SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
hij maakte het superspannendquote:Op maandag 15 maart 2021 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit
Ik ben ook een keer naar een avond van de vrijmetselaars geweest. En ze praten juist wel. Dat is de hele bedoeling van die club: discussies voeren over maatschappelijke onderwerpen en van elkaar leren
Dat klinkt dan weer wel als een goede deal.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
En dat de inzittende van mh-17 geld hadden gekregen en de rest van hun leven zouden doorbrengen op een tropisch eiland in het geheim
Uitgenodigd door een vrijmetselaarquote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij maakte het superspannend![]()
Hoe ben je daar terecht gekomen dan?
Nodig ons ff uit danquote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitgenodigd door een vrijmetselaarDie vond dat ik wel bij de club zou passen.
En wat vond jij er van?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haha mag Maan ook dan?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen in Tubantia: Ook Los had affaire met Marco Borsato!
Ben jij zo'n elitaire omhooggevallen kakker dan?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijken me een beetje oude stoffige lui die teveel tijd hebben.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is niet zo hoor.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n elitaire omhooggevallen kakker dan?
Ik vond het sfeertje wel leuk. Maar ik was toen 28 en die hele club liep tegen de zeventig. Daar had ik niet zo'n trek inquote:
quote:Op maandag 15 maart 2021 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij zo'n elitaire omhooggevallen kakker dan?
Moet je dan niet in CUL zijn?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
*Kuch
Mag ik een vraag stellen over keuken werkapparaten of heeft dat geen zin hier?
Daar hebben we een slangenCUiL voorquote:Op maandag 15 maart 2021 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
*Kuch
Mag ik een vraag stellen over keuken werkapparaten of heeft dat geen zin hier?
Maar hebben ze het over de realiteit of complotten?quote:Op maandag 15 maart 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ben je in de war met de Rotary.
Vrijmetselaars worden uitgezocht op hun brede kijk op de wereld, niet om hun status.
Gewoon over de realiteitquote:Op maandag 15 maart 2021 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hebben ze het over de realiteit of complotten?
quote:Op maandag 15 maart 2021 16:27 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb aan 1 dag vrij echt niet genoeg. nu moet ik 3 lange dagen achter elkaar
zondag. Ze heeft het nu elke keer 1 dag vrij gepland.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat lijkt me zwaar. Wanneer krijg je weer eens twee dagen weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |