abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8113987
Ik heb het bovenstaande niet gelezen,
maar wat me opviel is dat men de kandidaten in een bepaalde volgorde voorleest. Het begon bij Hind, toen Jim...heeft dat nog een bepaalde waarde?
Mja
pi_8113998
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:55 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb het bovenstaande niet gelezen,
maar wat me opviel is dat men de kandidaten in een bepaalde volgorde voorleest. Het begon bij Hind, toen Jim...heeft dat nog een bepaalde waarde?
Ik weet het niet... zou de volgorde van beginnen er ook mee te maken hebben? Valt me eigenlijk op dat Jim meestal bij de laatste zit die moet optreden...
En vast!
pi_8114006
Hind was (uiteraard) geweldig, Jamai was ook erg goed, Dewi was ook goed te pruimen, de rest vond ik eigenlijk wat minder. Opzich was er niemand slecht, maar Joel was er terecht uit.
  zondag 26 januari 2003 @ 12:00:52 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_8114036
Ik ben eigenlijk nog steeds aan het wachten totdat Dewi nou echt een nummer neerzet wat zou bevestigen dat ze het allemaal aankan... ik denk dat zij erg veel potentie heeft maar dan moet ze het wel snel laten zien.

Hind doet het goed maar als men Whitney Barfston als favo heeft bekruipt mij toch altijd het gevoel dat je blijkbaar overdreven moet zingen (zoald die David met zijn geforceerde loopjes) alhoewel het Robbie nummer zonder veel poespas werd gezongen uds goed.

Marieke is zoiemand die overal tussen valt en dus niet echt in een bepaalde stroming hoort. Het skaterboy nummer was veels te hoog gegrepen en ik vrees voor haar ballad van volgende week.

Over de mannen...David en Bas zijn leuke belronde vullingen, meer niet. Jamai is niet echt een idol maar zal er uiteindelijk wel iets uitslepen. Jim zit in het programma om de nodige centen binnen te krijgen... hij zal wel winnen maar zoals met veel van die programma's zullen de nummers 2,3 en 4 uiteindelijk meer succesvol zijn.. gelukkig

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 26 januari 2003 @ 12:08:43 #180
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_8114118
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik wel
Ik gun verder ook iedereen zijn of haar idool en Jim is een idool, dat staat vast. Alleen probeer ik ook nog naar de zangkwaliteiten te kijken, vooral ook omdat ik van geen van de kandidaten een poster boven mijn bed hoef. En Jim kan ontzettend lekker in de camera kijken en kan ook best een beetje zingen, maar hij is geen superzanger. Sterker nog, hij is lang niet zo goed als andere deelnemers. Alleen hoef je daar bij de meisjes niet aan te komen en ben je meteen jaloers als je er iets van zegt. Wel lief trouwens

Ik vind hem ook niet de beste.
Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel?
Neem nou de titel van dit topic.......
In Vino Veritas
pi_8114121
Waarom is iemand meteen jaloers als ie kritiek levert? Misschien zien de mensen die Jim niet goed vinden het wel te negatief, maar nog lang niet zo erg als de meeste mensen die hem geweldig vinden. Hij was gisteren niet slecht, het was niet vals of zo, maar ik vind dat hij zelfs als hij goed zingt niet zo geweldig is, dat zijn blijkbaar veel mensen het met me eens. Als hij goed zingt is hij nog lang niet zo goed als een aantal anderen. Vorige week zong hij wel slecht en die meisjes gilden nog net zo hard, het maakt dus blijkbaar niet uit hoe goed hij zingt. Ik las ook overal op internet van fans van een jaar of 14 dat ze hem helemaal niet slecht vonden zingen, hij was geweldig. En dat zijn de meisjes die bellen, en het liefst tot hun geld op is. Daarom zal hij wel gaan winnen, de meeste fans van Jim luisteren niet naar hoe hij zingt blijkbaar. Ze stemmen toch wel op hem, ook als hij nog 3 keer totaal de mist ingaat zoals vorige week. Want dat vonden zij goed.
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
pi_8114176
quote:
Op zondag 26 januari 2003 01:01 schreef SEMTEX het volgende:
Wanneer houdt de NL Idols trouwens een 80's-uitzending?
Ik hoop snel. In Duitsland was die 80's-uitzending heel erg goed.
pi_8114290
Gisteren bij de life uitzending geweest. Was heel leuk om te zien hoe dat ging.
In de zaal klonken Jamai en Hind supergoed, de rest van de stemmen paste niet zo goed bij de muziek. Het wordt op TV kennelijk beter gemixt.
pi_8114462
Als het programma ipv Idols 'Models' had geheten was Jim de terechte winnaar geweest, maar een leuk koppie is niet genoeg. Hij kan gewoon niet zingen. Weken achtereen is het pijnlijk duidelijk. Hij zal alleen op uiterlijk plaatjes verkopen, hoe paradoxaal dat ook moge zijn (de terreur van de tienermeisjes). Dat Jim slecht zingt is overigens geen mening maar objectief vast te stellen. Leg het ns voor aan de eerste de beste zangpedagoog. Daarnaast mist ie uitstraling en bezieling.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  FOK!fossiel zondag 26 januari 2003 @ 12:49:07 #185
8443 cptmarco
it's captain...
pi_8114514
[leugenmode on]
Wat verschrikkelijk dat Joel het programma heeft moeten verlaten, een talent dat verloren gaat...
[leugenmode off]

Marieke vond ik deze keer ook niet echt sterk, nummer paste niet helemaal bij haar. De meeste anderen hebben het wederom weer goed gedaan.

pi_8114550
ik vind Joël eigenlijk de enige van de kandidaten die normaal kan praten als Tooske iets vraagt. De anderen komen altijd zo dom over, ze kunnen niks zinnigs uitbrengen als Tooske iets vraagt
Strawberry Flavour..
  zondag 26 januari 2003 @ 12:54:41 #187
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8114561
Ik denk dat we van Joel nog wel wat terug gaan horen rondom Idols. Dit mede door dat zijn performance op de televisie de hele tijd kraakte! Zoo irritant. Nu kunnen Joel en zijn vader hun aanklagen of zo iets...

Maar misschien staat ook in zijn contract dat hij ze niet aansprakelijk kan stellen voor zulke fouten.

Friends don't let friends remain beardless...
pi_8114675
quote:
Op zondag 26 januari 2003 12:54 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat we van Joel nog wel wat terug gaan horen rondom Idols. Dit mede door dat zijn performance op de televisie de hele tijd kraakte! Zoo irritant. Nu kunnen Joel en zijn vader hun aanklagen of zo iets...

Maar misschien staat ook in zijn contract dat hij ze niet aansprakelijk kan stellen voor zulke fouten.

Die smeekbede van Arnie gisteren ook: "Het gekraak op TV was ónze fout, dus reken het Joel alsjeblieft niet aan!"

Eigenlijk had Joel er al 3x uitgelegen, maar iedere keer dankzij de sponsoring van pappie (en hulp van RTL4) bleef hij erin, tot nu...

En vast!
pi_8114760
quote:
Op zondag 26 januari 2003 12:54 schreef Dizer het volgende:

Bij mij kraakte het niet, en het was nog niet mooi. Hij zong te laag voor hem. Als hij wat hoger ging zingen werd het mooier. Maar ik vond zijn stem sowieso niet zo mooi.
Allan Eshuijs site: http://www.allaneshuijs.nl
pi_8114875
En vast!
  zondag 26 januari 2003 @ 13:18:16 #191
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_8114926
quote:
Op zondag 26 januari 2003 10:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik bedoel de uitspraak vroeger: man, dat is net twee jaar geleden.

Zucht, Spicegirls zijn al 5 jaar oud...het is te merken dat je oud wordt, dan gaat de tijd sneller dan je denkt

Jim zei dat hij toen 9/10 was. Da's voor hem 6 jaar geleden...Ik kan me voorstellen dat hij dat vroeger noemt. Voor een 30 jarige zou je dan eind 80s uitkomen. Best wel een beetje 'vroeger

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_8115233
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:15 schreef Scope het volgende:
[afbeelding]
Jezus.. kijk die ogen
Wat eng (Bewerkt , ik hoop et want anders is et echt zielig )
pi_8115671
quote:
Op zondag 26 januari 2003 13:40 schreef Screenager het volgende:
Jezus.. kijk die ogen
Wat eng (Bewerkt , ik hoop et want anders is et echt zielig )
Wel bewerkt hoor, maar het scheelt echt maar enkele pixels...
En vast!
  zondag 26 januari 2003 @ 14:30:16 #194
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8115873
Ik vind deze topictitel uitmunten in stemmingmakerij en ik vind dan ook dat een modje dit moet veranderen. Inhoudelijk reageren in dit topic wordt op dit moment onmogelijk gemaakt door deze titel.
pi_8115886
quote:
Op zondag 26 januari 2003 11:03 schreef Riann het volgende:

[..]

ja ik lach er ook maar mee en ik laat ze ook maar wat lulluh

en Joel vond ik veel beter dan Bas en Marieke

maar omdat hij een verkeerde start heeft gemaakt met zijn vader enzo
is hij eruit.

Helemaal mee eens!
En hoe zit het met die microfoon die als enige niet goed werkte bij Joel?
Als je kijkt wat er in de afgelopen idols periode allemaal met Joel gebeurd is verdiende hij het zoiezo al veel meer om door te gaan als een Marieke of Bas.

GreEtZ,

I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
pi_8115932
quote:
Op zondag 26 januari 2003 14:31 schreef Mercurius69 het volgende:
Helemaal mee eens!
En hoe zit het met die microfoon die als enige niet goed werkte bij Joel?
Als je kijkt wat er in de afgelopen idols periode allemaal met Joel gebeurd is verdiende hij het zoiezo al veel meer om door te gaan als een Marieke of Bas.

GreEtZ,

Wat bedoel je met wat er allemaal is gebeurd? Papa, wildcard, of wat bedoel je? Ik vind niet dat hij het meer verdient dan iemand anders. En afgezien van z'n brakke geluid is z'n stem eigenlijk helemaal niet zo goed. Nou is dat natuurlijk mijn mening en ben je het er vast niet mee eens, maar ik vind dat hij er terecht uit is.
pi_8116000
Ik bedoel meer dat alles wat mis had kunnen gaan of tegen had kunnen werken is ook gebeurd.
Ik bedoel zeg nou zelf denk je dat al die negatieve publiciteit in zijn voordeel heeft gewerkt?
Een eerlijke kans heeft Joel nooit gehad.
(Behalve dan die wildcard)
Over smaak valt inderdaad niet te twisten.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat deze keer bas eruit had gemoeten.
Nou denk ik wel dat het voor Joel ook niet leuk is om elke week in de gevarenzone te zitten, simply omdat mensen een antipathie tegen zijn vader hebben.

Maar goed ik denk dat ze er in deze volgorde uit zullen gaan nu:
Bas
Marieke
David
Dewi
Jim
Jamai
Hind

GreeTz,

pi_8116048
Ja dat is misschien wel. En ik weet ook dat ik niet helemaal objectief ben qua Joel, maar ik vind echt dat hij niet zo'n leuke stem heeft. Maar eerlijk gezegd had ik gedacht dat hij er wel al eerder uit gelegen zou hebben. Hij heeft het best lang volgehouden.
En ik denk dat David er eerder uit gaat dan Marieke.
pi_8116097
Mee eens Davids kwaliteiten schommelen nog al,
terwijl Marieke een algemene redelijke (niet heel goed maar ook niet echt slecht) neer zet.
Maar hoe vind jij Bas dan?
GreEtZ,
pi_8116141
Trouwens vonden jullie dat kado voor Bas net zo flauw als ik?
Hij mompelde als zoiets va: "Oh die heb ik al"

Allemaal reclame.

GrEetZ,

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')