Ach joh, ik vond het een terechte vraag als je het niet zeker wist :pquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand uit z'n plaat zou gaan om deze vraag.
Die belt live in vanuit Engelandquote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:49 schreef joko97 het volgende:
Ben net ingeschakeld, konden ze niet een beter mic regelen voor de engelse vertaler?
Hoe is z’n uitspraak?quote:
Nou we hadden het er hier thuis nog over eerder: Als een land dat niet Spanje is het voor elkaar krijgt om het ESF te winnen met een Spaanstalig liedje, stapt Spanje waarschijnlijk per direct uit Eurovisiequote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand uit Spanje heeft hier 1000 keer op gestemd
Het is bijna een parodie.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:50 schreef H_T het volgende:
Na het bedenken van een Spaansig deuntje waren drie worden uit het Zweeds-Spaanse woordenboek blijkbaar wel weer genoeg
Ik ken Fascination niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou zeg, als je je dat oprecht afvraagt mag dat toch? Zeker als het user betaamt die nooit kwaad in de zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |