SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ligt aan het type hond wellicht; maar voor verschillende honden is dat toch echt geen probleem?quote:Op woensdag 17 maart 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
Het mooie is wel dat ik bij Nederlandse asielen denk ik geen hond zou krijgen omdat ik geen tuin heb en in een appartement woon. Wel fijn dat ze zo streng zijn.
En veel tuinen zijn tegenwoordig helemaal van steen dus ze kunnen toch niet lekker in het gras rollen (vond onze hond vroeger wel geweldig, m'n vader wat minder).quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt aan het type hond wellicht; maar voor verschillende honden is dat toch echt geen probleem?
Ik heb een tuin maar kan nu niet zeggen dat mijn hond daar nu al teveel gebruik van maakt. Die 2-3x per dag lopen vind hij wel goed; en het is niet echt veel moeite om eruit te gaan met hem.
Koop maar nooit een Pyreneese Berghond dan, die willen toch wel erg graag 50 kilometer per dag door de bossen heen struinen en ravotten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt aan het type hond wellicht; maar voor verschillende honden is dat toch echt geen probleem?
Ik heb een tuin maar kan nu niet zeggen dat mijn hond daar nu al teveel gebruik van maakt. Die 2-3x per dag lopen vind hij wel goed; en het is niet echt veel moeite om eruit te gaan met hem.
Vroeger stak je nogeens wat moeite in je verzinselsquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Brits bekakt meisje - Chinaminded - strak zomerjurkje - Kantonese markt - schattige puppy - schattige puppy voedsel - Brits bekakt meisje haar stem kwijt - ik alleen op mijn groezelige hotelkamer.
Misschien kun je dat verhaal even opdiepen uit je persoonlijke US archiefquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger stak je nogeens wat moeite in je verzinsels
Dat ook nog eens inderdaad. Hier vind hij het leuk om bovenop een of andere plant te gaan liggenquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En veel tuinen zijn tegenwoordig helemaal van steen dus ze kunnen toch niet lekker in het gras rollen (vond onze hond vroeger wel geweldig, m'n vader wat minder).
dat dicht tegelen van een tuin is ook zoiets achterlijks ja..quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En veel tuinen zijn tegenwoordig helemaal van steen dus ze kunnen toch niet lekker in het gras rollen (vond onze hond vroeger wel geweldig, m'n vader wat minder).
onze hond wilde altijd tussen tafeltje en bank gaan liggen als wij op de bank zaten, zo van lekker knus ofzo?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ook nog eens inderdaad. Hier vind hij het leuk om bovenop een of andere plant te gaan liggen
Binnenkort is hij weer eens een langere periode hier aan een stuk
Nee dit zegt me zo even niksquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je dat verhaal even opdiepen uit je persoonlijke US archief
Ja, echt horror.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En van de neukertjes: Willeke Alberti?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien binnenkort een kwartetspel uitbrengen.
"Heb je van de vakantiebestemmingen, Ibiza?"
Wat zing je zo al? Je kan sowieso in de band erbij.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:10 schreef Amarantha het volgende:
Kreeg vorig jaar van één van de bovenburen ook een appje.. Of ik verder wil gaan met zingen want klinkt zo gezellig.
Nou dan durf ik niet
Liedjes die ik kan meezingen haha. Voornamelijk meat loaf enz.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat zing je zo al? Je kan sowieso in de band erbij.
Mijn hondje Pimmetje deed ik ook altijd sokken aan als er sneeuw lag, dat was wel zo'n angstig en koukleumerig piepbeestje, het liefst wilde hij gedragen worden dan, die leeft nog steeds trouwens als enige van mijn roedeltje van vijf terwijl hij toch firstborn was, binnenkort een keer opzoeken dat beestje, altijd mijn lievelingetje geweest dat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, echt horror.
Maar er zijn echt zat hondjes die prima op een flat kunnen. Sterker nog, ik weet een koningspoedel die uit het asiel gehaald werd en die kwam op een flatje te wonen.
Moest sokken aan om de metalen trap te kunnen nemen.
Verschrikkelijk zemelwijf datquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En van de neukertjes: Willeke Alberti?
Kak.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde al aan de lunch beginnen maar het is pas kwart over 11
Wat een pikkenbijter ben je danquote:Demissionair minister De Jonge (Volksgezondheid) is bij een stembureau in Rotterdam weer naar huis gestuurd, omdat hij een ongeldig identiteitsbewijs bij zich had. "Zijn paspoort was verlopen, de gaten waren er al in gestampt", zegt de voorzitter van het stembureau bij de Kuip tegen Rijnmond.
De Jonge moest daarom weer naar huis om een geldig identiteitsbewijs op te halen. Een half uur later bracht de minister alsnog zijn stem uit. "We hebben die dingen in een bak liggen, het was nogal laat gisterenavond, ik heb de verkeerde gepakt", liet hij weten aan de regionale omroep.
De Jonge, die met de auto naar het stembureau was gereden, was overigens ook zijn rijbewijs vergeten, twittert een Rijnmond-verslaggever.
Da's bal, ik eet vega.quote:
Ik ga gelijk lunchen ook, dan heb ik een hele middag de tijd voor wandelgenotquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Officieel mag je ze dan niet eens meer in bezit hebben. Tegenwoordig krijg je je oude paspoort ook niet meer mee als je een nieuwe aanvraagt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:33 schreef jerney het volgende:
[..]
En ehm, die gaten zitten toch niet alleen door de binnenkant ofzo. Helder licht.
Ja weet dat dat ballie isquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's bal, ik eet vega.
En de vega-varianten vind ik of goor of mag ik niet.
Oh echt?quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Officieel mag je ze dan niet eens meer in bezit hebben. Tegenwoordig krijg je je oude paspoort ook niet meer mee als je een nieuwe aanvraagt.
Plus rijbewijs niet bij zich while autorijdende. Op de bon met die krimmeneel!
Noten en peulvruchten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja weet dat dat ballie is
Beuhhh... waar ben je allergisch aan dan?
Ik vond die van Fry’s wel ok als je er wat BBQ saus bij mee bakte op het einde.
Niet zo schelden op justitie en de regering, dat doen alleen simpele tokkies en tegenwoordig ook wappies maar dat is bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Officieel mag je ze dan niet eens meer in bezit hebben. Tegenwoordig krijg je je oude paspoort ook niet meer mee als je een nieuwe aanvraagt.
Plus rijbewijs niet bij zich while autorijdende. Op de bon met die krimmeneel!
Ja, ik wil wel m'n stempels bewarenquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt?Ik hoard ze wel graag
Stenpeltjesnerd
Daarom noem ik mezelf ook geen vegetariër, dat scheelt gedoe als ik ooit eens elders eet.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:37 schreef jerney het volgende:
* jerney maakt goed gevuld omeletje voor IJsdraakje
quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo schelden op justitie en de regering, dat doen alleen simpele tokkies en tegenwoordig ook wappies maar dat is bijna hetzelfde.
Ja snap ik. Krijg je meteen lekkere dikke worsten en notenburgersquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom noem ik mezelf ook geen vegetariër, dat scheelt gedoe als ik ooit eens elders eet.
Vervang mogen door moeten en schrap een beetje en we zijn het eens.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:39 schreef jerney het volgende:
[..]Je mag best een beetje kritisch zijn op die mannekes met hun kraaloogjes
Graag zelfsquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vervang mogen door moeten en schrap een beetje en we zijn het eens.
Oh, ongetwijfeld, maar het is wel een minister.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Die man is volgens mijn haske overwerkt
Ja maar ik zie toch echt een iets groter gevaar in wappies dan in de Nederlandse regering, radicalisatie vanuit de eigen sluimerende gekte, onvrede en persoonlijk ongeluk is een vrij groot gevaar zelfs, het is ook simpelweg het pad richting terrorisme.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:39 schreef jerney het volgende:
[..]Je mag best een beetje kritisch zijn op die mannekes met hun kraaloogjes
Ze rollen nog veel liever in een grote paardendrolquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb jouw verhalen gebundeld in mijn boekenkast staan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kun je dat verhaal even opdiepen uit je persoonlijke US archief
Honten zijn ook gewoon zo lomp als kak eigenlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze rollen nog veel liever in een grote paardendrol
Die moest ik even opzoeken, maar da's inderdaad een baas.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Wat dat betreft ben ik het wel met mijn held eens,
The problem with today’s world is that everyone believes they have the right to express their opinion AND have others listen to it.
The correct statement of individual rights is that everyone has the right to an opinion, but crucially, that opinion can be roundly ignored and even made fun of, particularly if it is demonstrably nonsense.
Katten ook.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honten zijn ook gewoon zo lomp als kak eigenlijk.
Honden zijn geweldigquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Honten zijn ook gewoon zo lomp als kak eigenlijk.
Meer dan prachtig mens vind ik datquote:Op woensdag 17 maart 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken, maar da's inderdaad een baas.
Ja daar hadden we het net al over, Spaus Ölfquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)s-gestuurd~a2273eb9/
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben een keer op kerstavond uitgegleden over een hondendrol. Alles of kapot of onder de stront. Het komt met mij en honden in dit leven niet meer goed
Toen zat ik in een meeting.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het net al over, Spaus Ölf
Ik kan me ongeveer voorstellen hoe je hebt lopen vloeken en tierenquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben een keer op kerstavond uitgegleden over een hondendrol. Alles of kapot of onder de stront. Het komt met mij en honden in dit leven niet meer goed
Pehehehe.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lamtakkige eigenaren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me ongeveer voorstellen hoe je hebt lopen vloeken en tieren![]()
Al is het vooral de schuld van de eigenaar
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lamtakkige eigenaren.Laatst mochten m'n bootcampschoenen weer eens een nachtje te weken en daarna in de wasmachine.
Ja dat. Maar sporten is tot nu toe nog in het donker, dus je.ziet.het.niet.quote:
Ik wil het niet opnemen voor de wappies, maar politie die je voor je bek rost terwijl je van je fiets stapt en in je maag schopt terwijl je op de grond ligt, vind ik ook niet zonder risico.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik zie toch echt een iets groter gevaar in wappies dan in de Nederlandse regering, radicalisatie vanuit de eigen sluimerende gekte, onvrede en persoonlijk ongeluk is een vrij groot gevaar zelfs, het is ook simpelweg het pad richting terrorisme.
Net alsof dit dagelijks gebeurt. Dit bedoel ik nou met zo'n optreden wat dagenlang breed uitgemeten wordt. Dit optreden is niet goed te keuren, maar is echt niet representatief voor de dagelijkse gang van zaken in Nederland.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil het niet opnemen voor de wappies, maar politie die je voor je bek rost terwijl je van je fiets stapt en in je maag schopt terwijl je op de grond ligt, vind ik ook niet zonder risico.
Nee, godzijdank niet zeg!quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:18 schreef shiitake het volgende:
[..]
Net alsof dit dagelijks gebeurt. Dit bedoel ik nou met zo'n optreden wat dagenlang breed uitgemeten wordt. Dit optreden is niet goed te keuren, maar is echt niet representatief voor de dagelijkse gang van zaken in Nederland.
Ja vind ik ook. Maar helaas hebben we te weinig strafkampen voor alle wappies.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet zeg!Maar ik vind wel dat dat gedrag consequenties moet hebben.
Ja ach, ze kunnen inderdaad beter psychiaters en psychologen inzetten dan politieagentenquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil het niet opnemen voor de wappies, maar politie die je voor je bek rost terwijl je van je fiets stapt en in je maag schopt terwijl je op de grond ligt, vind ik ook niet zonder risico.
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet zeg!Maar ik vind wel dat dat gedrag consequenties moet hebben.
Dus jij wil gegronde discussies vermijden omdat iemand er een cirkelredenatie aan vast zou kunnen gaan hangen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat denk jij dan?
Nadeel alleen is dat de discussie weer een slordige 5000 vers geradicaliseerde wappies op gaat leveren die hun eigen ongeluk en problemen projecteren op net datgene wat er dan aan sociale onvrede speelt.
Nja, kan gebeuren. Vanavond de uitslagen nogquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
De Jonge heeft wel echt een topdag vandaag.
Hij moet ook opgehokt, had je die al langs zien komen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, kan gebeuren. Vanavond de uitslagen nog
quote:Hugo de Jonge in quarantaine na bericht op CoronaMelder
Demissionair minister De Jonge van Volksgezondheid moet in quarantaine. Hij kreeg op zijn CoronaMelder een bericht dat hij mogelijk in contact is geweest met iemand die kort geleden positief is getest.
"Gelukkig heb ik geen klachten", schrijft hij op Twitter. "Ik ga in quarantaine en werk door vanuit huis. Zaterdag zal ik een test doen (of eerder als ik toch klachten krijg)."
quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij moet ook opgehokt, had je die al langs zien komen?
[..]
Ja nou ja, wat doe je eraan. Hij is bij zo veel mensen in de buurt. Zal wel niet eens de eerste keer zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij moet ook opgehokt, had je die al langs zien komen?
[..]
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar die heeft toch zeker elk half uur zo'n stok in zn neus voordat die weer bij de volgende talkshow zit?
Oh, is ook niet ten nadele van hem verder hoor! Maar ik kan me wel voorstellen dat 'ie zich vandaag anders voorgesteld had.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja, wat doe je eraan. Hij is bij zo veel mensen in de buurt. Zal wel niet eens de eerste keer zijn?
Nou ja een GGZ verklaring voor deelname aan de discussie zou geen overbodige luxe zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus jij wil gegronde discussies vermijden omdat iemand er een cirkelredenatie aan vast zou kunnen gaan hangen?
ja, en het regent ook nog in het westen zo te zienquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, is ook niet ten nadele van hem verder hoor! Maar ik kan me wel voorstellen dat 'ie zich vandaag anders voorgesteld had.
ja, maar nooit een melding gehadquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb die app trouwens niet. Hebben jullie die app?
Nope, dat gaat me qua "volgen" een stap te ver.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb die app trouwens niet. Hebben jullie die app?
Hier nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en het regent ook nog in het westen zo te zien
Eens met je punt, maar ik mis even de samenhang.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja een GGZ verklaring voor deelname aan de discussie zou geen overbodige luxe zijn![]()
Nee grapje, ik zie gewoon veel mensen die het niet makkelijk redden in de maatschappij of bomvol frustraties zitten of die andere psychische problemen hebben wel erg makkelijk de wappiekant op glijden, het verscheurt zelfs families, huwelijken en vriendschappen, iemand moet er toch het slimste zijn en even aanduiden dat het beter is om naar een hulpverlener te stappen dan te joelen of schelden op de politie.
Nadeel van bezuinigingen op de zorg in het algemeen ook en het effect van de quarantainemaatregelen waar niet iedereen psychisch tegen bestand is.
wie?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar iemand die niet stemt, mag daar dus eigenlijk ook niet over mopperen.
geen idee, maar was te verwachtenquote:
Ik zei net dat ik de discussie saai vondquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik mis nog steeds waarom de discussie open houden en kritisch blijven op onze volksvertegenwoordiging samen zou hangen met radicaliserende wappies.
Sterker nog, ik durf wel te stellen dat als we in de afgelopen jaren met z'n allen kritischer waren geweest op de bezuinigingen in de zorg er een sterker vangnet was geweest voor een flink aantal mensen.
Misschien dat ik dadelijk toch nog even ga, PvdD, dan mag ik weer meepraten toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar iemand die niet stemt, mag daar dus eigenlijk ook niet over mopperen.
Ja ja, het is saai, of "laat het aan anderen over" of er wordt een niet-relevante draai aan gegeven, die ken ik inmiddels wel van je.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik de discussie saai vond
Je vond het saai toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat ik dadelijk toch nog even ga, PvdD, dan mag ik weer meepraten toch?
Of mag ik dan alleen meepraten over zieke diertjes in plaats van zieke mensen?
Kan je bij die laatste meteen een bestelling afhalen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan stemmen bij de bieb, het gemeentehuis of het pannenkoekenhuis.
krijg je pannenkoeken bij die laatste?quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan stemmen bij de bieb, het gemeentehuis of het pannenkoekenhuis.
Nee ik vind het serieus saai maar ook een beetje gevaarlijk, ik baal er ook van hoor, ik ben wel een paar vriendschappen verloren met de tegenstelling nuchter - wappie, waren dan wel niet de aller-scherpste messen uit de lade maar toch was ik wel aan ze gehecht.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ja, het is saai, of "laat het aan anderen over" of er wordt een niet-relevante draai aan gegeven, die ken ik inmiddels wel van je.
Scheelt wel mensen binnen I guess.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:54 schreef gianni61 het volgende:
hier liggen 2 stemlokalen aan hetzelfde pleintje..
PvdD is progressief genoeg; vast wel bij je.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat ik dadelijk toch nog even ga, PvdD, dan mag ik weer meepraten toch?
Of mag ik dan alleen meepraten over zieke diertjes in plaats van zieke mensen?
Ah, de andere optie, je leest gewoon niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik vind het serieus saai maar ook een beetje gevaarlijk, ik baal er ook van hoor, ik ben wel een paar vriendschappen verloren met de tegenstelling nuchter - wappie, waren dan wel niet de aller-scherpste messen uit de lade maar toch was ik wel aan ze gehecht.
Discussies anno 2021 in een notendop.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, de andere optie, je leest gewoon niet.
Goed punt, goed punt.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Discussies anno 2021 in een notendop.
Zuig zuig zuigquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, de andere optie, je leest gewoon niet.
Mij is vlak na MH17 tijdens een etentje uitgelegd dat het een false-flag was en er helemaal niemand overleden is etc. Ik kan dan nog wel begrijpen dat mensen in hun eigen werkelijkheid leven, maar mijn collega die was van zijn apropos en ging de discussie aan. Met dat soort mensen valt niet (meer) te discussiëren. Die geloven iets en daar zijn ze niet vanaf te brengen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik vind het serieus saai maar ook een beetje gevaarlijk, ik baal er ook van hoor, ik ben wel een paar vriendschappen verloren met de tegenstelling nuchter - wappie, waren dan wel niet de aller-scherpste messen uit de lade maar toch was ik wel aan ze gehecht.
En op de man spelen.quote:
dat wel. en ik was nog nooit in het nieuwe gemeenschapshuis geweest. so that's nicequote:Op woensdag 17 maart 2021 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt wel mensen binnen I guess.
The problem with today’s world is that everyone believes they have the right to express their opinion AND have others listen to it.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mij is vlak na MH17 tijdens een etentje uitgelegd dat het een false-flag was en er helemaal niemand overleden is etc. Ik kan dan nog wel begrijpen dat mensen in hun eigen werkelijkheid leven, maar mijn collega die was van zijn apropos en ging de discussie aan. Met dat soort mensen valt niet (meer) te discussiëren. Die geloven iets en daar zijn ze niet vanaf te brengen.
Dat hoopte ik ook alquote:Op woensdag 17 maart 2021 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je bij die laatste meteen een bestelling afhalen?
Lekker.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over pannenkoeken.
Ik blijf hopen op een normale discussie.quote:
Zo niet, dan zou ik een andere kiezen. Anders meteen trek in pannenkoeken.quote:
Ok, welk onderwerp?quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op een normale discussie.
Plakt. Meer wil ik er niet over kwijtquote:
Dat is niet goed hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plakt. Meer wil ik er niet over kwijt
Voorzichtige boks.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plakt. Meer wil ik er niet over kwijt
Ik ben op zoek naar de boosdoener, maar ik heb geen idee.quote:
Chocoladelijstje?quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Wel veel dingen in de aanbieding wat op mijn lijstje staat.
Heb tot nu toe alleen Balisto op het lijstje staan qua chocolade.quote:
Altijd fijn.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
Wel veel dingen in de aanbieding wat op mijn lijstje staat.
Lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2021 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd fijn.
Ik krijg een chocopaashaas geloof ik.
Losdop je moet echt wat minder op LinkedIn zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik lees hier iets doms terug, een "zakelijke" questionnaire van een paar maanden terug;
1. Wat dacht je dat je zou ontgroeien maar vind je nog steeds leuk? Star Trek.
2. Wat is het leukste dat je vorige week is overkomen? Een lief onverwachts compliment van een dierbare
collega.
3. Als je de beste ter wereld ergens in zou kunnen zijn, wat zou je dan kiezen? Glimlachjes op gezichtjes toveren.
4. Als je dictator zou zijn van een klein eiland, wat is het gekste wat je zou doen? Dinosaurussen kweken.
5. Als je een superkracht zou bezitten, wat zou je dan kiezen? Laat iedereen dan maar gelukkig in de liefde
worden, Cupido wil ik zijn.
6. Stel je bent de baas van de wereld, welke wet voer je als eerste in? Een verbod op lange rokken en
slobberkleding in het openbaar.
7. Waar wil je nu heen op reis? Argentinië komt ineens in me op.
8. Beschrijf jezelf in drie woorden? Flierefluiter, impulsief, grenzeloos.
9. Wat was als kind je droomberoep? Indiaan, nog steeds eigenlijk.
10. Wat is je favoriete feestdag? Kerst want eten en drank en kneuterigheid en kitsch en lampjes.
11. Welke dingen maken je dag? Een fluitend vogeltje in de onverwachte ochtendzon, is meestal wat kleins.
12. Wat zul je NOOIT nog eens doen? Vreemdgaan.
13. Op welke creatie ben je het meest trots? De warme band met familie en vrienden.
14. Wat is je go-to guilty pleasure liedje? She sells Sanctuary.
15. Je MOET kiezen, zwart of wit? Flikker een eind op, grijs.
Gekste wat ik ooit heb gehad bij een bedrijfsafscheid, een plastic knijptiet, een vergeeld onderhoud- en klusboekje voor een VW kever, zes onderzetborden die bij elkaar vloekten, een Yoda badjas en een stel houten klompen waar ik een vooraf bedacht dansje op moest doen, leuk leuk leuk dolletjes jongons.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een vriendenboekje gekocht voor een collega die weggaat. Meeste mensen zijn niet zo creatief met wat er in schrijven. Dan is het leuke er ook snel vanaf
Je verwart "zakelijke questionnaire" met poezie-album.quote:Op woensdag 17 maart 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik lees hier iets doms terug, een "zakelijke" questionnaire van een paar maanden terug;
1. Wat dacht je dat je zou ontgroeien maar vind je nog steeds leuk? Star Trek.
2. Wat is het leukste dat je vorige week is overkomen? Een lief onverwachts compliment van een dierbare
collega.
3. Als je de beste ter wereld ergens in zou kunnen zijn, wat zou je dan kiezen? Glimlachjes op gezichtjes toveren.
4. Als je dictator zou zijn van een klein eiland, wat is het gekste wat je zou doen? Dinosaurussen kweken.
5. Als je een superkracht zou bezitten, wat zou je dan kiezen? Laat iedereen dan maar gelukkig in de liefde
worden, Cupido wil ik zijn.
6. Stel je bent de baas van de wereld, welke wet voer je als eerste in? Een verbod op lange rokken en
slobberkleding in het openbaar.
7. Waar wil je nu heen op reis? Argentinië komt ineens in me op.
8. Beschrijf jezelf in drie woorden? Flierefluiter, impulsief, grenzeloos.
9. Wat was als kind je droomberoep? Indiaan, nog steeds eigenlijk.
10. Wat is je favoriete feestdag? Kerst want eten en drank en kneuterigheid en kitsch en lampjes.
11. Welke dingen maken je dag? Een fluitend vogeltje in de onverwachte ochtendzon, is meestal wat kleins.
12. Wat zul je NOOIT nog eens doen? Vreemdgaan.
13. Op welke creatie ben je het meest trots? De warme band met familie en vrienden.
14. Wat is je go-to guilty pleasure liedje? She sells Sanctuary.
15. Je MOET kiezen, zwart of wit? Flikker een eind op, grijs.
Heb je nog iets gehoord van je sollicitaties?quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens ouwelullendutje gedaan en nu ziet het weer er prima uit om te gaan wandelen.
Morgen weer gesprekquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog iets gehoord van je sollicitaties?
Straks maar een refill hooikoortspillen halen.quote:
Gewoon de Cu2 vragenlijst.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verwart "zakelijke questionnaire" met poezie-album.
'Donder op linkse deuggleuf'quote:
Hopelijk gaat de nageboorte soepeler.quote:
Straks drie jaar sabbatical.quote:Op woensdag 17 maart 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel weer geld binnenharken.
Dat is ook allesbehalve slim. ZOwel Ineke als Heinekenquote:Op woensdag 17 maart 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
"Niet slim die tattoo in zijn nek, we hadden ooit iemand hier die heel groot Ineke op zijn buik had laten tatoeëren, daar hebben we toen maar Heineken van gemaakt"
Maar eerst de facturen goedkrijgen.quote:
Ik begin wel langzaam wat plannen te krijgen om aantal maanden naar het buitenland te gaan (en dan daar thuis te werken voor een deelquote:
Vertel meerquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begin wel langzaam wat plannen te krijgen om aantal maanden naar het buitenland te gaan (en dan daar thuis te werken voor een deel)
Waar kun je zoal heen?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begin wel langzaam wat plannen te krijgen om aantal maanden naar het buitenland te gaan (en dan daar thuis te werken voor een deel)
Misschien staat die wel in dubio en neemt die geen enkel risico.quote:
Huehuequote:Op woensdag 17 maart 2021 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien beuk ik mijn zooi wel weer in een opslag
Ik wil niet wonen in Schotland,quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien staat die wel in dubio en neemt die geen enkel risico.
Huehue incoming.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil niet wonen in Schotland,
want Schotland dat is me nat
Hipquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Zal wel de VS worden als het aan Cali ligt. Ik ga mee als huisman.
Rijke chick, die Caliquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Zal wel de VS worden als het aan Cali ligt. Ik ga mee als huisman.
Over vier jaar Lijst Los?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou alle uitkeringstrekkers trakteren op een 40urig contract.
Moet nog even uitonderhandelen dat ze daarna bij mij intrekt zodra ze weer terug is.quote:
Ze zou er dan zelf aan het werk gaan; ik ga alleen voor de leuk mee.quote:
Eén jaar dusquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar eerst de facturen goedkrijgen.
Overal. Ik ken iemand die gaat elk jaar naar een zomers eiland. Huurt ze een plek in een kantoor en klaar.quote:
Kwam er zaterdag eigenlijk per toeval achter dat mijn neefje een visserstrawler van bijna 40 meter aan het opknappen is, hij verkoopt zijn huis (is volgens mij zelfs vandaag onder voorbehoud verkocht) en zijn bedrijven en gaat rondjes over de planeet varen, het is dat hij zo gek als een schup is maar anders was ik met hem meegegaan.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog even uitonderhandelen dat ze daarna bij mij intrekt zodra ze weer terug is.
[..]
Ze zou er dan zelf aan het werk gaan; ik ga alleen voor de leuk mee.
Geen verkeerde deal, toch?quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet nog even uitonderhandelen dat ze daarna bij mij intrekt zodra ze weer terug is.
[..]
Ze zou er dan zelf aan het werk gaan; ik ga alleen voor de leuk mee.
Oostkust dusquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn wel genoeg plekken in de VS die me niet zo trekken; dus maar even ergens waar genoeg beschaving is voor mij.
New Englandquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn wel genoeg plekken in de VS die me niet zo trekken; dus maar even ergens waar genoeg beschaving is voor mij.
Ik wil ook zo gek zijnquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam er zaterdag eigenlijk per toeval achter dat mijn neefje een visserstrawler van bijna 40 meter aan het opknappen is, hij verkoopt zijn huis (is volgens mij zelfs vandaag onder voorbehoud verkocht) en zijn bedrijven en gaat rondjes over de planeet varen, het is dat hij zo gek als een schup is maar anders was ik met hem meegegaan.
Die paar maanden in het buitenland ruil ik dan in tegen "mezelf ontdekken in zuidoost Azië".quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam er zaterdag eigenlijk per toeval achter dat mijn neefje een visserstrawler van bijna 40 meter aan het opknappen is, hij verkoopt zijn huis (is volgens mij zelfs vandaag onder voorbehoud verkocht) en zijn bedrijven en gaat rondjes over de planeet varen, het is dat hij zo gek als een schup is maar anders was ik met hem meegegaan.
Maine dus.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hem kennende cirkelt er binnen een week een helicopter boven dat schip om wat onverstaanbare bikinidames te droppenquote:
Dat is wel ongeveer de hoek waar ze wat mogelijkheden heeft. Pennsylvania en Maryland zou ook nog kunnen. Daar kan ik best een maand of 3 me vermaken voordat ze me weer uit de VS schoppen.quote:
Net als bij schaken: ik kan blijkbaar niet goed genoeg vooruit denken en denken in mogelijkheden om dit soort zetten te zienquote:Op woensdag 17 maart 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hem kennende cirkelt er binnen een week een helicopter boven dat schip om wat onverstaanbare bikinidames te droppen
Zuurstoftekort tijdens geboorte, gouden paplepel, dare-devil en een op hol geslagen seksdrive, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als bij schaken: ik kan blijkbaar niet goed genoeg vooruit denken en denken in mogelijkheden om dit soort zetten te zien
quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zuurstoftekort tijdens geboorte, gouden paplepel, dare-devil en een op hol geslagen seksdrive, dan krijg je dat.
Sommige mensen overkomt het gewoon.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net als bij schaken: ik kan blijkbaar niet goed genoeg vooruit denken en denken in mogelijkheden om dit soort zetten te zien
Het is een lieverd maar ook een viezerik, kreeg zijn externe HDD mee toen ik pas weer terug was in mijn stadje, heb je wat te doen uncle US want er staat genoeg op om maanden rockbottom te gaan, soms zou ik willen dat mijn nieuwsgierige rode engeltje het nooit gewonnen had van het witte brave engeltje.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen overkomt het gewoon.
Zou in mijn familie niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een lieverd maar ook een viezerik, kreeg zijn externe HDD mee toen ik pas weer terug was in mijn stadje, heb je wat te doen uncle US want er staat genoeg op om maanden rockbottom te gaan, soms zou ik willen dat mijn nieuwsgierige rode engeltje het nooit gewonnen had van het witte brave engeltje.
Hier ook niet hoor, hoeders van het morele kompas wel maar zuurstoftekort.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou in mijn familie niet gebeuren.
Zelf een bikini aandoen.quote:
Van hieruit wens ik je succes.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, hazen en ik gaan eerst richting pakjespunt, daarna huiswaarts en dan stembuswaarts.
Het is weer wachten op de verhalen van bitterbal.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Geen enkele vaas, geen bikinidame maar ook geen bloemen in huis, ik doe wat verkeerd deze dolle woensdag
Sterktequote:Op woensdag 17 maart 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben er wel een beetje klaar mee even; moet nog iets doen waar ik absoluut geen zin in heb.
Wat is dit nu weer? Animal crossing? Ik nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:22 schreef Fogel het volgende:
Wie van jullie heeft 2500 euro aan broccoli gedoneerd?
Check de donatieticker...quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Animal crossing? Ik niet
Ik verwacht minimaal het dubbele nu van hem, maar dan niet anoniem.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zal US wel zijn met zijn riante salaris en zijn porsche.
Dan is het juist wel matigquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zal US wel zijn met zijn riante salaris en zijn porsche.
Er overkomt mij niks op mijn zolderkamer.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen overkomt het gewoon.
Ik ook... ik OD aan sociale interactie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Geen enkele vaas, geen bikinidame maar ook geen bloemen in huis, ik doe wat verkeerd deze dolle woensdag
Kom op een rendiervel voor mijn kachel liggenquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja man. Fuck my life
[..]
Weet je hoe koud, gek?
Heerlijk!quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er overkomt mij niks op mijn zolderkamer.
Zal je vriendin leuk vindenquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom op een rendiervel voor mijn kachel liggen
Dit ligt zover buiten mijn belevingswereld dat ik er weinig van snap.quote:Op woensdag 17 maart 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een lieverd maar ook een viezerik, kreeg zijn externe HDD mee toen ik pas weer terug was in mijn stadje, heb je wat te doen uncle US want er staat genoeg op om maanden rockbottom te gaan, soms zou ik willen dat mijn nieuwsgierige rode engeltje het nooit gewonnen had van het witte brave engeltje.
Wie weetquote:
Ook wel saai hoorquote:
Wees blij, mijn brein is bedorven door een verschrikkelijke plaatjes verzameltopic dat op mijn forum liep.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit ligt zover buiten mijn belevingswereld dat ik er weinig van snap.
Maar de wc danquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook wel saai hoor
Ik zou eigenlijk een camper willen kopen en gaan rondrijden. Zolderkamer op wielen
Afblijvenquote:
Ja maar die zijn eewquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Campers hebben vaak een wc aan boord
quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook wel saai hoor
Ik zou eigenlijk een camper willen kopen en gaan rondrijden. Zolderkamer op wielen
Ja moet CL toch iets meer bieden dan dat.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Campers hebben vaak een wc aan boord
Is het zo een hele stoere met een hot tub in?quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij heeft zijn eigen camper gebouwd![]()
Was van plan die te lenen; maar door COVID had hij was vertraging op onderdelen die uit China moesten komen. Hij was laatst wel thuis aan het werken vanaf een of andere camping.
Niet bij zijn camper; heeft er wel zelf een in elkaar geknutseld in zijn tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Is het zo een hele stoere met een hot tub in?
Ik blijf hier maar wereldschokkende inzichten verzamelen!quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel af en toe doorspoelen.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet bij zijn camper; heeft er wel zelf een in elkaar geknutseld in zijn tuin.
Hij zit niet op FOK! dus dan hou je tijd over.
Die zelfbouwdingen zien er meestal uit als een mix tussen de woning van Fred Flintstone en een mislukt poppenhuis.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij heeft zijn eigen camper gebouwd![]()
Was van plan die te lenen; maar door COVID had hij was vertraging op onderdelen die uit China moesten komen. Hij was laatst wel thuis aan het werken vanaf een of andere camping.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
* Maakt aantekeningenquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rammel je een beetje vandaag?quote:
Heet jouw collega Laurens en ziet hij eruit als een besnorde Viking vrouw van 1.40 en is het een viruswappie?quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je maar op je zolderkamer blijven.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zelfbouwdingen zien er meestal uit als een mix tussen de woning van Fred Flintstone en een mislukt poppenhuis.
Met hem ga ik wel in een hot tub zittenquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet jouw collega Laurens en ziet hij eruit als een besnorde Viking vrouw van 1.40 en is het een viruswappie?
Wacht, makkelijker nog, lijkt hij sprekend op de blonde?
Dat is 'm niet.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet jouw collega Laurens en ziet hij eruit als een besnorde Viking vrouw van 1.40 en is het een viruswappie?
Wacht, makkelijker nog, lijkt hij sprekend op de blonde?
De zelfbouwshit van mijn Laurens ook, hilarisch wel om te zien, heeft zelfs een aluminium dak want 5G straling maar ja hij wil wel in Lapland met zijn Fred Flintstone bus bereikbaar zijn anders kan hij zijn centjes niet verdienenquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zelfbouwdingen zien er meestal uit als een mix tussen de woning van Fred Flintstone en een mislukt poppenhuis.
Mag die ene expressieve er niet bij dan?quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Met hem ga ik wel in een hot tub zitten
Helemaal als hij Camilla meeneemt
quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je maar op je zolderkamer blijven.
Jawel joh, allemaal gezelligquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag die ene expressieve er niet bij dan?
Niet zo'n chemisch toilet die je maar op een paar plekken leeg kunst stortenquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wel af en toe doorspoelen.
Vrouwenquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel joh, allemaal gezellig
Als hij zo gaat staan en wapperen met z’n waaier uiteraard
Het perfecte antwoordquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel joh, allemaal gezellig
Als hij zo gaat staan en wapperen met z’n waaier uiteraard
Je kunt 'm in elke greppel legen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo'n chemisch toilet die je maar op een paar plekken leeg kunst storten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wil jij je rode potlood vanavond bij me thuis komen laten zien."quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Nou dat stemlokaal had iets ruimer opgezet mogen worden, maar de knakker die m'n paspoort controleerde was een lekkere ginger. Tenzij dat mondkapje iets verhulde.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Wil jij je rode potlood vanavond bij me thuis komen laten zien."
Mocht je je potlood niet meenemen?quote:
"Je mag mijn rondje wel bloedrood komen kleuren"quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Wil jij je rode potlood vanavond bij me thuis komen laten zien."
quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je mag mijn rondje wel bloedrood komen kleuren"
Ik nietquote:Op woensdag 17 maart 2021 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mocht je je potlood niet meenemen?
"Kersenwippen is leuker dan stemmentellen, jij zielloze ginger"quote:Op woensdag 17 maart 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
"Wil jij mijn stembus komen vullen vanavond?"
Ik ga de komende weken steeds zo'n potloodje tegenkomen.quote:
Alsof mannen zoveel beter zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VrouwenVeeleisend gedoe allemaal maar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |