abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198486270
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Als dit ergens als zesde ofzo moet, is iedereen het aan het eind toch half vergeten? :@ met al het geweld wat dan nog komt. Winnen kan ik me cht niet voorstellen. :o
Oh maak je maar geen zorgen lieve Em, Martin sterdahl zorgt er wel eventjes voor dat Tusse in de 2e helft van de finale terecht komt. 8-)
~The present is all there is~
pi_198486279
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Clara 3e bij de televoting, boven Dotter en Eric, is wel hoopgevend O+
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 22:21:44 #153
478909 molloot200
alles muziek.
pi_198486286
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Oh maak je maar geen zorgen lieve Em, Martin sterdahl zorgt er wel eventjes voor dat Tusse in de 2e helft van de finale terecht komt. 8-)
Voordeel is wel dat de running order dit jaar door Nederlanders wordt bepaald dus ze kunnen Zweden ook gewoon lekker op plekje 14 neerzetten :P
Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
pi_198486329
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Voordeel is wel dat de running order dit jaar door Nederlanders wordt bepaald dus ze kunnen Zweden ook gewoon lekker op plekje 14 neerzetten :P
Nederland 23e
Itali 24e
Zweden 25e
Servi 26e

Iets dergelijks kan ook prima.
pi_198486346
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:20 schreef grazz het volgende:

[..]

pi_198486364
quote:

[..]

Dit is nog een prima tijd voor thee :Y
Op donderdag 15 oktober 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende: Koffie is leuk :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
pi_198486383
O+
twitter
Op donderdag 15 oktober 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende: Koffie is leuk :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
pi_198486626
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:17 schreef Fascination het volgende:
Ik zal het wel niet mogen zeggen, maar ik heb het idee dat het voorkomen van Tusse wellicht een boodschap moet uitzenden. Een beetje zoals bij Frankrijk 2019 en natuurlijk Conchita.
Waarom zou je dat niet mogen zeggen? :) Ik sta daar niet van te kijken als het zo is. In zijn introfilmpje in de semi werd er al ingezoomd hoe hij als jonge vluchteling naar Zweden is gekomen. Hij schijnt vroeger ook gepest te zijn op school. Ontzettend pijnlijk als je dat overkomt, maar tvproducers weten ook dat wanneer ze hier de nadruk opleggen, er mensen zijn die daardoor op iemand gaan stemmen. Zo werkt dat gewoon. Kijk maar naar al die andere tvshows zoals The Voice, Idols, XFactor etc. Daar zie je dat ook.

En zeker de laatste jaren lijkt het op het ESF heel belangrijk te zijn een verhaal te moeten hebben wil je winnen, uiteraard naast het hebben van een goed lied dat zich vooral moet onderscheiden. Conchita had idd een verhaal, Mans, Jamala, Salvador, Netta. Duncan volgens mij niet? Kan het me even niet herinneren.
pi_198486635
quote:

[..]

Of op 2 :+ indien hij in de eerste helft terecht komt. Dat zou ik stiekem wel eens willen zien gebeuren.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 22:37:44 #160
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_198486669
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 21:58 schreef Em31 het volgende:
Al hij boven Frankrijk, Zwitserland, Bulgarije eindigt bij de jury sloop ik Rotterdam
Dan zijn wel al met 4. Als dit boven Frankrijk zou eindigen breekt @Guanabana heel Rotterdam af.,
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zaterdag 13 maart 2021 @ 22:38:35 #161
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_198486691
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Dan zijn wel al met 4. Als dit boven Frankrijk zou eindigen breekt @:Guanabana heel Rotterdam af.,
:Y
Koel en donker bewaren
pi_198486833
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:35 schreef grazz het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet mogen zeggen? :) Ik sta daar niet van te kijken als het zo is. In zijn introfilmpje in de semi werd er al ingezoomd hoe hij als jonge vluchteling naar Zweden is gekomen. Hij schijnt vroeger ook gepest te zijn op school. Ontzettend pijnlijk als je dat overkomt, maar tvproducers weten ook dat wanneer ze hier de nadruk opleggen, er mensen zijn die daardoor op iemand gaan stemmen. Zo werkt dat gewoon. Kijk maar naar al die andere tvshows zoals The Voice, Idols, XFactor etc. Daar zie je dat ook.

En zeker de laatste jaren lijkt het op het ESF heel belangrijk te zijn een verhaal te moeten hebben wil je winnen, uiteraard naast het hebben van een goed lied dat zich vooral moet onderscheiden. Conchita had idd een verhaal, Mans, Jamala, Salvador, Netta. Duncan volgens mij niet? Kan het me even niet herinneren.
Netta zong ook over haar pesters dacht ik?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198486855
quote:

[..]

De Hel van Hellevoetsluis voor Duncan.
pi_198486935
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 22:46 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Netta zong ook over haar pesters dacht ik?
Hmm, zou kunnen. Weet het niet meer. Weet wel dat het gekoppeld werd aan hashtag MeToo.
  zaterdag 13 maart 2021 @ 23:03:19 #165
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_198487106
Ik vraag me af of Tusse het patroon van de laatste drie jaren voor Zweden gaat doorbreken. Ik kan me niet voorstellen dat hij het heel goed gaat doen in de televote. Voices is dan toch net zo generiek als I can't go on, Dance you off en Too late for love. En er zijn best veel andere nummers die het goed gaan doen bij de jury: IJsland, Itali, Zwitserland, Frankrijk om er een paar te noemen. Misschien haalt Zweden weer net de top 5, maar gaat verder geen potten breken.

Ik vind Tusse wel leuk. Ik had me totaal niet voorbereid en dacht dat hij een zij was, tot ik ergens hij las. Doetertotaalniettoe en toch ook wel weer fascinerend. Maar 'een verhaal' geeft geen enkele garantie. Het lied zelf vind ik niet slecht, en gaat er net als een hamburger wel makkelijk in, maar ben ik ook snel weer vergeten.
Mi afu sensi
pi_198487218
Nu rode vakjes voor Zweden.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_198487221
Zweden trapt voor het zoveelste jaar sinds Mans en Frans in de val van een veel te overgeproduceerd liedje met een klinische uitstraling... Het is niet slecht maar zo zielloos. Ik hoop dat het niet hoger eindigt dan een Zwitserland, Litouwen, IJsland en Frankrijk... ergens tussen plek 7-10 lijkt me wel goed genoeg.

Nu was er dit jaar ook niet heel veel beters voor handen, want van Dotter, Eric en The Mama's werd ik ook niet enthousiast
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_198487233
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Zweden trapt voor het zoveelste jaar sinds Mans en Frans in de val van een veel te overgeproduceerd liedje met een klinische uitstraling... Het is niet slecht maar zo zielloos. Ik hoop dat het niet hoger eindigt dan een Zwitserland, Litouwen, IJsland en Frankrijk... ergens tussen plek 7-10 lijkt me wel goed genoeg.

Nu was er dit jaar ook niet heel veel beters voor handen, want van Dotter, Eric en The Mama's werd ik ook niet enthousiast
Zielloos is het woord ja :Y
George Michael
  zaterdag 13 maart 2021 @ 23:39:55 #169
478909 molloot200
alles muziek.
pi_198487648
Ik zou het ergens ook wel mooi vinden als Zweden een keer niet een top 10 plek scoort. Misschien worden ze dan een soort van wakker dat het allemaal niet helemaal werkt. Maar met dit nummer verwacht ik dat ze gewoon weer safe linkerrijtje een top 10 gaan halen.
Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
pi_198490004
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 23:39 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou het ergens ook wel mooi vinden als Zweden een keer niet een top 10 plek scoort. Misschien worden ze dan een soort van wakker dat het allemaal niet helemaal werkt. Maar met dit nummer verwacht ik dat ze gewoon weer safe linkerrijtje een top 10 gaan halen.
De jury’s gaan dit sowieso geweldig vinden. En onderschat ook het televoting-potentieel niet. Tusse heeft gisteren een monsterzege geboekt met bijna 3 miljoen stemmen. Daarbij is het verschil tussen de nummers 1 en 2 bijna twee keer zo groot als dat tussen de nummers 2 en 12. Dat is echt ongebruikelijk sterk.
pi_198492091
Deze gast komt gewoon heel goed over op camera, en dat in combinatie met z'n verhaal maakt dat het nummer niet eens zo heel belangrijk is, zolang het maar 'n beetje lekker in het gehoor ligt. Het is dan ook niet echt een bijzonder nummer... maar het zit op zich wel goed in elkaar.
pi_198515444
quote:

[..]

Er zit een verschil tussen een boodschap in het lied/de performance, versus een verhaal mbt de artiest. Conchita, Jamala en (in iets mindere mate) Netta hadden dat eerste. Dat komt bij de kijker wel over. Maar in de minuut die de presentatoren hebben om de act aan te komen, valt dat tweede heel snel weg. Ik betwijfel of het "verhaal" van Mans of Salvador bij het publiek echt is over gekomen.
pi_198517218
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 17:30 schreef Sableheart het volgende:
Maar in de minuut die de presentatoren hebben om de act aan te komen, valt dat tweede heel snel weg. Ik betwijfel of het "verhaal" van Mans of Salvador bij het publiek echt is over gekomen.
Mee eens. Ik denk dat de gemiddelde kijker na het introfilmpje ook direct weer is vergeten wat er is gezegd over de artiest, al zal men bij het horen van "en nu d favoriet" eerder geneigd zijn op te letten. Salvador past achteraf gezien niet in het rijtje. Heroes vind ik zelf wel een empowerend lied waar mensen zich in kunnen herkennen die tegenslagen hebben meegemaakt. Het pestverhaal bij Mans werd dacht ik ook wel benoemd. Kan me nog herinneren dat Cornald hem als voorbeeld aanhaalde van inzendingen met een verhaal.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 15 maart 2021 @ 19:37:51 #174
163650 crew  Greys
Nee.
pi_198517652
Hsse Hsse Hsse
Een nieuwe headert van Cee voor Tusse!
Koutist in opleiding.
pi_198536830
_O-
twitter

En volgens mij moest hij maandag nog een biologieverslag inleveren, dus zo lang kan hij ook niet genieten :)
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')