SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brievenbus is net zo ver lopen als een stemlokaal over het algemeenquote:
als het vanmiddag zo blijft ga ik nog wel even een stukje straksquote:Op zondag 14 maart 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
Het weer viel gelukkig mee met lopen, zag er wel heel de tijd dreigend uit maar toch droog gebleven.
Ik moest laatst iets op de post doen en dat was ook meteen de eerste keer in mijn leven dat ik zelf iets op de post deed. lolquote:Op zondag 14 maart 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brievenbus is net zo ver lopen als een stemlokaal over het algemeen
quote:De politie in Den Haag heeft het Malieveld afgesloten, omdat het maximum aantal mensen dat mag deelnemen aan een protest tegen het kabinetsbeleid is bereikt. Er zijn nu ruim meer dan de toegestane 200 demonstranten. De politie heeft zich verspreid over het Malieveld. Er is een noodbevel van kracht.
Meer mensen proberen het veld op te komen. De politie heeft een bord neergezet waarop staat: Maximumaantal bereikt, ga naar huis.
https://nos.nl/artikel/23(...)tranten-bereikt.html
bezuinigingen postNL, ze maken niet genoeg winst...quote:Op zondag 14 maart 2021 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Er zijn hier echt nog maar weinig brievenbussen
@Bomenverzameling, post een 'quote:Op zondag 14 maart 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Benieuwd of Bos nog online gaat komen
https://www.ed.nl/eindhov(...)in-woensel~a3a47e2a/
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Benieuwd of Bos nog online gaat komen
https://www.ed.nl/eindhov(...)in-woensel~a3a47e2a/
Die commentaren eronder ookquote:
Vrij gemoedelijk volgens mij. Maar zonder Ballie die verslag doet is het sowieso stuk minder leuk.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die commentaren eronder ook![]()
Maar lijkt meer een incidentje, is er vrij rustig zo te zien https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/137216098232570/
Gelukkig is Defend IJmuiden gearriveerd om weer een beetje spanning te brengenquote:Op zondag 14 maart 2021 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij gemoedelijk volgens mij. Maar zonder Ballie die verslag doet is het sowieso stuk minder leuk.
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling, post een '' als we een vijl voor je naar binnen moeten smokkelen.
Voetbal kijken samen?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen vijl nodig, zit veilig " ondergedoken" bij pa
Weet je al wat je van de Griek gaat nemen?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen vijl nodig, zit veilig " ondergedoken" bij pa
Onder anderequote:
Moussaka, is ook al besteldquote:Op zondag 14 maart 2021 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je al wat je van de Griek gaat nemen?
Ah lekker bijtijds eten dusquote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo nog even een rondje door de wijk en daarna het slot van Parijs - Nice kijkenVanavond kapsalon bestellen denk ik
Nieuwe poging voor mijn spare-ribs. En ook maar even salade erbij maken.quote:
ja met Dione ooit hequote:
Oh nice!quote:Op zondag 14 maart 2021 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe poging voor mijn spare-ribs. En ook maar even salade erbij maken.
Ben ik straks helemaal klaar voor de zomer als ik weer mensen uit mag nodigen om de BBQ'en
Nu wil ik naar Disney.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, spookhuis is af.
De lift.![]()
[ afbeelding ]
Ik moest aan je denken met die lift.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, spookhuis is af.
De lift.![]()
[ afbeelding ]
Ohhhh soort tower of terrorquote:Op zondag 14 maart 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, spookhuis is af.
De lift.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben even wat gerechten aan het proberen voor het BBQ seizoen weer van start gaat. Beetje ontspanning tussendoor.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nice!
Ik weet het nog niet.. heb nog merguez worstjes en asperges.. zoiets zal het worden. Met knoflook, chilipepertjes en cherrytomaatjes. Ja.
Ik niet, maar tonijn op pizza is weird as fuckquote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorry,
Ik vind vis nu eenmaal smerig
Voorpretquote:Op zondag 14 maart 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben even wat gerechten aan het proberen voor het BBQ seizoen weer van start gaat. Beetje ontspanning tussendoor.
Ja die foto's heb ik ook van m'n moeder en m'n zus.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh soort tower of terror
Moet nog altijd lachen om de foto die ik nam van mijn leasekind nadat we verkeerd hadden ingeschat dat hij die wel hebben kon.
Hahaquote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die foto's heb ik ook van m'n moeder en m'n zus.
Ik vind het ook een mooi detail dat een paar van de minifigs twee gezichten hebben, een neutrale en een bange.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh soort tower of terror
Moet nog altijd lachen om de foto die ik nam van mijn leasekind nadat we verkeerd hadden ingeschat dat hij die wel hebben kon.
Nicequote:Op zondag 14 maart 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben even wat gerechten aan het proberen voor het BBQ seizoen weer van start gaat. Beetje ontspanning tussendoor.
Nee, mond open en ogen dicht, tranen over de wangen, kauwgom in de keel.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha
Deden die ook van ““, maar bleker?
Oepsquote:Op zondag 14 maart 2021 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, mond open en ogen dicht, tranen over de wangen, kauwgom in de keel.
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooi detail dat een paar van de minifigs twee gezichten hebben, een neutrale en een bange.
Ohhh de actiefotoquote:Op zondag 14 maart 2021 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, mond open en ogen dicht, tranen over de wangen, kauwgom in de keel.
Awwwquote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh de actiefoto
We waren die helemaal vergeten te checken omdat hij zo van slag was. Hij wilde zelfs geen frietjes
Achgosquote:Op zondag 14 maart 2021 15:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhh de actiefoto
We waren die helemaal vergeten te checken omdat hij zo van slag was. Hij wilde zelfs geen frietjes
Nee hoor, na een minuut of tien was hij weer vrolijk en kon hij erom lachen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww
Hele dag verkloot.
Wij mochten vroeger nooit in het schip in de Efteling omdat ze dan de hele dag misselijk zouden zijn.
Er zat toen zo'n klein kindje tegenover ons dat helemaal bleek wegtrok, ik was nog bang dat ze zou gaan kotsen want dan kreeg ik het recht in m'n gezicht. Helemaal overstuur. En buiten zagen we haar weer blij aan een of andere hotdog op een stokje knagen, dus ze zijn gelukkig wel flexibel.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee hoor, na een minuut of tien was hij weer vrolijk en kon hij erom lachen.
Ohhh ja dat is ook gewoon een rotding.![]()
150.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een teringwerk IJsHoeveel schakeltjes was die ketting alleen al? 450?
![]()
Ohh huuu ja daar was ik ook altijd bang voor in dat dingquote:Op zondag 14 maart 2021 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat toen zo'n klein kindje tegenover ons dat helemaal bleek wegtrok, ik was nog bang dat ze zou gaan kotsen want dan kreeg ik het recht in m'n gezicht. Helemaal overstuur. En buiten zagen we haar weer blij aan een of andere hotdog op een stokje knagen, dus ze zijn gelukkig wel flexibel.
Heen en weer kotsenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohh huuu ja daar was ik ook altijd bang voor in dat dingEn dan een collectief kotsje.
Ja gelukkig wel zeg! Anders zouden we ze toch maar goed traumatiseren met van alles.
Nee doe ik ook nooit. Net als rupsbanden.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
150.![]()
Ketting ga ik ook echt niet afbreken.
Of van die achtbanen die weer achteruit gaanquote:Op zondag 14 maart 2021 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Attracties die alleen maar ronddraaien of zelfde beweging maken moet je mij ook niet inzetten.
Alleen de indruk wekken dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Attracties die alleen maar ronddraaien of zelfde beweging maken moet je mij ook niet inzetten.
Rare zin dit ...quote:Op zondag 14 maart 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn salades zijn ook een stuk minder saai nu ik zelf wat dressings maak. Sowieso is een BBQ hier eigenlijk maar vrij beperkt qua vlees.
CE wil iets zeggen over saai en beperktquote:
Als je daar naar het bordje van de nooduitgang kijkt is er opeens weinig spannends meer aanquote:Op zondag 14 maart 2021 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen de indruk wekken dan?Villa Volta?
zwiep je ook heen en weerquote:Op zondag 14 maart 2021 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een BBQ waarbij vlees niet het middelpunt is is inderdaad wel wat beperkt en saaiquote:Op zondag 14 maart 2021 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CE wil iets zeggen over saai en beperkt
Mooi hč?quote:Op zondag 14 maart 2021 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Crush coasterquote:Op zondag 14 maart 2021 15:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Of van die achtbanen die weer achteruit gaan
O ja die ken ik ook nog welquote:Op zondag 14 maart 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Of die ene die ze toen in Sixflags hadden, weet niet of hij er nog staat? ben er al 15 jaar niet geweest. Die deed de route een keertje vooruit en dan weer achteruit. Zo de slappe lach in gehad.
Ik eet niet zoveel vlees. Nog veel meer dat je klaar kunt maken op een BBQ. Het is meer uitgebreid eten dan bergen vlees eten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een BBQ waarbij vlees niet het middelpunt is is inderdaad wel wat beperkt en saai
Vind ik ook wel leuk om te doen. Mijn huidige BBQ is alleen te klein voor een behoorlijke pizzaquote:Op zondag 14 maart 2021 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hč?
Ik heb net bloem, gist enz. gekocht en ga binnenkort pizza’s bakken in de Kamado.
Gewoon met een paar ingrediënten een lekkere pizza maken.
Heerlijk. Ik doe niet meer anders dan zelf pizza maken. Makkelijk en lekkerquote:Op zondag 14 maart 2021 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi hč?
Ik heb net bloem, gist enz. gekocht en ga binnenkort pizza’s bakken in de Kamado.
Gewoon met een paar ingrediënten een lekkere pizza maken.
Op het randje. Simpsons the Ride in Orlando heb ik echt ternauwernood overleefd.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh die weet ik niet. Ik ben soberzo nooit in 'Murica geweest.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op het randje. Simpsons the Ride in Orlando heb ik echt ternauwernood overleefd.
Maar de deeg zelf maken kost je wel zo’n 2,5 a 3 uur met steeds het rijzen tussendoor?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik doe niet meer anders dan zelf pizza maken. Makkelijk en lekker
Wat maak je zoal op de bbq?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik eet niet zoveel vlees. Nog veel meer dat je klaar kunt maken op een BBQ. Het is meer uitgebreid eten dan bergen vlees eten.
[..]
Vind ik ook wel leuk om te doen. Mijn huidige BBQ is alleen te klein voor een behoorlijke pizza
Van dit soort ongeinquote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh die weet ik niet. Ik ben soberzo nooit in 'Murica geweest.
Ik heb nooit zin om een bodem te maken dus dan pak ik gewoon zo'n flammkuchen bodemquote:Op zondag 14 maart 2021 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik doe niet meer anders dan zelf pizza maken. Makkelijk en lekker
Ik maak vaak een grote hoeveelheid deeg tegelijk. Uitrollen en met bakpapier ertussen weer oprollen. Dat gaat dan in een hersluitbare zak in de vriezer. En een volgende keer laat ik het ontdooien en gaat het zo de oven in.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar de deeg zelf maken kost je wel zo’n 2,5 a 3 uur met steeds het rijzen tussendoor?
Hoe doe jij dat?
Pizza satesausquote:Op zondag 14 maart 2021 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om een bodem te maken dus dan pak ik gewoon zo'n flammkuchen bodemEn dan lekker met satésaus ipv met tomatenpasta
Ja das lekkerquote:
Oeh goede tip!quote:Op zondag 14 maart 2021 15:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik maak vaak een grote hoeveelheid deeg tegelijk. Uitrollen en met bakpapier ertussen weer oprollen. Dat gaat dan in een hersluitbare zak in de vriezer. En een volgende keer laat ik het ontdooien en gaat het zo de oven in.
Had ik beter daar naartoe kunnen gaan dan Disney.quote:
Heb eens gelezen dat je ze het beste als bolletjes na de 2e keer rijzen in kan vriezen. Maar ik rol het altijd alvast gewoon uit, denk niet dat het zoveel verschil maakt?quote:Op zondag 14 maart 2021 15:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh goede tip!
Wist niet dat je dat kon invriezen voordat het gebakken was.
Ik ben er al jaren niet geweest, maar zo ver ik weet ben ik daar nooit naar mijn geaardheid gevraagd.quote:
Wij hadden een iets te ambitieus programme toen we in Florida waren. Je kunt sowieso niet alle parken in een keer doen zodat je bankrekening serieus te plunderen.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik beter daar naartoe kunnen gaan dan Disney.
Was ook verder een vrij losstaande uitspraak uit de tijd dat homograppen nog mochten.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren niet geweest, maar zo ver ik weet ben ik daar nooit naar mijn geaardheid gevraagd.
Nee het is echt niet leuk meer. En je moet er ook de tijd voor nemen anders word je gek.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hadden een iets te ambitieus programme toen we in Florida waren. Je kunt sowieso niet alle parken in een keer doen zodat je bankrekening serieus te plunderen.
Daar hebben ze vast geen charges met paarden en waterkanonnenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nee we zijn lekker wielrennen aan het kijken
Nee maar wel episch gelul van Maarten Ducrot EN prachtige Zuid-Franse landschappenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast geen charges met paarden en waterkanonnen
Nice.quote:Op zondag 14 maart 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar wel episch gelul van Maarten Ducrot EN prachtige Zuid-Franse landschappen
yesyes. Ducrot is ook één van die mensen waar ik een apart documentje voor bij houd qua uitspraken. Ons aller dorpspsycholoog is de anderequote:
Adriatico einde was super spannendquote:Op zondag 14 maart 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nee we zijn lekker wielrennen aan het kijken
Zonde, ik kijk Nicequote:Op zondag 14 maart 2021 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Adriatico einde was super spannend
Jij houdt een documentje bij over US?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
yesyes. Ducrot is ook één van die mensen waar ik een apart documentje voor bij houd qua uitspraken. Ons aller dorpspsycholoog is de andere
Goud materiaalquote:Op zondag 14 maart 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij houdt een documentje bij over US?
Ik vind het een beetje engquote:Op zondag 14 maart 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goud materiaalTe mooi om niet te doen
Misschien mag hij de biografie wel schrijven.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij houdt een documentje bij over US?
ja snap ikquote:Op zondag 14 maart 2021 16:05 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel een beetje scary shit Flesje.
Je mag hier ook nog wel even aan de slag, er moet was gevouwen worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Vriendje net een uurtje weg en ik heb mijn huisje weer schoon, boodschappen gedaan en de was opgehangen.
Na ik vind het voor vandaag wel mooi geweest, morgen weer een dag.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag hier ook nog wel even aan de slag, er moet was gevouwen worden.
Oh is Fles zo'n lijst van users geval, dan moet ik op mijn woorden gaan letten dusquote:Op zondag 14 maart 2021 16:05 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel een beetje scary shit Flesje.
Gaat het om uiterlijk?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Ama bij mij mag je ook wel een keertje komen poetsen, je bent knapper dan die ik nu heb
Nee.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh is Fles zo'n lijst van users geval, dan moet ik op mijn woorden gaan letten dus
Is dat Haags?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
Gaat lekker daar in Den Haag
[ afbeelding ]
Gaat het schatje?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Rellen![]()
Wielrennen![]()
Oploskoffie![]()
Voetbal![]()
Simpies![]()
Oversekste mannen![]()
Witte chocolade![]()
Afscheiding![]()
Tocht![]()
Harde steeltjes van peterselie![]()
Housemuziek
Witte chocolaquote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Rellen![]()
Wielrennen![]()
Oploskoffie![]()
Voetbal![]()
Simpies![]()
Oversekste mannen![]()
Witte chocolade![]()
Afscheiding![]()
Tocht![]()
Housemuziek
Witte chocolade beste chocolade.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Rellen![]()
Wielrennen![]()
Oploskoffie![]()
Voetbal![]()
Simpies![]()
Oversekste mannen![]()
Witte chocolade![]()
Afscheiding![]()
Tocht![]()
Housemuziek
Moet ik op het aantal politiebusjes letten of het meisje in het nazi kostuum?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg om te gaan klagen bij de Schutz & Staffelquote:
Is dat het uniform van S&S?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent leuker als je lacht.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Rellen![]()
Wielrennen![]()
Oploskoffie![]()
Voetbal![]()
Simpies![]()
Oversekste mannen![]()
Witte chocolade![]()
Afscheiding![]()
Tocht![]()
Housemuziek
Nou en, is wel gewoon lekker.quote:
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:Op zondag 14 maart 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onderweg om te gaan klagen bij de Schutz & Staffel
Jongen, toch?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet ik op het aantal politiebusjes letten of het meisje in het nazi kostuum?
Wielrennenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Rellen![]()
Wielrennen![]()
Oploskoffie![]()
Voetbal![]()
Simpies![]()
Oversekste mannen![]()
Witte chocolade![]()
Afscheiding![]()
Tocht![]()
Housemuziek
Die heb ik al eerder gebruikt hoorquote:Op zondag 14 maart 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hier
ja maar deze koers is wel leukquote:Op zondag 14 maart 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wielrenners zijn echt de aids van het verkeer.
Wielrenners die wedstrijden doen ofzo heb ik niks op tegen maar 99% van de wielrenners op het fietspad zijn gewoon kut.quote:
mogen we niet zo maar aannemenquote:
gewoon alle mensen die in een ander tempo gaan dan jij zelfquote:Op zondag 14 maart 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wielrenners zijn echt de aids van het verkeer.
Als ik zelf op de fiets zit vind ik andere fietsers ook kut.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogen we niet zo maar aannemen
[..]
gewoon alle mensen die in een ander tempo gaan dan jij zelf
kan ook nog iets of van alles er tussenin zijnquote:
De enige reden dat ik soms wielrennen kijk is vanwege de shots van de omgeving, het fietsen zelf is meestal niet zo heel spannendquote:Op zondag 14 maart 2021 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wielrenners die wedstrijden doen ofzo heb ik niks op tegen maar 99% van de wielrenners op het fietspad zijn gewoon kut.
En als je in de auto zit zijn fietsers kut, en als je loopt zijn fietsers kut. Moraal van het verhaal, fietsers zijn kutquote:Op zondag 14 maart 2021 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik zelf op de fiets zit vind ik andere fietsers ook kut.
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige reden dat ik soms wielrennen kijk is vanwege de shots van de omgeving, het fietsen zelf is meestal niet zo heel spannend
Als ik in de auto zit vind ik fietsers kut. Als ik op de fiets zit vind ik auto's en wandelaars kut. Als ik wandel vind ik fietsers kut.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik zelf op de fiets zit vind ik andere fietsers ook kut.
Kut, kut, kut, kut en nog een keertje kutquote:
Sinds wanneer zit jij zo te klagen dan?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Rellen![]()
Wielrennen![]()
Oploskoffie![]()
Voetbal![]()
Simpies![]()
Oversekste mannen![]()
Witte chocolade![]()
Afscheiding![]()
Tocht![]()
Housemuziek
Dit, liefst op de Belg, want dat commentaar kabbelt meestal lekkerder.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De enige reden dat ik soms wielrennen kijk is vanwege de shots van de omgeving, het fietsen zelf is meestal niet zo heel spannend
is allang weer overquote:Op zondag 14 maart 2021 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij zo te klagen dan?
K wil ook kijkenquote:Op zondag 14 maart 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
We gaan loshttps://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/393984668242914/
maar wat eten we vanavond?quote:
Gewoon weggaan en zeggen dat ze je nodig hebben op het Malieveld en je overuren van gisteren inlossenquote:
Dat heb ik al gezegd.quote:
quote:
klinkt goedquote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kut, kut, kut, kut en nog een keertje kut
ja daar is ze allicht harder nodig dan bij dat verwaarloosbare kutbedrijfquote:Op zondag 14 maart 2021 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon weggaan en zeggen dat ze je nodig hebben op het Malieveld en je overuren van gisteren inlossen
Fietsen is sowieso kut.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je in de auto zit zijn fietsers kut, en als je loopt zijn fietsers kut. Moraal van het verhaal, fietsers zijn kut
Ik heb niet eens een fietsquote:
Denk niet dat ze er intrappenquote:Op zondag 14 maart 2021 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon weggaan en zeggen dat ze je nodig hebben op het Malieveld en je overuren van gisteren inlossen
Dan iets verzinnen waardoor die relschoppers richting jou komenquote:
met nog iets er bij mag ik hopen?quote:
Bergopwaartsquote:Op zondag 14 maart 2021 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Fietsen is best chill behalve als het:
- Hard regent
- Harde tegenwind
- Veel sneeuw of ijzel ligt
- Het is tyfuskoud is
Zijn ze nog bezig?quote:Op zondag 14 maart 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan iets verzinnen waardoor die relschoppers richting jou komen
Bij het eerste loop ik wel gewoon en met de rest kan ik leven.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bergopwaarts
Andere mensen
Die met hun drieën naast elkaar fietsen
Meh niet echt meer helaas.quote:
70% van de tijd dus.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Fietsen is best chill behalve als het:
- Hard regent
- Harde tegenwind
- Veel sneeuw of ijzel ligt
- Het is tyfuskoud is
Valt wel mee.quote:
Liever lopen voor kortere afstandjes.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zou lekker de bus pakken jatoggg
over een week schijnt het wel flink zonnig te gaan worden. Maar dan nog steeds niet meer dan 10 grademquote:
Als het niet hard waait kan zon en 10 graden ook wel lekker zijn, zonnetje doet zijn werk wel.quote:Op zondag 14 maart 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over een week schijnt het wel flink zonnig te gaan worden. Maar dan nog steeds niet meer dan 10 gradem
Uhmquote:Op zondag 14 maart 2021 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, alles boven de 30 is echt te warm.
Aiquote:Op zondag 14 maart 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm![]()
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Hahaha ik moest ff nadenken waar die reactie op sloegquote:Op zondag 14 maart 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm![]()
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm![]()
Zo'n grapperhaus is ook niet helemaal lekker bij zijn paasei hequote:Op zondag 14 maart 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm![]()
Pff dan heb ik al genoeg paaseitjes gehad, dan hoef ik niet meer.quote:
Ik had witte met tiramisu, die waren best lekker.quote:
Ftfyquote:Op zondag 14 maart 2021 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, alles boven de 25 is echt te warm.
Ik denk dat mijn kabouter nooit meer verplaatst gaat worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
@:gianni61 https://reizendekabouters.nl/bpu1y-bearke/
@:IJsdraakje poging 2https://reizendekabouters.nl/771rt-gerard2/
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
Zo snel kunnen @bitterbal en ik niet fietsen.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog 40 minuten en mijn eten is klaar
Kan je gewoon bij haar aan de scooter hangenquote:
Ik denk dat die nog steeds veilig bij die persoon thuis staat.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kabouter nooit meer verplaatst gaat worden.
RIP
bezorgturk?quote:Op zondag 14 maart 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog 40 minuten en mijn eten is klaar
Mijn Teun ligt ook nog bij dat poesje denk ik. Zou ik ook doenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog steeds veilig bij die persoon thuis staat.Maar we gaan het vanzelf zien.
RIPquote:Op zondag 14 maart 2021 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog steeds veilig bij die persoon thuis staat.Maar we gaan het vanzelf zien.
quote:Op zondag 14 maart 2021 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Teun ligt ook nog bij dat poesje denk ik. Zou ik ook doen
Ben benieuwd of deze wel zichtbaar gaat reizenquote:Op zondag 14 maart 2021 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kut, kut, kut, kut en nog een keertje kut
Had daarstraks nog geroosterde gekruide plakjes kaasquote:
Oh ok dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
typefout, moest zijn 'consumeren'
Heeft de moussaka gesmaakt?quote:
Prima hoor, relaxed dagje. Helaas weekend weer bijna voorbijquote:Op zondag 14 maart 2021 17:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Alle sok
Rustig aan, beetje scharrelen.
Hoe is het leven in Zoetahmeah?
Had je er ook nog baklava bij als toetje?quote:
Lekker. Kreeg bij mijn ouders thuis ook altijd warm maar toen mijn moeder bij haar nieuwe vriend ging wonen kreeg ik het ineens koud bij het avondeten. Whyquote:
hmm heet is beter jaquote:Op zondag 14 maart 2021 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekker. Kreeg bij mijn ouders thuis ook altijd warm maar toen mijn moeder bij haar nieuwe vriend ging wonen kreeg ik het ineens koud bij het avondeten. Why
Nee, ik ben geen toetjesmensquote:Op zondag 14 maart 2021 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je er ook nog baklava bij als toetje?
Baklava moet je ook niet als toetje nemen maar gewoon lekker bij de koffiequote:Op zondag 14 maart 2021 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen toetjesmens
Zo horen zondagen te zijn.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, relaxed dagje. Helaas weekend weer bijna voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |