abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198499051
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:37 schreef Stokslag12 het volgende:

[..]

Die RT vrouwtje spreekt de taal niet.
Jij gelukkig wel. :D
Sterk :P


Svengod _O_
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 17:40:17 #252
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198499063
Moet ik mij schamen dat sven een oud collega van mij is?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198499122
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:40 schreef Jimbo het volgende:
Moet ik mij schamen dat sven een oud collega van mij is?
Ja, alhoewel hij maar een contract heeft uitgediend.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_198499132
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:29 schreef recursief het volgende:

[..]

Koekkoek 8)7
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je dit echt meent. Dit is een schop naar alle mensen die in minder vrije landen onder de duim gehouden worden.
Politie die zich niet aan regels houdt en onaantastbaar is, inclusief de leiding en dus de burgemeesters, is typisch voor een politiestaat.

Er is zit weinig licht tussen, of je hebt de rechtsstaat waarbij de politie zich aan de wet moet houden en dat niet doen consequenties heeft, of je hebt een politiestaat waar je bang moet zijn voor willekeurig optreden van de politie. Een agent die een filmende burger wel slaat en een NOS-er niet omdat die dan gedonder zou kunnen krijgen houdt zich niet aan de wet. Een burgemeester die een demonstratie verbiedt omdat het te druk wordt of omdat mensen handen schudden, wat niet verboden is, houdt zich ook niet aan de wet. Politie-agenten die zich toegang verschaffen tot een woning zonder machtiging of een van de weinige geldige redenen plegen een misdrijf.

Verder heb je het over minder vrije landen alsof er niks gebeurd is, Nederland is een minder vrij land geworden. Ik wil er ook niet te dramatisch over doen, maar wel principieel. Principieel is het heel erg mis en dat wordt vanzelf wel een keer dramatisch.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198499146
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:36 schreef Nober het volgende:

[..]

Bij sommigen valt het kwartje pas als ze zelf in een kamp zitten maar dan ben je te laat.
Ik zit het met verbazing te lezen. Gejuich als een oncontroleerbare politiehond vol inbijt op een demonstrant, wtf

En voor wat, ze staan op het Malieveld, nou nou.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 14 maart 2021 @ 17:45:16 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198499171
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:32 schreef StephanL het volgende:
Haha die RT vrouwtje vroeg zich echt meerdere keren af wat er gebeurde. Ze spreekt de taal natuurlijk ook niet. Lijkt mij best lastig werken dan ja. Respect ^O^ _O_
Ik dacht altijd dat ze freelancers ofzo gebruiken voor hun streams. Maar zijn dus echt gewoon Russen _O- Die kerel met de avondklokrellen was een Rus en deze dame ook :D Wel gaaf :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 14 maart 2021 @ 17:45:43 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198499180
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Politie die zich niet aan regels houdt en onaantastbaar is, inclusief de leiding en dus de burgemeesters, is typisch voor een politiestaat.

Er is zit weinig licht tussen, of je hebt de rechtsstaat waarbij de politie zich aan de wet moet houden en dat niet doen consequenties heeft, of je hebt een politiestaat waar je bang moet zijn voor willekeurig optreden van de politie. Een agent die een filmende burger wel slaat en een NOS-er niet omdat die dan gedonder zou kunnen krijgen houdt zich niet aan de wet. Een burgemeester die een demonstratie verbiedt omdat het te druk wordt of omdat mensen handen schudden, wat niet verboden is, houdt zich ook niet aan de wet. Politie-agenten die zich toegang verschaffen tot een woning zonder machtiging of een van de weinige geldige redenen plegen een misdrijf.

Verder heb je het over minder vrije landen alsof er niks gebeurd is, Nederland is een minder vrij land geworden. Ik wil er ook niet te dramatisch over doen, maar wel principieel. Principieel is het heel erg mis en dat wordt vanzelf wel een keer dramatisch.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 17:46:08 #258
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198499188
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:42 schreef spoilert het volgende:

[..]

Ja, alhoewel hij maar een contract heeft uitgediend.
Kan wel kloppen, bij ons was hij ook voortijdig weg
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198499190
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Politie die zich niet aan regels houdt en onaantastbaar is, inclusief de leiding en dus de burgemeesters, is typisch voor een politiestaat.

Er is zit weinig licht tussen, of je hebt de rechtsstaat waarbij de politie zich aan de wet moet houden en dat niet doen consequenties heeft, of je hebt een politiestaat waar je bang moet zijn voor willekeurig optreden van de politie. Een agent die een filmende burger wel slaat en een NOS-er niet omdat die dan gedonder zou kunnen krijgen houdt zich niet aan de wet. Een burgemeester die een demonstratie verbiedt omdat het te druk wordt of omdat mensen handen schudden, wat niet verboden is, houdt zich ook niet aan de wet. Politie-agenten die zich toegang verschaffen tot een woning zonder machtiging of een van de weinige geldige redenen plegen een misdrijf.

Verder heb je het over minder vrije landen alsof er niks gebeurd is, Nederland is een minder vrij land geworden. Ik wil er ook niet te dramatisch over doen, maar wel principieel. Principieel is het heel erg mis en dat wordt vanzelf wel een keer dramatisch.
Waar is de politie onaantastbaar als ze iets fout doen zijn er gewoon gevolgen voor de agent in kwestie.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198499193
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Politie die zich niet aan regels houdt en onaantastbaar is, inclusief de leiding en dus de burgemeesters, is typisch voor een politiestaat.

Er is zit weinig licht tussen, of je hebt de rechtsstaat waarbij de politie zich aan de wet moet houden en dat niet doen consequenties heeft, of je hebt een politiestaat waar je bang moet zijn voor willekeurig optreden van de politie. Een agent die een filmende burger wel slaat en een NOS-er niet omdat die dan gedonder zou kunnen krijgen houdt zich niet aan de wet. Een burgemeester die een demonstratie verbiedt omdat het te druk wordt of omdat mensen handen schudden, wat niet verboden is, houdt zich ook niet aan de wet. Politie-agenten die zich toegang verschaffen tot een woning zonder machtiging of een van de weinige geldige redenen plegen een misdrijf.

Verder heb je het over minder vrije landen alsof er niks gebeurd is, Nederland is een minder vrij land geworden. Ik wil er ook niet te dramatisch over doen, maar wel principieel. Principieel is het heel erg mis en dat wordt vanzelf wel een keer dramatisch.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 17:48:10 #262
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198499230
Zijn er niet meer streams van mensen die klappen krijgen ofzo? Heerlijke beelden toch
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 17:48:54 #263
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198499249
quote:
Die gerda in et begin _O- busjekoppen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198499285
quote:
Wel goed om te zien dat ze niet opzettelijk wordt aangereden zoals sommige beweren.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_198499305
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:51 schreef spoilert het volgende:

[..]

Wel goed om te zien dat ze niet opzettelijk wordt aangereden zoals sommige beweren.
Ik zit nu ook te kijken idd en ziet er raar uit. Het busje komt er aan en ze valt richting het busje. Echt vaag.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 14 maart 2021 @ 17:52:47 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198499307
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Die gerda in et begin _O- busjekoppen
Zo _O- _O- _O- Die heeft hoofdpijn :')

Waarom rent ze met haar kop naar voren op dat busje af? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198499322
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:52 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ik zit nu ook te kijken idd en ziet er raar uit. Het busje komt er aan en ze valt richting het busje. Echt vaag.
Ik denk, het is niet goed te zien, dat ze een zet krijgt van die agent in burger, omdat ze hem in de rug liep.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_198499329
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:34 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Wegens dat je niet gehinderd wordt door kennis bedoel je?
Nee hoor, de meeste Nederlanders hebben heel veel vertrouwen in onze rechterlijke macht omdat ze er helemaal niets van weten. Naarmate je meer wordt daalt dat vertrouwen snel. Zo denken heel veel mensen dat rechters verstand hebben van dingen waar ze helemaal nooit voor gestudeerd hebben.

quote:
Er is maar een handjevol burgers dat geconfronteerd wordt met politiegeweld, dus die fundamentele verschuiving van je is helemaal niet zo interessant.
Wel voor mensen die iets van recht en de rechtsstaat begrijpen.

quote:
Daar heeft namelijk bijna niemand last van. De gemiddelde burger heeft gedurende z'n hele leven namelijk geen politiehond in z'n benen hangen.
De gemiddelde burger had ook niet zoveel last van de Nazi's.

quote:
Mensen die janken over politiegeweld zouden eerst eens naar zichzelf moeten kijken en even moeten bedenken of ze ergens misschien iets anders hadden kunnen doen, waardoor ze geen politiegeweld hadden hoeven ervaren.
Dat is dus de essentie, in een rechtsstaat hoef je niet naar jezelf te kijken wat je anders had kunnen doen om de autoriteiten niet te ontrieven, in een rechtsstaat is het voldoende dat je niks doet wat niet mag. Demonstreren is een grondrecht dus dat mag gewoon. En als een burgemeester dan de nogal belachelijke inschatting maakt dat er zo'n acuut gevaar voor de volksgezondheid onstaat wanneer mensen in de buitenlucht minder dan anderhalve meter afstand houden dat er opgetreden moeten worden, dan moet dat optreden in de rechtsstaat voldoen aan de vereisten van subsidiariteit en proportionaliteit. De inzet van een politiehond is dat niet snel, met de wapenstok die is aangeschaft in de wetenschap dat die schedels kan breken op iemands hoofd slaan is dat ook zelden, in ieder geval niet als iemand op de grond ligt terwijl een hond diens pezen aan het vernielen is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198499347
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:53 schreef spoilert het volgende:

[..]

Ik denk, het is niet goed te zien, dat ze een zet krijgt van die agent in burger, omdat ze hem in de rug liep.
Ja zie het in slowmo ook ja. Van diegene in donkerblauwe regenjas, een vrouw volgens mij, en om haar heen staan allemaal Romeo's met wapenstokken
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 17:55:13 #270
236264 crew  capricia
pi_198499352
quote:
Waarom valt ze tegen die politiewagen aan?
Definitely not CIA
  Moderator zondag 14 maart 2021 @ 17:56:39 #271
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_198499371
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom valt ze tegen die politiewagen aan?
Ik denk dat dr batterijen leeg waren
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_198499372
quote:
1s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom valt ze tegen die politiewagen aan?
duw van de romeo die meteen over haar heen buigt. Speel maar af in slowmo.
pi_198499406
quote:
84s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zo _O- _O- _O- Die heeft hoofdpijn :')

Waarom rent ze met haar kop naar voren op dat busje af? :')
Ik vermoed dat zij zich liet vallen richting het politiebusje om te doen voorkomen dat zij door het busje werd aangereden en toen daadwerkelijk met haar stomme kop in aanraking kwam met het politiebusje.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 14 maart 2021 @ 17:59:14 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198499425
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:58 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat zij zich liet vallen richting het politiebusje om te doen voorkomen dat zij door het busje werd aangereden en toen daadwerkelijk met haar stomme kop in aanraking kwam met het politiebusje.
Ja dat denk ik ook ja. En straks roepen dat er buitensporig politiegeweld is gebruikt :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198499427
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 17:51 schreef spoilert het volgende:

[..]

Wel goed om te zien dat ze niet opzettelijk wordt aangereden zoals sommige beweren.
Of zoals deze:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8087855_86f4911a

Waarom voelt zo'n agent zich onaantastbaar?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')