quote:Ik weet het niet... zou de volgorde van beginnen er ook mee te maken hebben? Valt me eigenlijk op dat Jim meestal bij de laatste zit die moet optreden...
Op zondag 26 januari 2003 11:55 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb het bovenstaande niet gelezen,
maar wat me opviel is dat men de kandidaten in een bepaalde volgorde voorleest. Het begon bij Hind, toen Jim...heeft dat nog een bepaalde waarde?
Hind doet het goed maar als men Whitney Barfston als favo heeft bekruipt mij toch altijd het gevoel dat je blijkbaar overdreven moet zingen (zoald die David met zijn geforceerde loopjes) alhoewel het Robbie nummer zonder veel poespas werd gezongen uds goed.
Marieke is zoiemand die overal tussen valt en dus niet echt in een bepaalde stroming hoort. Het skaterboy nummer was veels te hoog gegrepen en ik vrees voor haar ballad van volgende week.
Over de mannen...David en Bas zijn leuke belronde vullingen, meer niet. Jamai is niet echt een idol maar zal er uiteindelijk wel iets uitslepen. Jim zit in het programma om de nodige centen binnen te krijgen... hij zal wel winnen maar zoals met veel van die programma's zullen de nummers 2,3 en 4 uiteindelijk meer succesvol zijn.. gelukkig
quote:Ik vind hem ook niet de beste.
Op zondag 26 januari 2003 11:32 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik wel
Ik gun verder ook iedereen zijn of haar idool en Jim is een idool, dat staat vast. Alleen probeer ik ook nog naar de zangkwaliteiten te kijken, vooral ook omdat ik van geen van de kandidaten een poster boven mijn bed hoef. En Jim kan ontzettend lekker in de camera kijken en kan ook best een beetje zingen, maar hij is geen superzanger. Sterker nog, hij is lang niet zo goed als andere deelnemers. Alleen hoef je daar bij de meisjes niet aan te komen en ben je meteen jaloers als je er iets van zegt. Wel lief trouwens
quote:Ik hoop snel. In Duitsland was die 80's-uitzending heel erg goed.
Op zondag 26 januari 2003 01:01 schreef SEMTEX het volgende:
Wanneer houdt de NL Idols trouwens een 80's-uitzending?
Marieke vond ik deze keer ook niet echt sterk, nummer paste niet helemaal bij haar. De meeste anderen hebben het wederom weer goed gedaan.
Maar misschien staat ook in zijn contract dat hij ze niet aansprakelijk kan stellen voor zulke fouten.
quote:Die smeekbede van Arnie gisteren ook: "Het gekraak op TV was ónze fout, dus reken het Joel alsjeblieft niet aan!"
Op zondag 26 januari 2003 12:54 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat we van Joel nog wel wat terug gaan horen rondom Idols. Dit mede door dat zijn performance op de televisie de hele tijd kraakte! Zoo irritant. Nu kunnen Joel en zijn vader hun aanklagen of zo iets...Maar misschien staat ook in zijn contract dat hij ze niet aansprakelijk kan stellen voor zulke fouten.
Eigenlijk had Joel er al 3x uitgelegen, maar iedere keer dankzij de sponsoring van pappie (en hulp van RTL4) bleef hij erin, tot nu...
quote:Bij mij kraakte het niet, en het was nog niet mooi. Hij zong te laag voor hem. Als hij wat hoger ging zingen werd het mooier. Maar ik vond zijn stem sowieso niet zo mooi.
Op zondag 26 januari 2003 12:54 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat we van Joel nog wel wat terug gaan horen rondom Idols. Dit mede door dat zijn performance op de televisie de hele tijd kraakte! Zoo irritant. Nu kunnen Joel en zijn vader hun aanklagen of zo iets...Maar misschien staat ook in zijn contract dat hij ze niet aansprakelijk kan stellen voor zulke fouten.
quote:Zucht, Spicegirls zijn al 5 jaar oud...het is te merken dat je oud wordt, dan gaat de tijd sneller dan je denkt
Op zondag 26 januari 2003 10:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik bedoel de uitspraak vroeger: man, dat is net twee jaar geleden.
Jim zei dat hij toen 9/10 was. Da's voor hem 6 jaar geleden...Ik kan me voorstellen dat hij dat vroeger noemt. Voor een 30 jarige zou je dan eind 80s uitkomen. Best wel een beetje 'vroeger
quote:Jezus.. kijk die ogen
Op zondag 26 januari 2003 13:15 schreef Scope het volgende:
[afbeelding]
quote:Wel bewerkt hoor, maar het scheelt echt maar enkele pixels...
Op zondag 26 januari 2003 13:40 schreef Screenager het volgende:
Jezus.. kijk die ogen
Wat eng(Bewerkt
, ik hoop et want anders is et echt zielig
)
quote:Helemaal mee eens!
Op zondag 26 januari 2003 11:03 schreef Riann het volgende:[..]
ja ik lach er ook maar mee en ik laat ze ook maar wat lulluh
en Joel vond ik veel beter dan Bas en Marieke
maar omdat hij een verkeerde start heeft gemaakt met zijn vader enzo
is hij eruit.
GreEtZ,
quote:Wat bedoel je met wat er allemaal is gebeurd? Papa, wildcard, of wat bedoel je? Ik vind niet dat hij het meer verdient dan iemand anders. En afgezien van z'n brakke geluid is z'n stem eigenlijk helemaal niet zo goed. Nou is dat natuurlijk mijn mening en ben je het er vast niet mee eens, maar ik vind dat hij er terecht uit is.
Op zondag 26 januari 2003 14:31 schreef Mercurius69 het volgende:
Helemaal mee eens!
En hoe zit het met die microfoon die als enige niet goed werkte bij Joel?
Als je kijkt wat er in de afgelopen idols periode allemaal met Joel gebeurd is verdiende hij het zoiezo al veel meer om door te gaan als een Marieke of Bas.GreEtZ,
Maar goed ik denk dat ze er in deze volgorde uit zullen gaan nu:
Bas
Marieke
David
Dewi
Jim
Jamai
Hind
GreeTz,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |