Lekkere dikke melkzakken heeft ze.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:10 schreef Bocaj het volgende:
Femke, je viel wel op sinds je uit de dierenpartij stapte!
Wat is precies verschil met Splinter en GroenLinks ?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:17 schreef Paul het volgende:
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
?!?!!?!?!!?
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is precies verschil met Splinter en GroenLinks ?
stem dan op haar!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:54 schreef Starhopper het volgende:
Ik hoop dat we nog 4 jaar van Femke kunnen genieten1 zetel voor Splinter aub
Neequote:
Ik zal dr eens stevig troosten!quote:Op dinsdag 16 maart 2021 20:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lekkere dikke melkzakken heeft ze.
Zeker niet! Hier ook en in mijn omgeving ook al 2 anderen. (en zit normaalgesproken in een overwegend rechts milieu dus het zegt wel wat).quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:18 schreef Document1 het volgende:
Ik ben van plan Splinter te stemmen. Hopelijk ben ik niet de enige.
5 stemmen! De drempel gehaald.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zeker niet! Hier ook en in mijn omgeving ook al 2 anderen. (en zit normaalgesproken in een overwegend rechts milieu dus het zegt wel wat).
DEZE MANquote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:18 schreef Document1 het volgende:
Ik ben van plan Splinter te stemmen. Hopelijk ben ik niet de enige.
Ja!!! Ik hou van diertjesquote:
Ik stem normaal SP maar vooral hun standpunt over immigratie heeft mij over de streep getrokken. Misschien geld dat ook voor jou kennissen?quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Zeker niet! Hier ook en in mijn omgeving ook al 2 anderen. (en zit normaalgesproken in een overwegend rechts milieu dus het zegt wel wat).
Denk het wel, 1 van hen is een zorgmedewerker dus denk dat dat ook wel meespeelt aangezien zij de zorgbonus voor haar geregeld heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 21:24 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik stem normaal SP maar vooral hun standpunt over immigratie heeft mij over de streep getrokken. Misschien geld dat ook voor jou kennissen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |