Ja zo'n 5 jaren plan heeft altijd geholpen.quote:
ECB, lage rente waardoor pensioenvermogens uithollen, corona steunfonds van ¤ 750 miljard voor voornamelijk Italië en Spanje...quote:
Zeker, absoluut ook geen voorstander van een Nexit. Maar het mag wel een tandje minder w.b. overhevelen van bevoegdheden en zich beperken tot de kern. De euro is bijvoorbeeld redelijk mislukt te noemen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:21 schreef Makrelis het volgende:
Nederland verdient vrij veel aan Europa. Dat je je dat wel even realiseert.
Wat wil je er aan gaan doen? Het mag indd wel een tandje minder. Dat regel ik zelf wel binnen mijn eigen macht binnen het bedrijfsleven. Als iemand goed is, dan is een persoon goed. Is het halfgaar zeik ik dat af.Jij en ik kunnen als individu niks tegen de euro doen. Ik werk graag samen met fransen en duitsers. We hebben elkaar ook nodig. Wie gaat een gasturbinecompressor bouwen? Wij zelf echt niet hoor. Samenwerken is het devies, maar wel opletten met wie.quote:Op woensdag 17 maart 2021 23:42 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zeker, absoluut ook geen voorstander van een Nexit. Maar het mag wel een tandje minder w.b. overhevelen van bevoegdheden en zich beperken tot de kern. De euro is bijvoorbeeld redelijk mislukt te noemen.
Ja leuk man, Parijs en Berlijn die via Brussel gaan vertellen hoe Den Haag het moet doen.quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:26 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja zo'n 5 jaren plan heeft altijd geholpen.We zullen toch moeten samenwerken in Europa, vooral met reglementen, waar iedereen zich aan dient te houden..
Ja die gaan Shell echt vertellen hoe ze moeten werken ja. No way.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:10 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja leuk man, Parijs en Berlijn die via Brussel gaan vertellen hoe Den Haag het moet doen.
Shell zal wel buiten schot blijven, maar de pulsvissers niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja die gaan Shell echt vertellen hoe ze moeten werken ja. No way.
Pulsvissen is door de fransen afgeschoten. Ik heb er geen verstand van, maar ik weet wel dat de hollanders op die manier roofbouw op de planeet plegen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:18 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Shell zal wel buiten schot blijven, maar de pulsvissers niet.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:20 schreef Makrelis het volgende:
Hmm. De boeren vd zee heb ik niet zo'n goede verstandhouding mee.
In Nederland ook niet. Vissers houden zich doorgaans niet aan het zeerecht. Ik weet dat in het continentaal plat territoriale wateren van Nederland. Ook in Frankrijk. We zijn beschermd door de franse marine daar inzake proefboringen ivm mogelijke bouw van windmolens terwijl daar vissers op dure schelpen werken. Zijn zeker niet blij met gasten als ik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:23 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hoezo dat?
De Fransen zijn ook niet zo blij met ze.
Volgens mij lag het vooral aan oneerlijke concurrentie, noem het roofbouw, maar effectief was het wel en de Fransen waren jelly.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:23 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Pulsvissen is door de fransen afgeschoten. Ik heb er geen verstand van, maar ik weet wel dat de hollanders op die manier roofbouw op de planeet plegen.
Bouwen van windmolens op zee, dat is pas roofbouw. Verneuk het maritieme zeeleven en zeestroming.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
In Nederland ook niet. Vissers houden zich doorgaans niet aan het zeerecht. Ik weet dat in het continentaal plat territoriale wateren van Nederland. Ook in Frankrijk. We zijn beschermd door de franse marine daar inzake proefboringen ivm mogelijke bouw van windmolens terwijl daar vissers op dure schelpen werken. Zijn zeker niet blij met gasten als ik.
Ooit op zee geweest? Wat een onzin. Gasplatforms zijn juist een habitat(leefomgeving) voor zeeleven ivm warme leidingen. Moeten wel die zeeboeren wegblijven.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:36 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Bouwen van windmolens op zee, dat is pas roofbouw. Verneuk het maritieme zeeleven en zeestroming.
Maar hey, datacentra kunnen weer volop draaien. En de schreeuw om klimaatverandering en een groenere planeet wordt groter.
Heerlijk zulke ironie
Ik heb het toch niet over een booreilandje hier en daar, maar hele windmolenparken op zee. Die kan je vanaf het strand al zien.quote:Op donderdag 18 maart 2021 00:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ooit op zee geweest? Wat een onzin. Gasplatforms zijn juist een habitat(leefomgeving) voor zeeleven ivm warme leidingen. Moeten wel die zeeboeren wegblijven.
Ik ben het totaal met je oneens. Je bent er ook zelf nooit geweest dus houd je mond maar. Je weet totaal niet waar je over praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |