abonnement Unibet Coolblue
pi_198545710
Ik vraag me echt af hoe dat kan. Zo'n 5 jaar geleden, stond het zo ongeveer nog bekend als een land waar je als Westerling nog niet dood gevonden wilde worden. Het land het het Wahhabisme, oerconservatisme. Waar vrouwen geen auto mochten rijden. Religie, religie en nog eens religie. En vandaag de dag:


En:


Ik kan bijna alleen maar denken: HUH?? :o

Hoe snel kan het gaan.... heel apart. :D
Eens kijken
  woensdag 17 maart 2021 @ 11:40:41 #2
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_198545778
Feyenoord!!! * Bara
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 17 maart 2021 @ 11:41:28 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198545785
Omdat ze wel moeten. Zodra alles en iedereen op electro of waterstof rijd, zijn zij niet meer relevant op olie gebied.
Dus ze moeten wel gigantisch investeren willen ze inkomsten blijven houden in de toekomst.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198546069
Wanneer is de gay pride?
pi_198546120
Sex, drugs en rock&roll. Zonder de seks, de drugs en de rock&roll.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:02:54 #6
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_198546133
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:35 schreef Maharski het volgende:
Zo'n 5 jaar geleden, stond het zo ongeveer nog bekend als een land waar je als Westerling nog niet dood gevonden wilde worden.
En nu nog steeds niet.

Uiterlijke schijn, net zoals de hell hole die ze de Verenigde Arabische Emiraten noemen. Ze proberen veel te hard iets te zijn wat ze niet zijn, er is niets oprechts aan, maar de dames en heren influencers slikken het als zoete koek zonder ook maar ergens kritisch te zijn.
Don't let my username fool you...
pi_198546180
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:02 schreef Metalfreak het volgende:

Uiterlijke schijn, net zoals de hell hole die ze de Verenigde Arabische Emiraten noemen. Ze proberen veel te hard iets te zijn wat ze niet zijn, er is niets oprechts aan, maar de dames en heren influencers slikken het als zoete koek zonder ook maar ergens kritisch te zijn.
Dat denk ik ook eigenlijk, maar goed.
Iets t rigoureus allemaal haha.
Eens kijken
  woensdag 17 maart 2021 @ 12:06:39 #8
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_198546186
quote:
wat is hier nou bijzonder aan? een populaire dj die daar heengehaald is voor veel geld, die zijn vooraf goedgekeurde deuntjes komt draaien?
op de schaarse momenten dat je het publiek ziet, zie je overigens alleen mannen.
pi_198546327
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 11:41 schreef Netsplitter het volgende:
Omdat ze wel moeten. Zodra alles en iedereen op electro of waterstof rijd, zijn zij niet meer relevant op olie gebied.
Dus ze moeten wel gigantisch investeren willen ze inkomsten blijven houden in de toekomst.
Ook mijn eerste gedachte. Het land heeft niks te betekenen, behalve wat er in de grond zit.

Als de verkoop van olie straks massaal afneemt, dan hebben ze een vet probleem.

Taqqiya in het kwadraad. Maar van de andere kant, wellicht wordt het taqqiya na een paar decennia wel het nieuwe normaal en wordt het ineens een moderner, vredelievender land. En daar is natuurlijk niks op tegen.
pi_198546333
Vrouwen de mogen autorijden, maar de dame die daarvoor gestreden heeft, heeft jaren vastgezeten ook nog nadat het autorijden door vrouwen wel mocht.

Dan vergeten we ook nog de moord op een staatsburger in een ambassade.

Nee saudi Arabi is gewoon nog een 3e wereld land qua bestuur en vrijheden voor hun burgers. :')
pi_198546636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:15 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ook mijn eerste gedachte. Het land heeft niks te betekenen, behalve wat er in de grond zit.

Als de verkoop van olie straks massaal afneemt, dan hebben ze een vet probleem.

Taqqiya in het kwadraad. Maar van de andere kant, wellicht wordt het taqqiya na een paar decennia wel het nieuwe normaal en wordt het ineens een moderner, vredelievender land. En daar is natuurlijk niks op tegen.
Precies. Voor het (jonge) volk daar vind ik wel leuk. Dat is toch een beetje licht aan de horizon lijkt me allemaal. Los van hoe onoprecht en schijnheilig het allemaal is.
Eens kijken
pi_198573432
Niet heel ingewikkeld. Bin Salman probeert Saoedie-Arabi om te vormen van een theocratisch-monarchistische dictatuur naar een klassieke absolutistische monarchie zoals Pruisen en Frankrijk waren in het verleden. Meer persoonlijke vrijheden maar zeker niet meer politieke vrijheden.

Het blijft dus een derdewereldland.
Incelfrikandel
pi_198597100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Niet heel ingewikkeld. Bin Salman probeert Saoedie-Arabi om te vormen van een theocratisch-monarchistische dictatuur naar een klassieke absolutistische monarchie zoals Pruisen en Frankrijk waren in het verleden. Meer persoonlijke vrijheden maar zeker niet meer politieke vrijheden.

Het blijft dus een derdewereldland.
Prettiger om in te leven voor de individu iig, lijkt me.
Natuurlijk kan in zo'n land ook niet anders gebeuren dan wat kan binnen zo'n land.
Van de n op de andere dag een overgang van wat 5 jaar geleden daar nog was, naar een systeem gelijk aan Nederland, zou natuurlijk volkomen absurd zijn.
Eens kijken
pi_198597121
Het is het meest vooraanstaande islamitische land en is het symbool van de islam.
pi_198677288
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 12:15 schreef matigeuser het volgende:
Taqqiya in het kwadraad.
Taqiyya? Dat heeft niks met SA te maken hoor. Daarvoor moet je bij het Sjiiesme wezen.
pi_198677301
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is het meest vooraanstaande islamitische land en is het symbool van de islam.
Symbool van de islam? Echt nonsense hoor. Lees eens een boek, sorry
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')