequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:46 schreef jerney het volgende:
[..]
De hele dag je nukkige kat borstelen
En hoe kom je dan uiteindelijk bij 'Nou die Thierry lijkt mij wel een toffe peer, daar ga ik op stemmen'?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
FvD.
Had ik 96% overeenkomst mee in de kieswijzer.
Dat klinkt alsof je niet op het woord pistache kunt komen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak poestanootjes op.Tikje misselijk nu
Pics van je borstel?quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
He loves me![]()
Hij kijkt al boos als hij mij met een borstel of een schaar ziet. Nukkig monster
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
He loves me![]()
Hij kijkt al boos als hij mij met een borstel of een schaar ziet. Nukkig monster
Deze snap ik nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je niet op het woord pistache kunt komen?
Ik heb op Carola Dieudonné gestemd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe kom je dan uiteindelijk bij 'Nou die Thierry lijkt mij wel een toffe peer, daar ga ik op stemmen'?
70.000 stemmen nodig en je bent er.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hmm zou misschien nog lukken ook
Misschien moet je je standpunten over medisch-ethische kwesties dan nog wel een beetje stroomlijnen hoorquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat 'poesta' isquote:
Das niks voor een bitterbalquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
70.000 stemmen nodig en je bent er.
Ja een programma is wel handigquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je je standpunten over medisch-ethische kwesties dan nog wel een beetje stroomlijnen hoor![]()
Vooral dat je dat over die hoofden op staken even in andere woorden moet gaan gietenquote:
Aansluiten bij de Feestpartij. Want wat is een feest zonder bitterballen...quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Lijkt mij slim om dat er eerst even uit te latenquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral dat je dat over die hoofden op staken even in andere woorden moet gaan gieten
Wow 96, da's forsquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
FvD.
Had ik 96% overeenkomst mee in de kieswijzer.
'Snacks op vrolijke prikkertjes'quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral dat je dat over die hoofden op staken even in andere woorden moet gaan gieten
Vertelquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
haha Koen woont in het meest grijze doorsneedorp van Nederland
De hoogste score was bij mij 52% ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow 96, da's fors
Bij mij zit het verschil tussen hoogst scorende en de 5 eronder meestal in een marge van 10%
Oeh die 2e naam had ik geloosdquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb op Carola Dieudonné gestemd.
Das wel flink ja.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow 96, da's fors
Bij mij zit het verschil tussen hoogst scorende en de 5 eronder meestal in een marge van 10%
de uitkomsten in sweetlake city komen altijd het meest overeen met de landelijke uitslag.quote:
vier boeren, 3 horecaondernemers, een veerpont bediende en een fietsenmaker.... dat moet ook wel lukken daar...quote:
en toeristen hequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vier boeren, 3 horecaondernemers, een veerpont bediende en een fietsenmaker.... dat moet ook wel lukken daar...
Je moet wel als je bij de FvD zit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh die 2e naam had ik geloosd![]()
Dan nog, ga er vanuit dat deze dame het eens is met meneer Baudet.....
Prachtige achternaam tochquote:Op woensdag 17 maart 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh die 2e naam had ik geloosd![]()
Dan nog, ga er vanuit dat deze dame het eens is met meneer Baudet.....
moet wel, anders hadden ze geen 115% opkomst hequote:Op woensdag 17 maart 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
die mogen daar niet stemmentenzij ze het aangevraagd hebben
Thaaaanksquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
TrusteKusje op je (varkens)wangetje
quote:
Boeda wanneer ben jij jarig?quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een steppelandschap in Hongarije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |