quote:Klopt
Op zondag 26 januari 2003 00:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Een Backstreet Boy/Take That achtig type bedoel je? Dat zo iemand meer kans maakt bij vooral de jonge meisjes van nu?
quote:Hind is eigenlijk veelste goed voor een progamma als Idols.
Maar Hind moet ook niet gaan zingen voor die doelgroep!
quote:idd
Op zondag 26 januari 2003 00:04 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Zelfs Angie Stone, Lauryn Hill en Mary J Blige.
ik vind lauryn hill echt geweldig
[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 26-01-2003 00:06]
quote:Onzin. Hier vindt ook bijna iedereen Hind fantastisch en daartussen zit geen een Marokkaan. Hind is gewoon goed en of ze dan Marokkaan is doet er niet toe.
Op zondag 26 januari 2003 00:03 schreef lindaatje het volgende:[..]
Waarom zou ik nou zoiets gaan verzinnen, ik heb echt wel beters te doen hoor. Maar effe antwoord op je vraag. Tuurlijk heb ik er wat gesproken. Ik woon in een zogenoemde zwarte wijk. En kom dus ook heel vaak met andere minderheden in aanraking en dan hoor ik heel vaak dus mensen zeggen over dat Hind dus zo goed is en extra leuk is omdat ze marrokaanse is.
Kijk, het verschil met jullie is misschien dat jullie haast niet in aanraking komen met minderheden en dat jullie dan gelijk denken dat ik ze nu in hokjes plaats. Maar het is gewoon feit dat dit toch bij allochtonen nog wel van invloed is van welke afkomst iemand is.
Of was Wham! ook alleen populair omdat zoveel Grieken het zo fantastisch vonden dat George zo goed kan zingen?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 26-01-2003 00:08]
quote:Ze heeft ook nog een stukje gezongen! Lijkt me niet geheel onbelangrijk.
Op zondag 26 januari 2003 00:04 schreef twi het volgende:
... & ik vind dat Hind eigenlijk weinig zinnige woorden heeft gezegd. Leuk lachen en de presentator napraten is 't enige wat ik 'r heb horen doen...
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
Onzin. Hier vindt ook bijna iedereen fantastisch en daartussen zit geen een Marokkaan. Hind is gewoon goed en of ze dan Marokkaan is doet er niet toe.
Of was Wham! ook alleen polulair omdat zoveel Grieken het zo fantastisch vonden dat George zo goed kan zingen?
quote:Oké, maar daar dan gelijk mee te claimen dat de integratie daardoor zou verbeteren vind ik wat érg ver gezocht...
Op zondag 26 januari 2003 00:03 schreef lindaatje het volgende:
Maar het is gewoon feit dat dit toch bij allochtonen nog wel van invloed is van welke afkomst iemand is.
quote:Ja, het ging allemaal perfect omdat ze juist de lage toon (laatste toon van het couplet) en de hogere tonen (in het midden van het refrein) van het nummer ontweek en een octaaf hoger dan wel lager ging zingen. Dat is natuurlijk zingen op veilig, maar ook een zwaktebod, blijkbaar is de range van haar stem niet erg groot. Maar goed, ze houdt het in ieder geval zuiver, en dat is al wat, gezien het bedenkelijke niveau van de anderen. Echt schrijnend om te zien...
Op zaterdag 25 januari 2003 23:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Inderdaad. Ik dacht vantevoren even dat ze misschien problemen met de lage stukken zou krijgen, maar het ging perfect. Goed om te horen dat de jury dat ook vond. Dat ze Hind ook verreweg de beste vinden bleek wel uit het feit dat Hind als grapje werd gebruikt toen ze moesten zeggen wie op de krukken terecht zouden komen.
quote:als het een marokaan was die niet kon zingen dan waren de marokanen in ons land ook niet voor haar dan zouden ze het eerder een schande voor hun volk vinden
Op zondag 26 januari 2003 00:07 schreef twi het volgende:[..]
Oké, maar daar dan gelijk mee te claimen dat de integratie daardoor zou verbeteren vind ik wat érg ver gezocht...
quote:
Onzin. Hier vindt ook bijna iedereen Hind fantastisch en daartussen zit geen een Marokkaan. Hind is gewoon goed en of ze dan Marokkaan is doet er niet toe.
quote:Niet mee eens. Ze is een vrouw en kan het dus eigenlijk nooit zo zingen zoals Robbie Williams dat doet. Dat je dan een paar noten aanpast is normaal lijkt mij. Moet je horen hoe Williams zelf dat nummer live zingt trouwens!
Op zondag 26 januari 2003 00:07 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Ja, het ging allemaal perfect omdat ze juist de lage toon (laatste toon van het couplet) en de hogere tonen (in het midden van het refrein) van het nummer ontweek en een octaaf hoger dan wel lager ging zingen. Dat is natuurlijk zingen op veilig, maar ook een zwaktebod, blijkbaar is de range van haar stem niet erg groot. Maar goed, ze houdt het in ieder geval zuiver, en dat is al wat, gezien het bedenkelijke niveau van de anderen. Echt schrijnend om te zien...
quote:Hey kan je niet lezen ofzo, ik zeg toch ook dat ik haar goed vind. Maar ik zeg alleen extra erbij dat veel marrokanen haar nog leuker vinden vanwege het feit dat ze marrokaanse is.
Onzin. Hier vindt ook bijna iedereen Hind fantastisch en daartussen zit geen een Marokkaan. Hind is gewoon goed en of ze dan Marokkaan is doet er niet toe.
Of was Wham! ook alleen populair omdat zoveel Grieken het zo fantastisch vonden dat George zo goed kan zingen?
En George Micheal, dat is weer iets heel anders he. In Amerika is zoiets ook weer heel anders.
Ik spreek gewoon uit mijn ervaring, dus hou op met dat af te zeiken,
quote:George Michael komt uit Engeland.
Op zondag 26 januari 2003 00:10 schreef lindaatje het volgende:
En George Micheal, dat is weer iets heel anders he. In Amerika is zoiets ook weer heel anders.
quote:Zeg het eens anders. Als je tegen Timberlake vraagt of 'ie het op zo'n lage toon wil zingen kán hij het niet eens, of wil 'ie het niet doen omdat het z'n nummer schandalig verkracht...
Op zondag 26 januari 2003 00:09 schreef SunChaser het volgende:
Nu we het over de lage en hoge tonen van Hind hebben. Download dat nummer van cry me a River eens, en hoor hoe hoog Timberlake daarin het couplet zingt. Zo hoog komt Jim van zijn levensdagen niet.
quote:Dat was een geintje...jeetje wat zijn jullie serieus allemaal
Op zondag 26 januari 2003 00:07 schreef twi het volgende:[..]
Oké, maar daar dan gelijk mee te claimen dat de integratie daardoor zou verbeteren vind ik wat érg ver gezocht...
quote:Of jij bent gewoon erg flauw.
Op zondag 26 januari 2003 00:11 schreef lindaatje het volgende:[..]
Dat was een geintje...jeetje wat zijn jullie serieus allemaal
quote:haha...
dat is een geintje wat je nu zegt heh...?!
quote:Pardon?
Op zondag 26 januari 2003 00:12 schreef Minnie_ het volgende:
Daarom was ik al zo verbaasd toen ik hoorde dat Jim juist dat nummer zou gaan zingen. Zo hoog komt hij nooit! Toch heeft hij het niet echt slecht gedaan.
quote:Onzin, dat eerste nummer, dat Joel zong, is ook gewoon laag gezongen door Timberlake.
Op zondag 26 januari 2003 00:11 schreef twi het volgende:[..]
Zeg het eens anders. Als je tegen Timberlake vraagt of 'ie het op zo'n lage toon wil zingen kán hij het niet eens, of wil 'ie het niet doen omdat het z'n nummer schandalig verkracht...
quote:Ja hij heeft zich toch best staande gehouden in vergelijking met wat hij deed een week terug.
Op zondag 26 januari 2003 00:12 schreef Minnie_ het volgende:
Daarom was ik al zo verbaasd toen ik hoorde dat Jim juist dat nummer zou gaan zingen. Zo hoog komt hij nooit! Toch heeft hij het niet echt slecht gedaan.
quote:Oke, hier heb jij een puntje extra behaald, maar is die griekse gemeenschap in engeland dan net zo groot in engeland als de marrokaanse gemeenschap in nederland??
Op zondag 26 januari 2003 00:10 schreef SunChaser het volgende:[..]
George Michael komt uit Engeland.
quote:moeten we voortaan alles wat jij zegt als een geintje op gaan vatten
quote:Gaat het nu ineens om de grootte van de marokkaanse samenleving in Nederland? Dus als het een kleinere groep was geweest dat zouden ze volgens jou niet meer voor Hint zijn...? ik volg je niet meer hoor
Op zondag 26 januari 2003 00:14 schreef lindaatje het volgende:[..]
Oke, hier heb jij een puntje extra behaald, maar is die griekse gemeenschap in engeland dan net zo groot in engeland als de marrokaanse gemeenschap in nederland??
Dus zij hebben helemaal niet zo veel invloed man!! ga ergens anders zeiken joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |