Ik heb het idee dat mijn vriendin in een groot leugen liegt...
negatief aandacht trekken noemt men dat
zouden jullie daarmee kunnen leven?
(heeft betrekken tot dagenlijks leven en sexleven... geen leugen over vreemdgaan en dingen die verborgen moeten blijven etc...)
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:44 schreef oYo het volgende:
Heb je gezopen of zo? Er klopt helemaal niets van je zinsbouw.
maargoed... ben ik vergeten te vragen: waarom zou het een probleem zijn?
Negatief aandacht trekken, komt vaak voort uit een bepaalde
onzekerheid, misschien over haarzelf of over jullie relatie...
Vraag er eens naar, zou ik zeggen!
quote:Zou jij een relatie kunnen volhouden waarvan je niet weet of diegene wel eerlijk en oprecht is? Een keer een leugentje om bestwil is iets wat wel eens door de vingers mag worden gezien op z'n tijd. Daarentegen constant die vraag van 'is dit nu waar of een leugen?' knaagt enorm aan je relatie. Ik zou het in ieder geval niet lang vol kunnen houden.
Op zondag 26 januari 2003 00:48 schreef djjumbo het volgende:
waarom zou het een probleem zijn?
quote:Daar zit wat in...
Op zondag 26 januari 2003 00:56 schreef MSXUser het volgende:[..]
Zou jij een relatie kunnen volhouden waarvan je niet weet of diegene wel eerlijk en oprecht is? Een keer een leugentje om bestwil is iets wat wel eens door de vingers mag worden gezien op z'n tijd. Daarentegen constant die vraag van 'is dit nu waar of een leugen?' knaagt enorm aan je relatie. Ik zou het in ieder geval niet lang vol kunnen houden.
daarom trek ik ook alles in twijfel...
een lullig detail.. ik vetrouw mensen nooit en trek alles in twijfel... dus het maakt niet erg veel uit zou ik dan zeggen?
quote:Is het dan niet zo dat je denkt dat je vriendin niet helemaal de waarheid spreekt, ondanks dat het wel zo is?
Op zondag 26 januari 2003 01:00 schreef djjumbo het volgende:
een lullig detail.. ik vetrouw mensen nooit en trek alles in twijfel... dus het maakt niet erg veel uit zou ik dan zeggen?
quote:mjah... daarom open ik dit topic...
Op zondag 26 januari 2003 01:02 schreef MSXUser het volgende:[..]
Is het dan niet zo dat je denkt dat je vriendin niet helemaal de waarheid spreekt, ondanks dat het wel zo is?
ik be vet in maar ik heb het idee dat ze een hoop liegt...
en weet dus niet wat ik ermee aan moet
hoop vage dingen maar dat post ik wel als ik nuchter ben!
quote:Beste is om uit te zoeken waar je die gedachten vandaan haalt. Misschien is het een soort van onzekerheid bij jezelf, maar wie weet heb je ook gelijk. Ik ken de situatie per slot van rekening ook niet.
Op zondag 26 januari 2003 01:08 schreef djjumbo het volgende:
mjah... daarom open ik dit topic...ik be vet in
maar ik heb het idee dat ze een hoop liegt...
en weet dus niet wat ik ermee aan moethoop vage dingen maar dat post ik wel als ik nuchter ben!
ook deed ze aan automutilatie, de drang om jezelf te pijnigen. dit enkel om nog meer aandacht te krijgen. negatieve aandacht.
iedere situatie is anders, de vraag is, voel jij je prettig bij deze relatie, een relatie hoort aan bijde kanten namelijk goed te zijn. je hoort een relatie niet te hebben omdat de tegenpartij er goed uitziet. maar het diepere, het moet een connectie maken. je moet je er goed bij voelen. is dit niet het geval, wat overigens ook van tijdelijke aard kan wezen, dus wees voorzichtig. dan is het de vraag. wil je zelf nog wel verder. en zo ja. probeer dan de dingen uit te praten, zo nee. maak er zo snel mogelijk een einde aan de relatie, het zal alleen maar jullie allebij nog meer naar beneden halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |