quote:Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van. Maar bijna niemand is fan van Joel dus niemand stoorde zich daar aan. Nu het over Jim gaat wordt het opeens een andere zaak blijkbaar. Als fan van Jim zal dat niet leuk zijn om te lezen, maar zo wordt er over iedereen geschreven hoor.
Op zondag 26 januari 2003 02:31 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik * zeurrr * omdat ik sommige mensen over and over again exact dezelfde reacties zie posten maar dan in andere woorden, dan ga ik me dus afvragen of hun afstandsbediening goed werkt. Heb trouwens nooit gezegd dat jij daarbij zat, maar waarschijnlijk verveel jij je ook
quote:Ik ben -met uitzondering van je commentaar op Hind- het met je eens Voor mij ligt het niet aan het geslacht of hoe iemand zich presenteert. Ik ben heel simpel daarin. Ik vind mode, kleurtjes en vormpjes onbelangrijk. Dergelijke zaken druisen in tegen de algemene vooruitgang. Net zoals het hechten aan dergelijke zaken ook de reden is voor racisme en discriminatie. Xenofobie eigenlijk. Alles moet binnen patronen vallen om als normaal gecatalogiseerd te worden. Niet bij mij dus. Enfin, enigszins off-topic
Op zondag 26 januari 2003 02:33 schreef Cora het volgende:[..]
Ik vond Yuli ook erg goed. Vond het heel jammer dat ze weg moest vorige week.
Jamai vond ik vandaag erg goed, maar soms stoor ik me aan hem. Meer aan zijn gedrag dan aan zijn zang overigens.
En Hind, tja, dat zei ik net al, die zingt gewoon de verkeerde liedjes voor mij denk ik. Meestal vind ik het niks. Tot nu toe dan. Vandaag vond ik het heel oke en was ik blij dat ze bleef. Maar de vorige keren had ik haar liever zien gaan.
Maar voor jou ligt het dus niet aan het geslacht, of hoe iemand zich presenteert?
1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
6 - Marieke (fout nummer gekozen, maar ze kan wel wat!)
7 - Bas
8 - Jim
quote:Nou ja, dat vind ik alleen maar goed om te lezen.
Op zondag 26 januari 2003 02:37 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik ben -met uitzondering van je commentaar op Hind- het met je eens Voor mij ligt het niet aan het geslacht of hoe iemand zich presenteert. Ik ben heel simpel daarin. Ik vind mode, kleurtjes en vormpjes onbelangrijk. Dergelijke zaken druisen in tegen de algemene vooruitgang. Net zoals het hechten aan dergelijke zaken ook de reden is voor racisme en discriminatie. Xenofobie eigenlijk. Alles moet binnen patronen vallen om als normaal gecatalogiseerd te worden. Niet bij mij dus. Enfin, enigszins off-topic
Met andere woorden, daar gaat het denk ik niet meer over. Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Mijn lijstje van de optredens van vanavond zou zijn:1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
7 - Bas
8 - Jim
quote:Klopt, en dáárom moet Jim opzouten. Zo vaak een nummer verkrachten is strafbaar!
Op zondag 26 januari 2003 02:42 schreef Cora het volgende:[..]
Met andere woorden, daar gaat het denk ik niet meer over. Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 26-01-2003 02:44]
quote:Ik vind het inderdaad ook lullig voor Joel, al die 'domme' reacties, (zeg nou zelf; dat 'homo' en 'lelijk' enz zijn niet bijster intelligente reacties en kunnen naar mijn idee niet als 'discussieren' gezien worden) maar wat mij opvalt is dat heel veel mensen die al enige tijd volwassen zijn, zo lopen af te geven op een 15 jarig jochie dat leuk kan zingen en er leuk uit ziet en zoveel aandacht krijgt, en waarschijnlijk een jongerenprogramma gaat winnen.. Dan denk ik persoonlijk ' get a life '..
Op zondag 26 januari 2003 02:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van. Maar bijna niemand is fan van Joel dus niemand stoorde zich daar aan. Nu het over Jim gaat wordt het opeens een andere zaak blijkbaar. Als fan van Jim zal dat niet leuk zijn om te lezen, maar zo wordt er over iedereen geschreven hoor.
(Ik zeg overigens niet dat jij of die seriewoordenaar behoren tot de mensen die die 'domme reacties' plaatsen, voor er misverstanden ontstaan)
quote:Om gelijk nog maar even door te zaniken; vind je Joel, Marieke en Bas boven Jim plaatsen niet erg demonstratief 'laat ik 's tegen de hype ingaan'? Als het je echte mening is; jouw goed recht. Maar kom op, zo 'slecht' zingt Jim toch ook weer niet?
Op zondag 26 januari 2003 02:41 schreef scanman01 het volgende:
Mijn lijstje van de optredens van vanavond zou zijn:1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
7 - Bas
8 - Jim
quote:Lucky you, ik had de telefoon al in de hand
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef Taurus het volgende:[..]
(Ik zeg overigens niet dat jij of die seriewoordenaar behoren tot de mensen die die 'domme reacties' plaatsen, voor er misverstanden ontstaan)
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:47 schreef Taurus het volgende:[..]
Om gelijk nog maar even door te zaniken; vind je Joel, Marieke en Bas boven Jim plaatsen niet erg demonstratief 'laat ik 's tegen de hype ingaan'? Als het je echte mening is; jouw goed recht. Maar kom op, zo 'slecht' zingt Jim toch ook weer niet?
quote:En dat is dus een mening.
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef seriewoordenaar het volgende:
Klopt, en dáárom moet Jim opzouten. Zo vaak een nummer verkrachten is strafbaar!
quote:Ik ben het niet helemaal eens. Natuurlijk is in de eerste plaats zangkwaliteit het belangrijkste, maar een zeer goede uitstraling en een lekker koppie is ook belangrijk om het echt te maken. Voor mij zijn er een paar bij Idols die hier aan voldoen, maar de meesten niet.
Op zondag 26 januari 2003 02:37 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik ben -met uitzondering van je commentaar op Hind- het met je eens Voor mij ligt het niet aan het geslacht of hoe iemand zich presenteert. Ik ben heel simpel daarin. Ik vind mode, kleurtjes en vormpjes onbelangrijk. Dergelijke zaken druisen in tegen de algemene vooruitgang. Net zoals het hechten aan dergelijke zaken ook de reden is voor racisme en discriminatie. Xenofobie eigenlijk. Alles moet binnen patronen vallen om als normaal gecatalogiseerd te worden. Niet bij mij dus. Enfin, enigszins off-topic
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:55]
Hij kan niet eens tegen feedback!!
quote:Met het lekker koppie ben ik het niet eens. Dat vind ik onbelangrijk. Akkoord, geen klokkenluider van de Notre Dame, maar waarom de cliche's van uiterlijk altijd? En dat is niet omdat ik schreeuwlelijk ben ofzo, enkel een persoonlijke mening
Op zondag 26 januari 2003 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het niet helemaal eens. Natuurlijk is in de eerste plaats zangkwaliteit het belangrijkste, maar een zeer goede uitstraling en een lekker koppie is ook belangrijk om het echt te maken.
quote:Weet je waar dat volgens mij aan ligt? Dat ligt eraan dat Jim zo populair is, dat ze hem een lekker koppie vinden hebben en zijn zangtalent maar bijzaak lijkt te zijn. Dan krijgen zijn tegenstanders meer een meer de drang om tegengas te geven.
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef Taurus het volgende:
wat mij opvalt is dat heel veel mensen die al enige tijd volwassen zijn, zo lopen af te geven op een 15 jarig jochie dat leuk kan zingen en er leuk uit ziet en zoveel aandacht krijgt, en waarschijnlijk een jongerenprogramma gaat winnen.. Dan denk ik persoonlijk ' get a life '..
En tsja, ik als zeikerd zijnde vind het af en toe nodig om op andere zeikerds te zeiken, zeker op dit nachtelijk uur.
quote:Dan ruiken wij bloed
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Weet je waar dat volgens mij aan ligt? Dat ligt eraan dat Jim zo populair is, dat ze hem een lekker koppie vinden hebben en zijn zangtalent maar bijzaak lijkt te zijn. Dan krijgen zijn tegenstanders meer een meer de drang om tegengas te geven.
quote:Dat vind ik echt ja. Ik ben echt van mening dat Jim heel erg saai is als hij zingt. Hoewel hij niet vals zingt, vind ik het echt niet om aan te horen. Ik ben ook van mening dat hij zonder dat leuke koppie al VEEL eerder eruit zou zijn gevlogen!
Op zondag 26 januari 2003 02:47 schreef Taurus het volgende:[..]
Om gelijk nog maar even door te zaniken; vind je Joel, Marieke en Bas boven Jim plaatsen niet erg demonstratief 'laat ik 's tegen de hype ingaan'? Als het je echte mening is; jouw goed recht. Maar kom op, zo 'slecht' zingt Jim toch ook weer niet?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:57]
quote:Welk effect heeft deze foto ondergaan?
Op zondag 26 januari 2003 02:51 schreef Dizer het volgende:
Kan hij niet oprotten:Hij kan niet eens tegen feedback!!
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Dat vind ik echt ja. Ik ben echt van mening dat Jim heel erg saai is als hij zingt. Hoewel hij niet vals zingt, vind ik het echt niet om aan te horen. Ik ben ook van mening dat hij zonder dat leuke koppie als VEEL eerder eruit zou zijn gevlogen!
quote:Met alle respect, maar ik vind het niveau bedroevend. Ik heb op de BBC Fame Academy gevolgd en de deelnemers aan dat programma waren 100x beter.
Op zondag 26 januari 2003 02:42 schreef Cora het volgende:
Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.
Deze 8 zouden de creme de la creme van het talent in Nederland moeten zijn. I don't think so.....
Ik vind het genant.
Uiteraard zal degene die wint wel een paar hitjes scoren. Met een leuk clipje en een hoop gerommel in de geluidsstudio valt er wel iets te fabriceren, maar ik zie in geen van de deelnemers een echt idool.
Mwa, voor de Nederlandse markt misschien, maar ja.....
quote:Ik zeg niet dat IK het daarmee eens ben, maar zo werkt het nou eenmaal. Wil je een idool worden, heb je blijkbaar meer nodig dan alleen een goede zangstem.
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Met het lekker koppie ben ik het niet eens. Dat vind ik onbelangrijk. Akkoord, geen klokkenluider van de Notre Dame, maar waarom de cliche's van uiterlijk altijd? En dat is niet omdat ik schreeuwlelijk ben ofzo, enkel een persoonlijke mening
quote:Als Jim echt niet kon zingen, zou dat uiterlijk maar bijzaak zijn, en lag hij er dus echt al uit. 100% zeker weten.
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Weet je waar dat volgens mij aan ligt? Dat ligt eraan dat Jim zo populair is, dat ze hem een lekker koppie vinden hebben en zijn zangtalent maar bijzaak lijkt te zijn. Dan krijgen zijn tegenstanders meer een meer de drang om tegengas te geven.
En waarom dat uiterlijk-cliche? Omdat het hier om 'n idool gaat, dus iemand die 12 tot 17 jarige meisjes op posters boven hun bedje willen hebben. Ik neem aan dat volwassen mannen/vrouwen niet zitten te smachten naar 'n RTL - 4 / Yorin idol, of posters op gaan hangen van uberhaubt een zanger/zangeresje die mee doet aan dat programma..
Maar als Jim echt niet kon zingen, zouden zelfs die jonge meisjes afhaken hoor, het lijkt wel alsof de jonge meisjes van tegenwoordig volgens veel mensen hier totaal geen hercencellen bezitten.. Beetje jammer.
quote:En wederom constateren we dat de massa bestaat uit
Op zondag 26 januari 2003 02:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik zeg niet dat IK het daarmee eens ben, maar zo werkt het nou eenmaal. Wil je een idool worden, heb je blijkbaar meer nodig dan alleen een goede zangstem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |