als je een hoer bent, heb je vrijstellingquote:Op zondag 14 maart 2021 09:08 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik woon in een straat met een aantal studentenhuizen. Vanavond was er kennelijk een feestje (geen overlast maar wel hoorbaar).
Ik lag om andere reden wakker en mij viel dus ook het verkeer in de anders rustige straat op: Midden in de nacht kwam er herhaaldelijk (een stuk of 5 keer met 20 minuten tussenpozen) een auto aanrijden, stop voor het studentenhuis, iemand stapt in, auto rijdt weer weg.
Wat is dit? Een soort illegale taxi die weet waar controles zijn en die omzeilt? Of die met valse avondklokontheffingen mensen thuis brengt? Vragen, vragen, vragen.
Zo is dat. Van Dissel moet ook af en toe gepijpt worden.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
als je een hoer bent, heb je vrijstelling
Een FOK! er die naar buiten gaat en vragen stelt aan mensen.....Doe alsjeblieft niet zo ieeeuwquote:Op zondag 14 maart 2021 15:22 schreef Hahug13 het volgende:
Misschien kun je die vraag beter bij dat studentenhuis gaan stellen.
Roflol, tja maar zo te zien aan die gele snor en gele wenkbrouwen, terwijl de rest grijs is, rookt ie wel stevig pijp ofzo:').quote:Op zondag 14 maart 2021 23:02 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Zo is dat. Van Dissel moet ook af en toe gepijpt worden.
het steld niks voor in de tweede wereld oorlog hadden we kuilen in de weg, ipv bulten en rotondes.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:36 schreef mrevil1337 het volgende:
Ach heb je het nog steeds niet door dat de pakkans maar heel laag is?
Ik wandel na 21:00 nog even buiten en er komt dan nog aardig wat autoverkeer langs waarbij ik sterk twijfel of ze daadwerkelijk ontheffing hebben zoveel.
Ben zelf ook illegaal bezig true maar blokje om kan geen kwaad, Politie is nergens te bekennen.
Fuiken zijn hier ook niet je moet net toevallig op de verkeerde plek en tijdstip zijn wil je gepakt worden, ken iemand die in de zorg werkt en ook nog nooit aangehouden(mantelzorg rijdt dus van huis naar huis).
Vind het overgens wel sneu dat al die honden liefhebbers dan opeens buiten gaan lopen terwijl ze dat anders nooit doen.
De avondklok doordeweeks heb ik ook nooit begrepen wie gaat nou doordeweeks feesten het grote gros moet de dag erop weer werken of naar school, het grote gros zat al voor 9 uur binnen, lijkt me ook sterk dat het echt effect heeft, enige verschil is nu dat ze iets eerder naar huis moeten... of logeren wat ook veel gebeurd.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
het steld niks voor in de tweede wereld oorlog hadden we kuilen in de weg, ipv bulten en rotondes.
Die avondklok gaat te ver, er zijn allerlij dingen die ik wel of niet goedkeur, ook al weet ik het ook niet, maar een avondklok gaat mij te ver. Ook al doet het mij persoonlijk praktisch gezien vrij weinig, Er wordt iets geroepen over 10%, 10% is net niet verwaarloosbaar, maar 10%, waarbij meteen een kantekening geplaatst wordt, dat het misschien minder is dan 10% omdat het slecht meetbaar is. Gaat te ver. Er is dus iets anders aand de hand, ik denk dat we zoals gewoonlijk hier een probleem met handhaving hebben. En heel veel mensen in een andere parrallelle samenleving dan de mijne.
Ik klinkt waarschijnlijk awkward, maar net als in de zomer, hebben een heleboel mensen in de wat armere wijken, gewoon geen schijn van kans met de meeste van deze maatregelingen, die zitten elke dag in de overlevingsmodus, in een maatschappij waar ze sowieso weinig van aantrekken. Een kleine schimmelwoning in corona of een hittegolf, met z'n 10 binnen werkt gewoon niet. Die gaan elkaar buiten opzoeken, om te vluchten.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:48 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
De avondklok doordeweeks heb ik ook nooit begrepen wie gaat nou doordeweeks feesten het grote gros moet de dag erop weer werken of naar school, het grote gros zat al voor 9 uur binnen, lijkt me ook sterk dat het echt effect heeft, enige verschil is nu dat ze iets eerder naar huis moeten... of logeren wat ook veel gebeurd.
Alleen op de vrijdag en zaterdag avond kan het effect hebben, mja vroeger gingen ze ook door tot 5u in de nacht ze moeten nu alleen iets eerder onderdak hebben en daar hebben ze meer moeite mee.
Eigenlijk een maatregel wat helemaal niet te meten is want ik zie nou ook geen verschil in cijfers.
Het weer heeft fors meer invloed daarop.
In een land met 17 miljoen inwoners stelt dat niks voor, het grote gros wordt niet gepakt daar is de mankracht niet voor.quote:Op maandag 15 maart 2021 22:01 schreef christmastsunami het volgende:
Er worden momenteel zo'n 7000 corona gerelateerde bekeuringen per week uitgedeeld, schiet lekker opzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |