Reinout: wat vind je van publiek
jim: "ja kippevel"
quote:ik heb ook nog een spice girls poster op mn deur hangen van vroeger
Op zondag 26 januari 2003 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het echt genant dat Jim zei dat hij vroeger!!!! posters van the Spice Girls boven zijn bed had hangen.
![]()
quote:Ik bedoel de uitspraak vroeger: man, dat is net twee jaar geleden.
Op zondag 26 januari 2003 10:15 schreef -moi- het volgende:[..]
ik heb ook nog een spice girls poster op mn deur hangen van vroeger
quote:op zo'n leeftijd is 2 jaar bijna de helft hoor!
Op zondag 26 januari 2003 10:19 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik bedoel de uitspraak vroeger: man, dat is net twee jaar geleden.
quote:Ik ben ook 25+ en drink inderdaad ook geen Breezer!
Op zondag 26 januari 2003 01:39 schreef Cora het volgende:[..]
Ik ben bijna 32.
En ik drink geen Breezer.
quote:Typisch een geval van iemand die het begrijpend lezen nog niet onder de knie heeft. Geeft niks hoor, wellicht komt dat ooit nog wel.
Op zondag 26 januari 2003 10:44 schreef Lady_J het volgende:
Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Túúrlijk niet hè jongens...?!
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!
quote:Typisch een reactie die ik al verwacht had......
Op zondag 26 januari 2003 10:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Typisch een geval van iemand die het begrijpend lezen nog niet onder de knie heeft. Geeft niks hoor, wellicht komt dat ooit nog wel.
quote:ik ben het met haar eens
Op zondag 26 januari 2003 10:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Typisch een geval van iemand die het begrijpend lezen nog niet onder de knie heeft. Geeft niks hoor, wellicht komt dat ooit nog wel.
quote:
Wat mij een beetje opvalt is dat de meeste personen die Jim zooooo vreselijk vinden bijna allemaal (uitzonderingen daargelaten) mannen zijn.
Zijn de mannetjes soms een kléin beetje jaloers dat vrouwelijk Nederland er een nieuw idool bij heeft???
Jim is gewoon stom en hij kan niet zingen en z'n optreden van gister was hartstikke slecht, iedereen met een beetje verstand van muziek zou dat kunnen zien.
Ha,ha,ha!!!
quote:je moet het topic maar eens door lezen bij B&H van Jim
Op zondag 26 januari 2003 10:52 schreef Taurus het volgende:[..]
Exactly!! Eindelijk iemand die 't ook ziet!
en vooral letten op de reacties van alle jongens
quote:mijn lijstje
Op zondag 26 januari 2003 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Het is niet zozeer dat Jim vreselijk is, het erge is dat al die kleine meisjes hem zo geweldig vinden. Dat is hij niet, hij presteert lang niet zo goed als jullie willen geloven.
1Jamai/Hind (ik kan geen keuze maken)
2 Jim
3 Dewi
4 David
5 Marieke
6 Bas
quote:Grappig is dat hè?!
Op zondag 26 januari 2003 10:54 schreef Riann het volgende:[..]
je moet het topic maar eens door lezen bij B&H van Jim
en vooral letten op de reacties van alle jongens
quote:ja ik lach er ook maar mee en ik laat ze ook maar wat lulluh
Op zondag 26 januari 2003 11:01 schreef Lady_J het volgende:[..]
Grappig is dat hè?!
In mijn omgeving zijn ook veel jongens en zelfs gewoon volwassen kerels die alleen maar commentaar kunnen leveren op Jim.
Natuurlijk ontkennen ze allemaal dat ze jaloers zijn op alle aandacht die Jim krijgt en roepen ze dat Jim een vreselijke artiest is en niet kan zingen.
Ik lach er maar gewoon om!
en Joel vond ik veel beter dan Bas en Marieke
maar omdat hij een verkeerde start heeft gemaakt met zijn vader enzo
is hij eruit.
quote:waarom is dat zo erg? dat kleine meisjes op zo'n schattig ogend jongetje vallen is nou eenmaal een feit. dat maakt hem blijkbaar tot een geschikt idool. waarom zouden jouw criteria zwaarder wegen dan de hunne? ieder z'n smaak toch.
Op zondag 26 januari 2003 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Het is niet zozeer dat Jim vreselijk is, het erge is dat al die kleine meisjes hem zo geweldig vinden. Dat is hij niet, hij presteert lang niet zo goed als jullie willen geloven.
quote:Heb je dat continue gegil tijdens de liveshow gehoord als alleen al de naam van Jim werd genoemd? Dat heeft niets meer met smaak te maken.
Op zondag 26 januari 2003 11:24 schreef bixister het volgende:[..]
waarom is dat zo erg? dat kleine meisjes op zo'n schattig ogend jongetje vallen is nou eenmaal een feit. dat maakt hem blijkbaar tot een geschikt idool. waarom zouden jouw criteria zwaarder wegen dan de hunne? ieder z'n smaak toch.
quote:Ik wel
Op zondag 26 januari 2003 11:28 schreef bixister het volgende:
ik heb niet gekeken.
quote:Gáán we weer... het favo argument van alle anti-anti-Jimmers!
Ha,ha,ha!!!
Misschien moet je mijn vorige post nog ff doorlezen...
quote:Deze dus... voor het geval je hem niet kunt vinden
Op zondag 26 januari 2003 11:32 schreef Scope het volgende:
Misschien moet je mijn vorige post nog ff doorlezen...
Heb al het bovenstaande eens aandachtig (ahem) doorgelezen, en volgens mij komt daar een beetje het volgende uit wat betreft Jim:
- iedereen is het erover eens dat hij er goed uitziet ('mooi jongetje' zoals die fotograaf in Idols zei')
- volgens mij heb ik niemand gehoord die Jim echt supermooi vindt zingen, met andere woorden, een groot zangtalent is het niet (niet zoals Hind bv)
- over de performance (uitstraling?) heb ik niemand eigenlijk gehoord, maar ik vind dat ie er nog steeds bijstaat als een heipaal, iemand bij wie je (itt Jamai en Hind bv) niet ziet of hij het wel leuk vindt wat hij doet. Aan het eind zegt ie wel 'kippenvel', maar hij spreekt het uit alsof hij niet weet wat het betekent. Ik zeg er wel bij dat het ook zo kunnen dat hij erg verlegen is (mag ook wel 15) jaar, maar dan blijkbaar wel kan optreden voor tig mensen.
Nu vinden sommigen (waaronder de huidige generatie breezerchicks) deze combinatie prima, zijn performance en zijn stem worden waar nodig gecompenseerd door zijn uiterlijk en die zijn daar tevreden mee.
Anderen (waaronder ik) zijn veeleisender. Die hebben genoeg van al die gelikte mooie jongens of meisjes die denken dat ze kunnen zingen. In het begin was het nog wel leuk, maar je ziet tegenwoordig door de Westlife's, NSync's, Christina's en de Britney's het bos niet meer. Uiteindelijk gaat (mij) niet om de posters of om de clip, het gaat erom of ik het de moeite waard vind om er een CD van te kopen.
Helaas denk ik dat dit programma toch voor de eerste categorie (breezah's dus) bedoeld is... en dus zal Jim winnen ten koste van een Hind en Zosja, die allebei kwalitatief veel en veel beter zijn dan Jim.
Voor alle tegenstanders, ik ben dus niet jaloers (argument waar nogal vaak mee geschermd wordt), maar ik vind het jammer dat de ware talenten het af moeten leggen tegen minder getalenteerden, die het met uiterlijk moeten compenseren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |