abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8509263
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, jij bent GEINDOCTRINEERD met het idee dat je kinderen moet krijgen door je OUDERS, ik niet, dat heeft geen hol met genen te maken

Yep, dat speelt ook een heeeeel grote rol bij veel mensen!!
Biggest idol fan? That's me!
  zondag 16 februari 2003 @ 02:20:19 #77
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8509278
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:16 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, jij bent GEINDOCTRINEERD met het idee dat je kinderen moet krijgen door je OUDERS, ik niet, dat heeft geen hol met genen te maken

Is het een probleem voor jou? Je reageert zo overspannen... ik voel dat gewoon zo, ik zeg ook dat niet iedereen het in dezelfde mate hoeft te voelen, die gevoelens veranderen trouwens ook steeds...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8509285
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Is het een probleem voor jou? Je reageert zo overspannen... ik voel dat gewoon zo, ik zeg ook dat niet iedereen het in dezelfde mate hoeft te voelen, die gevoelens veranderen trouwens ook steeds...

het is nogal een delicaat onderwerp
ook hier in huis
So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_8509286
quote:
ik zeg ook dat niet iedereen het in dezelfde mate hoeft te voelen
Ach kijk aan, we worden al wat genuanceerder in onze mis-opvattingen over anderen.
pi_8509295
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:21 schreef hoe-die-nie het volgende:
Met andere woorden: het is een taboe...nog steeds!
pi_8509310
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:22 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Met andere woorden: het is een taboe...nog steeds!

ik had het over Sem, niet in het algemeen
wij hebben er al menige discussie over gevoerd..
ik ben zeg maar ook geindoctrineerd door ouders/maatschappij

[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 16-02-2003 02:23]

zondag 16 februari 2003 @ 02:23:29 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509311
quote:

[..]

Ik word er gewoon doodmoe van dat mensen die GEEN kinderen willen om normale redenen, zich altijd moeten verdedigen. Respecteer de keus van zo iemand en kom niet met genen-KUL aan. Als jij niet de behoefte hebt om je haar blauw te verven, ga ik toch ook bij jou niet zoeken naar een genetisch defect?
sommige mensen willen gewoon geen kinderen, hun hele fucking leven lang. Die zijn gewoon gesteld op hun vrijheid, op hun afhankelijkheid en die krijgen niet de behoefte een gezin te starten. Omdat ze nooit door hun omgeving is ingestampt dat ze per se kinderen moeten hebben.

Duh.

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 februari 2003 @ 02:23:42 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509313
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:21 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

ook hier in huis

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 februari 2003 @ 02:26:31 #84
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8509335
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik word er gewoon doodmoe van dat mensen die GEEN kinderen willen om normale redenen, zich altijd moeten verdedigen. Respecteer de keus van zo iemand en kom niet met genen-KUL aan. Als jij niet de behoefte hebt om je haar blauw te verven, ga ik toch ook bij jou niet zoeken naar een genetisch defect?
sommige mensen willen gewoon geen kinderen, hun hele fucking leven lang. Die zijn gewoon gesteld op hun vrijheid, op hun afhankelijkheid en die krijgen niet de behoefte een gezin te starten. Omdat ze nooit door hun omgeving is ingestampt dat ze per se kinderen moeten hebben.

Duh.

van mij hoef je geen kinderen als je die niet wilt. (punt)

maar dat kon je ook lezen uit mijn vorige reacties , het is de vrije keus van de stellen die het gegeven is die keuze te kunnen maken.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 februari 2003 @ 02:28:40 #85
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509358
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

van mij hoef je geen kinderen als je die niet wilt. (punt)

maar dat kon je ook lezen uit mijn vorige reacties , het is de vrije keus van de stellen die het gegeven is die keuze te kunnen maken.

Dat doe je dus blijkbaar niet, als je min of meer minachtend stelt dat mijn 'genen' me ooit nog wel zullen roepen
pi_8509362
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:23 schreef hoe-die-nie het volgende:

ik had het over Sem, niet in het algemeen
wij hebben er al menige discussie over gevoerd..
ik ben zeg maar ook geindoctrineerd door ouders/maatschappij

Ow, wel goed zeg, dat je je er goed van bewust bent dat dat zo werkt!

Truste!

pi_8509371
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:28 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Ow, wel goed zeg, dat je je er goed van bewust bent dat dat zo werkt!

Truste!

tja, ben de discussie zat, ik zie het wel als Sem tegen de 30 loopt wie er gelijk had
  zondag 16 februari 2003 @ 02:30:24 #88
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8509373
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat doe je dus blijkbaar niet, als je min of meer minachtend stelt dat mijn 'genen' me ooit nog wel zullen roepen

dat zeg ik niet op die manier.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8509374
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:03 schreef Idols-fanaat het volgende:
Dat dat geprogrammeerde voortplantings-gen bij jou nog wel werkt zegt iets over de evoluering van je bewustzijnsniveau.

Die werkt bij iedereen nog dat is niet echt het punt. "Gelukkig" zijn we cultureel nu zogenaamd zover ontwikkeld dat mensen zich tegen deze primaire functie van de mens menen te kunnen verzetten.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8509380
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja goed opgemerkt, het is inderdaad nogal minachtend hoe men doet over mensen die hun hele leven niet naar nageslacht verlangen...er niet eens aan denken!
Gek word je d'r van!
  zondag 16 februari 2003 @ 02:31:36 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509384
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:30 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

tja, ben de discussie zat, ik zie het wel als Sem tegen de 30 loopt wie er gelijk had

pi_8509400
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:30 schreef hoe-die-nie het volgende:

[..]

Als grapje verpakte minachting....pfff moe word je daar toch van! Het is niet langer vanzelfsprekend dat iedere vrouw rond haar dertigste in een ontoerekeningsvatbare moederkloekerige baarmachine veranderd hoor!
  zondag 16 februari 2003 @ 02:33:28 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509407
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:33 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Als grapje verpakte minachting....pfff moe word je daar toch van! Het is niet langer vanzelfsprekend dat iedere vrouw rond haar dertigste in een ontoerekeningsvatbare moederkloekerige baarmachine veranderd hoor!

Precies, maar dat krijg ik nog wel uit dat hoofdje geprogrammeerd
pi_8509427
quote:

[..]

pi_8509430
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:30 schreef thoth het volgende:

Die werkt bij iedereen nog dat is niet echt het punt.

Sja, dat zie ik toch anders. Ik denk namelijk dat mensen die een verder geėvolueerde ziel hebben, hun DNA-manipulaties overrulen...puur vanuit de wil van de ziel dus.

Er zijn nog zat zielen hier die dat bewustzijn nog niet hebben bereikt en dus nog volledig onderhevig zijn aan DNA-manipulaties. Het is een teken van aards los-komen dat je geen kinderen wenst.

zondag 16 februari 2003 @ 02:36:35 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509439
quote:

Het is niet langer vanzelfsprekend dat iedere vrouw rond haar dertigste in een ontoerekeningsvatbare moederkloekerige baarmachine veranderd hoor!

pi_8509454
Sem krijgt tegen dr 28e een kinderwens dan gaan we eerst trouwen en krijgen dan kindjes

wacht maar af

zondag 16 februari 2003 @ 02:39:49 #98
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8509476
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:37 schreef hoe-die-nie het volgende:
Sem krijgt tegen dr 28e een kinderwens dan gaan we eerst trouwen en krijgen dan kindjes

wacht maar af

1) jij wilt helemaal niet meer trouwen
2) ik dacht op mijn 18e al aan sterilisatie en nou kappen, anders kietel ik je dood
pi_8509491
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:37 schreef hoe-die-nie het volgende:

wacht maar af

Vooral als man-zijnde zou je toch het liefst dat soort handenbindertjes en huiselijke verplichtingen willen voorkomen?

Bijna ieder huwelijk strandt door de slechte verstandhouding die tussen de partners is ontstaan na het krijgen van kinderen....

pi_8509492
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

1) jij wilt helemaal niet meer trouwen
2) ik dacht op mijn 18e al aan sterilisatie en nou kappen, anders kietel ik je dood

ik ga ook zwichten voor de druk van de maatschappij (en jouw ouders )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')