abonnement Unibet Coolblue
pi_199448810
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:43 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ze speelde ook in Vrouwenvleugel
Nu je het zegt. Dat deed ze nog best aardig volgens mij.
  zondag 16 mei 2021 @ 12:49:14 #202
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199448854
Wel mooi trouwens dat Leontine niks over Marco post op Instagram _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199449105
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Dat deed ze nog best aardig volgens mij.
Ik begrijp het gehaat eigenlijk niet zo op haar :@

Ja ik vind het ook een muts dat ze Marco terugneemt. Maar om nu gelijk haar hele verleden te bashen?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 16 mei 2021 @ 15:53:48 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199452423
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik begrijp het gehaat eigenlijk niet zo op haar :@

Ja ik vind het ook een muts dat ze Marco terugneemt. Maar om nu gelijk haar hele verleden te bashen?
Ging er meer om of Leontien niet al lang in de vergetelheid zou zijn geraakt als ze niet met Marco getrouwd was geweest.
pi_199462729
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:06 schreef totebel het volgende:

[..]

Dus? Toen was ze net zo talentloos. De kansen die ze verder kreeg is echt dankzij de achternaam en de deuren die daardoor open gegaan zijn
Hmmm, ik heb eigenlijk meer de indruk dat Leontien vooral voordat ze met Borsato ging 'carriere' heeft gemaakt, en dat ze nadat het met Marco serieus werd eigenlijk juist veel minder werd, waarna ze vooral full-time moeder is geworden.
Waarbij het minder worden niet zoveel met Marco te maken had maar eigenlijk een normaal patroon is voor het type carriere wat zij had (vrij inhoudloze rol vooral gebaseerd op haar uiterlijk), het gros zal na 10 jaar niet meer op de buis te zien zijn. Kijk bv. maar naar hoe het met de TMF vj's van eind jaren 90/begin 00s is gegaan.
  Vis een optie? dinsdag 18 mei 2021 @ 15:13:54 #206
70532 loveli
N
pi_199485516
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ging er meer om of Leontien niet al lang in de vergetelheid zou zijn geraakt als ze niet met Marco getrouwd was geweest.
Niemand kon bordjes draaien zoals Leontien ze draaide!

Vraag maar aan Hans.
crap in = crap out
pi_199485570
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Niemand kon bordjes draaien zoals Leontien ze draaide!

Vraag maar aan Hans.
Hans: "Zeg, is er nog iemand in de studio die de prijzen kan komen afstoffen want het is een bende hier"
Leontine: "En ik zuig jou wel."
Hans: "Dat moet je natuurlijk niet hardop zeggen"

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 18 mei 2021 @ 15:58:05 #208
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199486036
quote:
Hanneke: "Al weken voert de man die je ooit blind vertrouwde een vals bescheiden terugwincampagne via social media"

Hanneke Mijnster (aanstormend 40’er) leest, praat en schrijft het liefst over de liefde. Co-oudert vol overtuiging en vindt cola bij de lunch helemaal niet gek. Ze woont vlak bij de kust en zoekt al jaren een hobby.

Lieve Leontine,

Meestal heb ik een hekel aan columns die zo beginnen. Schijnlief en een tikkeltje betweterig. Toch doe ik het. Er moet me namelijk iets van het hart. Kan ik je dan niet gewoon een DM sturen op Insta? Kan zeker. Maar deze boodschap komt het beste tot zijn recht in het podium dat Marco je nu al geeft. Vandaar mijn open brief.

Ik schrijf je over Marco. Met een glanzende snoet zat hij bij radio 538, om zijn nieuwe plaat te pluggen. En natuurlijk, natúúrlijk, vroeg DJ Frank Dane even naar de huidige stand met jou. “Leontine en ik zijn weer aan het daten“, glunderde hij. “We laten de vorm los, maar mijn hart is bezet.” De Nederlandse media smulden ervan en hier en daar werd er zelfs een pushbericht aan gewijd.

Hoe is dat voor jou, Leontine? Dat je man van weleer daar zo open over vertelt? Ik zal je zeggen dat ik dus een beetje met je te doen heb. Eerlijk gezegd werd ik nogal boos van dat fragment.

Twee jaar geleden wist namelijk het hele land van Iris. Precies tijdens de release van zijn nummer Lippenstift. Ongemakkelijk. Pijnlijk. En jij toonde je brede rug en je veerkracht. Jullie waren er sterker uitgekomen, zei je. Hulde, want ontrouw is vreselijk pijnlijk. Laat staan als het hele land weet met wie.

Niet veel later doken er links en rechts nog wat side chicks op, die allemaal wat bedrog gedroomd hadden met jouw man.

Er volgde een zee aan uitleg. Jeetje ja, hij had het ook zwaar. Met zijn faillissement. Met zijn stempel van ideale schoonzoon en de bijbehorende druk. Met jullie fantastische gezin. Alles wat hij aanraakte veranderde in Rood en blijkbaar kon hij het niet allemaal in zijn eentje bijbenen. En dus ook niet samen.

Jij empowerde en koos voor je eigen geluk. Zo moedig van je! Blijven na ontrouw is moedig, vertrekken ook. Na 22 jaar werd een scheiding dan toch de waarheid en kroop Marco gebroken terug onder moeders vleugels. En opnieuw maakte jij er het beste van.

En nu zijn jullie dus aan het daten. Hoe mooi en groot is jouw hart, dat je dat kunt. Maar weet je waar de pijn zit Leontine? In Marco’s publiekelijke charme-offensief.

Al weken voert de man die je ooit blind vertrouwde een vals bescheiden terugwincampagne via social media. Bij ieder liedje en iedere post laat Marco weten dat hij nog steeds van je houdt. Dat je de liefste moeder bent en voor altijd de vrouw van zijn leven bent. Op het eerste gevoel heerlijk natuurlijk, die warme woorden. Want liefde, want jullie gezin, want die goede ouwe tijd. Maar is dit wel liefde?

Hiermee zet hij je meteen schaakmat Leontine. Want doordat hij al weken publiekelijk smeekt om jouw genade, kan je bijna niet anders dan toegeven. De ideale schoonzoon zegt sorry voor de misstappen met mooie verklaringen. De vader van je kinderen zegt op nationale radio dat zijn hart voor altijd door jou bezet is. Dat is niet vrij. Dat is niet zonder vorm. Dat is een claim van elastiek. Want als jullie nú geen koppel meer worden, wie heeft het dan gedaan?
https://www.libelle.nl/mensen/hanneke-brief-leontine/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199518171
quote:
Zou Leontien dit ook lezen, en wat zou ze hier van vinden? :?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:21:24 #210
496243 KattenvrouwWillem
Ik hou van honden.
pi_199518949
Ik zag een vlog van life of yvonne (ofzo) met de titel "Stalko Borsato". Geen zin nog om te kijken maar moest er wel om lachen haha
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:36:40 #211
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199519146
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:21 schreef KattenvrouwWillem het volgende:
Ik zag een vlog van life of yvonne (ofzo) met de titel "Stalko Borsato". Geen zin nog om te kijken maar moest er wel om lachen haha
Dat is Yvonne Coldeweijer, oftewel keet!, oftewel de ex van Ben Saunders.
With love :*
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:52:14 #212
496243 KattenvrouwWillem
Ik hou van honden.
pi_199519358
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:36 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Dat is Yvonne Coldeweijer, oftewel keet!, oftewel de ex van Ben Saunders.
ojaaa daar had ze ook een video over gemaakt ja!
  donderdag 20 mei 2021 @ 13:55:38 #213
123170 alors
zlata1234
pi_199519411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:21 schreef KattenvrouwWillem het volgende:
Ik zag een vlog van life of yvonne (ofzo) met de titel "Stalko Borsato". Geen zin nog om te kijken maar moest er wel om lachen haha
Zij is leuk :D
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:28:19 #214
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199520487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 12:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Zou Leontien dit ook lezen, en wat zou ze hier van vinden? :?
Vast niet, en anders zou Stalko de schrijfster bombarderen tot zure huisvrouw.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:29:03 #215
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199520498
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:21 schreef KattenvrouwWillem het volgende:
Ik zag een vlog van life of yvonne (ofzo) met de titel "Stalko Borsato". Geen zin nog om te kijken maar moest er wel om lachen haha
:D

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2021 @ 15:59:28 #216
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199520936
Ja, amusant. En misschien ok wel de 'waarheid'. Al vraag ik me ook wel weer af wie zij helemaal is om zich zo op te werpen als het geweten van het volk. Doe je zegje en move on.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199520970
quote:
99s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, amusant. En misschien ok wel de 'waarheid'. Al vraag ik me ook wel weer af wie zij helemaal is om zich zo op te werpen als het geweten van het volk. Doe je zegje en move on.
Dit is fok toch?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2021 @ 16:06:03 #218
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199521002
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Dit is fok toch?
Zeker en wij amuseren ons er ook mee. Maar om nou complete blogs op YouTube te gooien waarin je 20-30 minuten lang alleen maar over Marco (Stalko, wel weer leuk gevonden) speculeert, gaat wat verder, toch?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_199521036
quote:
99s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zeker en wij amuseren ons er ook mee. Maar om nou complete blogs op YouTube te gooien waarin je 20-30 minuten lang alleen maar over Marco (Stalko, wel weer leuk gevonden) speculeert, gaat wat verder, toch?
Ik klik ook niet :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199531211
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:36 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dat is Yvonne Coldeweijer, oftewel keet!, oftewel de ex van Ben Saunders.
Dit laatste zegt genoeg. :Y)
pi_199534131
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 15:58 schreef AgnesGru het volgende:

Hanneke: "Al weken voert de man die je ooit blind vertrouwde een vals bescheiden terugwincampagne via social media"

Hanneke Mijnster (aanstormend 40’er) leest, praat en schrijft het liefst over de liefde. Co-oudert vol overtuiging en vindt cola bij de lunch helemaal niet gek. Ze woont vlak bij de kust en zoekt al jaren een hobby.

Lieve Leontine,

Meestal heb ik een hekel aan columns die zo beginnen. Schijnlief en een tikkeltje betweterig. Toch doe ik het. Er moet me namelijk iets van het hart. Kan ik je dan niet gewoon een DM sturen op Insta? Kan zeker. Maar deze boodschap komt het beste tot zijn recht in het podium dat Marco je nu al geeft. Vandaar mijn open brief.

Ik schrijf je over Marco. Met een glanzende snoet zat hij bij radio 538, om zijn nieuwe plaat te pluggen. En natuurlijk, natúúrlijk, vroeg DJ Frank Dane even naar de huidige stand met jou. “Leontine en ik zijn weer aan het daten“, glunderde hij. “We laten de vorm los, maar mijn hart is bezet.” De Nederlandse media smulden ervan en hier en daar werd er zelfs een pushbericht aan gewijd.

Hoe is dat voor jou, Leontine? Dat je man van weleer daar zo open over vertelt? Ik zal je zeggen dat ik dus een beetje met je te doen heb. Eerlijk gezegd werd ik nogal boos van dat fragment.

Twee jaar geleden wist namelijk het hele land van Iris. Precies tijdens de release van zijn nummer Lippenstift. Ongemakkelijk. Pijnlijk. En jij toonde je brede rug en je veerkracht. Jullie waren er sterker uitgekomen, zei je. Hulde, want ontrouw is vreselijk pijnlijk. Laat staan als het hele land weet met wie.

Niet veel later doken er links en rechts nog wat side chicks op, die allemaal wat bedrog gedroomd hadden met jouw man.

Er volgde een zee aan uitleg. Jeetje ja, hij had het ook zwaar. Met zijn faillissement. Met zijn stempel van ideale schoonzoon en de bijbehorende druk. Met jullie fantastische gezin. Alles wat hij aanraakte veranderde in Rood en blijkbaar kon hij het niet allemaal in zijn eentje bijbenen. En dus ook niet samen.

Jij empowerde en koos voor je eigen geluk. Zo moedig van je! Blijven na ontrouw is moedig, vertrekken ook. Na 22 jaar werd een scheiding dan toch de waarheid en kroop Marco gebroken terug onder moeders vleugels. En opnieuw maakte jij er het beste van.

En nu zijn jullie dus aan het daten. Hoe mooi en groot is jouw hart, dat je dat kunt. Maar weet je waar de pijn zit Leontine? In Marco’s publiekelijke charme-offensief.

Al weken voert de man die je ooit blind vertrouwde een vals bescheiden terugwincampagne via social media. Bij ieder liedje en iedere post laat Marco weten dat hij nog steeds van je houdt. Dat je de liefste moeder bent en voor altijd de vrouw van zijn leven bent. Op het eerste gevoel heerlijk natuurlijk, die warme woorden. Want liefde, want jullie gezin, want die goede ouwe tijd. Maar is dit wel liefde?

Hiermee zet hij je meteen schaakmat Leontine. Want doordat hij al weken publiekelijk smeekt om jouw genade, kan je bijna niet anders dan toegeven. De ideale schoonzoon zegt sorry voor de misstappen met mooie verklaringen. De vader van je kinderen zegt op nationale radio dat zijn hart voor altijd door jou bezet is. Dat is niet vrij. Dat is niet zonder vorm. Dat is een claim van elastiek. Want als jullie nú geen koppel meer worden, wie heeft het dan gedaan?

https://www.libelle.nl/mensen/hanneke-brief-leontine/
WTF zeg.
Waarom toch wil men Leontien zo dolgraag in de slachtofferhoek duwen.
Artiesten gaan vreemd en zijn vaak van huis, who cares.

Marco is wat burgerlijk, saai en ziet er ook niet sexy uit, maar is een hele intense lieve man, misschien verwacht je het niet, maar dit is het type fantastische minnaar, ondanks al zijn doorsnee kwaliteiten en zeurliederen.
Vandaar de hereniging waarbij niemand een slachtoffer is. IMO
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2021 @ 08:23:00 #222
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199535637
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:49 schreef Za het volgende:
Marco is wat burgerlijk, saai en ziet er ook niet sexy uit, maar is een hele intense lieve man, misschien verwacht je het niet, maar dit is het type fantastische minnaar,...
Hoe weet je dat? Om dat zo stellig te uiten moet je iemand toch wel persoonlijk kennen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2021 @ 08:24:41 #223
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_199535650
Het geniepige dat Marco doet is heel langzaam de druk opvoeren bij Leontine om hem toch weer terug te nemen.
Het komt nog zover dat zij de koele bitch is als ze niet zwicht.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Tettenkoning vrijdag 21 mei 2021 @ 10:07:19 #225
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199536577
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:49 schreef Za het volgende:
Marco is wat burgerlijk, saai en ziet er ook niet sexy uit, maar is een hele intense lieve man, misschien verwacht je het niet, maar dit is het type fantastische minnaar, ondanks al zijn doorsnee kwaliteiten en zeurliederen.
De ervaringsdeskundige spreekt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')