Alleen de vakjury stemt nu toch?quote:Op maandag 15 maart 2021 20:23 schreef Em31 het volgende:
Wat gek dat we nu nog peilingen krijgen trouwens, terwijl het stemmen al is begonnen.![]()
ben blij dat het woensdag klaar is
quote:Op maandag 15 maart 2021 20:44 schreef Em31 het volgende:
De poststemmers hier blijken ook een soort van Wit-Rusland te zijn.
Heel veel ongeldigquote:
quote:Eerste resultaten van het poststemmen wijzen erop dat kiezers moeite hebben met deze nieuwe stemmethode: uit de telling in de Brabantse gemeente Bernheze blijkt dat zo'n 8,5 procent van de ingediende poststemmen op dit moment niet geldig is. Ook in Súdwest Fryslân, Gouda en Enschede worden problemen gemeld.
Dat zou ook nog kunnenquote:
die ken ik nietquote:Op maandag 15 maart 2021 20:48 schreef Em31 het volgende:
D
[..]
Dat zou ook nog kunnenmaar doelde eigenlijk op de fout die hun jury had gemaakt 2 jaar geleden
Iets met mensen kunnen niet lezen.quote:
triest eigenlijk welquote:Op maandag 15 maart 2021 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets met mensen kunnen niet lezen.
De Spaanse vicepremier is toch opgestapt zodat hij zich kan richten op de verkiezingen in Madrid? Wel beetje opletten hequote:Op maandag 15 maart 2021 20:51 schreef Strani het volgende:
Huh zijn er verkiezingen binnenkort? Niks van gemerkt.
Hahaha ja da's waar.quote:Op maandag 15 maart 2021 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
De Spaanse vicepremier is toch opgestapt zodat hij zich kan richten op de verkiezingen in Madrid? Wel beetje opletten he
Wat meer Spaans nieuws hier tegenwoordig om te zien wat er met ons geld gebeurtquote:Op maandag 15 maart 2021 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ja da's waar.
En ik ben best onder de indruk dat je dat weet
Hahahaquote:Op maandag 15 maart 2021 20:58 schreef Em31 het volgende:
Zonder grappen geen idee meer waar ik dit vandaag gehoord/gelezen heb en waarom ik het nog weet
Krijg er wel een beetje deze vibes bijquote:Op maandag 15 maart 2021 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets met mensen kunnen niet lezen.
Hardop lachen om deze gif.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Krijg er wel een beetje deze vibes bij
[ afbeelding ]
Maar het zal wel zijn vooral dat mensen niet lezen en denken dat het op een bepaalde manier moet, die ze denken dat van zelf sprekend is. Stembiljet en stempas moeten in een afzonderlijke envelop, schijnbaar moet ze allebei in een aparte envelop(ze krijgen er ook 2), maar mensen stoppen ze samen in 1 envelop (wat niet ok is omdat stem geheim moet blijven).
Mensen lezen gewoon niet en doen maar een dotje.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:12 schreef Em31 het volgende:
Zo moeilijk is het dus ook echt niet![]()
[ afbeelding ]
Je zou bijna zeggen dat als je dit niet snapt je misschien maar beter ook niet kan stemmen.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:12 schreef Em31 het volgende:
Zo moeilijk is het dus ook echt niet![]()
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op maandag 15 maart 2021 20:56 schreef Strani het volgende:
Ik zit in een Facebookgroep voor mensen die dezelfde verjaardag hebben als ik
Wat?quote:Op maandag 15 maart 2021 20:56 schreef Strani het volgende:
Ik zit in een Facebookgroep voor mensen die dezelfde verjaardag hebben als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |