Komt allemaal rechtstreeks van de apotheek af hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:45 schreef Domme_Gans het volgende:
Gewoon kijken of je het "street press" kan kopen
Je bedoelt de garage van de apotheker?quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Komt allemaal rechtstreeks van de apotheek af hoor.
Een deel waarschijnlijk al voordat het de garage van de apotheker bereikt heeft.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Je bedoelt de garage van de apotheker?
Zolpidem is geen benzoquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ja probleem is alleen dat voorgeschreven benzo's vrijwel nooit sterk genoeg zijn.
Vriendin heeft temazepam, oxazepam, zolpidem en xanax thuis liggen. Werken allemaal nauwelijks. Ja voor een paar uur. En meerdere mensen met dezelfde klachten.
Waarvan akte.quote:
Ik vind het allemaal heerlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Is ook de enige die bij haar enigzins werkt. Maar schijnt aan haar lichaam te liggen. Heeft ook diazepam en lorazepam geprobeerd en werkten ook niet. Schijnt iets met enzymen te zijn, ben even kwijt hoe het precies heet. Maarja het word in ieder geval te snel afgebroken in haar lichaam of heeft niet eens effect.
Fijn als het wel werkt inderdaad, veel mensen waarbij het wel effect heeft en veel helpt. Ken mensen die bij angst of opgelopen spanning een oxazepam nemen en al lekker rustig in slaap vallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heerlijk
Is geen benzo, heeft wel soortgelijk werkingsmechanisme en werkt (denken ze) ook op de GABA receptoren in het brein.quote:
Menig scheikunde student schijnt ook in trek te zijn voor dit soort bestellingen (las ik laatst).quote:Op zaterdag 13 maart 2021 21:45 schreef Domme_Gans het volgende:
Gewoon kijken of je het "street press" kan kopen
En Olanzapine?quote:
Zolpiclon neem ik elke avondquote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Persoonlijk ga ik bad op benzo's. Heb er ook wel eens wat voorgeschreven gekregen tegen acute angst, maar nooit genomen want ik weet als ik dat spul neem, dat ik dan een angstige zombie ben in plaats van een wakkere angstige.
Beetje zoals dat je cafeïne neemt tegen je moeheid, maar dat je moeheid niet afneemt en je vervolgens opgefokt en vermoeid tegelijkertijd bent.
Zopiclon helpt wel om te slapen, maar wilde die troep ook nooit gebruiken. Als ik bij mijn zusje slaap, slaap ik prima zonder die troep, want dan is er iemand bij me. Ook een oplossing, stuk breinvriendelijker.
https://www.apotheek.nl/medicijnen/olanzapinequote:
Oh echt? Ik vraag dit uit eigen nieuwsgierigheid, door PTSS heb ik een tijd lang gehad dat ik niet goed kon (in)slapen, maar ik durfde het niet elke avond te nemen omdat ik bang was om er afhankelijk van te worden. Kan je dat echt wel elke avond nemen? Mijn huisarts heeft het toen voorgeschreven om bijv. een paar dagen bij te kunnen slapen, maar niet voor langer gebruik..quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zolpiclon neem ik elke avond![]()
En oxa als ik heel veel stress heb.
Olanzapine is inderdaad antipsychotica. Ook niet zo'n milde ook. Maar sommige mensen gebruiken dit ook buiten het kader van een psychose of aanverwante aandoening, om het brein te kalmeren. Kan in sommige gevallen van angst wel helpen.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.apotheek.nl/medicijnen/olanzapine
Nooit gebruikt maar lijkt me dat het antipsychotica is.
Ik gebruik het ook niet, maar ze zeiden dat het geen benzo is terwijl wiki zegt van wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.apotheek.nl/medicijnen/olanzapine
Nooit gebruikt maar lijkt me dat het antipsychotica is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |