quote:Je kan een nummer op verschillende manieren interpreteren.. Gelukkig heeft Hind het nummer eigen gemaakt. Alleen maar lof over Hind vanavond
Op zaterdag 25 januari 2003 23:43 schreef Japse het volgende:[..]
Hind toonde ook totaal geen inlevingsvermogen, het was een bloedserieus nr en daarbij moet je niet uitgebreidt staan lachen.
quote:Luister dan eens het orgineel en dan (als je de opname nog hebt) nog even de vertolking van Jim. Als je dan nog steeds vindt dat hij het mooi zong dan ... tja, dan ben je niet meer te redden
Op zaterdag 25 januari 2003 23:43 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Nou, daar wil ik ook nog wel wat over zeggen, hoor! Ik vond dat hij "Jessie" wel goed zong, alleen is z'n Engels nog niet helemaal je dat. Vorige week ging hij aardig de mist in, maar vanavond vond ik 'm beter.
quote:Offtopic: Dom? Wat nou dom, je bedoelt je moeder zeker?
Op zaterdag 25 januari 2003 23:43 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jij bent best wel een dom wicht he?
Jim was gewoon slecht, Bas heeft geen uitstraling en David vind zichzelf erg fantastisch.
Maar goed, dan verdient endemol natuurlijk niet genoeg..
quote:jij begrijpt het helemaal
Op zaterdag 25 januari 2003 23:49 schreef Qarinx het volgende:
Ergens vind ik dat ze gewoon één sms per telefoonnummer moeten accepteren.. zo zou je een realistischer beeld krijgen..Maar goed, dan verdient endemol natuurlijk niet genoeg..
quote:dat vind ik erg laag van je om te zeggen van je bedoelt je moeder zeker
Op zaterdag 25 januari 2003 23:47 schreef lindaatje het volgende:[..]
Offtopic: Dom? Wat nou dom, je bedoelt je moeder zeker?
quote:Idd het gaat toch om de centjes, daar leven ze van. Waarom zou het anders zoveel afleveringen duren voordat er een uiteindelijke winnaar wordt gekozen.
Op zaterdag 25 januari 2003 23:49 schreef Qarinx het volgende:
Ergens vind ik dat ze gewoon één sms per telefoonnummer moeten accepteren.. zo zou je een realistischer beeld krijgen..Maar goed, dan verdient endemol natuurlijk niet genoeg..
quote:diep medelijden heb ik voor je... je stopt ze zo toch echt in hokjes hoor
Op zaterdag 25 januari 2003 23:47 schreef lindaatje het volgende:[..]
Offtopic: Dom? Wat nou dom, je bedoelt je moeder zeker?
Ontopic:Er zitten een paar honderd duizend marrokanen in Nederland en je moet ze maar es vragen wie zij het beste vinden. Sorry hoor, je krijgt dan echt wel een hoger percentage die zegt dat Hind de beste is. Ze voelen toch eerder een band met Hind..
quote:Dan ben ik maar niet meer te redden
Op zaterdag 25 januari 2003 23:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Luister dan eens het orgineel en dan (als je de opname nog hebt) nog even de vertolking van Jim. Als je dan nog steeds vindt dat hij het mooi zong dan ... tja, dan ben je niet meer te redden
quote:Ow, dat hij het zegt over mij is niet laag?
Op zaterdag 25 januari 2003 23:50 schreef Riann het volgende:[..]
dat vind ik erg laag van je om te zeggen van je bedoelt je moeder zeker
quote:volgens mij was ze 50 - 50
Op zaterdag 25 januari 2003 23:51 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik weet het zo net niet of Hind een Marokkaanse is, maar wat maakt het uit?? Ze zingt toch geweldig...
quote:Inderdaad. Ik dacht vantevoren even dat ze misschien problemen met de lage stukken zou krijgen, maar het ging perfect. Goed om te horen dat de jury dat ook vond. Dat ze Hind ook verreweg de beste vinden bleek wel uit het feit dat Hind als grapje werd gebruikt toen ze moesten zeggen wie op de krukken terecht zouden komen.
Op zaterdag 25 januari 2003 23:48 schreef SunChaser het volgende:
Hind zong Feel echt erg goed, natuurlijk klinkt dat anders dan van RW, ze is een vrouw.
quote:okay hij had het niet zo moeten zeggen
Op zaterdag 25 januari 2003 23:51 schreef lindaatje het volgende:[..]
Ow, dat hij het zegt over mij is niet laag?
maar ik vind wel dat jij ze zo wel in hokjes plaatst
quote:Ik vind het juist leuk dat ze deels marrokaans is. Ik weet echt wel waar ik over spreek hoor. Is echt niet zomaar gezeik.
Ik weet het zo net niet of Hind een Marokkaanse is, maar wat maakt het uit?? Ze zingt toch geweldig...
quote:Tsk tsk Wat een vergelijking!
Op zaterdag 25 januari 2003 23:47 schreef EminemRulezz het volgende:
Ksnap dat echt niet meer . Die Jim die wordt alleen maar op de been gehouden door die kleine meissies die allemaal gaan zitten sms-en. Waarom zien ze het toch niet in dat hij totaal niet kan zingen ??Hadden ze nog beter die jongen met die klompen door kunnen laten gaan
quote:
quote:Ben ik met je eens. Dat was net zo goed niet netjes!
Op zaterdag 25 januari 2003 23:51 schreef lindaatje het volgende:[..]
Ow, dat hij het zegt over mij is niet laag?
quote:Hind is ook de beste, alleen geen idool lijkt mij.
Op zaterdag 25 januari 2003 23:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Inderdaad. Ik dacht vantevoren even dat ze misschien problemen met de lage stukken zou krijgen, maar het ging perfect. Goed om te horen dat de jury dat ook vond. Dat ze Hind ook verreweg de beste vinden bleek wel uit het feit dat Hind als grapje werd gebruikt toen ze moesten zeggen wie op de krukken terecht zouden komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |