Op fascisten stemmen is dan het juiste antwoord.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Of gewoon van bezorgde burgers die zien dat het de verkeerde kant opgaat in dit land.
De enige fascisten hier zijn de partijen die geforceerde identiteitspolitiek bedrijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op fascisten stemmen is dan het juiste antwoord.
Ja, precies. Partijen die zeuren om een boreaal Europa.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De enige fascisten hier zijn de partijen die geforceerde identiteitspolitiek bedrijven.
Jij snapt de term niet helemaal denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, precies. Partijen die zeuren om een boreaal Europa.
Weinig sensatie met de overige partijen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een obsessie over deze twee partijen.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 17 maart 2021 20:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Jij snapt de term niet helemaal denk ik.
Goed gezegd! Nog 4 jaar Rutte zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
Als je op de FvD stemt mag je meteen aan de antipsychotica.
Wilders stemmers zijn vooral bezorgd om de verislamisering van Nederland.
Ik denk wel dat veel mensen die demonstreren idd op deze partijen stemmen omdat deze partijen behoorlijk tegen de gevestigde orde zijn en geen blad voor de mond nemen. Toch hoef je geen wappie te zijn om bijvoorbeeld te vinden dat de maatregelen je inkomen in gevaar brengen en dat sommige regels niet echt heel erg nuttig lijken of overtrokken zijn.
Ik vind het wel heel bijzonder hoe zo'n zinnetje en eigen leven kan gaan leiden. Fraudet heeft 'verklaard' dat een stemmer hem een vraag stelde over alternatieve geneeswijzen. Dat kan kloppen, het kan ook niet kloppen. Anyway, hij had meerdere locaties op die dag en bedacht zo een leuke 'inkopper'.quote:
Ik vrees helaas wel dat het voor 99,9999% vaststaat dat we hem sowieso de komende 4 jaar nog als premier zullen hebben, en waarschijnlijk zal zijn partij nog flink gaan groeien ook, want hij doet het zo goed in deze tijden:quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed gezegd! Nog 4 jaar Rutte zie ik niet zitten.
Kunnen mooi in het rijtje aansluiten bij al die lui die na al die jaren van leugens nog steeds op Rutte/VVD stemmen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:39 schreef Hallojo het volgende:
Als je nu nog op FvD stemt ben je gewoon zwakzinnig.
Best een deprimerende gedachte.quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vrees helaas wel dat het voor 99,9999% vaststaat dat we hem sowieso de komende 4 jaar nog als premier zullen hebben, en waarschijnlijk zal zijn partij nog flink gaan groeien ook, want hij doet het zo goed in deze tijden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 maart 2021 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Best een deprimerende gedachte.
quote:
Niet mogelijk. Van Haga heeft die woningen in zijn bezit.quote:Op woensdag 17 maart 2021 20:41 schreef ZarB het volgende:
En groenlinks stemmers zijn allemaal landverraders die liever illegale geradicaliseerde moslims in starterswoningen zien dan hun bloedeigen kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |