Ik heb helaas geen familie leden of ouders.quote:Op maandag 15 maart 2021 07:04 schreef hoechst het volgende:
Hoezo?
Je woont toch bij je ouders...
Eten zat dus
quote:
Heb ik aangevraag , kom er pas de 25ste binnen , maar heb nu dus en gat tussen nu en de 25stequote:
Gekeken of je een voorschot kan krijgen?quote:Op maandag 15 maart 2021 07:26 schreef micheal55 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik aangevraag , kom er pas de 25ste binnen , maar heb nu dus en gat tussen nu en de 25ste
Ja heb ik geprobeert en dat lukte niet , heb wel alles geprobeert voordat ik deze post maaktequote:Op maandag 15 maart 2021 07:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gekeken of je een voorschot kan krijgen?
Je kunt niet je huis worden uitgezet omdat je één maand geen huur hebt betaald.quote:Op maandag 15 maart 2021 06:26 schreef micheal55 het volgende:
ik slaap op het moment nog thuis omdat ik nog net de laaste maand huur kon betalen
Helaas is het toch echt zo , zou ook niet zomaar hier wat posten als het echt niet anders kon.quote:Op maandag 15 maart 2021 07:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je kunt niet je huis worden uitgezet omdat je één maand geen huur hebt betaald.
Ik heb moeite dit verhaal te geloven.
Als het wel waar is heb je meer gedaan en nagelaten waardoor je in deze situatie gekomen bent. Dat je nergens kunt aankloppen om een voorschot om de tijd te overbruggen geloof ik sowieso niet.
Waarom zou je in een huis blijven zitten waarvan je de huur niet betalen kunt?quote:Op maandag 15 maart 2021 07:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je kunt niet je huis worden uitgezet omdat je één maand geen huur hebt betaald.
Ik heb moeite dit verhaal te geloven.
Als het wel waar is heb je meer gedaan en nagelaten waardoor je in deze situatie gekomen bent. Dat je nergens kunt aankloppen om een voorschot om de tijd te overbruggen geloof ik sowieso niet.
Omdat er altijd mogelijkheden bestaan om een maand huur te overbruggen? Het is niet zo dat je meteen maar dakloos hoeft te worden als je een maand niet meteen de huur kunt betalenquote:Op maandag 15 maart 2021 07:50 schreef hoechst het volgende:
[..]
Waarom zou je in een huis blijven zitten waarvan je de huur niet betalen kunt?
Voedselbank zou je nog kunnen contacteren.quote:Op maandag 15 maart 2021 07:47 schreef micheal55 het volgende:
[..]
Helaas is het toch echt zo , zou ook niet zomaar hier wat posten als het echt niet anders kon.
heb ik al geprobeert en kwam er niet voor in aanmerking.quote:Op maandag 15 maart 2021 07:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voedselbank zou je nog kunnen contacteren.
Hij heeft een huis.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:13 schreef einzeinz het volgende:
Ik woon in Rotterdam en mijn berging staat momenteel leeg. Kan wel voor een paar dagen gebruikt worden om te overnachten maar ik heb het over een paar dagen (niet over weken).
erg aardig van je , ik heb momenteel nog en dak boven me hoofd . me focus op het moment is eten.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:13 schreef einzeinz het volgende:
Ik woon in Rotterdam en mijn berging staat momenteel leeg. Kan wel voor een paar dagen gebruikt worden om te overnachten maar ik heb het over een paar dagen (niet over weken).
Waarom niet?quote:Op maandag 15 maart 2021 08:09 schreef micheal55 het volgende:
[..]
heb ik al geprobeert en kwam er niet voor in aanmerking.
bedankt voor je reactie
ik heb hiervoor en te hoog inkomen gehad , ben toen naar MEE gegaan en moets ik documenten inleveren bank afschiften en dergelijke , ik kon het opnieuw proberen waneer de uitkering er door was , maar goed ik denk dat ik wel rond kom van de uitikering die er aan komt dus dan hoef ik daar geen gebruik van te maken.quote:
Ben je zeker dat je dat huis kunt blijven betalen? Je spreekt over 'dakloos worden'. Mijn berging is ook maar 2m². Vrij klein maar beter je huis dan mijn berging.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:13 schreef micheal55 het volgende:
[..]
erg aardig van je , ik heb momenteel nog en dak boven me hoofd . me focus op het moment is eten.
bedankt
Ja komt hoop ik wel goed , moet de uitkering nog krijgen dus vandaar uit even kijken of het nog te betalen valt.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:20 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ben je zeker dat je dat huis kunt blijven betalen? Je spreekt over 'dakloos worden'. Mijn berging is ook maar 2m². Vrij klein maar beter je huis dan mijn berging.
Ja klopt best recent , en niets op kunnen bouwen.quote:Op maandag 15 maart 2021 08:22 schreef ZarB het volgende:
Wanneer ben je je baan kwijt geraakt dan? Als je volgende week je uitkering ontvangt dan neem ik aan vrij recent? Had je helemaal geen buffer om een maand of 2 door te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |