abonnement Unibet Coolblue
pi_198515194
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 14:06 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Gewoon 2 stuks he?! :( }:|
Eéntje die gewoon onterecht was en de andere zou nu helemaal niet meer misstaan in het andere topic! :') _O-
[ afbeelding ]

Zal naar jouw notes maar niet vragen he?! :P
Hoeveel bans al? :D :P
Haha, nooit geweten, ik heb vier. Maar daar krijg je geen melding van, of wel?
pi_198515218
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, nooit geweten, ik heb vier. Maar daar krijg je geen melding van, of wel?
Nee, volgens mij ook niet. Kan je je afvragen hoe effectief het dan is. ;)
Dusss... jij bent dubbel zo slecht als ik! :P :D
pi_198515223
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:11 schreef Predator40 het volgende:

[..]

prima hobby !

ik heb inmiddels 120 digitale verzamel objecten......die 5 tot 10 keer zoveel waard zijn .....wtf
NFT hype
Nu cashen of later? :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198515267
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik zie het hele probleem van komkommer en kwijl niet. :N :P
:9~
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198515300
quote:
6s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:15 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nu cashen of later? :P
ik wacht nog even .....het begint net, hordes nieuwe users
prijzen gaan niet zo snel naar beneden.

het enige kutte is dat je nu amper nog nieuwe kan kopen door de vele users :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198515389
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:20 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik wacht nog even .....het begint net, hordes nieuwe users
prijzen gaan niet zo snel naar beneden.

het enige kutte is dat je nu amper nog nieuwe kan kopen door de vele users :{
Maak een deal met Danny en ga Fok! posts verkopen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198525726
Goeiemorgen!

Koffietijd!

pi_198526339
Koffie al op. Maar ik ben een hipster, dus zit nu aan de chai latte.

pi_198526391
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Koffie al op. Maar ik ben een hipster, dus zit nu aan de chai latte.

[ afbeelding ]
Ik moest het googlen! :')
Ik geloof dat ik oversla. :Y

Nog ff de smaak van cynisme uit het andere topic vasthouden. :{

  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 11:13:55 #35
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198526456
Chai latte, dat drinkt mijn wijf vrouw ook altijd. Nooit geweten dat ze een hipster was though.

Oh en @bloodymary1 je mag voor me juichen. Ik heb sinds vandaag van werk een officiele toestemming gekregen om 1.5 maand "remote" te mogen werken komende winter wegens mijn winterblues.

Zodoende heb ik van begin december tot half januari in omgeving Marbella (zuid Spanje) een appartementje geboekt om tijdens de meest donkere tijd van het jaar te ontsnappen aan de grijsheid hier! *O* *O* *O*

pi_198526461
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik moest het googlen! :')
Ik geloof dat ik oversla. :Y

Nog ff de smaak van cynisme uit het andere topic vasthouden. :{

[ afbeelding ]
Keilekker hoor! Soort cappucino en dan met lekkere kruidensmaken.
pi_198526545
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:13 schreef dick_laurent het volgende:
Chai latte, dat drinkt mijn wijf vrouw ook altijd. Nooit geweten dat ze een hipster was though.

Oh en @:bloodymary1 je mag voor me juichen. Ik heb sinds vandaag van werk een officiele toestemming gekregen om 1.5 maand "remote" te mogen werken komende winter wegens mijn winterblues.

Zodoende heb ik van begin december tot half januari in omgeving Marbella (zuid Spanje) een appartementje geboekt om tijdens de meest donkere tijd van het jaar te ontsnappen aan de grijsheid hier! *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
Wauw, dat is wel heerlijk zeg, wat top van je werkgever! Duurt alleen nog even. Maar heb je dat elk jaar dan, soort winterdepressie? Nooit wat van gemerkt, maar je bent geen klager. Ken ook wel mensen die dat hebben en die verder heel normaal zijn, niet zielig of zo. Dat klinkt een beetje raar, maar je weet wel wat ik bedoel. Geen miepers.



Nee hoor beetje flauw, dat is Benidorm. Marbella is het St. Tropez van Spanje.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 11:22:56 #38
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198526618
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wauw, dat is wel heerlijk zeg, wat top van je werkgever! Duurt alleen nog even. Maar heb je dat elk jaar dan, soort winterdepressie? Nooit wat van gemerkt, maar je bent geen klager. Ken ook wel mensen die dat hebben en die verder heel normaal zijn, niet zielig of zo. Dat klinkt een beetje raar, maar je weet wel wat ik bedoel. Geen miepers.

[ afbeelding ]

Nee hoor beetje flauw, dat is Benidorm. Marbella is het St. Tropez van Spanje.
Lol, nou ik heb me wel eens laten gaan in het weerforum hoor als het te lang grijs bleef. Maar ik houd me over het algemeen wel in, omdat ik weet dat ik er toch vrij weinig aan kan doen... maar de winter is mijn meest gehate seizoen ja, for sure.

Maar dat is dus echt oprecht een voordeel van het hele covid gebeuren geweest, het feit dat ik sowieso al erg lang (verplicht) thuis werk en mijn werkgever zodoende nu ook véél makkelijker daarover is geworden.
Pre-covid weet ik niet of ik dit voor elkaar had gekregen. Nu was het simpelweg een teams gesprekje waarin ik aangaf dat ik daar eigenlijk al jaren last van had (winterblues) en heel graag een deel van de winter zou willen "skippen" door naar een zonniger zuidelijk oord te gaan en vanaf daar te werken die periode.

Er werd eigenlijk vrijwel niet moeilijk over gedaan nu. Ik kreeg als eis dat ik moest zorgen voor een stabiele wifi verbinding en verder was het veel succes en plezier! :D
pi_198526692
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Lol, nou ik heb me wel eens laten gaan in het weerforum hoor als het te lang grijs bleef. Maar ik houd me over het algemeen wel in, omdat ik weet dat ik er toch vrij weinig aan kan doen... maar de winter is mijn meest gehate seizoen ja, for sure.

Maar dat is dus echt oprecht een voordeel van het hele covid gebeuren geweest, het feit dat ik sowieso al erg lang (verplicht) thuis werk en mijn werkgever zodoende nu ook véél makkelijker daarover is geworden.
Pre-covid weet ik niet of ik dit voor elkaar had gekregen. Nu was het simpelweg een teams gesprekje waarin ik aangaf dat ik daar eigenlijk al jaren last van had (winterblues) en heel graag een deel van de winter zou willen "skippen" door naar een zonniger zuidelijk oord te gaan en vanaf daar te werken die periode.

Er werd eigenlijk vrijwel niet moeilijk over gedaan nu. Ik kreeg als eis dat ik moest zorgen voor een stabiele wifi verbinding en verder was het veel succes en plezier! :D
Echt een heerlijk vooruitzicht! Nou ik hoor dat jij hier last van hebt en dat dat eventueel zichtbaar is op het weerforum, dan maak ik me wel zorgen om de mentale gesteldheid van Djeez...

Haha, dan zal ik wel extra irritant zijn met mijn positieve "hier schijnt altijd de zon en is het 30 graden" gedoe.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 11:28:51 #40
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198526714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Echt een heerlijk vooruitzicht! Nou ik hoor dat jij hier last van hebt en dat dat eventueel zichtbaar is op het weerforum, dan maak ik me wel zorgen om de mentale gesteldheid van Djeez...

Haha, dan zal ik wel extra irritant zijn met mijn positieve "hier schijnt altijd de zon en is het 30 graden" gedoe.
Zeker en vast haha. Ik zal uiteraard komende december dan wel even een "hier is het zonnig en 20 graden" berichtje posten in WKN ;) :D
pi_198526744
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Zeker en vast haha. Ik zal uiteraard komende december dan wel even een "hier is het zonnig en 20 graden" berichtje posten in WKN ;) :D
pi_198526840
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:28 schreef dick_laurent het volgende:
gedoe.


Het is je gegund. ;)
Heb je daar ook een bepaalde tijd mee afgesproken?
Ikzelf vind januari/februari altijd de lastigste tijd.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 11:42:42 #43
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198526950
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is je gegund. ;)
Heb je daar ook een bepaalde tijd mee afgesproken?
Ikzelf vind januari/februari altijd de lastigste tijd.
Tijd afgesproken, hoe bedoel je precies?

Nou dat laatste ben ik dus met je eens, dat jan/feb lastig is en die periode had stiekem ook iets meer mijn voorkeur.
Echter, ik werk voor een hogeschool en twee-weken kerstvakantie zit standaard verplicht in mijn jaarlijkse verlofpakket. Met andere woorden, ik ben sowieso eind december/eerste week jan vrij, daar heb ik domweg geen keuze in.

Daarom dat de maand december logischer werkt omdat ik daar ook gewoon graag een deel van de periode dan vrij ben en gewoon kan genieten van de omgeving/het weer. Als ik in januari zou gaan dan zou ik 2 weken extra vrij moeten nemen en bovendien dan de twee weken kerstvakantie hier "vrij" in het koude grijze NL niks zitten te doen. -O-
pi_198527085
En gaat je vrouw dan niet mee? Of kan het bij haar ook geregeld worden met het werk?
pi_198527089
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tijd afgesproken, hoe bedoel je precies?

Nou dat laatste ben ik dus met je eens, dat jan/feb lastig is en die periode had stiekem ook iets meer mijn voorkeur.
Echter, ik werk voor een hogeschool en twee-weken kerstvakantie zit standaard verplicht in mijn jaarlijkse verlofpakket. Met andere woorden, ik ben sowieso eind december/eerste week jan vrij, daar heb ik domweg geen keuze in.

Daarom dat de maand december logischer werkt omdat ik daar ook gewoon graag een deel van de periode dan vrij ben en gewoon kan genieten van de omgeving/het weer. Als ik in januari zou gaan dan zou ik 2 weken extra vrij moeten nemen en bovendien dan de twee weken kerstvakantie hier "vrij" in het koude grijze NL niks zitten te doen. -O-
Ik bedoelde wanneer je die periode zou plannen. En die beantwoord je ook. ;)
Ik zou persoonlijk geloof ik toch voor een paar weken aansluitend na de kerstvakantie in januari gaan. In december is er vaak nog wel wat afleiding door de feestdagen. En eenmaal januari voorbij maakt de periode daarna ook korter. :)
pi_198527132
Gvd, wel te verwachten, maar nu gaat Werchter ook officieel niet door.

  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 11:55:41 #47
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198527145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:52 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik bedoelde wanneer je die periode zou plannen. En die beantwoord je ook. ;)
Ik zou persoonlijk geloof ik toch voor een paar weken aansluitend na de kerstvakantie in januari gaan. In december is er vaak nog wel wat afleiding door de feestdagen. En eenmaal januari voorbij maakt de periode daarna ook korter. :)
True, naja feestdagen boeien mij dus echt geen kut haha, ik vier kerst niet. En oud&nieuw met al die vuurwerk ellende hier vind ik eigenlijk ook maar niks.

Maar tis de eerste keer dat ik dit kan doen dus dat vind ik sws al super. En het is ook een beetje een test zeg maar, kijken hoe het bevalt. Dan de winter daarop trek ik misschien wel weer een ander plan :)
pi_198527173
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:55 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

True, naja feestdagen boeien mij dus echt geen kut haha, ik vier kerst niet. En oud&nieuw met al die vuurwerk ellende hier vind ik eigenlijk ook maar niks.

Maar tis de eerste keer dat ik dit kan doen dus dat vind ik sws al super. En het is ook een beetje een test zeg maar, kijken hoe het bevalt. Dan de winter daarop trek ik misschien wel weer een ander plan :)
Het is hoe dan ook een mooi vooruitzicht, ja! :Y ^O^
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 12:00:03 #49
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198527199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Gvd, wel te verwachten, maar nu gaat Werchter ook officieel niet door.

[ afbeelding ]
Werchter is toch diep in de zomer pas? Damn, verwachten ze blijkbaar nu al dat er dan nog steeds zoveel maatregelen zijn dat het niet kan? :{
pi_198527228
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Werchter is toch diep in de zomer pas? Damn, verwachten ze blijkbaar nu al dat er dan nog steeds zoveel maatregelen zijn dat het niet kan? :{
Zou dat niet meer liggen aan een organisatie die het risico niet aandurft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')