quote:Ben je een beetje dom ofzo? Je ziet toch ook wel wat als een geintje beschouwd kan worden en wat niet. Jij hebt helemaal geen recht van spreken over hoe een deel van minderheden denken, want ik geloof echt niet dat daarvan veel zijn in Heusden.......
Op zondag 26 januari 2003 00:16 schreef Riann het volgende:[..]
moeten we voortaan alles wat jij zegt als een geintje op gaan vatten
quote:Waarom zou ze die lage toon niet kunnen zingen?! Heeft niets te maken met man/vrouw. Ik heb Robbie dat nummer horen zingen bij TOTP en hij had er moeite mee, maar zong 'm wel (Hij had ook oordoppen in om 'm te helpen) En die hoge noten uit het refrein zong ze ook niet terwijl dat makkelijker had moeten zijn.
Op zondag 26 januari 2003 00:09 schreef scanman01 het volgende:[..]
Niet mee eens. Ze is een vrouw en kan het dus eigenlijk nooit zo zingen zoals Robbie Williams dat doet. Dat je dan een paar noten aanpast is normaal lijkt mij. Moet je horen hoe Williams zelf dat nummer live zingt trouwens!
Vind trouwens de hele opzet van het programma verkeerd. De deelnemers kunnen hun zangkwaliteiten niet goed uiten in een a anderhalve minuut die ze daarvoor krijgen. Er mag wel wat gelul eromheen worden ingewisseld voor meer gezang. Laat ze bijvoorbeeld ook nummers samen zingen of zo. En schrap die overbodige Reinout met z'n holle praatjes.
quote:Je bent wel errug traag he.....als je goed leest, dan zal er uiteindelijk wel een lampje branden hoor. Maar eindconclusie is: Hind was zoals alle afleveringen fantastisch!!
Op zondag 26 januari 2003 00:16 schreef -moi- het volgende:[..]
Gaat het nu ineens om de grootte van de marokkaanse samenleving in Nederland? Dus als het een kleinere groep was geweest dat zouden ze volgens jou niet meer voor Hint zijn...? ik volg je niet meer hoor
quote:Wie het laatst post maakt de meeste indruk
Op zondag 26 januari 2003 00:19 schreef Fogerty het volgende:
lindaatje en Riann doen een wedstrijd in domheid?
Ik vind iedereen goed zingen hoor, maar er moet er toch elke keer 1 afvallen.
En ik hoop telkens dat zij het is, maar dat zal niet gebeuren.
Ik vond haar overigens vanavond voor het eerst erg goed.
Maar de vorige keren vond ik het nou niet echt geweldig.
quote:Eh, ben jij doof en blind ofzo? Dat kun je niet menen, Hind was echt in alle afleveringen de beste.
Op zondag 26 januari 2003 00:21 schreef Cora het volgende:
Ben ik dan de enige die Hind 1 van de minste vindt?Ik vind iedereen goed zingen hoor, maar er moet er toch elke keer 1 afvallen.
En ik hoop telkens dat zij het is, maar dat zal niet gebeuren.Ik vond haar overigens vanavond voor het eerst erg goed.
[Dit bericht is gewijzigd door lindaatje op 26-01-2003 00:24]
quote:waarom zou ik geen recht van spreken hebben
Op zondag 26 januari 2003 00:18 schreef lindaatje het volgende:[..]
Ben je een beetje dom ofzo? Je ziet toch ook wel wat als een geintje beschouwd kan worden en wat niet. Jij hebt helemaal geen recht van spreken over hoe een deel van minderheden denken, want ik geloof echt niet dat daarvan veel zijn in Heusden.......
En hou es effe op met die Bob Saget na te praten
wat een onzin ik kom vaak in HELMOND 1/3e gedeelte van onze school is marokaan
ik ga er verder met jou niet over in discussie
quote:Ja
Ben ik dan de enige die Hind 1 van de minste vindt?
quote:Ik krijg een foutmelding
Op zondag 26 januari 2003 00:22 schreef Minnie_ het volgende:
De filmpjes en commentaren staan trouwens wel erg snel op de Idols-site, zeg.
quote:Ze is nu eenmaal de enige die een enigszins toonvaste stem en toongevoel heeft. En de ervaring om als ze er naast zit naar de juiste noot te klimmen. Dat maskeert een hoop. En maakt haar naast de andere groentjes de beste. Er zit gewoon te weinig talent in. Worden die lui eigenlijk begeleid door zangleraren? Er zit best wat potentie in, Jim kan nog wel veel groeien. Hij heeft van nature een mooie diepe stem.
Ben ik dan de enige die Hind 1 van de minste vindt?Ik vind iedereen goed zingen hoor, maar er moet er toch elke keer 1 afvallen.
En ik hoop telkens dat zij het is, maar dat zal niet gebeuren.Ik vond haar overigens vanavond voor het eerst erg goed.
quote:Ja, en Tatjana kan van nature goed schaken!
Op zondag 26 januari 2003 00:26 schreef TomBombadil het volgende:
Hij heeft van nature een mooie diepe stem.
quote:Tuurlijk ...en ik heb dorst
Op zondag 26 januari 2003 00:26 schreef TomBombadil het volgende:[..]
Hij heeft van nature een mooie diepe stem.
quote:
Op zondag 26 januari 2003 00:31 schreef late_vogel het volgende:[..]
Tuurlijk ...en ik heb dorst
Of zit ik nu in het verkeerde topic?
quote:Leuk grapje.
Op zondag 26 januari 2003 00:23 schreef lindaatje het volgende:
Eh, ben jij doof en blind ofzo? Dat kun je niet menen, Hind was echt in alle afleveringen de beste.
btw, dit was een grapje (voor den mensen die het nog niet doorhadden)
quote:Bedankt voor deze zinloze, niet onderbouwde bijdrage.
Op zondag 26 januari 2003 00:24 schreef scanman01 het volgende:
Ja
quote:Ik ben het wel eens met je dat ze veel talent heeft en erg goed zingt. En het ook net zoals vorige week goed weet te herstellen. Maar ik hou gewoon niet van het soort stem zeg maar en tja, ik weet niet.
Op zondag 26 januari 2003 00:26 schreef TomBombadil het volgende:
Ze is nu eenmaal de enige die een enigszins toonvaste stem en toongevoel heeft. En de ervaring om als ze er naast zit naar de juiste noot te klimmen. Dat maskeert een hoop. En maakt haar naast de andere groentjes de beste. Er zit gewoon te weinig talent in.
quote:Graag gedaan. Gelukkig was jouw bijdrage wel zeer zinvol!
Op zondag 26 januari 2003 00:41 schreef Cora het volgende:
Bedankt voor deze zinloze, niet onderbouwde bijdrage.
quote:Precies. En iig zinvoller dan die van jou, maar dat lijkt me duidelijk.
Op zondag 26 januari 2003 00:42 schreef scanman01 het volgende:
Graag gedaan. Gelukkig was jouw bijdrage wel zeer zinvol!
quote:Zeker weten
Op zondag 26 januari 2003 00:47 schreef Cora het volgende:
Precies. En iig zinvoller dan die van jou, maar dat lijkt me duidelijk.
quote:soms zegt 1 woord al meer dan genoeg...
Op zondag 26 januari 2003 00:48 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zeker weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |