abonnement Unibet Coolblue
pi_198504917
Lol odie,.. Iedereen komt hier met eigen interpretaties aanzetten maar als het niet in je straatje past,.... 😂
Ik heb een déjà vu
pi_198504922
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:29 schreef NBWtje het volgende:
Lol odie,.. Iedereen komt hier met eigen interpretaties aanzetten maar als het niet in je straatje past,.... 😂
gelukkig kan je er om lachen ^O^
BB
pi_198504930
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:29 schreef NBWtje het volgende:
Lol odie,.. Iedereen komt hier met eigen interpretaties aanzetten maar als het niet in je straatje past,.... 😂
Je kunt het nú nog terugkijken, even terugspoelen, bijna een uur terug op stream 1. Tijdens het instoppen van Naomi door Nick ( :') )
pi_198504954
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:19 schreef NBWtje het volgende:
@:yolk
Je zegt dat Matt Jill aan het lastig vallen was en dat Big Brother zelfs met lichten ging knipperen,... Om wat? Om een signaal te geven? Dat was een waarschuwing?

Hou op nou met me,...stagiairs die lopen te kloten met het licht net op een moment dat jij denkt dat er iets achter zit.

Mensen denken teveel in complottheorieën these days,....

Geef gewoon de feiten weer.
Jill vertelde het zelf vanmorgen. Ik geloof aan Liese. Dat Matt was gewaarschuwd door BB.
pi_198504967
@Yolk als lichten knipperen en er komt een streamlock zijn het allemaal aannames Waarom die SL zou zijn.

Een SL kan zijn vanwege een reparatie en nog meer dingen.
Maar hier gaat men speculeren, een groep neemt die aanname aan dus dat zal het dan wel zijn. Dát neem ik met een korrel zout.nik ga daar niet in mee.

Sue me
Ik heb een déjà vu
pi_198504979
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:26 schreef Yolk het volgende:

[..]

Dat geknipper met lichten deed BB eerder ook toen Mike met Naomi aan het stoeien was, na dat overdehelftfeestje. Destijds overduidelijk bedoeld als waarschuwing, eveneens gevolgd door een SL. Matt weet dit ook heel goed. En er was niet voor niets een streamlock gisternacht.

Mijn feit is dat Matt zelf zei dat er met de lichten werd geknipperd, hij ziet dit terecht als waarschuwing. Er is geen enkele reden waarom Matt dit zou verzinnen, komt namelijk een beetje slecht over.

Maar neem de streams vooral met een korreltje zout. Ik herhaal alleen zijn woorden ;)
Matt in het algemeen; zegt nogal vaak sorry, als hij geen sorry moet zeggen
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 14 maart 2021 @ 23:36:40 #132
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_198504987
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind dat Liese zich veel afzondert de laatste dagen.
Jammer is dat. Eerst zat ze ook steeds bij Naomi en zo.
nee klopt niet
pi_198504990
Ik geloof best dat Matt gewaarschuwd is.... Maar niet door knipperende lichten en een streamloch
Ik heb een déjà vu
pi_198505018
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:34 schreef NBWtje het volgende:
@:yolk als lichten knipperen en er komt een streamlock zijn het allemaal aannames Waarom die SL zou zijn.

Een SL kan zijn vanwege een reparatie en nog meer dingen.
Maar hier gaat men speculeren, een groep neemt die aanname aan dus dat zal het dan wel zijn. Dát neem ik met een korrel zout.nik ga daar niet in mee.

Sue me
Midden in de nacht gaan ze niks repareren.
Matt en Jill hebben allebei verteld dat BB een waarschuwing gaf vannacht. Op de stream, voor iedereen te horen, dus geen aanname maar feit.
pi_198505021
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:36 schreef NBWtje het volgende:
Ik geloof best dat Matt gewaarschuwd is.... Maar niet door knipperende lichten en een streamloch
Waarom zou hij gewaarschuwd zijn? Wat een gezeik om niks
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198505033
Dus niet door knipperende lichten
Ik heb een déjà vu
  User die het meest in raadselen spreekt zondag 14 maart 2021 @ 23:40:29 #137
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_198505034
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:03 schreef Yolk het volgende:

[..]

Ja, zei Matt net zelf in de kamer, half uurtje terug. Hij was gisteren Jill (of haar bed/matras) aan het op- en neerschudden. Big Brother begon zelfs met de lichten te knipperen.
top deze waarschuwing
pi_198505041
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]

Midden in de nacht gaan ze niks repareren.
Matt en Jill hebben allebei verteld dat BB een waarschuwing gaf vannacht. Op de stream, voor iedereen te horen, dus geen aanname maar feit.
Wat denk je dat er midden in de nacht gebeurd? Ja juist niks.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198505046
Ik heb geen idee @Soury

Ze zeggen hier dat hij gewaarschuwd is. Ik heb vandaag niet kunnen kijken en in het streammverslagen staat niks....

Dus pakje zout,...
Ik heb een déjà vu
pi_198505050
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:36 schreef NBWtje het volgende:
Ik geloof best dat Matt gewaarschuwd is.... Maar niet door knipperende lichten en een streamloch
Iemand wordt niet gewaarschuwd met een streamlock. Die is voor de kijkers, zodat BB kan ingrijpen of iets verbergen.
pi_198505067
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:41 schreef NBWtje het volgende:
Ik heb geen idee @:soury

Ze zeggen hier dat hij gewaarschuwd is. Ik heb vandaag niet kunnen kijken en in het streammverslagen staat niks....

Dus pakje zout,...
Slaat nergens op.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198505084
Precies @dutchie23
Ik heb een déjà vu
pi_198505094
BB zei, matt nu oppassen, anders komt er een SL en kunnen de cossers jou niet meer live zien 8)7
BB
pi_198505107
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:40 schreef NBWtje het volgende:
Dus niet door knipperende lichten
Vorige keer in ieder geval zeker wel, met Mike en Naomi. Nu zegt Matt het zelf! Wat voor belang heeft hij erbij om dat te verzinnen? Jill had een uurtje geleden 100% zeker iets gezegd als dat niet waar was.

Dan neem je ons niet met een korreltje zout, maar Matt. Bij veel van zijn verhalen doe ik dat ook, maar dit keer klonk het heel geloofwaardig. Daarmee zeg ik niet dat hij verkeerde intenties had, maar BB was gewoon alert.
pi_198505112
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:34 schreef NBWtje het volgende:
@:yolk als lichten knipperen en er komt een streamlock zijn het allemaal aannames Waarom die SL zou zijn.

Een SL kan zijn vanwege een reparatie en nog meer dingen.
Maar hier gaat men speculeren, een groep neemt die aanname aan dus dat zal het dan wel zijn. Dát neem ik met een korrel zout.nik ga daar niet in mee.

Sue me
dan is er op cruciale momenten heel erg veel gerepareerd in BB
pi_198505115
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:45 schreef NBWtje het volgende:
Precies @:dutchie23
Doe het dan goed Met een hoofdletter D en de juiste naam
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198505120
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:36 schreef NBWtje het volgende:
Ik geloof best dat Matt gewaarschuwd is.... Maar niet door knipperende lichten en een streamloch
dat streamlock weet matt natuurlijk niet. De knipperende lichten wel
pi_198505122
matt wilde een knuffel van jill voor het slapen gaan en jill wilde dat niet, ze zei 10 x nee, maar matt verstond ja
BB
pi_198505142
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:48 schreef odie22 het volgende:
matt wilde een knuffel van jill voor het slapen gaan en jill wilde dat niet, ze zei 10 x nee, maar matt verstond ja
Ja echt he? Donder op joh dat is helemaal niet waar.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198505156
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 23:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja echt he? Donder op joh dat is helemaal niet waar.
dat is makkelijk, hoe was het wel dan ?
BB
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')