abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2003 @ 02:34:36 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112087
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik * zeurrr * omdat ik sommige mensen over and over again exact dezelfde reacties zie posten maar dan in andere woorden, dan ga ik me dus afvragen of hun afstandsbediening goed werkt. Heb trouwens nooit gezegd dat jij daarbij zat, maar waarschijnlijk verveel jij je ook

Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van. Maar bijna niemand is fan van Joel dus niemand stoorde zich daar aan. Nu het over Jim gaat wordt het opeens een andere zaak blijkbaar. Als fan van Jim zal dat niet leuk zijn om te lezen, maar zo wordt er over iedereen geschreven hoor.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8112119
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:33 schreef Cora het volgende:

[..]

Ik vond Yuli ook erg goed. Vond het heel jammer dat ze weg moest vorige week.

Jamai vond ik vandaag erg goed, maar soms stoor ik me aan hem. Meer aan zijn gedrag dan aan zijn zang overigens.

En Hind, tja, dat zei ik net al, die zingt gewoon de verkeerde liedjes voor mij denk ik. Meestal vind ik het niks. Tot nu toe dan. Vandaag vond ik het heel oke en was ik blij dat ze bleef. Maar de vorige keren had ik haar liever zien gaan.

Maar voor jou ligt het dus niet aan het geslacht, of hoe iemand zich presenteert?

Ik ben -met uitzondering van je commentaar op Hind- het met je eens Voor mij ligt het niet aan het geslacht of hoe iemand zich presenteert. Ik ben heel simpel daarin. Ik vind mode, kleurtjes en vormpjes onbelangrijk. Dergelijke zaken druisen in tegen de algemene vooruitgang. Net zoals het hechten aan dergelijke zaken ook de reden is voor racisme en discriminatie. Xenofobie eigenlijk. Alles moet binnen patronen vallen om als normaal gecatalogiseerd te worden. Niet bij mij dus. Enfin, enigszins off-topic
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 26 januari 2003 @ 02:41:54 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112155
Mijn lijstje van de optredens van vanavond zou zijn:

1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
6 - Marieke (fout nummer gekozen, maar ze kan wel wat!)
7 - Bas
8 - Jim

zondag 26 januari 2003 @ 02:42:32 #104
16862 Cora
van Mora
pi_8112163
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:37 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik ben -met uitzondering van je commentaar op Hind- het met je eens Voor mij ligt het niet aan het geslacht of hoe iemand zich presenteert. Ik ben heel simpel daarin. Ik vind mode, kleurtjes en vormpjes onbelangrijk. Dergelijke zaken druisen in tegen de algemene vooruitgang. Net zoals het hechten aan dergelijke zaken ook de reden is voor racisme en discriminatie. Xenofobie eigenlijk. Alles moet binnen patronen vallen om als normaal gecatalogiseerd te worden. Niet bij mij dus. Enfin, enigszins off-topic
Nou ja, dat vind ik alleen maar goed om te lezen.
Ik had het idee dat iedereen bijvoorbeeld Jim alleen leuk vond om zijn uiterlijk en Hind ook hetzelfde.
Maar ja, je moet uiteindelijk wel kunnen zingen.
Ik vind ze allebei goed zingen.
Ik vond Yuli ook goed zingen.

Met andere woorden, daar gaat het denk ik niet meer over. Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.

:{
pi_8112169
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:41 schreef scanman01 het volgende:

1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
7 - Bas
8 - Jim

maar dan Marieke op 5 en Joel op 6.
pi_8112179
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:42 schreef Cora het volgende:

[..]

Met andere woorden, daar gaat het denk ik niet meer over. Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.

Klopt, en dáárom moet Jim opzouten. Zo vaak een nummer verkrachten is strafbaar!

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 26-01-2003 02:44]

pi_8112181
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach ja, je moest eens weten hoevaak mensen kotssmileys gebruikt hebben als het over Joel ging. Daar word je helemaal niet vrolijk van. Maar bijna niemand is fan van Joel dus niemand stoorde zich daar aan. Nu het over Jim gaat wordt het opeens een andere zaak blijkbaar. Als fan van Jim zal dat niet leuk zijn om te lezen, maar zo wordt er over iedereen geschreven hoor.

Ik vind het inderdaad ook lullig voor Joel, al die 'domme' reacties, (zeg nou zelf; dat 'homo' en 'lelijk' enz zijn niet bijster intelligente reacties en kunnen naar mijn idee niet als 'discussieren' gezien worden) maar wat mij opvalt is dat heel veel mensen die al enige tijd volwassen zijn, zo lopen af te geven op een 15 jarig jochie dat leuk kan zingen en er leuk uit ziet en zoveel aandacht krijgt, en waarschijnlijk een jongerenprogramma gaat winnen.. Dan denk ik persoonlijk ' get a life '..
En tsja, ik als zeikerd zijnde vind het af en toe nodig om op andere zeikerds te zeiken, zeker op dit nachtelijk uur.

(Ik zeg overigens niet dat jij of die seriewoordenaar behoren tot de mensen die die 'domme reacties' plaatsen, voor er misverstanden ontstaan)

pi_8112215
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:41 schreef scanman01 het volgende:

1 - Hind
2 - Dewi
3 - Jamai
4 - David
5 - Joel
7 - Bas
8 - Jim

Om gelijk nog maar even door te zaniken; vind je Joel, Marieke en Bas boven Jim plaatsen niet erg demonstratief 'laat ik 's tegen de hype ingaan'? Als het je echte mening is; jouw goed recht. Maar kom op, zo 'slecht' zingt Jim toch ook weer niet?
pi_8112217
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef Taurus het volgende:

[..]
(Ik zeg overigens niet dat jij of die seriewoordenaar behoren tot de mensen die die 'domme reacties' plaatsen, voor er misverstanden ontstaan)

Lucky you, ik had de telefoon al in de hand
Of Joey nu van de griekse beginselen houdt of niet doet er weinig toe. We baseren ons -tussen het gekscheren door- op prestatie en persoonlijke smaak. Ik wil verdorie niet iemand die me irriteert constant uit de luidsprekers horen schellen. Dat heet luchtvervuiling
pi_8112225
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:47 schreef Taurus het volgende:

[..]

Om gelijk nog maar even door te zaniken; vind je Joel, Marieke en Bas boven Jim plaatsen niet erg demonstratief 'laat ik 's tegen de hype ingaan'? Als het je echte mening is; jouw goed recht. Maar kom op, zo 'slecht' zingt Jim toch ook weer niet?

zondag 26 januari 2003 @ 02:49:11 #111
16862 Cora
van Mora
pi_8112229
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef seriewoordenaar het volgende:
Klopt, en dáárom moet Jim opzouten. Zo vaak een nummer verkrachten is strafbaar!
En dat is dus een mening.
Die liedjes die Hind de afgelopen weken gezongen heeft, vind ik sowieso niet het draaien waard, laat staan coveren(?)
Daar gaat het toch om?
  zondag 26 januari 2003 @ 02:49:37 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112231
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:37 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ik ben het niet helemaal eens. Natuurlijk is in de eerste plaats zangkwaliteit het belangrijkste, maar een zeer goede uitstraling en een lekker koppie is ook belangrijk om het echt te maken. Voor mij zijn er een paar bij Idols die hier aan voldoen, maar de meesten niet.
Hind is aantrekkelijk, zingt heel goed en heeft uitstraling
Dewi is aantrekkelijk, zingt goed en heeft uitstraling
Jamai is niet echt aantrekkelijk, zingt redelijk en heeft uitstraling
David ziet er wel goed uit, zingt redelijk en heeft uitstraling
Joel ziet er redelijk goed uit, zingt redelijk en heeft uitstraling
Marieke is aantrekkelijk, zingt redelijk en heeft uitstraling
Bas is aantrekkelijk, zingt redelijk, geen uitstraling
Jim is aantrekkelijk, zingt redelijk maar saai, geen uitstraling

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:55]

zondag 26 januari 2003 @ 02:51:22 #113
22273 Dizer
Save the beard!
pi_8112247
Kan hij niet oprotten:

Hij kan niet eens tegen feedback!!

Friends don't let friends remain beardless...
pi_8112260
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het niet helemaal eens. Natuurlijk is in de eerste plaats zangkwaliteit het belangrijkste, maar een zeer goede uitstraling en een lekker koppie is ook belangrijk om het echt te maken.
Met het lekker koppie ben ik het niet eens. Dat vind ik onbelangrijk. Akkoord, geen klokkenluider van de Notre Dame, maar waarom de cliche's van uiterlijk altijd? En dat is niet omdat ik schreeuwlelijk ben ofzo, enkel een persoonlijke mening
  zondag 26 januari 2003 @ 02:52:27 #115
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112261
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:44 schreef Taurus het volgende:
wat mij opvalt is dat heel veel mensen die al enige tijd volwassen zijn, zo lopen af te geven op een 15 jarig jochie dat leuk kan zingen en er leuk uit ziet en zoveel aandacht krijgt, en waarschijnlijk een jongerenprogramma gaat winnen.. Dan denk ik persoonlijk ' get a life '..
En tsja, ik als zeikerd zijnde vind het af en toe nodig om op andere zeikerds te zeiken, zeker op dit nachtelijk uur.
Weet je waar dat volgens mij aan ligt? Dat ligt eraan dat Jim zo populair is, dat ze hem een lekker koppie vinden hebben en zijn zangtalent maar bijzaak lijkt te zijn. Dan krijgen zijn tegenstanders meer een meer de drang om tegengas te geven.
pi_8112270
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Weet je waar dat volgens mij aan ligt? Dat ligt eraan dat Jim zo populair is, dat ze hem een lekker koppie vinden hebben en zijn zangtalent maar bijzaak lijkt te zijn. Dan krijgen zijn tegenstanders meer een meer de drang om tegengas te geven.

Dan ruiken wij bloed
  zondag 26 januari 2003 @ 02:54:23 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112276
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:47 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat vind ik echt ja. Ik ben echt van mening dat Jim heel erg saai is als hij zingt. Hoewel hij niet vals zingt, vind ik het echt niet om aan te horen. Ik ben ook van mening dat hij zonder dat leuke koppie al VEEL eerder eruit zou zijn gevlogen!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-01-2003 02:57]

pi_8112277
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:51 schreef Dizer het volgende:
Kan hij niet oprotten:

[afbeelding]

Hij kan niet eens tegen feedback!!

Welk effect heeft deze foto ondergaan?
pi_8112287
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Dat vind ik echt ja. Ik ben echt van mening dat Jim heel erg saai is als hij zingt. Hoewel hij niet vals zingt, vind ik het echt niet om aan te horen. Ik ben ook van mening dat hij zonder dat leuke koppie als VEEL eerder eruit zou zijn gevlogen!
  zondag 26 januari 2003 @ 02:56:07 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_8112295
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:42 schreef Cora het volgende:
Ze kunnen allemaal goed zingen, maar het ligt er maar net aan welk nummer ze kiezen en hoe goed het overkomt. En hoe goed ze zelf overkomen.
Met alle respect, maar ik vind het niveau bedroevend. Ik heb op de BBC Fame Academy gevolgd en de deelnemers aan dat programma waren 100x beter.
Ik heb het gevoel dat de deelnemers aan Idols geen goede begeleiding krijgen.
Ook de tapes waar ze overheen moeten zingen klinken kaal en koud. Alsof het in een uurtje op een computer in elkaar gedraaid is.

Deze 8 zouden de creme de la creme van het talent in Nederland moeten zijn. I don't think so.....

Ik vind het genant.
Uiteraard zal degene die wint wel een paar hitjes scoren. Met een leuk clipje en een hoop gerommel in de geluidsstudio valt er wel iets te fabriceren, maar ik zie in geen van de deelnemers een echt idool.
Mwa, voor de Nederlandse markt misschien, maar ja.....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 26 januari 2003 @ 02:56:54 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8112303
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Met het lekker koppie ben ik het niet eens. Dat vind ik onbelangrijk. Akkoord, geen klokkenluider van de Notre Dame, maar waarom de cliche's van uiterlijk altijd? En dat is niet omdat ik schreeuwlelijk ben ofzo, enkel een persoonlijke mening

Ik zeg niet dat IK het daarmee eens ben, maar zo werkt het nou eenmaal. Wil je een idool worden, heb je blijkbaar meer nodig dan alleen een goede zangstem.
pi_8112319
Een écht idool zit er inderdaad niet tussen. Die Roger had eigenlijk ook wel mogen winnen, die zag ik wel zitten. Hij had al een imago uit zichzelf, terwijl je ziet dat de anderen nog zoekend zijn. Met uitzondering van Dewi dan.
pi_8112324
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als Jim echt niet kon zingen, zou dat uiterlijk maar bijzaak zijn, en lag hij er dus echt al uit. 100% zeker weten.

En waarom dat uiterlijk-cliche? Omdat het hier om 'n idool gaat, dus iemand die 12 tot 17 jarige meisjes op posters boven hun bedje willen hebben. Ik neem aan dat volwassen mannen/vrouwen niet zitten te smachten naar 'n RTL - 4 / Yorin idol, of posters op gaan hangen van uberhaubt een zanger/zangeresje die mee doet aan dat programma..

Maar als Jim echt niet kon zingen, zouden zelfs die jonge meisjes afhaken hoor, het lijkt wel alsof de jonge meisjes van tegenwoordig volgens veel mensen hier totaal geen hercencellen bezitten.. Beetje jammer.

pi_8112333
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat IK het daarmee eens ben, maar zo werkt het nou eenmaal. Wil je een idool worden, heb je blijkbaar meer nodig dan alleen een goede zangstem.

En wederom constateren we dat de massa bestaat uit
  zondag 26 januari 2003 @ 03:01:47 #125
16862 Cora
van Mora
pi_8112344
quote:
Op zondag 26 januari 2003 02:56 schreef APK het volgende:
Met alle respect, maar ik vind het niveau bedroevend.
[KNIP]
Eerlijk gezegd ben ik het wel met je eens.
Jammer genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')