Ja prima, geen bezwaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:58 schreef Makrelis het volgende:
Als we dan toch zo gaan praten ben ik het er mee eens. Dat we dan maar een Kerncentraaltje naast jouw wijk gaan zetten. Eens?
Ja echt heerlijk als de grote problemen van deze tijd niet goed worden aangepakt. Wat voor een walgelijk ventje ben jij nou weer?quote:
Ligt voor de hand om gewoon door te regeren met dezelfde partijen.quote:
Jij mag niet meepraten want niet gestemdquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:14 schreef Solotovski het volgende:
Ja gaat iedereen weer even de hele dag doen alsof ze politicoloog zijn
quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij mag niet meepraten want niet gestemd
Wat een gek hequote:Op donderdag 18 maart 2021 08:37 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
kan deze persoon zo snel mogelijk uitloggen en nooit meer terugkomen
quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hopelijk is het gewoon drugsgeld van Danny en probeert hij het zo wit te wassen
Hahahahaajhaahahahahahahah dit is de eerste keer dat ik dit grapje leesquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:56 schreef JochemSjakie het volgende:
Kutzooi, ik wilde 2,50 doneren, maar heb de komma verkeerd geplaatst
Echt? Uit welke grot kom je gekropen danquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahaajhaahahahahahahah dit is de eerste keer dat ik dit grapje lees
Nee grapjequote:Op donderdag 18 maart 2021 17:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Echt? Uit welke grot kom je gekropen dan![]()
![]()
![]()
sowquote:Op donderdag 18 maart 2021 08:37 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
kan deze persoon zo snel mogelijk uitloggen en nooit meer terugkomen
quote:Op donderdag 18 maart 2021 08:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij mag niet meepraten want niet gestemd
Gvd kut is dat hequote:Op donderdag 18 maart 2021 18:26 schreef Makrelis het volgende:
Brandgat van een jointje in m'n overhemd. Ik blow weer 'ns een keertje. Gelijk afgestraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |